Σελίδες

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

για την 11 Σεπ 2001, 11 Σεπ 2004 και η ''άλλη'' όψη....

Ένα γεγονός που συγκλόνισε το πανελλήνιο και όλη την Ορθοδοξία, σίγουρα γεννά ερωτηματικά, όχι μόνο αυτά που απασχολούν αυτούς που θέλουν να αποδώσουν ευθύνες, αλλά πρωτευόντως πνευματικά.

Γνωρίζοντας καλέ μου φίλε Αναστάσιε, την ευαισθησία σου στον αριθμό 7 αλλά και το Πέτρος που σηματοδοτεί τα κλειδιά, (και δεν είναι σύμπτωση, που για πρώτη φορά ο Πατριάρχης… άφησε τα κλειδιά του Πατριαρχείου…, ενώ σε κάθε άλλη του απομάκρυνση τα κουβαλούσε μαζί του…) επέτρεψέ μου να εκφράσω δυο σχετικά, πνευματικά λόγια, που αποτελεί και τμήμα του επιλόγου του βιβλίου ’νθρωπος – Θρησκεία – Θράκη….

…Ενδεικτικά, μπορούμε να εντοπίσουμε την ‘’συμπτωματική’’ ημερομηνία 11 Σεπτεμβρίου, που προξένησε πόνο, θλίψη, οργή, ερωτηματικά και σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και πανελλαδικά - πανορθόδοξα.

Την 1 Σεπτεμβρίου κάθε χρόνου, γιορτάζουμε την αρχή του εκκλησιαστικού χρόνου. Αποδίδουμε τον οφειλόμενο σεβασμό και προσκύνηση, στον Δημιουργό των πάντων.

Την 11 Σεπ. μοιάζει να ανορθώνει το ανάστημά της άλλη μία μονάδα, δίπλα στη μία και μοναδική, (δύο άσσοι 1-1) και η οποία δεύτερη, απαιτεί να την φοβόμαστε και να τη σεβόμαστε (Σεπτέμβριος - ρίζα του σεπτός). 

Αυτή η μονάδα, δεν είναι άλλη από τον θάνατο. Το 2001 χτύπησε στους διδύμους πύργους το ‘’ναό’’ του χρήματος.


Πάλι την ίδια ημέρα, 11 Σεπ αλλά το 2004, είχαμε το ατύχημα με το ελικόπτερο στο ’γιο Όρος (τον απόλυτα αφιερωμένο χώρο στην εξύμνηση του Αληθινού Θεού), όπου ο θάνατος έκοψε βιαίως το νήμα της ζωής του Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Πέτρου Ζ’ μαζί με άλλους, στο σύνολο 17 ψυχές. 

Μοιάζει λοιπόν ο θάνατος να επαίρεται (μέσα στο επιτρέπεται του Θεού, αυτούς τους χρόνους της Αποκαλύψεως) ότι σκιάζει κάθε δραστηριότητα του ανθρώπου, από τον πόδα, μέχρι τον αντίποδα, από την πιο χαμηλή (παρότι πανύψηλοι δίδυμοι πύργοι) που είναι η ανεύρεση, η διαχείρηση και η υπέρμετρη αύξηση των γήινων θησαυρών, που είναι και η κύρια αιτία πολέμων και θλίψεων και από την άλλη, η πιο υψηλή επί της γης, Αθωνική Πολιτεία, (παρότι ασκητεύουν σε φτωχά,  άσημακελλάκια, ακόμη και σπηλιές) που είναι η κάρπωση του θείου θησαυρού, στο μέτρο της του Χριστού ηλικίας, της όντως αιτίας, της επί γης ειρήνη.

Στη γλώσσα των σημαδιών, η πτήση Q33NY (με τροποποιημένη γραμματοσειρά σε wingdings Q33NY), έγινε παγκόσμια γνωστή, αποδίδοντας ότι πίσω από το θάνατο (N) κρύβονται οι Σιωνιστές (Y). Από την άλλη όψη του νομίσματος, πόσοι πράγματι στον κόσμο γνωρίζουν ότι πίσω από τη Ζωή και την βιωματική αύξηση στο μέτρο της ηλικίας του Χριστού (33 ετών), χωρίς, τις μεσιτείες της Βασίλισσας των Ουρανών Θεοτόκου (Q=Queenπροστάτιδος του Αγίου Όρους, δεν γίνεται;

Η άλλη όψις (η μεσίτρια της καινής Ζωής - η νέα Εύα)

Μας συμφέρει να εμμένουμε στην φωτεινή όψη της 11ης Σεπτεμβρίου και του Q33NY. Όχι στο ποιος προξενεί τον θάνατο, (υπό του επιτρέπεται του Θεού) αλλά ποιος είναι ο χορηγός της Ζωής. Ποιος είναι ο θησαυρός των αγαθών και πως μπορούμε να γίνουμε κι εμείς, μέτοχοι αυτών.

Εμείς οι ορθόδοξοι, με το Βασιλεύ Ουράνιε και λοιπά της προσευχής, … ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός… γνωρίζουμε ότι Ο Κύριος, σαν από χωνί… (Υ) δωρίζει στις συνειδήσεις που προσεύχονται κατά το αιτείται και δοθήσεται… (Υ = άνθρωπος προσευχόμενος σε σχηματική παράσταση, που προτείνει ψηλά τα χέρια, νου και καρδιά) την εσωτερική Ζωή, οικοδομώντας ναό, (Ν) ενοίκησης της Αγίας Τριάδος.  

Μόνο που δεν πρέπει να μας διαφεύγουν δύο πράγματα, ότι: ‘’…όστις τρώγει μου την Σάρκα και πίνει μου το Αίμα, εν εμοί μένει καγώεν αυτώ…’’ δείχνοντας με απόλυτη σαφήνεια τον τρόπο συμμετοχής στη Ζωή, σε αντίδραση της κυριαρχίας του υπερήφανου θανάτου: ΜΕΤΑΝΟΙΑ – ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙ – ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Μόνο έτσι ενώνεται ο άνθρωπος με το Σώμα Χριστού (Εκκλησία) που νίκησε τον θάνατο και μόνο έτσι μετέχει της Ζωής. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.  

---

από  Άνθρωπος θρησκεία και Θράκη (υπέρβαση από τα φαινόμενα στο Φως)

1 σχόλιο:

  1. Ἔνα παλληκάρι, πρίν ἀναχωρήσει γιά τή Νέα Ὑόρκη ὅπου εἶχε βρεῖ δουλειά ἀνάλογη τῶν σπουδῶν καί τῶν προσόντων του, ἐπισκέφτηκε τόν π. Ἀνανία Κουστένη γιά νά πάρει τήν εὐχή του σύμφωνα μέ τήν ἐπιθυμία τοῦ πατέρα του, ὁ ὁποῖος εὐλαβεῖτο τόν γέροντα, χωρίς νά εἶναι ὡστόσο ὁ πνευματικός του.
    Ὁ παππούλης δέχτηκε μέ ἰδιαίτερη ἀγάπη τόν νεαρό.
    Τόν ξεπροβόδισε δίνοντάς του γιά εὐλογία μιά μικρή εἰκόνα καί τοῦ εἶπε:
    «Κάθε πρωί πρίν πᾶς στή δουλειά σου νά τήν ἀσπάζεσαι καί νά ἐπικαλεῖσαι τή βοήθεια τοῦ ἁγίου».
    Ὁ νέος ὑπάκουσε.
    Πέρασε καιρός καί ἕνα πρωί πού ἑτοιμάστηκε, ὅπως κάθε μέρα, νά πάει στή δουλειά του, ἀφοῦ ἀσπάστηκε την εἰκόνα-εὐλογία τοῦ π. Ἀνανία, διαπιστώνει ὅτι ἡ πόρτα τοῦ διαμερίσματός του δέν ἄνοιγε.
    Παρά τίς ἀγωνιώδεις προσπάθειές του γιά νά μήν ἀργήσει στή δουλειά του, ἀδύνατον νά ἀνοίξει!
    Εἶχε μπλοκάρει ὁ μηχανισμός της.
    Πέρασε πολλή ὥρα γιά νά ἀντιληφθεῖ τί εἶχε συμβεῖ στούς δίδυμους πύργους, ὅπου ἐργαζόταν…
    Εἰκονιζόμενος ἅγιος ἦταν ὁ ἅγιος Εὐφρόσυνος ὁ μάγειρας, μέ τά μῆλα τοῦ Παραδείσου καί τόν παραμυθένιο βίο, πού ἡ μνήμη του ἑορτάζεται στίς 11 Σεπτεμβρίου!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή