tag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post2493250034236093156..comments2024-03-26T12:21:21.369+02:00Comments on ΕΛΛΑΔΑ + ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: ιχνηλασία... (προσοχή στα νοούμενα και δεικνύμενα)kmhttp://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post-5119974838644128452018-12-07T08:40:24.508+02:002018-12-07T08:40:24.508+02:00..η καθ' ύλην έννοια της μετανοίας, της μεταστ.....η καθ' ύλην έννοια της μετανοίας, της μεταστροφής του νου από τα ορώμενα στα ανεκλάλητα αόρατα... δια των λόγων και ρημάτων Του Κυρίου. Κύριε δόξα Σοι, Κύριε ελέησον...<br /><br />σχετικός δεσμός για τους ζωντανούς ''λόγους'' και την εν εξελίξει αποκάλυψη από την εισαγωγή των ''φιλοσοφικών και θεολογικών ερωτημάτων - Αγίου Μαξίμου Ομολογητού'' : http://www.scribd.com/doc/48341443/kmhttps://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post-64121195075338284852013-12-26T01:28:12.671+02:002013-12-26T01:28:12.671+02:00ποιος είναι δούλος και ποιος ελεύθερος, ας δει και...ποιος είναι δούλος και ποιος ελεύθερος, ας δει και κρίνει από εδώ: ... (Γαλ.δ')21 Λέγετέ μοι οἱ ὑπὸ νόμον θέλοντες εἶναι· τὸν νόμον οὐκ ἀκούετε; 22 γέγραπται γὰρ ὅτι ᾿Αβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας. 23 ἀλλ' ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας. 24 ἅτινά ἐστιν ἀλληγορούμενα. αὗται γάρ εἰσι δύο διαθῆκαι, μία μὲν ἀπὸ ὄρους Σινᾶ, εἰς δουλείαν γεννῶσα, ἥτις ἐστὶν ῎Αγαρ· 25 τὸ γὰρ ῎Αγαρ Σινᾶ ὄρος ἐστὶν ἐν τῇ ᾿Αραβίᾳ, συστοιχεῖ δὲ τῇ νῦν ῾Ιερουσαλήμ, δουλεύει δὲ μετὰ τῶν τέκνων αὐτῆς· 26 ἡ δὲ ἄνω ῾Ιερουσαλὴμ ἐλευθέρα ἐστίν, ἥτις ἐστὶ μήτηρ πάντων ἡμῶν.kmhttps://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post-77327423369028667102011-09-03T10:17:16.734+03:002011-09-03T10:17:16.734+03:00και θέλει προσοχή για τα νοούμενα, γιατί πολλές φο...και θέλει προσοχή για τα νοούμενα, γιατί πολλές φορές κάποιος μας δείχνει τον ήλιο κι εμείς κοιτάζουμε το δάχτυλο. Κι επειδή το δάχτυλο είναι ρυπαρό, απορρίπτουμε τον ήλιο... <br /><br />Για την αξία των οδοδεικτών, εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε. Αν ήταν έτσι, ''κακώς'' ο καλός Θεός αποτύπωσε σε όλες τις πέτρες του όρους Σινά την φλεγόμενη και μη καιόμενη βάτο. ''κακώς'' όλοι οι γουλιανοί (ΜΟΝΟ) του Ιορδάνη στο κεφάλι τους παρουσιάζουν με ευκρινείς γραμμές την Βάπτιση Του Κυρίου. ''κακώς'' ερχόμενοι κάθε εσπερινό προσφωνούμε : ελθόντες επί την ηλίου δύσιν ιδόντες φως εσπερινό ... δλδ ανάγουμε το νου από τα ορώμενα στα άνω και από τα αισθητά στα ανεπαίσθητα (όχι όμως και αναίσθητα). Με αυτή τη στάση ζωής, ''πολεμάμε'' μια από τις κινήσεις του νου, τυφλώνοντάς την και απενεργοποιώντας λες και είναι αχρείαστη ή κακή. Την ευθεία, δια της οποίας όλη η φύση είναι διαμπερής και δείχνει τον Δημιουργό Της. Η κτίσις Τον Κτίσαντα....<br /><br />Ο καλός Θεός, να μας δίνει διάκριση και κατά το αναστάσιμον να μας δείχνει εκτυπώτερον την Παρουσία Του.kmhttps://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.com