Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Για το δίκτυο του κόσμου



Ο πόλεμος ημών είναι πολύπονος, είναι μεγάλη και αδιάλειπτος επιστήμη. Απαιτείται και σοφία αλλά και απλότης. Εάν η ψυχή αγαπήση την ταπεινότητα τότε όλα τα δίκτυα των εχθρών διαλύονται και όλα τα οχυρά των κρημνίζονται. Ο πόλεμος είναι μεν πεισματώδης, αλλά μόνον δια τους υπερηφάνους. Δια δε τους ταπεινούς είναι εύκολος, διότι αυτοί έχουν αγαπήσει Τον Κύριον, και Αυτός δίδει εις αυτούς το ισχυρόν όπλον Του, την χάριν Του Αγίου Πνεύματος, την οποίαν φοβούνται οι εχθροί, διότι τους κατακαίει.

Αγίου Σιλουανού του Αθωνίτου, 1866 – 1938

 ------

Θα μπορούσαμε φυσικά, σε αυτό και μόνο να μείνουμε. Καθαρή τροφή και ωφέλιμη. Λιτά, σοφά αλλά επιγραμματικά, σαν επιστέγασμα βιωμάτων. Κι εκεί αρχίζουν τα προβλήματα και της άλλης όψης αυτών, η ευλογία και ο δρόμος. Βίωμα, θέληση, συνειδητότητα, πόλεμος, εχθροί, δίκτυο, οχυρά, ταπεινότητα –
περηφάνεια, όροι και έννοιες που ενώ παληά, ένα έλεγαν οι πνευματικοί και δέκα καταλάβαιναν οι άνθρωποι, τώρα δέκα μας λένε και ίσαμε να πιάσουμε μια επιφανειακή υπόνοια του ενός βαθιού νοήματος… γιατί για την ψυχή τα πράματα είναι σπουδαία και αξίζει η με όλη τη δύναμη, ενασχόληση.

Τώρα μάλιστα που υπεισέρχονται και νέοι όροι, επιστημονικοί ή επιστημονοφανείς, εκτιμώ πως χρήζουν μαζί με τα παληά και τετριμμένα (ΠΟΤΕ όμως ΑΝΟΥΣΙΑ) να συνεισάγουμε όπλα και στοιχεία βοηθητικά έναντι στις νέες απειλές. Μέσα στην αποκάλυψη εν εξελίξει και τους λόγους και ρήματα που χωρίς ασυνέχεια ο Κύριος μας χαρίζει, άρτο επιούσιο.


Κυκλοφορεί λοιπόν στο νετ, μια φωτογραφία που δείχνει ένα πλέγμα, κάτι σαν κρύσταλλο, με δίκτυο συχνοτήτων 7,8 HZ, (λένε πως σε αυτήν την συχνότητα λειτουργεί η συνείδηση και ακόμη και οι αστροναύτες, επειδή εύκολα χάνουν την ‘’πραγματικότητα’’ έχουν μηχανήματα συντονισμού σε αυτήν την συχνότητα για να μην ‘’χάνονται’’).

Μετά από αυτό το φυσικό δεδομένο, το haarp έχει άλλη μια μυστική εργασία και στόχο (εκ της ΝΤΠ) να εκτελέσει. Να ελέγξει δι αυτής της συχνότητας φτιάχνοντας πλέγμα πάνω στη γη, τους ανθρώπους.

Οι άνθρωποι από την άλλη, ανάλογα με τη φιλοσοφία τους, είναι πολλοί αυτοί που εξαντλούν την ελευθερία τους στις γήινες επιλογές, οπότε και οι αντιστάσεις τους αλλά και τα χρησιμοποιούμενα ‘’όπλα’’ είναι ανίσχυρα μπροστά στις νέες τεχνολογίες που οι κεκλεισμένων των θυρών ανακαλύψεις.

Αυτό που διαφοροποιεί την Ορθοδοξία από τις άλλες προσεγγίσεις του θείου, είναι μια βασική αρχή, ότι ο άνθρωπος δεν είναι ΜΟΝΟ εμπεριεχόμενος ως μια απειροελάχιστη κουκίδα μέσα στον κόσμο, αλλά είναι μεγαλύτερος από αυτόν*.

Σαν διαπασών, με ένα σκέλος εγκόσμιο και το άλλο υπερκόσμιο και ανώτερο, χρειάζεται και αυτό, τον συντονισμό του. Κι οι σειρήνες του κόσμου θα συνεχίσουν να εκπέμπουν άλλες δεσμευτικές συχνότητες, αλλά η αγάπη και ο πόθος για την πατρίδα θα συνεχίσει να δίνει άλλη ορμή και εξυπνάδα επίτευξης της επιστροφής.

Κι η επιστροφή επιτυγχάνεται με μυστικά και με μυστηριακά εφόδια. Είναι η Εξομολόγηση σαν άλλη φλέβα, η Θεία Κοινωνία ως άλλη αρτηρία και η προσευχή ως νεύρο που ενώνει την Μητέρα με το κυοφορούμενο μέσα στη μήτρα παιδί, τώρα υποδουλωμένο με λώρο και ανεστραμμένο μέσα σε αυτήν, αλλά με προοπτική εξόδου, ορθοποδήσεως και ελευθερίας, από ‘’έξυπνες σκόνες’’, ‘’συχνότητες ελέγχου’’, ‘’τσιπάκια’’ κ.α. μέσα υποδούλωσης συνειδήσεων, (σαρκός και πνεύματος).

Για αυτόν τον πόλεμο, για αυτούς τους εχθρούς, για αυτά τα οχυρά και δίκτυα του κόσμου αναφέρεται ο σύγχρονος άγιος Σιλουανός, με την ταπεινότητα, την αγάπη Θεού που προσκαλεί την χάρι Του Αγίου Πνεύματος να λύσει τα προβλήματα.

Κι ενώ το δίκτυο, το πλέγμα, ο ιστός της αράχνης στήθηκε για να δεσμεύει την τροφή του, περνώντας το περιστέρι (τύπος του Αγίου Πνεύματος) τον διαλύει.

Χριστιανοί γενικώς, με θεωρητική κατάρτιση και έπαρση, νομίζουν πως εύκολα θα ξεφύγουν, έτσι απλά επειδή αισθάνονται ενημερωμένοι επί της διαδικασίας. Κατά την γνώμη μου, χρειάζεται παιδεία και ιδίως βίωμα, για να περάσουμε από την θεωρία στην πράξη και ανάποδα, ώστε εκ της απλότητος να εγγίσουμε την σοφία που είναι μπροστά στα μάτια μας, αλλά μας διαφεύγει. Η ευλογημένη και μακαρία οδός της ακρόασης και τήρησης των εντολών.      

…Στα ακτινογραφεία, οι χειριστές καλύπτονται/προστατεύονται από τις επιβλαβείς ακτίνες πίσω από τοιχεία μολύβδου ή άλλων προστατευτικών μέσων.

Μέσα στον κόσμο, υπάρχει μια μήτρα προστατεύουσα τους εισερχόμενους μέσα Σε Αυτήν. Στα τοιχεία Της, απεικονίζονται οι προστάτες ΑΓΙΟΙ. Θριαμβευτές, νικηφόροι, προστάτες του στρατευομένου λαού. Κι αυτή η αγαπημένη Μητέρα, η Ορθόδοξη Εκκλησία, μας κυοφορεί, με σκοπό την αναγέννηση. Μας τρέφει με τροφή υπέρκοσμη και μας νουθετεί τα αρμόδια, για αυτήν την υπέρβαση και απόκτηση της πραγματικής ελευθερίας του περιέχοντος, τη στιγμή που ως εμπεριεχόμενοι αισθανόμαστε το πλέγμα να σφίγγει και αφαιρεί ολοέν και πιο εμφανώς, ακόμη και τις βασικές ελευθερίες του ανθρώπου.  …ἡ νὺξ προέκοψεν, ἡ δὲ ἡμέρα ἤγγικεν. ἀποθώμεθα οὖν τὰ ἔργα τοῦ σκότους καὶ ἐνδυσώμεθα τὰ ὅπλα τοῦ φωτός. 13 ὡς ἐν ἡμέρᾳ εὐσχημόνως περιπατήσωμεν, μὴ κώμοις καὶ μέθαις, μὴ κοίτας καὶ ἀσελγείαις, μὴ ἔριδι καὶ ζήλῳ, 14 ἀλλ᾿ ἐνδύσασθε τὸν Κύριον ᾿Ιησοῦν Χριστόν, καὶ τῆς σαρκὸς πρόνοιαν μὴ ποιεῖσθε εἰς ἐπιθυμίας…. (Ρωμ.ιγ’)

ΑΝ ακολουθήσουμε την παραίνεση έσεσθε σοφοί ως οι όφεις, που αφήνουν το σώμα τους εκτεθειμένο στους ραβδισμούς, προστατεύοντας την κεφαλή και πίστη. Συντονιζόμενοι στην άλλη, ευλογημένη συχνότητα, παρά τις αντιξοότητες, γιατί έχουμε πανίσχυρες ενδείξεις Αληθείας έναντι τις ισχυρές αλλά όχι ανίκητες άλλες επιρροές.

Ως μυρμηγκολέων μας απειλεί, μας φοβερίζει (ως λέων ωρυόμενος...) και από εμάς εξαρτάται η διόρθωσή μας, ώστε να μην δίνουμε πολλά δικαιώματα. Η ευστοχία μας μέσα στην Εκκλησία (μοναδική γόνιμη εν τω κόσμω μήτρα), που όχι τυχαία μας παραδόθηκε στο οπισθόφυλλο** του βιβλίου Μύησης και Ορθοδοξίας, ο αντίδικος ακινητοποιημένος και μαρμαρωμένος, κατά το: ... ο τον θάνατον καταργήσας τον δε διάβολον καταπατήσας...   

…Μια σταγόνα διορθωτικού (αχειροποίητη, όπως φαίνεται στο επάνω σημαδάκι/εξώφυλλο βιβλίου***…) από την άπειρη αγάπη Του Θεού, για διόρθωσή μας… προπάντων συντονισμού, προσανατολισμού και βοηθητικών εφοδίων σε αυτόν τον πολύπονο αγώνα, αλλά με προοπτική Ζωής και Χάριτος, δια μετανοίας και ταπεινότητος.

...κι αν θέλαμε να διακρίνουμε την διαφορά φωτισμού του παρόντος κόσμου και της Βασιλείας, που μετέχεται εν μέρει από εδώ (και παρατείνεται στους αιώνες) κατά την δοθείσα (βιούμενη) χάρι, η ιχνηλασία Φωτός,**** κάπως βοηθά.

προτεινόμενο για ανάγνωση : περί προσευχής (οσίου Σωφρονίου) ειδικά εκείνου του σημείου που αναφέρει: ...Διά τῆς ἐπικλήσεως τοῦ Θείου'Ὀνόματος θέτομεν εἰς κίνησιν παν τό κεκρυμμένον ἐντός ἠμῶν. Ἡ προσευχή ὁμοιάζει πρός δέσμην ἀκτίνων Φωτός, ἠτις πίπτει εἰς τόν σκοτεινόν τόπον τῆς ἐσωτερικῆς ἠμῶν ζωής  καί ἀποκαλύπτει ὅποια πάθη καί προσκολλήσεις ἐμφωλεύουν ἐντός ἠμῶν. Εἰς τοιαύτας περιπτώσεις ὀφείλομεν ἐντόνως νά προφέρωμεν τό Ἅγιον Ὄνομα, ὅπως τό αἴσθημα  τῆς μετανοίας αὐξηθῆ ἔν τη ψυχή. 

(με αυτήν την αύξηση, συναυξάνεται η αντίληψις Του Κυρίου σαν μέσα από μήτρα, όπως συνέβη με το σκίρτημα του Ιωάννη που ήταν μέσα στην Ελισάβετ, στην προσέγγιση Της Θεοτόκου... και αμήν αίσιο τέλος την αναγέννησή μας)

--------


** εμφανιζόμενο, μόνο στην έντυπή του μορφή για πνευματικούς λόγους



το πρώτο πέρασμα (από μικρο-μικρόκοσμο στον μικρόκοσμό μας) από σπέρμα+ωάριο=άνθρωπος υπό προϋποθέσεις, έχει άξονα το όποιος μπορεί... σε σχέση με το δεύτερο πέρασμα, από μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο και Θεό, πάλι κάτω από ''ανάλογες'' προϋποθέσεις, αλλά με άξονα ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ...
…αναγωγικές κλείδες κατανόησης του μυστηρίου της Ζωής, υπό την οπτική του ελληνορθόδοξου πολιτισμού.



3 σχόλια:

  1. Ο Άγιος Μάξιμος Ομολογητής, στα φιλοσοφικά και θεολογικά ερωτήματα αναφέρει, πως είναι ο λόγος σκληρός σαν ασυνήθιστος στους πολλούς, είναι όμως αληθινός. Σε μήτρα μέσα βρισκόμαστε κι εμείς κι ο Θεός Λόγος, ο Ποιητής του παντός και Κύριος στην κατάσταση της τωρινής ζωής. Εκείνος όπως μέσα σε μήτρα, αμυδρά και με δυσκολία διακρίνεται μέσα στον αισθητό κόσμο και μόνο από όσους έχουν το πνεύμα του Ιωάννη. Οι άνθρωποι πάλι σαν από μήτρα, μέσα από το υλικό περίβλημά τους, έστω κι ως ένα βαθμό, διακρίνουν ωστόσο το λόγο που κρύβεται μέσα στα όντα. Τούτο, αν καυχιούνται για χαρίσματα του Ιωάννη.

    Συνεχίζοντας αναφέρει, πως αν συγκριθεί με την άφατη δόξα και λαμπρότητα του μελλοντικού αιώνα και τη ζωή που τον χαρακτηρίζει, σε τίποτα δε διαφέρει από μήτρα περιτριγυρισμένη από σκοτάδι η παρούσα ζωή, που σ' αυτήν μέσα, επειδή φανήκαμε νήπια του νου, γεννήθηκε νήπιο για μας από φιλανθρωπία ο Θεός Λόγος, ο τέλειος και υπερτέλειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αστρικός όφις, εν ετέρα μορφή... (για τους οικείους ''άλλης'' ''φιλοσοφίας''... και προσεγγίσεως), ο οποίος διαρκώς περισφίγγει τον κόσμο προσπαθώντας να αποκόψει την θέαση και το βίωμα του άλλου Φωτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προς Γαλ. Δ´\ΛΕΓΩ δέ, ἐφ' ὅσον χρόνον ὁ κληρονόμος νήπιός ἐστιν, οὐδὲν διαφέρει δούλου, κύριος πάντων ὤν, 2 ἀλλὰ ὑπὸ ἐπιτρόπους ἐστὶ καὶ οἰκονόμους ἄχρι τῆς προθεσμίας τοῦ πατρός. 3 οὕτω καὶ ἡμεῖς, ὅτε ἦμεν νήπιοι, ὑπὸ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου ἦμεν δεδουλωμένοι·

    ΑπάντησηΔιαγραφή