Είμασταν προσεκτικοί στα κηρύγματά σας και μάθαμε το μάθημα του σηκωμένου δακτύλου σας που διεμήνυε… ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.
Ας αφήσουμε στην άκρη (χωρίς να υποτιμάτε ως δευτερεύουσα την στάση του λαού, ελκτική και ρυθμιστική της εκχεόμενης χάριτος…. μέριμνα του καθενός με τον πνευματικό του), ας αφήσουμε τα αγνοήματα αυτού και ας ακουμπήσουμε με σεβασμό (όσο αξίζει στους ορθοτομούντες (1) ΜΟΝΟ) τα αμαρτήματά σας.
Όχι τες του βίου, που είναι ιεροκατάκριση, αλλά στα της πίστεως αστοχίες. Και γιατί αυτή η παρέμβαση στην αγιότητά σας; Σας προσφωνούμε αγίους, όχι γιατί είστε, αλλά γιατί πρέπει να είστε. Κι αν πάλι έχετε αγγέλους συλλειτουργούντες, αυτοί οι άγγελοι δεν θα σας διορθώσουν τα λάθη (2), αλλά ακόμη και ο τελευταίος διάκονός σας... ώστε εξ ανθρώπων η διόρθωση για λόγους ταπεινότητος.
Εσείς το επαναλαμβάνετε καθ’ημέραν, και μακάρι να το πιστεύετε. … Κύριε ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ, ὁ μόνος ἅγιος, ὁ δεχόμενος θυσίαν αἰνέσεως παρά τῶν ἐπικαλουμένων σε ἐν ὅλῃ καρδίᾳ, πρόσδεξαι καὶ ἡμῶν τῶν ἁμαρτωλῶν τὴν δέησιν καὶ προσάγαγε τῷ ἁγίῳ σου θυσιαστηρίῳ, καὶ ἱκάνωσον ἡμᾶς προσενεγκεῖν σοι δῶρα τε καὶ θυσίας πνευματικὰς ὑπέρ τῶν ἡμετέρων ἁμαρτημάτων καί τῶν τοῦ λαοῦ ἀγνοημάτων. Καὶ καταξίωσον ἡμᾶς εὑρεῖν χάριν ἐνώπιόν σου, τοῦ γενέσθαι σοι εὐπρόσδεκτον τὴν θυσίαν ἡμῶν, καὶ ἐπισκηνῶσαι τὸ Πνεῦμα τῆς χάριτός σου τὸ ἀγαθόν ἐφ' ἡμᾶς, καὶ ἐπὶ τὰ προκείμενα δῶρα ταῦτα καὶ ἐπὶ πάντα τὸν λαόν σου.
Ας αφήσουμε προς στιγμήν την ‘’υποχρέωση’’ μεταφοράς των δώρων προς τον λαό (που κεκλεισμένων των θυρών τις συστείλατε με κοσμικά κι όχι πνευματικά κριτήρια, ενώ έπρεπε να γίνεται το αντίθετο, όπως αρμόζει νάχουν ορθάνοιχτες τις θύρες τα θεραπευτήρια ψυχών και σωμάτων… παρέχοντας ιάματα) κι ας δούμε πως ήρθε η ώρα, να διακρίνει ο κάθε πιστός την διαφορά της κοσμικής εξουσίας και των πρωτοκαθεδριών ΜΕΣΑ στην Εκκλησία. Προσκληθήκατε. 25 ῾Ο δὲ ᾿Ιησοῦς προσκαλεσάμενος αὐτοὺς εἶπεν· οἴδατε ὅτι οἱ ἄρχοντες τῶν ἐθνῶν κατακυριεύουσιν
αὐτῶν καὶ οἱ μεγάλοι κατεξουσιάζουσιν αὐτῶν. 26 οὐχ οὕτως ἔσται ἐν ὑμῖν, ἀλλ᾿ ὃς ἐὰν θέλῃ ἐν ὑμῖν μέγας γενέσθαι, ἔσται ὑμῶν διάκονος, 27 καὶ ὃς ἐὰν θέλῃ ἐν ὑμῖν εἶναι πρῶτος, ἔσται ὑμῶν δοῦλος· 28 ὥσπερ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν. (Ματθ.κ’)Απαγορεύει ο δ’κανών της ζ’ οικουμενικής συνόδου το κλείσιμο των εκκλησιών** κι ας μην δικαιολογηθεί κάποιος… ναι, αλλά θείες λειτουργίες γίνονται… γιατί η μη μετοχή του λαού στα θεία μυστήρια, τον κάνει θηριάλωτο. …ἵνα μή, ἐπὶ πολὺ ἀφιστάμενος τῆς κοινωνίας σου, θηριάλωτος ὑπὸ τοῦ νοητοῦ λύκου γένωμαι. ΕΥΧΗ Γ´ (Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου).
Δεν είναι γνωστή η ‘’ιστορία’’ ; Ο Όσιος Παλλάδιος για τον Άγιο Μακάριο (μαγεία και Θ.Κοινωνία) ; που κατά λέξει επαναλαμβάνουμε την προτροπή του μέγα Μακαρίου…. Παιδί μου, μη λείπεις από την Κοινωνία των Μυστηρίων τού Χριστού, αλλά να κοινωνείς συνετώς, διότι αυτή η διαβολική ενέργεια σού συνέβη, επειδή δεν μετέλαβες για πέντε συνεχείς εβδομάδες και ως εκ τούτου βρήκε ευκαιρία ο διάβολος και σε πείραξε.
Και, δεν είναι πέντε, ούτε δεκαπέντε αλλά ακόμη και αυτήν την οικονομία (λες και έχουν ο κόσμος επιτίμιο) και κοινωνούν κάθε Χριστούγεννα, 15αύγουστο και Πάσχα, κι αυτό κατόρθωσε ο καίσαρας με την συναίνεσή σας, για μια θανατηφόρο πανδημία επιπέδου κοινής γρίππης σε μεγεθυντικό φακό για πολιτικούς σκοπούς παγκοσμιοποίησης, από αγαθότητα (μη φανείτε συνωμοσιολόγοι και ανεύθυνοι, εκεί η δόλια τρικλοποδιά) αλλά απαράδεκτα μη έξυπνοι για την προστασία του ποιμνίου που αναλάβατε στους ώμους σας… τους το απαγορέψατε. Αλήθεια, πόσοι και πόσοι έφυγαν ανεξομολόγητοι και ακοινώνητοι από τον κόσμο αυτό; όλους αυτούς τους μήνες;
Δεν προωθώ φυσικά το απροϋπόθετο της Θείας κοινωνίας [αυτό έλειπε, πυρ τυγχάνει και πολλοί αναξίως (ουδείς άξιος) κοινωνούντες, ασθένησαν και απέθανον… ], αλλά πειστήκατε πολύ εύκολα σε ‘’ειδικούς’’ παραβαίνοντες το ψαλμικό…. μὴ πεποίθατε ἐπ᾿ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία. (ρμε’)
Μήπως έπαψε να ισχύει το: … ἀγαθὸν πεποιθέναι ἐπὶ Κύριον ἢ πεποιθέναι ἐπ᾿ ἄνθρωπον· ἀγαθὸν ἐλπίζειν ἐπὶ Κύριον ἢ ἐλπίζειν ἐπ᾿ ἄρχουσι. πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς· κυκλώσαντες ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς.
…τα έθνη δαιμόνων, μαζί με τους μάγους, (που μόνοι τους ομολογούν ότι ο μεγάλος αγιασμός τους διαλύει τα μάγια) θα είναι πολύ χαρούμενα και υποχρεωμένοι σε σας, αν τους κάνετε το χατήρι και δεν αγιάσετε την φύση και τα ύδατα, κατά την αυστηρή άνοα (για να μην πω υποχθόνια εμπνεόμενη) εντολή (από αποδεδειγμένα αντιθέους), να μην γίνει αγιασμός σε δημόσιους χώρους.
Κι αυτοί θα συνεχίσουν να σπιλώνουν, να μολύνουν να φθείρουν…. κι εμείς θα κρατάμε κλειστές τις εκκλησίες και απαγορεύουμε την είσοδο (ούτε καν με προϋποθέσεις κομμωτηρίου και παντοπωλείου.. πόση ακόμη έκπτωση; πόση ακόμη δαιμονική σιωπή αντί του λογικού, τι με δέρεις;;; ) προς τι ακόμη αυτή η συναίνεση ακόμη και προτροπή για το εμβόλιο, από ιεράρχες, που μεταλλάσσει τον άνθρωπο σε version 0.2 (μετανθρωπισμός), αντί της πρέπουσας προτροπής σε μεταμόρφωση σε τέκνα Φωτός, με θεία εφόδια αντί εισαγωγής στο σώμα (που ευδόκησε Ο Κύριος να λάβει για να αγιάσει), τεχνητής νοημοσύνης ;
Δουλεύουν λυσσασμένα αυτοί, ας
δουλέψουμε κι εμείς αιτούντες χάρι:
Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….)
κι όπως ο καλός Θεός εκμεταλλεύεται το κακό και εξ αυτού εξάγει καλό, ας μην είμαστε αγαθοί με την κακή έννοια, αλλά εκμεταλλευόμενοι τους σκιώδεις συμβολισμούς…. (τυχαίο το 13033; το 30330 το… vote biden? )
Καθίσταται το ποίμνιο θηριάλωτο. Μήπως ο ποιμένας είναι μισθωτός*** και δεν τον νοιάζει;
Κλείετε τις θύρες γενόμενοι εμπόδιο να εισέλθουν κι άλλοι… μην μπερδεύεστε που εσείς μπαίνετε στις εκκλησίες και κάτω εκτυπώματα (χωραφάκι σας) γιατί λίγο πνευματικά ορώμενα, ισχύει δυστυχώς και με πόνο για σας το: …. 14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν (Ματθ.κγ’)
Να αναφερθούμε λίγο για την ποιμαντορική ράβδο; ….για την επιλογή του μνηστήρος (μέλλοντα προστάτη της αγίας οικογενείας Παναγίας και Χριστού) ο αρχιερεύς Ζαχαρίας που εισήγαγε την Κυρία Θεοτόκο ως τρίχρονο κοριτσάκι στα άγια των αγίων, φωτισθείς ζήτησε να έλθουν οι υποψήφιοι με ένα ραβδί ο καθένας. Συνολικά, ήλθαν δώδεκα. Γράφοντας πάνω στου καθενός την ράβδο το όνομά του, ο δίκαιος Ζαχαρίας προσευχήθηκε να του δώσει ο καλός Θεός σημείον για να Την αναθέσει υπό προστασίαν.
Πέρασαν 11 υποψήφιοι και ο Θεός ακόμη να δώσει σημάδι. Στον δωδέκατο και τελευταίο Ιωσήφ, από το ραβδί του εξήλθε ένα περιστέρι και γυρνούσε γύρω από την κεφαλή του (δικαίου) Ιωσήφ. Έτσι και του ανατέθηκε από τον προφ.Ζαχαρία, αυτό το λειτούργημα. (από ράβδος εκ της ρίζης Ιεσσαί και γενεαί δεκατέσσεραι)
Μήπως αυτήν που κρατάτε είναι η άκαρπη συνέχεια των 11 κι όχι η καρποφόρος 12η του Ιωσήφ; ΜΟΝΟ αυτός παραδίδει την σκυτάλη της κατά Θεόν ποιμανσίας στην προσεγγιζόμενη Βηθλεέμ; … 6 καὶ σὺ Βηθλεέμ, γῆ ᾿Ιούδα, οὐδαμῶς ἐλαχίστη εἶ ἐν τοῖς ἡγεμόσιν ᾿Ιούδα· ἐκ σοῦ γὰρ ἐξελεύσεται ἡγούμενος, ὅστις ποιμανεῖ τὸν λαόν μου τὸν ᾿Ισραήλ. (Ματθ.β’) …μετά δε την ανάσταση και ανάληψη Ο Κύριος, την πεντηκοστή, ημέρα δόμησης της αχειροποιήτου Ακτίστου (ΜΙΑΣ) Εκκλησίας, παραδίδει στο Άγιο Πνεύμα τον έτερο παράκλητο, να ποιμαίνει συντηρεί οδηγεί στην τελείωση τον λαό.
Μια γενναία αυτοκριτική (καθ’ημέραν), για το πόσο σύμφωνο είναι το πνεύμα των ποιμαινόντων με το Άγιο, όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά ίσως και μακάρι να γίνει αφορμή να σταθεί ο καθένας πιστός και με την συνείδησή του αναπαυμένη, στον αρχιερατικό του όρκο.
Επί του πρακτέου, αναλάβετε πρωτοβουλία θείας μετάληψης με αποστάσεις προς αμήν μυστική και μυστηριακή μετοχή του λαού εκτυπώτερον στης του Θεού εν σαρκί παρουσίας… και αγιασμό τα Θεοφάνεια, λυτήριο κάθε ψυχοσωματικής ασθενείας, κάθαρση και φωτισμό. Παρακαλούμε όλο το χριστεπώνυμο πλήρωμα... στήκετε ανδρείοι και ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ της ενοικούσης στους ναούς, της θείας χάριτος. (μούκανε αλγεινή εντύπωση η ''ομολογία'' των ιμάμηδων όταν τους απαίτησε η πολιτεία να φοράνε μάσκες στο τζαμί του βοτανικού και αυτοί να απαντούν: ... είναι προσβολή στον θεό μας.... ενώ οι δικοί μας, που έχει πλουσία και αληθή χάρι κι είναι ο πράγματι Παντοδύναμος, να μην ομολογείται και δοξάζεται). ΜΗΝ επαιτείτε από έναν εγνωσμένο μισούντα φαραώ. Απαιτείστε ισότητα και δικαιοσύνη. Κι όσο ανατέλει δι ευχών και ενεργειών σας, εκ της γης η αλήθεια, τόσο θα διακύπτει εξ ουρανού η δικαιοσύνη.
Συγγνώμη για τα λίγα λεπτά ‘’δόξας’’
που έκλεψα, σχολιάζοντας την ζοφερή (ίσως και θα χειροτερέψει) κατάσταση…. αλλά
μὴ ἡμῖν, Κύριε, μὴ ἡμῖν, ἀλλ᾿ ἢ τῷ ὀνόματί
σου δὸς δόξαν, ἐπὶ τῷ ἐλέει σου καὶ τῇ ἀληθείᾳ σου, μήποτε εἴπωσι τὰ ἔθνη· ποῦ ἐστιν
ὁ Θεὸς αὐτῶν;
Να τολμήσουμε να ομολογούμε δια βίου, έρχου και ίδε.
---
(1) αναμένοντας και αποδεχόμενος την αυστηρή αντίδραση από των κύκλωθεν ισταμένων των δεσποτών προσώπων εύχομαι για όλους μας καλή μετάνοια και στους επισκόπους μας, θεάρεστη μετάβαση από τον σκιώδη τύπο στον ουσιώδη τόπο XC… χωρίς το μεσότοιχο των αμαρτημάτων και αγνοημάτων μας, που σαν νέφη παθών μας απαγορεύουν την κοινωνία, με τον παρόντα λόγο να φαίνεται ελεγκτικός, καθόσον πηγάζει εκ των λόγων της ίδιας της Θύρας, της ίδιας της Ράβδου της ίδιας Ομολογίας, αλλά συγχρόνως παρηγορητικός (όπως οι δύο όψεις του Σταυρού ΚΑΙ δόξα των αγγέλων ΚΑΙ τραύμα των δαιμόνων) , αρκεί να μείνουμε παρά πόδα, όπως αρμόζει στην ευλογημένη κληρονομία Του.
Φιλόθεοι με κυκλική κίνηση ωσάν της Μαρίας και διακονία φιλάνθρωπη
ωσάν την Μάρθα, ευθεία κίνηση του νοός που μπορεί δια ΣΤΑΥΡΟΥ, να τελειώσει τον
άνθρωπο… Τύπος και
τόπος XC (με αφορμή το γενέθλιον της μετανοίας). Ευχόμενος εμπόνως και ασπαζόμενος την δεξιάν που τελεί μυστήρια, ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ, δι ευχών, όπως η Ορθοδοξία την νοεί. Αμήν γένοιτο.
** Εἴ τις οὖν δι᾿ ἀπαίτησιν χρυσοῦ, ἢ ἑτέρου τινὸς εἴδους, εἴτε διά τινα ἰδίαν
ἐμπάθειαν, εὑρεθείη ἀπείργων τῆς λειτουργίας, καὶ ἀφορίζων τινὰ τῶν ὑπ᾿ αὐτὸν
κληρικῶν, ἢ σεπτὸν ναὸν κλείων, ὡς μὴ
γίνεσθαι ἐν αὐτῷ τὰς τοῦ Θεοῦ λειτουργίας, καὶ εἰς ἀναίσθητον τὴν ἑαυτοῦ
μανίαν ἐπιπέμπων, ἀναίσθητος ὄντως ἐστί, καὶ τῇ ταυτοπαθείᾳ ὑποκείσεται, καὶ ἐπιστρέψει
ὁ πόνος αὐτοῦ ἐπὶ τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ, ὡς παραβάτης ἐντολῆς Θεοῦ, καὶ τῶν Ἀποστολικῶν
διατάξεων.
*** 9 ἐγώ εἰμι ἡ θύρα· δι' ἐμοῦ ἐάν τις εἰσέλθῃ, σωθήσεται,
καὶ εἰσελεύσεται καὶ ἐξελεύσεται, καὶ νομὴν εὑρήσει. 10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ
μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν.
11 ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός. ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν
προβάτων· 12 ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια,
θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει
αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα. 13 ὁ δἑ μισθωτὸς φεύγει, ὅτι μισθωτός ἐστι καὶ οὐ
μέλει αὐτῷ περὶ τῶν προβάτων. (Ιωαν.ι’)
(2) Ο ΙΕΡΕΑΣ, Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ… ΛΑΘΟΣ
κι όλοι μαζί, κλήρος και λαός, αμήν λαός του Θεού, όσο εμείς γινόμαστε ναός Του ώστε να εμπεριπατεί μαζί μας… δεν θα σταματήσουμε να παρακαλούμε: … γνώρισόν μοι, Κύριε, τὸ πέρας μου καὶ τὸν ἀριθμὸν τῶν ἡμερῶν μου, τίς ἐστιν, ἵνα γνῶ τί ὑστερῶ ἐγώ. ἰδοὺ παλαιστὰς ἔθου τὰς ἡμέρας μου, καὶ ἡ ὑπόστασίς μου ὡσεὶ οὐθὲν ἐνώπιόν σου· (38)
...τὴν δικαιοσύνην σου οὐκ ἔκρυψα
ἐν τῇ καρδίᾳ μου, τὴν ἀλήθειάν σου καὶ τὸ σωτήριόν σου εἶπα, οὐκ ἔκρυψα τὸ ἔλεός
σου καὶ τὴν ἀλήθειάν σου ἀπὸ συναγωγῆς πολλῆς. (39)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου