Στη συνέχεια του δικαίου υπέργηρου Συμεών
θεοδόχου και της βιωματικής προσέγγισης της υποδοχής του θείου εν ημίν, αναλογικά κι όχι υπό απλή θρησκευτική ενημέρωση, γιορτάζουμε 2 μόλις μέρες αργότερα, κάθε 5 Φεβ, την Αγία μάρτυρα Αγάθη. Μόνο
δυο λόγια για το επίγειο ίχνος που οδοδεικτεί το υπέργειο (κατά το ελθόντες επί την ηλίου δύσιν... με ευθεία κίνηση του νου, να περάσουμε από το εσπερινό στο ανέσπερο) αλλά και τις πέτρες που δοξάζουν Τον Τριαδικό Θεό και τους αγίους Του (κατά το και οι λίθοι κεκράξονται...).
Μνημονεύουμε
στις 5 - 2 κάθε χρόνο, το μαρτύριο της Αγίας Αγάθης που έγινε το 251 μ.Χ.. Δεν είναι συμπτωματικό, ούτε
σαν ημερομηνία, αλλά ούτε και σαν τοποθεσία.
Φαίνεται η Σικελία κάτω από την
‘’μπότα’’ της Ιταλίας,
σηματοδοτώντας την προσπάθεια κατάργησης και καταπάτησης
του (ορθόδοξα νοούμενου) αγαθού από την πρώην Ρωμαϊκή ειδωλολατρική
αυτοκρατορία με τους γνωστούς διωγμούς και του μετέπειτα από το σχίσμα, δυτικού
ρωμαιοκαθολικού κόσμου, ενός θρησκευτικού κόσμου που δυστυχώς συνεντάχθηκε με
το πνεύμα του κόσμου…
Τίποτα δεν είναι συμπτωματικό!
Στο ίδιο πνεύμα της κατάργησης και καταπάτησης, βλέπουμε στον συναξαριστή
της αγίας, την προσπάθεια καπήλευσης και οικείωσης του αριστοκρατικού γένους από χωριάτη, του πλούτου από φτωχό και του κάλλους από άσχημο.
...Εκτιμώ πως όλοι οι ορθόδοξοι χριστιανοί Θεού δίδοντος την διάκριση, βλέπουμε την αναστροφή των αξιών.Η επιστήμη (και η σοφία) του κόσμου, θα ήθελε να έχει την πρωτοκαθεδρία. Το ίδιο και η ασχήμια του κόσμου (με τα πάθη του) απέναντι στο κάλλος το ουράνιο που είναι απαλλαγμένο από πάθη και ασχημοσύνες. Απαράλλακτα πάλι, και το γένος το ευγενικό, βλέπουμε να πολεμείται/υποτιμάται από γένη δόλια και μονοδιάστατα κοσμικά, ζητώντας κι αυτά ΚΑΙ σύμμειξη με το καθαρό, αφού υποσυνείδητα γνωρίζουν την διαφορά αλλά εξωτερικώς και στα φαινόμενα, επαίρονται για την κοσμική ''δύναμη'' που έχουν.
Αντιστράφηκαν οι αξίες και από
2
-
5
έγινε για πολλούς
5
-
2
λες και οι δυνάμεις και οι γνώσεις (5) είναι ανώτερες από την Αγάπη (2) το Αγαθόν.
Σήμερα της Αγίας Αγάθης, 5/2 εκεί στην Σικελία, το 251, ως κάτω από μπότα, επιχειρείται να πατηθεί το αγαθόν, να αλλάξει προσανατολισμό το πρόσωπο* .
Δι ευχών της αγίας, ας μας δίνει ο καλός Θεός δύναμη και υπομονή, ευθικρισία στην ιεράρχηση σοφίας και γένους και πλούτου και κάλλους ουρανίου ως ανώτερα, των αντιστοίχων δευτερευόντων κοσμικών..., που οι εμπνεόμενοι από τα δεύτερα, όταν δεν σέβονται τα παραπάνω, γίνονται οι δήμιοί των εμπνεομένων από τα πρώτα.... Αμήν δι ευχών των αγίων να γίνουμε υποδοχείς και αποδέκτες και κάθε αληθινού αγαθού, αντί για φαινόμενου.
-------
Στο ίδιο πνεύμα της κατάργησης και καταπάτησης, βλέπουμε στον συναξαριστή
της αγίας, την προσπάθεια καπήλευσης και οικείωσης του αριστοκρατικού γένους από χωριάτη, του πλούτου από φτωχό και του κάλλους από άσχημο.
Αντιστράφηκαν οι αξίες και από
2
-
5
έγινε για πολλούς
5
-
2
λες και οι δυνάμεις και οι γνώσεις (5) είναι ανώτερες από την Αγάπη (2) το Αγαθόν.
Σήμερα της Αγίας Αγάθης, 5/2 εκεί στην Σικελία, το 251, ως κάτω από μπότα, επιχειρείται να πατηθεί το αγαθόν, να αλλάξει προσανατολισμό το πρόσωπο* .
Δι ευχών της αγίας, ας μας δίνει ο καλός Θεός δύναμη και υπομονή, ευθικρισία στην ιεράρχηση σοφίας και γένους και πλούτου και κάλλους ουρανίου ως ανώτερα, των αντιστοίχων δευτερευόντων κοσμικών..., που οι εμπνεόμενοι από τα δεύτερα, όταν δεν σέβονται τα παραπάνω, γίνονται οι δήμιοί των εμπνεομένων από τα πρώτα.... Αμήν δι ευχών των αγίων να γίνουμε υποδοχείς και αποδέκτες και κάθε αληθινού αγαθού, αντί για φαινόμενου.
-------
..πριν πάρα πολλά χρόνια που διάβαζα τον συναξαριστή, μου είχε κάνει εντύπωση η ημνία, το όνομα και η τοποθεσία μαρτυρίου. Τώρα, βλέποντας την χρονολογία μαρτυρίου διαφορετική (251 αντί για 256μΧ) ορθά όμως 5/2 αφενός δεν διαλύει τους εύτακτους ''λόγους'' Του Κυρίου που μας αφήνει να ιχνηλατούμε, ούτε παύει η δοξολογία αλλά και αν ξαναβρώ την πρώτη μου πηγή, θα την αναρτήσω...
ΑπάντησηΔιαγραφή...πάντα με το σκεπτικό, ότι δεν υποτάσσεται η χάρις στην νομοτέλεια, [παρότι Ο Κύριος δεν κατήργησε τον Νόμο, αλλά τον πλήρωσε (συμπλήρωσε και τελείωσε)] ώστε να μην υπάρχει ούτε ένα φαινόμενο, που να μην οδηγεί δια των λόγων και ρημάτων Του, που δεν έχουν ασυνέχεια (ΑΝ θέλει δια της διακρίσεως) Στον Ένα Τριαδικό Θεό ... από τα φαινόμενα, στο Φως
το διόρθωσα κατάτι... αφιέμενο στην κρίση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή