Είναι
οι εκ Θεού λόγοι που συνδέονται μαζί Του, όλες οι αιτίες με Τον Πρωταίτιο, αφού απορρέουν από Τον Λόγο και με μια μυστική
παιδεία, αποδίδουν το νόημά τους.
Οι σκέψεις θα κινηθούν σε αυτόν τον άξονα. Της συνοδοιπορίας και αγαστής ''συνεργασίας'' λόγων της φύσης και λόγων των Γραφών.. αναφέροντας, που τα ξαναείδα και τι νόημα έδιναν τότε.
Μπορεί όλοι να μην ασχολούνται με αγώνες μπάσκετ, αλλά στο σύνολο της ζωής (κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, πολεμικά, ιατρικά...) ο κοινός νους απορεί, που θα πάει όλη αυτή η κατάσταση, που ολοέν και πιο δυσοίωνα φαντάζει.
Μεταξύ της φαντασίας και του θελήματος του άλλου που έχει σχέδια, έχει και ο καλός Θεός τα δικά Του.
Φυσικά, για την υλοποίηση των σχεδίων του αντιδίκου ενεργούν οι δικοί του υπηρέτες / εργάτες, αλλά για να υπερισχύσει ή τουλάχιστον να κλίνει η ζυγαριά υπέρ του λογικού και αγαθού, απαιτείται και η πλήθυνση των εργατών του θείου θελήματος.
...πλεονάζει
το σκοτάδι από την δική μας πλευρά του παραπετάσματος, περισσεύει η χάρις και
το Φως, από την άλλη. … οὗ δὲ ἐπλεόνασεν ἡ
ἁμαρτία, ὑπερεπερίσσευσεν ἡ χάρις, 21 ἵνα ὥσπερ ἐβασίλευσεν ἡ ἁμαρτία ἐν τῷ θανάτῳ,
οὕτω καὶ ἡ χάρις βασιλεύσῃ διὰ δικαιοσύνης εἰς ζωὴν αἰώνιον διὰ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ
τοῦ Κυρίου ἡμῶν. (Ρωμ.ε’)
Σε μας εναπόκειται η εργασία της διαφάνειας (των δερματίνων χιτώνων) και καθαρότητος, να μην στρεβλώνεται το εισερχόμενο Φως (που κουβαλά γνώση), αφού τα πάθη, (οι μολυσμοί σαρκός και πνεύματος) είναι οι αιτίες σκοτισμού του ηγεμονικού της ψυχής, νοός μας.
Μπροστά σε αυτήν την ‘’λογική’’ ταραχή που επικρατεί, ο άγιος Παΐσιος μας γνωρίζει σχετικά στο Φωνή βοώντος εν τη Ευρώπη : ...και οι κομμουνιστές πόσα χρόνια δηλαδή. Δούλεψαν κοντά 75 χρόνια και δεν κράτησαν, κράτησαν ούτε 70 χρόνια, 72... Οι Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; και 250. Αυτοί ούτε 7 χρόνια δεν θα κρατήσουν... ..
...Θα
τα στριμώξουν τα πράγματα..
..Τέτοια δικτατορία πού σκέφτονται να κάνουν, μόνο ό διάβολος μπορεί να την είχε σκεφτεί. Κατάλαβες τί γίνεται; Τελικά θα φάει μια σφαλιάρα ή θα πάει στην άκρη... Θα πάει περίπατο... αγ. Παϊσίου…
Εισέρχεται γυμνός στην ιστορία ο διάβολος, στα προέσχατα και στα έσχατα, εισέρχεται και Ο Κύριος με την χάρι Του [όντας παρών μεθ’ημών έως της συντελείας, συμπλέων, συνοδοιπορών, θεραπεύων ως Ιατρός ψυχών και σωμάτων…(2)]. Άμεσα και έμμεσα (όπως βλέπουμε ‘’συμπτωματικά’’ και απίστευτα, μέσω ‘’σημείων).
Ιδού έρχεται ταχύ… 12 ᾿Ιδοὺ ἔρχομαι ταχύ, καὶ ὁ μισθός μου μετ᾿ ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργον ἔσται αὐτοῦ. 13 ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος, ἀρχὴ καὶ τέλος. 14 Μακάριοι οἱ ποιοῦντες τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ, ἵνα ἔσται ἡ ἐξουσία αὐτῶν ἐπὶ τὸ ξύλον τῆς ζωῆς, καὶ τοῖς πυλῶσιν εἰσέλθωσιν εἰς τὴν πόλιν. 15 ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος. 16 ᾿Εγὼ ᾿Ιησοῦς ἔπεμψα τὸν ἄγγελόν μου μαρτυρῆσαι ὑμῖν ταῦτα ἐπὶ ταῖς ἐκκλησίαις. ἐγώ εἰμι ἡ ρίζα καὶ τὸ γένος Δαυΐδ, ὁ ἀστὴρ ὁ λαμπρὸς ὁ πρωϊνός. (Αποκ.κβ’). Λένε οι σύγχρονοι άγιοι γέροντες, πως σε αυτά τα χρόνια θα κάνουν οι άγιοι πιο αισθητή την παρουσία τους. Μακάρι τα αισθητήριά μας, λίγο λεπτούμενα να Τον και τους αντιλαμβάνονται.
Στο, Άγγελοι μας οδηγούν στον ουρανό! (2004) περιγράφεται …. η ουσία της ακριβούς αυτογνωσίας και θεογνωσίας που δια μετανοίας κατακτάται και που, άγγελοι μας οδηγούν σε αυτές.
Τα ‘’σημεία’’ της 11ης Σεπ 2022 που εχθές μας δόθηκαν,
είναι ομόπνοα εκείνων των παλαιών που ήδη (κάπως έστω και χοντροειδώς) αναλύθηκαν και προσεγγίστηκαν: … για την 11 Σεπ 2001, 11 Σεπ 2004 και η ''άλλη'' όψη....
Τιμάται και Ο άγιος Ευφρόσυνος ο μάγειρος , ο περιπατών στον παράδεισο, ήδη από την βιολογική του ζωή… (για να μην δικαιολογηθούμε, ότι αυτά ΔΕΝ γίνονται...). ... Επί του πρακτέου η Κυριακή της Ορθοδοξίας ήτοι, περί αναστήλωσης των εικόνων. Αμήν δι ευχών να έλθει και σκηνώσει χάρις, για να ανεβεί ο καθένας μας από το κατ'εικόνα στο καθ'ωμοίωσιν...
Αλλά και στο ιχνηλασία... (προσοχή στα νοούμενα και δεικνύμενα) προσεγγίζεται ένας αγώνας του 1987, (ισραήλ – ελλάδος, μέσω των ‘’αντιπροσώπων’’ τους, μακαμπί και άρη) που κάπως μας ξαναθυμίζει τα ‘’σημεία’’ και τις έννοιες περί 86 και 9.
Στα 86 ο Άβραμ γεννά το γιό της δούλης και στα 99 δέχεται την επαγγελία της γέννησης του Ισαάκ από τη Σάρα. Μαζί με την επαγγελία ο Θεός προσθέτει στον Άβραμ το Α και τον ονομάζει Αβραάμ, και το Ρ στη Σάρα ονομάζοντάς την εφεξής, Σάρρα. (Γεν.ιζ' 5 και 15)
Το Α της Αγάπης και Αληθείας (στην κεφαλή) και το Ρ της δικαιοσύνης στο σώμα. Σε κάθε κεφαλή φιλόχριστη και σε κάθε σώμα. Τον σταυρό της φιλοθεΐας και φιλανθρωπίας.
Έτσι, μετά τα απαραίτητα εισαγωγικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως το
86, είναι ο νόμος… (3) ο οποίος θα ισχύσει στα έθνη (στο πρόσωπο των αγώνων τους).
94-86.
Το 94, από την άλλη, είναι η ‘’είσοδος’’ (ήδη ύπαρξη, αλλά εκτυπώτερη δια σημείων εκδήλωση) του Τριαδικού Θεού (999) μέσα στην φύση (4). Θα μπορούσε το άρθρο να έχει τον τίτλο Ο ΩΝ, Ο υπάρχων, αφού έτσι κι αλλιώς είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, αλλά αυτό μοιάζει για μερικούς, λίγο παθητικό μένοντας μόνο στην εποπτεία, κι όχι παρέμβαση στην ιστορία, καθημερινότητα προσωπική και συλλογική. Εισερχόμενος, (94) γνωρίζεται η ευλογία Του και η δικαιοσύνη Του (γιαυτό το ... έρχομαι ταχύ). Εισέρχεται στο σταυροειδές είναι της γης και των ενοικούντων επ’αυτής [Δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς… (ωδή 5η προφ.Ησαΐα). αλλά και… βασιλεῖς, σύνετε, παιδεύθητε, πάντες οἱ κρίνοντες τὴν γῆν. δουλεύσατε τῷ Κυρίῳ ἐν φόβῳ καὶ ἀγαλλιᾶσθε αὐτῷ ἐν τρόμῳ. δράξασθε παιδείας, μήποτε ὀργισθῇ* Κύριος καὶ ἀπολεῖσθε ἐξ ὁδοῦ δικαίας. ὅταν ἐκκαυθῇ ἐν τάχει ὁ θυμὸς αὐτοῦ, μακάριοι πάντες οἱ πεποιθότες ἐπ᾿ αὐτῷ. (ψαλμ.β’)].. Των τεσσάρων στοιχείων της φύσης, που η παρουσία Του (ως πεμπτουσία και Σταυρός) θα ‘’φανεί’’ (με δικαιοσύνη στον ΑΕΡΑ, στο ΠΥΡ, στο ΥΔΩΡ και τη ΓΗ). Στην δε αγαπημένη μας Ελλάδα (την χώρα των αγίων και ηρώων, δι ευχών τους), θα φανεί εκτυπώτερον η χάρις (88) Του Κυρίου (Ιησού – 888) ως εκ του αποτελέσματος 99 – 88, την οποία μακάρι όλοι να εργαστούμε για να κοινωνήσουμε κι ο κύκλος της Αληθείας Του να μας σκέπει.
Όχι παθητικά, όχι αδιόρθωτοι, όχι δικαιωματικά, επειδή ‘’έτυχε’’ νάμαστε έλληνες, αλλά αμήν εργαζόμενοι επ’αυτού. (Αλλιώς, δικαία κρίσις). Την ακρόαση και τήρηση των εντολών. Εργαζόμενοι για την πραγματική ελευθερία που Ο Κύριος δια της επίγνωσης της Αληθείας (και βιωμάτων) θέλει να μας χαρίσει…. [ελευθερία κατὰ την Ορθόδοξη Εκκλησία π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"].
---
(1) Η έμμεση επικοινωνία επιτυγχάνεται με την ευθεία κίνηση του νοός (δια των δημιουργημάτων) και η άλλη, η τέλεια και απλανής, είναι η κυκλική κίνηση του νοός, η αγαπημένη επικοινωνία και κοινωνία με τον Θεό [...ἀγαπᾷ Κύριος τὰς πύλας Σιὼν ὑπὲρ πάντα τὰ σκηνώματα Ιακώβ. δεδοξασμένα ἐλαλήθη περὶ σοῦ ἡ πόλις τοῦ Θεοῦ. ... (διάψαλμα). ψαλμ.86].
(2) Με μια πινεληά απόδειξης (κι όχι επίδειξης) παντοδυναμίας, μας γνωρίζει την σύγχρονη παρουσία Του ως πανταχού παρών και τα πάντα πληρών και συγχρόνως την συνοδοιπορία Του μαζί μας προς τον σκοπό, εμπράγματα, ως βοηθός και διάκονος, μέσα στην ρευστή εξέλιξη προς το τέρμα και συντέλεια. Ανοίγει ένα παραθυράκι στην ιστορία του κόσμου και δείχνει την παρουσία Του (94-86) και το θέλημά Του (94-88), να μας σώσει και χαρίσει την επίγνωση της Αληθείας Του. Είναι και ΗΝ και ΩΝ και ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ, μόνο που ο ερχομός Του προς στιγμήν, περνάει από την ελεύθερη επιλογή μας. Την πραγματική αγάπη μας προς το Φως ή όχι.
19 αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ πονηρὰ αὐτῶν τὰ ἔργα. 20 πᾶς γὰρ ὁ φαῦλα πράσσων μισεῖ τὸ φῶς καὶ οὐκ ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα μὴ ἐλεγχθῇ τὰ ἔργα αὐτοῦ· 21 ὁ δὲ ποιῶν τὴν ἀλήθειαν ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα φανερωθῇ αὐτοῦ τὰ ἔργα, ὅτι ἐν Θεῷ ἐστιν εἰργασμένα.
Κι η γνώσις των σημείων της παρουσίας Του Κυρίου μέσα στην σκοτεινή μήτρα του κόσμου, είναι ομόρροπη του σκιρτήματος του αγ.Ιωάννου προδρόμου μέσα στην μήτρα της Ελισάβετ, όταν την πλησίασε Η Θεοτόκος που Τον κυοφορούσε. Γνώσις Θεού και Λόγου δια της Θεοτόκου κατά την μετάνοιά μας. Γνώσις Λόγου και λόγων Του, με άγιο, όχι μόνο τον σκοπό (κορυφή (999), αλλά και τον δρόμο (ελικοειδή*, όπως φαίνεται στο σχήμα, σε πράξη και θεωρία) για τον σκοπό, δια του Δρόμου ΙΗΣΟΥ (ορθοδόξως). Μετάνοια, ως στροφή του νοός (και ζωής) μας στα έσω, όπου και η Βασιλεία και το Φως.
Μακάρι να συγκαταριθμηθούμε με αυτούς που δεν αποφεύγουν το ΦΩΣ, αποτασσόμενοι τα έργα του σκότους.... Έρχου Κύριε.
Βασιλεῦ Οὐράνιε, Παράκλητε, τὸ Πνεῦμα τῆς Ἀληθείας, ὁ Πανταχοῦ Παρὼν καὶ τὰ Πάντα Πληρῶν, ὁ Θησαυρός τῶν Ἀγαθῶν καὶ Ζωῆς Χορηγός, ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος καὶ σῶσον, Ἀγαθὲ τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
Αμήν έρχου Κύριε, αμήν ελθέ και σκήνωσον και καθάρισον και σώσον....
* εκ των…. [Ἡ αἰωνιότητα ὅπως καὶ ἡ ἱστορία δὲν εἶναι ἕνας κύκλος ἀλλὰ μία πορεία πρὸς τὰ πάνω. Δὲν εἶναι ἕνα γεωμετρικὸ σημεῖο ἀλλὰ μία ἑλικοειδὴς ἄνοδος.
Άναρχε Τρισήλιε Βασιλεύ, ο
καιρών και χρόνων, τας ελίξεις
περισκοπών, ευλόγησον τον κύκλον,
της νέας περιόδου, τας αγαθάς Σου δόσεις, πάσι δωρούμενος.]
(3) ...22 γέγραπται γὰρ ὅτι ᾿Αβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας. 23 ἀλλ' ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας. 24 ἅτινά ἐστιν ἀλληγορούμενα. αὗται γάρ εἰσι δύο διαθῆκαι, μία μὲν ἀπὸ ὄρους Σινᾶ, εἰς δουλείαν γεννῶσα, ἥτις ἐστὶν ῎Αγαρ· 25 τὸ γὰρ ῎Αγαρ Σινᾶ ὄρος ἐστὶν ἐν τῇ ᾿Αραβίᾳ, συστοιχεῖ δὲ τῇ νῦν ῾Ιερουσαλήμ, δουλεύει δὲ μετὰ τῶν τέκνων αὐτῆς· 26 ἡ δὲ ἄνω ῾Ιερουσαλὴμ ἐλευθέρα ἐστίν, ἥτις ἐστὶ μήτηρ πάντων ἡμῶν (Γαλ.δ')
συνδυαζόμενο με το : 8 ὅτι ὁ σπείρων εἰς τὴν σάρκα ἑαυτοῦ ἐκ τῆς σαρκὸς θερίσει φθοράν, ὁ δὲ σπείρων εἰς τὸ πνεῦμα ἐκ τοῦ πνεύματος θερίσει ζωὴν αἰώνιον (Γαλ.ς') πρέπει να υπολογίζουμε το αποτέλεσμα της σποράς, αφού ο κάθε αβραάμ όταν σπείρει κατά σάρκα, από αυτήν θα θερίσει (αποκομίσει δικαίως) φθορά, ενώ αν εργαστούμε με το πνεύμα και την ευλογία, ελκόμενοι από την επαγγελία των μελλόντων αγαθών, θα μας χαριστεί ζωή αιώνιος. Αμήν γένοιτο, δια μετανοίας και ορθοδόξου βιωτής με το πολίτευμα του Σταυρού, την όλη πρόταση του άρθρου σαν συμπέρασμα αυτής της ''τρελλής'' (και ανεπανάληπτης, μοναδικής) συμπτώσεως.
* το... έρχομαι ταχύ αποδούναι, είναι σαν να έρχεται ως κεραυνός, ως αστραπή. Έτσι κι αλλιώς, έτσι περιγράφεται στην Αγία Γραφή: ώσπερ γαρ η αστραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών ούτως έσται και η παρουσία του υιού του Ανθρώπου. (Ματθ.κδ’ 27).
''φυσικά'', αν όλα τα παραπάνω θεωρηθούν εξεζητημένα και πραγματικά ''συμπτωματικά'' άνευ ουσίας, εσείς ξέρετε. Συγγνώμη για την προσέγγιση.
Η σχετική και η οντολογική δικαιοσύνη
η κοσμική έναρξη της έλικος του ενιαυτού… και η περιτομή αμήν περιτομή αμαρτιών, προς ανέλιξη….
Το σκίρτημα Ζωής μέσα στην αμορφία μας….
μετανοίας αρχή και ανεύρεση του Θησαυρού…διακρίνοντες τα σημεία παρουσίας του Τιμίου προδρόμου στην ζωή μας…
Επειδή υπάρχουν μεταξύ μας άνθρωποι που είτε βλέπουν με καχυποψία τους αριθμούς (αναφερόμενοι εδώ λιτά για το 999 και χωρίς να απλωνόμαστε σε μάταιες ''σοφίες'' αριθμών) αλλά και άλλους που υπερεκτιμούν την σημειολογία, νομίζω πως η όλη παραπάνω αναφορά είχε άξονα τον συνδυασμό (δλδ αν συμπορεύονται και δικαιολογούνται μεταξύ τους) ο γραπτός νόμος (Γραφές) κι ο φυσικός (ρευστοί λόγοι), ώστε να έχει βάση η προσέγγιση. Το, ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ σε εβραίους και Έλληνες... (999 σε εικόνα και σε έννοια) ίσως βοηθήσει τους μεν και τους δε (έλληνες που ζητούσι σοφία και ιουδαίους που αιτούσι σημείον, φιλοσόφους και φιλοδυνάμους) την δια ΣΤΑΥΡΟΥ ένωση, σκοπό και δρόμο για τον σκοπό, άγια.
Με
συμπέρασμα, ότι ο καλός Θεός για μια στιγμή, χωρίς βία ‘’έδειξε’’ την πανταχού
παρουσία Του αλλά και το ότι συγχρόνως συνοδοιπορεί αλλά και έρχεται, ‘’σύμπτωση’’
που μπορεί να αποδώσει ένα καλό έναυσμα μετανοίας, στους έχοντες καλή προαίρεση,
προς την οικείωση και αμήν ενοίκηση στην εντός ημών, Βασιλεία Του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου