Κάθε λογισμὸς καὶ κάθε αἴσθηση ὁδηγοῦν σταδιακὰ τὴν ψυχὴ εἴτε πρὸς τὸν παράδεισο εἴτε πρὸς τὴν κόλαση.
Ἄν ὁ λογισμὸς εἶναι ἔλλογος, τότε συνδέει τὸν ἄνθρωπο μὲ τὸν Θεὸ Λόγο, μὲ τὸν ὕψιστο Λογισμό, μὲ τὴν Παναξία, πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἤδη ὁ παράδεισος.
Ἐάν πάλι εἶναι ἄλογος ὁ λογισμὸς ἤ καὶ παράλογος, τότε συνδέει ἀναπόφευκτα τὸν ἄνθρωπο μὲ τὸν Παράλογο, τὸν Ἀνόητο, μὲ τὸν διάβολο, πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἤδη ἡ κόλαση.
Ὅσα ἰσχύουν γιὰ τὸν λογισμὸ, ἰσχύουν καὶ γιὰ τις αἰσθήσεις. Ὅλα ἀρχίζουν ἐδῶ, ἀπὸ τὴν γῆ: καὶ ὁ παράδεισος μὰ καὶ ἡ κόλαση τοῦ ἀνθρώπου.
Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς
συνειρμικά και σχετικά:
Πεντηκοστή σκηνοπηγία, Παναγία Τριάς και πρόσωπα.....
προσανατολισμός προς αγάπη δια σταυρού (ορθοδόξως) ή του προσώπου μας προς κυνήγι γνώσεων και δυνάμεων (φιλοσόφως ή φιλοδυνάμως με κόστος την παγίδα εξόδου μας...)
Διακρίνοντες την διαπίδυση στην φύση, πνευματικών νόμων, χάριτος και χαράς δια Σταυρού…
Ἄν ὁ λογισμὸς εἶναι ἔλλογος, τότε συνδέει τὸν ἄνθρωπο μὲ τὸν Θεὸ Λόγο, μὲ τὸν ὕψιστο Λογισμό, μὲ τὴν Παναξία, πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἤδη ὁ παράδεισος.
Ἐάν πάλι εἶναι ἄλογος ὁ λογισμὸς ἤ καὶ παράλογος, τότε συνδέει ἀναπόφευκτα τὸν ἄνθρωπο μὲ τὸν Παράλογο, τὸν Ἀνόητο, μὲ τὸν διάβολο, πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἤδη ἡ κόλαση.
Ὅσα ἰσχύουν γιὰ τὸν λογισμὸ, ἰσχύουν καὶ γιὰ τις αἰσθήσεις. Ὅλα ἀρχίζουν ἐδῶ, ἀπὸ τὴν γῆ: καὶ ὁ παράδεισος μὰ καὶ ἡ κόλαση τοῦ ἀνθρώπου.
Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς
---
ΕΝΑ
ΕΙΝΑΙ...
ακολουθώντας κατά την προαίρεσή μας, ή το Ι της κεντρομόλου (ΙΗΣΟΥΣ) ή το Ι της φυγοκέντρου (Ι' τάγμα δαιμόνων)
ακολουθώντας κατά την προαίρεσή μας, ή το Ι της κεντρομόλου (ΙΗΣΟΥΣ) ή το Ι της φυγοκέντρου (Ι' τάγμα δαιμόνων)
προς 999 σπειροειδώς άνω, ή 666 σπειροειδώς προς τα κάτω...
προσανατολισμός προς αγάπη δια σταυρού (ορθοδόξως) ή του προσώπου μας προς κυνήγι γνώσεων και δυνάμεων (φιλοσόφως ή φιλοδυνάμως με κόστος την παγίδα εξόδου μας...)
---
Κι
όπως έλεγε ο παπαΤύχων, καλή συνήθεια, αρετή. Κακή συνήθεια, πάθος.
Έξις(συνήθεια) έ(λ)ξις αναλόγως… αμήν η ολκάς των θελόντων σωθήναι γλυκυτάτη
Θεοτόκος, να μας ανελκεί!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου