tag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post4283007632219451291..comments2024-03-26T12:21:21.369+02:00Comments on ΕΛΛΑΔΑ + ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Κυριακή του οικουμενιστικού παραλύτου kmhttp://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5486315845168567075.post-47179743820882458822017-05-07T20:09:11.292+03:002017-05-07T20:09:11.292+03:00(μια επιβεβλημένη αποσαφήνιση...) η ''παρέ...(μια επιβεβλημένη αποσαφήνιση...) η ''παρέμβαση'' για την διάσταση ''ζωής'' ψυχής και σώματος, έγινε με αφορμή το σημερινό ευαγγέλιο και αφορούσε την ανομία. <br /><br />Η αμαρτία, είναι πιο κοντά σαν σημειολογική (τίποτα τυχαίο σαν λόγος υπό Τον Λόγο, εν νόμω) και συμπτωματολογική σχέση πνεύματος - σαρκός (δύο πόλοι της ενιαίας ανθρώπινης μονάδος) ως αιτία/αντικείμενο και σκιά, σε σχέση με την ανομία που ανέφερα στο άρθρο. <br /><br />ΑΝ και η ανομία είχε απόλυτη συνάφεια, τότε όλοι οι αιρετικοί θα ήσαν ασθενείς και όλοι οι ορθόδοξοι υγιείς. ΔΕΝ είναι έτσι. Σίγουρα (πάλι) υπάρχει διάσταση παρά την μερική τους (αδελφική) συνάφεια σάρκας - σώματος, νου και διανοίας, συναισθήματος και ψυχής... (τέκνα του ίδιου Ιακώβ από κυρία και από δούλη θεωρίας/πράξης - γιαυτό και η κοινή αντιμετώπιση εκ Θεού, με το μηκέτι αμάρτανε/ μην αστοχείς πλέον, γιατί τα αποτελέσματα μπορεί να μην τα δούμε κοντοπρόθεσμα σαρκικά, αλλά να απολάβουμε ως σώμα στον αιώνα, παραλυσία, ακινησία, στεναχωρία, φυλακή και ακόμη χειρότερα) για τα οποία ο καλός Θεός να μας δίνει διάκριση, καθάρει τας εννοίας και διορθώνει τους λογισμούς...<br />kmhttps://www.blogger.com/profile/17912152956345478226noreply@blogger.com