αμήν εκτυπώτερον, όπως μετά τις έξι ημέρες πλάσης με έβδομη την στάση,
ήρθε καιρός να ζήσουμε τις έξι ημέρες ανάπλασης με έβδομη την
Ανάσταση.
μια αριστερόστροφη κίνηση (σπειροειδή ανελικτική) με πνευματική φορά,
ενάντια στον χρόνο και την φθορά... (όχι αποκομμένα από το όλο έτος και
την όλη βιωτή και μέριμνα)
*
«
Ερχόμενος Ο Κύριος πρός τό εκούσιον
πάθος, τοις Αποστόλοις έλεγεν εν τή Οδώ. Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα, καί
παραδοθήσεται Ο Υιός του Ανθρώπου, καθώς γέγραπται περί αυτού. Δεύτε ούν καί
ημείς, κεκαθαρμέναις διανοίαις,
συμπορευθώμεν αυτώ καί συσταυρωθώμεν, καί νεκρωθώμεν δίαυτόν ταις του βίου ηδοναίς, ίνα καί συζήσωμεν αυτώ καί ακούσωμεν βοώντος αυτού. Ουκέτι εις τήν επίγειον Ιερουσαλήμ διά τό παθείν, αλλά αναβαίνω πρός τόν Πατέρα μου, καί Πατέρα ημών, καί Θεόν μου καί Θεόν υμών. Καί συνανυψώ υμάς εις τήν ’νω Ιερουσαλήμ, εν τή βασιλεία τών ουρανών »...
συμπορευθώμεν αυτώ καί συσταυρωθώμεν, καί νεκρωθώμεν δίαυτόν ταις του βίου ηδοναίς, ίνα καί συζήσωμεν αυτώ καί ακούσωμεν βοώντος αυτού. Ουκέτι εις τήν επίγειον Ιερουσαλήμ διά τό παθείν, αλλά αναβαίνω πρός τόν Πατέρα μου, καί Πατέρα ημών, καί Θεόν μου καί Θεόν υμών. Καί συνανυψώ υμάς εις τήν ’νω Ιερουσαλήμ, εν τή βασιλεία τών ουρανών »...
πορεία λόγου προς Λόγον, χειραγωγία προς Ανάσταση, δια Σταυρώσεως...
---
πορεία Του Λόγου από προ εξ ημερών, μέχρι μεθ' ημέρας οκτώ (6ο πόνημα) .... μια συνοδοιπορία Λόγου και λόγου, αρχής γενομένης από την ''ψηλάφηση'' και πίστη, έως την ανάστασή μας, στο πρόσωπο του Λαζάρου, για το βίωμα της Μ.Εβδομάδος (ανά ημέρα, νόημα και βαθμίδα τελειώσεως) της υπέρ χρόνου κλίμακος που ανακαινίζει τον άνθρωπο εν XC δια XC στη Μία (Ορθόδοξη) Εκκλησία και (αναστημένο) Σώμα Του. Μια πορεία σωτηρίας (και εκ του σώος ολοκλήρωσις) όχι κατά μόνας αλλά ενσωματούμενοι Σε Αυτό. Μυστικώς και μυστηριακώς.
πορεία Του Λόγου από προ εξ ημερών, μέχρι μεθ' ημέρας οκτώ (6ο πόνημα) .... μια συνοδοιπορία Λόγου και λόγου, αρχής γενομένης από την ''ψηλάφηση'' και πίστη, έως την ανάστασή μας, στο πρόσωπο του Λαζάρου, για το βίωμα της Μ.Εβδομάδος (ανά ημέρα, νόημα και βαθμίδα τελειώσεως) της υπέρ χρόνου κλίμακος που ανακαινίζει τον άνθρωπο εν XC δια XC στη Μία (Ορθόδοξη) Εκκλησία και (αναστημένο) Σώμα Του. Μια πορεία σωτηρίας (και εκ του σώος ολοκλήρωσις) όχι κατά μόνας αλλά ενσωματούμενοι Σε Αυτό. Μυστικώς και μυστηριακώς.
* από: Κάθετος Πνευματικός Κύκλος (οδοιπορικό της σοφίας του ανθρώπου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου