Σελίδες

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

all star vs veteran all star 27 Δεκ 2015

Ένας ιδιαίτερος σε πνευματικό επίπεδο, αγώνας… στην Κομοτηνή, πέραν φιλανθρωπίας, πέραν επίγειας χαράς, που θα μπορούσε να εξαντληθεί εδώ, αλλά ενέχει άλλη προοπτική, ανάλογα με την οπτική.

Ας μην μείνουμε μόνο στα εδώ.

Ξεκινάει η ομάδα* των μικρών από Λεφή και τελειώνει η ομάδα των μεγάλων με Μαρκολέφα... όπως λένε μικρόκοσμος - μακρόκοσμος εμπεριεχόμενοι** ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα, όλοι οι αγωνιζόμενοι. Όχι ίσα, αλλά ανάλογα.

Η ενδεικτική ισοπαλία 72-72 επιτυγχάνεται στις 27 Δεκ… όταν όμως εξ εσόπτρου και εν αινίγματι γνωρίζουμε… αυτή η ισοπαλία και αναλογία, δεν είναι σύμπτωση χωρίς νόημα. Από τον καθένα εξαρτάται, αν ψηλαφώντας τα ίχνη, θα τα προσπεράσει ως τυχαία και ανούσια ή θα είναι μια καλή αφορμή για να προσανατολιστούμε και κινηθούμε και εγγίσουμε την Ουσία.  



Αυτός δε που φέρνει την ''ισότητα'' (και στο σκορ κάτω ως ίχνος, αλλά ιδίως στον πνευματικό αγώνα του καθενός, που δεν φαίνεται, αλλά ψηλαφάται κι είναι ΠΑΡΩΝ, μεταξύ του παρελθόντος veteran και μέλλοντος / νέων) είναι ο λε χ (λεχούδης) με το νούμερο 8. [(λε)φ-(λε)χ ... θα το άφηνα με το ο νοών νοείτω που λένε, αλλά ο γεννηθείς στο κέντρο του χωροχρόνου Χριστός, ΙΗΣΟΥΣ=888, Αυτός φέρνει την ισορροπία (με το τρίποντο και Τριάς εν μονάδι ευστοχία/παρουσία Του) μετά το 69 και αέναης περιδίνησης, γιν γιανγκ – για όποιον φυσικά θα ήθελε να περάσει από την σκιώδη νύχτα ή κατά κόσμον ‘’αρμονία’’ στην κατά και ΜΕ Θεό (αληθινό) ηλιόλουστη ημέρα].



...τέλος στα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα, ο άλλος πατέρας με 8 (λεμονίδης) που είναι εκτός αγωνιστικού χώρου ''παιδεύει'' τον υιό του. Ας συνυπολογισθεί και αυτό. Τώρα που με αυτό το παίδεμα αλλά και το λεμόνι καθαρίζει το αίμα (και ζωή) πέστο και σύμπτωση αλλά δεν είναι.  

Θα ρωτούσε κάποιος γιατί Κομοτηνή; Λες και είναι το κέντρο του κόσμου…

Με το σκεπτικό ΘΡΑΚΗ – ΚΡΗΤΗ – ΙΟΝΙΟ – ΙΩΝΙΑ, στην κεφαλή ΘΡΑΚΗ και κέντρο Κομοτηνή, έχουμε όλες τις νευρικές απολήξεις, άσχετα αν το ένα σκέλος είναι αποκομμένο (Ιωνία) από το όλο σώμα (και κορμό της Ελλάδος).



Αμήν, να είναι ευλογημένη η νέα χρονιά, μετά την Γέννηση Του Κυρίου και μεθ’ημέρας οκτώ στην μεν Ανάσταση η ψηλάφησις στην δε Γέννησιν η περιτομή.

Χριστού περιτμηθέντος, ετμήθη Νόμος,
και του Νόμου τμηθέντος, εισήχθη χάρις.


Ακολουθώντας δια των ιχνών, την κλίση και κλήση, περιτεμνούμενοι δια σταυρού, από αμαρτιών, ανερχόμενοι από τη γη στον ουρανό και από το σπήλαιο του εγκεφάλου (αποτελέσματα και φαινόμενα), στην καρδιά (και αιτίες, όπως προδιατυπώθηκε με το ‘’μύθο’’ του σπηλαίου του Πλάτωνα… ) όπου και η Βασιλεία.

Προσωπικά και συλλογικά της Ελλάδος και δι αυτής, όλης της ανθρωπότητος, με αφορμή ενός αγώνα, του νέου vs του παληού.  

---




πνευματικήιχνηλασία ... σε χώρους, φαινομενικά άσχετους... (ένας άλλος αγώνας μπάσκετ με νόημα… στην Γάνδη)  

Άγγελοιμας οδηγούν στον ουρανό (πρόταση αυτογνωσίας και θεογνωσίας σε ποδόσφαιρο…)


από το Ο Ων, στο έρχομαι ταχύ αποδούναι εκάστω…

----

* ALL STAR KOMOTINI

4. Λεφής Θοδωρής από την Α.Ε.Κομοτηνής
5. Χονδρόπουλος Σταύρος από την Α.Ε.Κομοτηνής
6. Διαμαντίδης Λεωνίδας από το Γας Κομοτηνής
7. Νικάκης Χρήστος από τον Αίαντα Κομοτηνής
8. Λεχούδης Κίμωνας από το Γας Κομοτηνής
9. Μπορμπίδης Τάσος από την Α.Ε.Κομοτηνής
10. Κουτσοβασίλης Γιώργος από την Α.Ε.Κομοτηνής
11. Βαχαρίδης Δημήτρης από την Α.Ε.Κομοτηνής
12. Αθανασίου Νάσος από το Γας Κομοτηνής
13. Βελή Χασάν από το Γας Κομοτηνής
14. Τερζίδης Κώστας από την Α.Ε.Κομοτηνής
15. Χαλήλ Καδήρ από το Γας Κομοτηνής
16. Σαββίδης Παναγιώτης από τον Αίαντα Κομοτηνής
17. Μπακιρτζής Θεοδόσης από την Α.Ε.Κομοτηνής
23. Λεμονίδης Ισίδωρος από το Γας Κομοτηνής

VETERAN ALL STAR KOMOTINI

4. Χατζόπουλος Χρήστος από την Α.Ε.Κομοτηνής
5. Παπαδόπουλος Νίκος από την Α.Ε.Κομοτηνής
6. Μπιμπισίδης Χάρης από το Γας Κομοτηνής
7. Παπουής Σωφρόνης από την Α.Ε.Κομοτηνής
8. Λεμονίδης Νεοκλής από το Γας Κομοτηνής
9. Ντίνας Κώστας από το Γας Κομοτηνής
10. Γεωργιάδης Ζαχαρίας από το Γας Κομοτηνής
11. Αθανασίου Πασχάλης από το Γας Κομοτηνής
12. Ματεοσσίαν Στεπάν από το Γας Κομοτηνής
13. Γαλανάκης Κώστας από την Α.Ε.Κομοτηνής
14. Μπαμπαθανάσης Σάκης από την Α.Ε.Κομοτηνής
15. Οικονομίδης Δημήτρης από τον Αίαντα Κομοτηνής
16. Μερκουρίδης Μάκης από την Α.Ε.Κομοτηνής
17. Πεταλωτής Γιάννης από το Γας Κομοτηνής
18.Παπουτσίδης Γιώργος από την Α.Ε.Κομοτηνής
19. Μαρκολέφας Γιώργος από το Γας Κομοτηνής


---

Η διαφορά μεταξύ του μικρότερου Λεφή (4) και του μεγάλου Μαρκολέφα (19), είναι το 15. Η δε 15η κάρτα της τράπουλας ταρώ, ο διάβολος, ο οποίος είναι ‘’εγχυμένος’’ , στρατοπεδευμένος και ενεργών ως θάνατος, αυτός που σκιάζει όλην την διάσταση μεταξύ μακροκόσμου και μικρομικροκόσμου.

Για το πέρασμα από τον μικρομικρόκοσμο στον μικρόκοσμό μας η ευστοχία έγκειται το σπερματοζωάριο να εισαχθεί στο ωάριο και ομού να πολλαπλασιαστούν στην μήτρα, ώστε να γεννηθεί ο άνθρωπος. Παρά το πρώτο πέρασμα που σκιάζεται από το όποιος μπορεί, η ζωή του είναι ακόμη τρεπτή και επίφοβη από τον θάνατο. Αναλογικά*, μέχρι αυτός να νικηθεί κατακράτος, ο άνθρωπος, με την ψυχή του, όπως προτυπώθηκε αναλογικά ως σπέρμα πρέπει να ευστοχήσει και εισαχθεί στο ωάριο (ωόν – σώμα) ο νους μέσα στην καρδιά και, και τα δυο στην Εκκλησία Μητέρα (ως άλλη μήτρα) για να κατορθώσει να αναγεννηθεί. Όχι όμως υπό την σκιά του όποιος μπορεί, αλλά υπό την Φωτεινή Νεφέλη του, όστις θέλει. Τότε νικάται ο θάνατος τότε καταργείται ο διάβολος, μετέχοντας εμείς από τώρα με συνέχεια στα μετά τον χρόνο, και αιωνιότητα, στο Αναστημένο Σώμα (Ορθοδοξία) Χριστού.

Αυτή η αναλογία και μεθοδολογία (ας πούμε) που αναπτύχθηκε παραπάνω, έχει αφήσει ίχνη. Ένα από αυτά, είναι το άλεφ. Το πρώτο γράμμα της κολοβωμένης εβραϊκής αλφαβήτου, των 22 γραμμάτων σε σχέση με την πληρότητα της ελληνικής που έχει όρια, αρχή και τέλος Α+Ω** που ελλείπουν από την πρώτη. 

Κι ενώ ηχητικά το άλεφ αλίφ άλφα μοιάζουν, στην ουσία είναι διαφορετικά.

…το άλεφ (À) δείχνει με φυσικό και μεταφυσικό τρόπο, τον δεύτερο νόμο, ότι: οτιδήποτε είναι πάνω, μοιάζει με αυτό που είναι κάτω και αντίστροφα, δίνοντας κάποιες φυσικές κλείδες γνώσης όταν χρησιμοποιούνται διακριτικά οι αναλογίες μικρόκοσμου - μακρόκοσμου... θέσεις όμως που αν τους λείπει το Α της Αλήθειας, είναι ελλειπείς.

Από τον καθένα εξαρτάται αν θα μείνει στους οδοδείκτες και ταμπέλες, ή θα ακολουθήσει τα δεικνύμενα ουσιαστικά. Έτσι, θα μπορούσε να τιτλοφορηθεί το παρόν, από το άλεφ στο άλφα. Να μείνουμε στον κόσμο και άδη και σκιές ή να περάσουμε όπου ουκ έστιν θάνατος αλλά μόνο ΖΩΗ.

Όλα αυτά μέσω των λεφ, άλεφ, λεχ από 69 (ως 8) με ένα(1) 3ποντο… για την ισοπαλία, που προσπαθεί ο μαρκολέφας να τον ανακόψει. Ο αστήρ Τον Άδυτο.

Η μία οπτική, από κάτω σαν ερέθισμα όλων αυτών των ‘’τυχαίων’’ προς τα άνω και πίστη.

Αντίστροφα, ερωτήσεις προς πιστούς ή ‘’πιστούς’’ :

Ο Κύριος ΙΗΣΟΥΣ (888) εμβήκε στο μέσον του χωροχρόνου και έπληξε με καίριο πλήγμα το κέντρο του άδη; 7(8)7 στο μέσον του 15. Ο υπεράνω κοσμικής τελειότητος (7) υπερτέλειος. 8;
Έφερε την αρμονία από την αέναη διπολικότητα 6 και 9; Ως αρμονία και ακίνητο αεικίνητο κέντρο;
Βρισκόμαστε όλοι μας ως αγωνιζόμενοι μεταξύ μικροκόσμου και μακροκόσμου;
Ισχύει η αναλογία μακροκόσμου – μικροκόσμου; Όπως ήλιος – πλανήτες / πρωτόνιο – ηλεκτρόνια… ήλιος – ηλίανθος / Θεός – άνθρωπος. (άλεφ ό,τι είναι επάνω είναι και κάτω και ό,τι είναι κάτω μοιάζει με αυτό που είναι επάνω… [άλεφ (À)].    
Ο Λόγος σαρξ εγένετο. ΑΝ λοιπόν Ο Λόγος σαρξ εγένετο, (για τη δική μας σωτηρία) οι λόγοι Του δεν σαρκούνται; (δεν ενδύονται; ) για τον ίδιο σωτήριο λόγο;

Οι απαντήσεις σας, είτε είστε αναγνώστες της πρώτης οπτικής εκ των ιχνών προς την Ουσία ή της δευτέρας, εκ της Ουσίας με τα παραπάνω ψαυστά ίχνη, είναι ολότελα δική σας, όλων μας, υπόθεσις.   
     
Μια διευκρινιστική ενότητα που ίσως έπρεπε να προηγηθεί, στο πνεύμα:

Κατενόησα τα έργα Σου και εδόξασά Σου την θεότητα.
  
Τριαδικού Θεού θεότης και εργασία, Ουσία και  ενέργεια, όπως τότε, στην πρώτη δημιουργία έφερε την τάξη από το χάος, έτσι και τώρα φέρνει σαν αόρατος μαγνήτης την τάξη από το χάος, κάνοντας αισθητή την παρουσία Του, ως μεριμνών για την αναδημιουργία μας.

Κύριε δόξα Σοι!!
  
---

     
** για το θεόσδοτο όνομα Ιωάννης

---

τα κενά και η τρωτή φτέρνα σοφίας και δύναμης, Αχιλλέα και Ησαύ, που καλύπτει ο Ιακώβ (στον τύπο του Αγίου Πνεύματος)...  


  

2 σχόλια:

  1. κι εδώ, άλλη μια διττή πρόταση προσέγγισης. Για όποιον ήδη πιστεύει και γνωρίζει τα βλέπει και ''ενσαρκωμένα''. Ο Λόγος σαρξ εγένετο κι οι λόγοι ''σαρκούνται''. Για εκείνον που δυσπιστεί, του παρουσιάζονται ''σημεία'' ενδεικτικά, που τέτοια σύμπτωση, δεν μπορεί να είναι τυχαία. Είναι ο άγνωστος μαγνήτης που περνά από πάνω (μυστικά) και διευθετεί τα άτακτα ''ρινίσματα σιδήρου'' ώστε να πάψουν πλέον να είναι μυστικά, αλλά με την εμφάνειά τους, να έλξει όσους επιδέχονται έλξη.

    Αμήν Η ολκάς των θελόντων σωθήναι διττώς να ενεργεί. Από την Ουσία και εύσπλαγχνο Τριαδικό Θεό και Λόγο να ''σαρκώνει'' λόγους σωτήριους και συγχρόνως να οδηγεί εκ του ίχνους στην Ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαῖρε, κλῖμαξ ἐπουράνιε, δι' ἧς κατέβη ὁ Θεός· χαῖρε, γέφυρα μετάγουσα τοὺς ἐκ γῆς πρὸς οὐρανόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή