Σελίδες

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

πως ενεργεί Το πνεύμα του Θεού Του Ζώντος

Το πνεύμα του Θεού Του Ζώντος, που  εγγράφει εν σαρκίναις καρδίαις το θέλημά Του, όπως προτύπωσε Αυτό στις λίθινες πλάκες με τον θεόπτη* Μωυσή,  έχει κρατήσει τρεις ‘’ζωντανούς’’ μέχρι τα έσχατα. 

τον προφ.Ενώχ προ νόμου

τον προφ.Ηλία (εκ νόμου)

και τον αγαπημένο μαθητή απόστολο Ιωάννη (στον χώρο της χάριτος) 

Ο Θεός ΘΕΛΕΙ τους πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν....  Σαν κεντρομόλος δύναμις, δύναμις έλξης προς επιστροφή μας, ενεργεί Το Πνεύμα Θεού εν ημίν, όσο δεν Το κωλύουμε. Είναι συμπυκνωμένα στο πρόσωπο Της ολκάδος (1) των θελόντων σωθήναι. Αναλυτικά, ενεργεί, όσο δεν κωλύουμε την κυκλική κίνηση [που αντιστοιχεί στον αγαπημένο μαθητή Του Κυρίου Ιωάννη (θεωρία)** και ΑΒΕΛ τον ευαρεστούντα Τον Θεό], την ευθεία κίνηση (προφ.Ηλίας δια λόγων που οδηγούν την συνείδηση, νου και χου, από τα δημιουργήματα στον Δημιουργό - ΣΗΘ) και από τα σημεία της φύσης εκτός νόμου και χάριτος που ένας που έχει κοινό νου, εκ των άλλων προβάτων α ουκ εισί εκ της αυλής ταύτης.... θα τα αντιληφθεί χάριτι του Ενώχ .... είναι που δι αυτών των ‘’σημείων’’ θα οδηγηθεί στην Μία Ποίμνη. Όλα ως (κεντρομόλος) σάρωση εκ της περιφερείας, ανομία – νόμο, προς τον πυρήνα της σωτηρίας και χάρι. Αγνότητα και καθαρότητα.  

Ο Θεός ΘΕΛΕΙ τους πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν.... μακάρι κι εμείς, ακολουθώντας την ευθεία (Ι, Ιησού*** κεντρομόλο) και ελικοειδή (9) (2) συνοδοιπορία μετ’ Αυτού που είναι μαζί μας έως της συντελείας. Συμπλέων, συνοδοιπορών, θεραπεύων ως (μόνος) Ιατρός ψυχών και σωμάτων… Αμήν γένοιτο. 

προσεγγίζοντες ολοέν και εκτυπώτερον την προετοιμασία του Θρόνου.... αμήν σταυρικώς, αμήν αγιοπνευματικώς.... 

--- 

(1) όπου Η ολκάς ανέλκει από την γη στον ουρανό τον θέλοντα άνθρωπο Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….) αντιτασσόμενη στο πτωτικό και καθελκτικό πεντάλφα.... 

ομόπνοο του με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη που αναλύει και τις εμπράγματες συμπεριφορές μας... 

Πέφτει στην αντίληψή μας, γεωμετρικά, σχηματικά, ότι Ο Κύριος ενεργεί αυτήν την κεντρομόλο, δια των τριών ζωντανών, δικαίων και αγίου σε συνεργασία με τις ασώματες αγαθές δυνάμεις, καθ’όλο το ύψος, με κατάληξη τον η’ αιώνα. [λαός - ναός, η η’ εβδομάδα από αναστάσεως (πεντηκοστή) και ο η’ αιών]. 

Αναφέρει ο αγ.Δημήτριος Ροστώφ γιατί τελούμε την εορτή της συνάξεως των νοερών αγαθών δυνάμεων (και βοηθών/προστατών των ανθρώπων), στις 8 Νοε: …Ως νοέμβριο εκ του ένατος (από μάρτιο) και επειδή είναι 9 τα θεία τάγματα και 8 του μηνός, επειδή μας οδηγούν στον 8ο αιώνα (Η’) και όγδοη ημέρα (πάλι Κυριακή επιστροφή Στον Κύριο δια της αναστάσεως).

Μετά, ‘’τμηματικά’’ της όλης (μίας) ευθείας, ο δίκαιος Ενώχ που εορτάζει την Κυριακή προ Χριστουγέννων ενεργεί ευθέως στους προ Χριστόν και εν σκότει και ανομία διάγοντες, φωτίζοντάς τους να ακολουθήσουν τα ίχνη που οδηγούν στον πόδα της Γεννήσεως και Αδύτου Αστέρος.   

Τέλος ευθέως (πάλι) από την πεμπτουσία της ύπαρξής μας (καρδία) δια της κυκλικής κίνησης νοός από τον πόδα έως την κορυφή, ο αγ.Ιωάννης θεολόγος, που οπωσδήποτε δεν εορτάζει τυχαία την 8/5, με 9/5 τον προφ.Ησαΐα [ειδικά σχηματίζων την ελικοειδή κίνηση (9) εντός της εκκλησίας] και αγ.Χριστοφόρο, τον κυνόμορφο που ευλογεί σε περάτη από την μία όχθη στην άλλη… κατάληξη αγαθή, σε σχέση με τον κύνωπα των ειδώλων, που βρίσκεται στον αντίποδα της αποκαλύψεως (πάτμο) μαρμαρωμένος. 

Στο μέσον, ο προφ.Ηλίας 20 Ιουλ … που ενεργεί ελικοειδώς ως άνθρωπος που κατεβάζει εξ ουρανού ΠΥΡ και ΥΔΩΡ (6 και 9) αναλόγως της θεοφιλίας ή ειδωλολατρείας… όπως φαίνεται σε ένα κομβικό σημείο της ιστορίας μας….  '’20 Ιουλίου 1054'' οριστικό σχίσμα…. για να μας εισάγει την καλή ανησυχία, αφού άλλη επιλογή από αυτήν, Χριστόφιλος ἢ Χριστομάχος Τοῦ Ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, δεν έχουμε. 

Συγκεντρωτικά, 

(αρχή) προφ.Ενώχ ευθέως

(μέση) προφ.Ηλίας ελικοειδώς   

(τέλος) απ.Ιωάννης θεολόγος ευθέως 

…παρά δε το άριστο, επειδή η μετάννοια αρχή έχει και όχι πέρας, μας συμφέρει να βάζουμε κεντρικό άξονα της ζωής μας τον άλλον Ιωάννη (τον πρόδρομο) και αυτό που πρέπει εμείς να κάνουμε,  ευχόμενοι να βάλουμε αρχή. Να δίνουμε εμείς τα δικαιώματα στον καλό Θεό κι όχι στον αντίδικο και την φυγόκεντρό του, κι ό,τι θέλει ας κάνει. Εμείς, αφορμάς μετανοίας παράσχου ημίν… πρόσθες ημίν πίστη κι όλα τα άλλα χάρις και δικά Του. Μην τύχει και για χάριν ύπουλης πνευματικής πλεονεξίας, υποτιμήσουμε τον μέγιστο εν γεννητοίς προφήτη, που ενώνει γη και ουρανό (μεταννοείτε ήγγικεν). Να μας στείλει άγγελο προ προσώπου μας να κατασκευάσει την οδόν (ευθέως και ελικοειδώς)…. 

ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω τὸν ἄγγελόν μου πρὸ προσώπου σου, ὃς κατασκευάσει τὴν ὁδόν σου ἔμπροσθέν σου· 28 λέγω γὰρ ὑμῖν, μείζων ἐν γεννητοῖς γυναικῶν προφήτης ᾿Ιωάννου τοῦ βαπτιστοῦ οὐδείς ἐστιν· (Λουκ.ζ’)

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

* ανέβηκε ο προφ.Μωυσής στην κορυφή δια Της Θεοτόκου (φλεγομένης και μη καιομένης βάτου) και κατέβασε τις θεοχάρακτες εντολές  στους πρόποδες του όρους, όπου προσκυνούνται (διαχρονικά) τα είδωλα, ώστε όποιος τις τηρεί, σε φυσικό και πνευματικό επίπεδο, [αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα την αγάπη προς Τον Θεό, … 15 ᾿Εὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολὰς τὰς ἐμὰς τηρήσατε, 16 καὶ ἐγὼ ἐρωτήσω τὸν πατέρα καὶ ἄλλον παράκλητον δώσει ὑμῖν, ἵνα μένῃ μεθ' ὑμῶν εἰς τὸν αἰῶνα, 17 τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, Ιωαν.ιδ’)] να ανέλθει εις θεοπτία, επίγνωση της Αληθείας και μετοχή στην δόξα Του. .. (μεταμορφούμενος, όπως στο όρος Θαβώρ, όχι ιστορικά που ευλόγησε ο Κύριος να εκτυπωθεί για να οδοδεικτεί στους αιώνες και γενικώς, αλλά εν ημίν, όπου και η Βασιλεία).  

** κι επειδή …


…με ‘’ζωντανούς’’ παρόντες στην Ζωή, αποστόλους και αγίους πάντες, εδώ όμως για τον κλειδοκράτορα απ.Πέτρο που τρισσώς αρνήθηκε για να αποκατασταθεί όχι τυχαία με το τρις, Σίμων Ιωνά, φιλείς με; κάνοντάς τον συγχωρετικό και συγκαταβατικό, συμπαθή κι όχι σκληροκάρδιο και στις τρεις κατηγορίες των αμαρτησάντων εν ανομία – νόμω – χάρι, που αν δεν ''έπεφτε'' στην άρνηση, έτσι θα ήταν, αφού θα έκρινε αυστηρά εξ ιδίων, ότι είπα δεν θα Σε αρνηθώ Κύριε, και δεν Σε αρνήθηκα.... 

Αμήν δι ευχών, να περάσουμε από τώρα (3), στην … η επόμενη ημέρα της Αναστάσεως (περί θεωρίας και πράξεως) (και περί αποστόλων Ιωάννη και Πέτρου) μπροστά Σε Αυτόν που θέλουμε αποδώσει λόγο, για κάθε λόγο και πράξη και ενέργεια.


*** το όνομα, το υπέρ παν όνομα που θέλει καμφθεί παν γόνυ, επουράνιο, επίγειο και καταχθόνιο, δείχνοντας πάλι τις τρεις καταστάσεις βιωτής. Χάρι και υπερφύση, κατά φύση και παραφύση. Μακάρι δι Αυτού του παντοδυνάμου Ονόματος να καμφθούν τα εν ημίν σύμπαντα και γεμίσουν θείο Φως… Σε αυτόν τον κόσμο είμαστε μόνον εγώ και ο Θεός (αββάς Αλώνιος). 

(3)  …να προλάβουμε αυτήν την ελκτική προς τα άνω δύναμη ενόσω ζούμε, γιατί αυτή η κεντρομόλος, έθεσε όρια και προϋποθέσεις… τὸ ἔλεός σου καταδιώξει με πάσας τὰς ἡμέρας τῆς ζωῆς μου (ψαλμ.κβ’). Μετά θάνατον, ουκ εστι μετάνοια. Να γαντζωθούμε δυνατά και να ακολουθήσουμε Αυτόν, όσο μας δίνει ημέρες, για να μην χαθούμε. Μετά το τέλος της ‘’καταδίωξης’’ όπου θα πάψει να ενεργεί η κεντρομόλος, ή εξοστρακισμός ακολουθούντες την φυγόκεντρο, αφού αυτού του αντιδίκου τα εντάλματα τηρήσαμε ή ενσωμάτωση στο Αναστημένο Σώμα, αφού στην πρόταση της χειρός Του για ανάσταση, ανταποκριθήκαμε αντιπροτείνοντες κι εμείς χείρα (σώσον με Κύριε). Να μην αδιαφορήσουμε στην έκκληση. Επί του πρακτέου, η κοσμική έναρξη της έλικος του ενιαυτού… και η περιτομή. Περιτομή αμαρτιών, για να ξεκολλήσουμε από τους επίγειους κύκλους των χρόνων και ανελικτικώς να εγγίσουμε Τον Άχρονο. Να προλάβουμε να εισέλθουμε εντός (καρδίας και Νυμφώνος) και να μην μας παρασύρει η εξωστρέφεια και ψυχοβλαβής μετεωρισμός.... 

Αρχής γενομένης με το… ενχρονίσθη και εχωρήθη σαν σταυρός για να απλώσει (οριζόντια) τας χείρας επί Σταυρού σαν Αγάπη πάντα τα έθνη καλών και ανυψώσει (κάθετο σκέλος) τον άνθρωπο στην Αλήθεια. (η αλήθεια εκ της γης ανέτειλε…)   

Ο Λόγος σαρξ εγένετο, και η κεντρομόλος, η ελκτική χάρις ‘’σαρκούται’’ και την αντιλαμβανόμαστε δια των τριών προσώπων Ενώχ, Ηλία, Ιωάννη (4), ως μια ευθεία εκ των οδοδεικτών στην ουσία που αφήνει ίχνη, για να μην χαθούμε. Με την ολοέν και πλησιάζουσα συντέλεια και τέλος χρόνου, κρίσις. Μερική με τον βιολογικό μας θάνατο, τελική με την Δευτέρα Παρουσία. Κύριε ελέησον και ΔΟΞΑ ΣΟΙ!!  

Ξεκινώντας ο εξάψαλμος με το ...Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη, εν ανθρώποις ευδοκία (τρις) όντας αυτός αγγελικός ύμνος των Χριστουγέννων και πρώτης παρουσίας, και με τέλος, το: ... Εισάκουσαν μου, Κύριε, εν τη δικαιοσύνη σου, και μη εισέλθης εις κρίσιν μετά του δούλου σου (δις). Το πνεύμα σου το αγαθόν οδηγήσει με εν γη ευθεία.... συνδυαζόμενο με το: με την Γέννηση η κρίσις και η κρίσις με την Γέννηση, αμήν να οδηγηθούμε δια της παρούσης σαρακοστής ευθέως στα βιωματικά Χριστούγεννα... εφόδιο ελπιδοφόρο για την κρίση της Δευτέρας Παρουσίας. Αμήν γένοιτο.

Η γέννησή Του Κυρίου και ο Σταυρός

δόμηση του εν ημίν ναού

ένα τριόροφο οικοδόμημα πάνω στην άμορφη γη, [η δε γη ην αόρατος και ακατασκεύαστος .... και πνεύμα Θεού επεφέρετο επάνω του ύδατος (Γεν.α')] με υπόγειο, επίγειο και υπέργειο (υπερώο), όπου τελούνται μυστικά τα θεία μυστήρια (μυστικό δείπνο, πεντηκοστή...). Το σκίρτημα Ζωής μέσα στην αμορφία μας…. με τους τρεις ''ζωντανούς'' προφήτες και άγιο, να συνθέτουν το Ι της κεντρομόλου και συγχρόνως να μας κάνουν διάφανους, ώστε τα εισερχόμενα εκ του Πνεύματος, (εξυγιαίνοντας τον πνευματικό μας μεταβολισμό, σταυρικώς, με κορωνίδα την προσευχή, βάση την νηστεία και πλαγιοστηρίγματα την ακρόαση και τήρηση των εντολών - ανεβάζοντας την ποιότητα και λεπτότητα του ανθρώπου, με πρότυπο και βοηθό Την Θεοτόκο) να αναγνωρίζεται η πηγή και η αξία των ''σημείων και θαυμάτων'' (5), μην πλανηθούμε από τις φαντασίες αλλά και να μεταφέρεται η Αλήθεια με τους λόγους Της, μέσα από μας αναλλοιώτως, ατρέπτως ως Φως και χωρίς διαστρεβλώσεις. Ορθοδόξως.... 


(4) με τον ε-αυτό νάναι η εικών Αυτού, που σιγά σιγά και με προϋποθέσεις γίνεται καθ'ωμοίωσιν, έτσι, ο εν ημίν, ο εν δυνάμει, για να γίνει εν ενεργεία, λαμβάνει σάρκα και οστά όπως φύονται νεύρα μύες κλπ, πάνω στα ξερά κόκκαλα όπως ενήργησε επ'αυτών ο προφ.Ιεζεκιήλ, προτυπώνοντας την κοινή ανάσταση. Έτσι και πάνω σε εμάς, τις ανενέργητες θεϊκώς εικόνες, τους τεθανατωμένους τη αμαρτία, Ο Κύριος δια των παραπάνω προφητών και αποστόλου, κατά τάξη και ετοιμότητα μας (ανα)γεννά, δωρίζοντάς μας νέο σώμα θεοΰφαντο, νέο νου (χριστοφόρο), νέα νεφρά (απαθή), νέα καρδιά (θρόνο Κυρίου και αφετηρία ακριβούς θεολογίας).... Ένα πνεύμα, μια ψυχή .... Δικά Του. από το προσδοκώ ανάσταση νεκρών μέχρι το ... και τοις εν τοις μνήμασι ζωή, χαρισάμενος

Μια πορεία από το κατέναντι (ς) (Γεν.δ'16) και σκιές, αφού εντοπιστεί ο μίτος εξόδου εν μέσω αυτών, που εύσπλαγχνα Ο Κύριος έριξε ακτίνες Φωτός, σαν μικρά μαργαριτάρια οδοδείκτες, που ακολουθούντες οι άνθρωποι σαν υπό αστέρα  (αγγέλου σαν πρόσωπο και σημαδιού σαν ερμηνεία) διδασκόμενοι, οι τοις άστροις λατρεύοντες περνάνε στο αγιογραφικό απέναντι (5) (Γεν.γ'24) και ανατολή του Αδύτου Αστέρος στην ζωή τους. Μια πορεία σημαδεμένη από τους προφ.Ενώχ και Ηλία. Πορεία Ζωής.... για να ευοδωθεί με την παρουσία του αγ.Ιωάννου θεολόγου που πήρε στα ίδια Την Θεοτόκο.... Συνοικών και αξιώνοντας το ανθρώπινο γένος υπό προϋποθέσεις κάθαρσης τον φωτισμό, την τελείωση την μετοχή της δόξας Τριαδικού Θεού, ως λόγοι εν Λόγω (2). 

αρκεί η ψυχή να θέλει να δει και αγκαλιάσει Τον Κύριο και Δημιουργό της για τον άγιο Συμεών τον θεοδόχο, την Υπαπαντή και την ''αναλογία'' που μας κάνει συμμέτοχους κι όχι απλά ενήμερους... 

Αναδημιουργία, αναγέννηση με ελευθερία, από το καλώς λίαν στο άριστα, με μια συνέργεια, όπως την καταγράφει ο Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος στο Πῶς ἐνεργεῖ ἡ χάρη. Ἡ ἐλεύθερη ἀποδοχή της ἀπό τόν ἄνθρωπο : .... ΘΥΜΑΣΑΙ, πιστεύω, ότι ο χριστιανός δεν είναι ένας κοινός άνθρωπος, αφού διαμορφώνεται τόσο από τη φύση όσο και από τη χάρη. Πρέπει να διευκρινίσω, όμως, ότι από τους χριστιανούς δεν σώζονται όλοι. Σώζονται, μπαίνουν δηλαδή στην αιώνια βασιλεία του Θεού, μόνο εκείνοι στους οποίους ενοικεί η χάρη, διαποτίζοντάς τους ολοκληρωτικά, μεταμορφώνοντας θα έλεγα, σύνολη τη φύση τους.

Πρόσεξε τι λέει ο Κύριος! Λέει πως «η βασιλεία των ουρανών μοιάζει με προζύμι, που το πήρε μια γυναίκα και το ανακάτεψε μ’ ένα σακί αλεύρι, ώσπου ζυμώθηκε όλο» (Ματθ. ιγ'33). Το ζυμάρι δεν φουσκώνει αμέσως μόλις ανακατωθεί με το προζύμι. Φουσκώνει στην ώρα του , αφού πρώτα το προζύμι διεισδύσει και απλωθεί σιγά-σιγά μέσα του. Το ψωμί που γίνεται έτσι, είναι ανάλαφρο, ευωδιαστό, νόστιμο. Το ίδιο συμβαίνει και με τη χάρη....

(5) ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΜΠΡΙΑΝΤΣΙΑΝΙΝΩΦ θαύματα και σημεία (γιατί και ο άλλος θα κάνει σημεία και θαύματα εν φαντασία... αλλά δι ευχών και ενεργεία του αγαπημένου μαθητή Του Κυρίου, Ιωάννου, μην καταλήξουμε όπως Ο βράχος του Κύνωπα στην Πάτμο). 

…στην συνάφεια φιλοκαλίας και φιλοσοφίας, Ορθοδοξίας και Ελλάδος, που αυτά έχει ως άξονα το παρόν ιστολόγιο στον τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, πυρηνικά ως ορθοδοξία και περιφερειακά, την θύραθεν αλλά ομόπνοη χριστοκεντρική παιδεία, ως Θησαυρός και κιβωτός Θησαυρού, θησαυρός κι αυτή, και με γνώμονα την θεοπίβλεπτη στην δόμηση ελληνική γλώσσα, μια επιπλέον σκέψη…. 

Όλα τα παραπάνω, ίσως δικαιολόγησαν το ‘’πώς’’ ενεργεί. Με τα παρακάτω φωνήεντα, ως Φωνή Κυρίου (και πνεύμα) επί των υδάτων, προσεγγίζεται το ‘’τι’’ καταφέρνει. Οπωσδήποτε περιφραστικά και γενικά μας εξάγει εκ των κάτω υδάτων στα άνω και μας ζωογονεί από τεθανατωμένους τη αμαρτία. Επιτευχθέν στην θριαμβεύουσα και εν δυνάμει στην στρατευομένη και όλους εμάς αποδέκτες προς συνεργασία.       

Ξεκινούν για να εγχυθεί στον κόσμο, η χάρις του Θεού του Ζώντος από την Αγάπη και Αλήθεια Του,

από το Α (και πρώτο φωνήεν) (6)

οι τρεις ζωντανοί δίκαιοι προφήτες και άγιος…

ο Ενώχ (Ε)

ο Ηλίας (Η) και

ο Ιωάννης (Ι)

με στόχο, να εμποτίσουν την εικόνα Θεού (Ο)

με προσευχή και ανάταση (Υ) την επικοινωνία και κοινωνία Θεού και ανθρώπου, ώστε να μας τελειώσει Ω (6)

όλα, με αρχή και τέλος Τον Κύριο, τον Α και Ω (εγώ ειμί)... 

….δίνοντας άλλη μια νοηματική σειρά μικρών μαργαριταριών που οδοδεικτούν προς τον μεγάλο Μαργαρίτη. Τον ανευρισκόμενο μέσα στο οστράκινο σκεύος μας…

(6) [Ω = Ο+Ο και συνοδοιπορία και μέθεξη Θεού (πρώτου Ο και ανθρώπου δευτέρου Ο) στο πρόσωπο Του Θεανθρώπου Χριστού, όλη η πορεία με σκοπό άγιο και δρόμο για τον σκοπό πάλι άγιο, δια και εν XC].

Μια παράλληλη ‘’έξοδος’’ όπως εκ του Α Αβραάμ (τον πατέρα των δύο διαθηκών….) ‘’γεννιούνται’’  και εξάγονται τα Ι….

A

Ισαάκ

Ιακώβ

εκ της φυλής Ιούδα με προστάτη της αγίας οικογενείας τον Ιωσήφ και το (μόνο) γόνιμο κατά Θεόν ραβδί του για την παρουσία του πρώτου παρακλήτου (Ιησού) ο ηγούμενος που ποιμαίνει τον λαό ισραήλ (νοώντας τον ορώμενο τω Θεώ, νου). Έχοντας δε σκοπό της ζωής μας την απόκτηση του Αγίου Πνεύματος (και δευτέρου παρακλήτου) αυτός είναι ο Δρόμος και η Ζωή και η Ανάστασις. Αμήν δια των ζωντανών αγίων να τελεσφορήσει η προσπάθεια του Θεού εν ημίν, χωρίς να Τον κωλύουμε.

Έτσι, αν όλα αυτά συνθέτουν την φιλοσοφική προσέγγιση, την οποία ζητήσαμε και απλόχερα μας έδωσε, μην μείνουμε εκεί, αλλά με πράξεις ζωής που δεν μας νεκρώνουν, συστέλλοντας την θανατηφόρο αμαρτία, να περάσουμε στην απέριττη φιλοκαλία των αγίων... την έρημο, άσκηση και θεραπεία… (ειδικά σε περίοδο που ισχύει το…. Η ποταμοφόρητος Εκκλησία, ο όφις και η έρημος)

--- 

για το θεόσδοτο όνομα ΙΩΑΝΝΗΣ (κατά γράμμα ερμηνεία και προσέγγιση) 

μετανοίας αρχή και ανεύρεση του Θησαυρού… 

διακρίνοντες τα σημεία παρουσίας του Τιμίου προδρόμου στην ζωή μας…

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου