Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη

με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη ΑΜΑΡΤΙΑ- ΑΠΙΣΤΙΑ- ΑΣΕΒΕΙΑ.

(εξηγώντας ότι) αυτά τα ΤΡΙΑ (Α) είναι η πυρηνική γόμωση της πλανητικής καταστροφής και εμείς εμμένουμε σε αυτά και τα λιπαίνουμε με την πονηριά, την αδιαφορία και την καλοπέραση. 

και το προηγούμενο (μάλλον συναφές) άρθρο: Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….) 

άλλες δυο δικαιολογητικές σκέψεις. 

Λέει ο άγιος: … τα τρία Α τα λιπαίνουμε με την πονηριά, την αδιαφορία και την καλοπέραση. 

Κι επειδή η πονηριά είναι ιδίωμα του πονηρού που μπολιάζει τον άνθρωπο για να ενεργήσει έτσι, φαίνεται πως βρίσκει πάτημα στην δική μας άγνοια, αδιαφορία και διάθεση ‘’καλοπέρασης’’. 

Έτσι, στα τρία Α της Αμαρτίας Απιστίας και Ασέβειας, προστίθενται και τα υπόλοιπα 2 Α, της Αδιαφορίας και της Άνεσης (παραπλήσιο της καλοπέρασης) ώστε να φανεί το ομόπνοο του καταστροφικού πνεύματος της πεντάλφα. Σε αυτό το πνεύμα και

ύπουλη δράση του, μία είναι η λογική και υπέρλογη αντίδραση. Τα αναλυθέντα στο προηγούμενο άρθρο (δεσμός) που αφορά την καλή μας Παναγία. 

Συνειρμικά, μου ήρθε εκείνο το αχειροποίητο σημείο που μας έδωσε ο καλός Θεός, πριν πολλά χρόνια (άνω 15ετίας) και εμπεριέχεται ως υποκεφάλαιο στο 3ο πόνημα (οδοδείκτες…). Εκεί βλέπουμε εν σημείοις, ότι την άνεση της σαρκός eased, την απλώνει ο απλωμένος χαμαί homelier και τέλος της δημιουργίας ως είδωλο, που στο scrabble, απέδιδε το όνομα βαθμολογία 100, ο υιός της εκάτης και του αστερίωνα, εωσφόρος.   

Έστησε ολόκληρη παιδαγωγία (edify) δικής του εμπνεύσεως και σ+οφίας (αλλά έρπουσας, δηλητηριώδους και θανατηφόρου) για να τον κάνει φυγά (fugio) του παραδείσου και συνεχίζει να απλώνει τα δίχτυα του να αρπάξει και κρατήσει αιχμαλώτους στην α-νόητη κατάστασή του. 

Δυστυχώς, με την δική μας έγκριση (agree) τα… daze dol flam (απάτη, θλίψη, αποσβόλωμα), έπιασαν και πιάνουν τόπο για να διατηρούμαστε ‘’ζωντανοί’’ (βιολογικά) αλλά νεκροί πνευματικά, ως zombie, υποχείριοί του. 

κι έρχονται (μετά την πρώτη καρτέλλα) τα άλλα δύο (twice) δλδ μετά την σάρκα και τις ανέσεις της και ''καλοπέραση'' τα πνευματικά (κάθετα και αόρατα στα μάτια μας) κόσμος (κοσμικό φρόνημα) και διάβολος για να ενεργούν επάνω και μέσα μας ως τριαξονικό κακίας.... (αγιογραφικά προτεινόμενο το… νικήστε την σάρκα, τον κόσμο και τον διάβολο) αυτά που  ''απαγορεύουν'' (ceased) την διέλευση ...

 

Θέλουν να απαγορεύσουν ή τροχοπεδήσουν την διέλευση της συνείδησης pe (μπιζελάκι κωνάριο) για να κινηθεί προς μετοχή του θείου δείπνου... partyers.... (άνω δεξιά) 


Θέλουν να κρατήσουν τον άνθρωπο στις σκιές της σπηλιάς (cave) ... όπου και ο μύθος του σπηλαίου του πλάτωνα.... (ovolo = εχινίσκος... μασωνία, οπότε και πεντάκτινο – πεντάλφα, ως αμαρτία απιστία ασέβεια αδιαφορία και άνεση… όπως τα εντόπισε ο νεοφανής μέγας διακριτικός άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης).

Μας θέλει αλυσοδεμένους με τα δεσμά της αμαρτίας και στραμμένους στα τοιχεία της σπηλιάς, όπου προβάλλονται οι σκιές ως μόνη αλήθεια. 

Σχολιάζει λοιπόν επ’αυτού, αδελφός…. Τα 5Α μέσω των αισθήσεων που οδηγούν προς τα κάτω και τα 5Α μέσω της Θεοτόκου που οδηγούν ως γέφυρα στην Άνω Πόλη. 

Η πεντάλφα που στοχεύει τον παλαιό άνθρωπο των σαρκικών αισθήσεων, που, όσο δεν μπολιάζει με XC κι όσο δεν ασφαλίζει τις θυρίδες του, με Αίμα Αμνού, παρατείνουν την προσωρινή βιολογικά και ακόλουθη αιώνια πνευματικά, αιχμαλωσία του. 

Εχθές κι όλας (4/11) και παρατεινόμενη η μνήμη στο διηνεκές ‘’σήμερα’’ θυμηθήκαμε από το συναξάρι την διήγηση εις τον θρήνον του Προφήτου Iερεμίου περί της Iερουσαλήμ, και εις την άλωσιν ταύτης, και περί της εκστάσεως Aβιμέλεχ 

Ο θάνατος, δια των θυρίδων εισέρχεται. Παλαιοδιαθηκικά ως ιερουσαλήμ, αναλογικά όμως αυτή, εννοώντας την ψυχή μας και τον θάνατο να εισέρχεται δια των θυρίδων αισθητηρίων. 

Επιβαλλόμενη η αναγωγή, και μην μείνουμε στις προτυπώσεις αλλά στο νόημα που θέλει ο καλός Θεός δια σκιών και ιχνών και λόγων να μας δώσει, συντάχθηκε το: περί AIDS και της πνευματικής του αναγωγής... 

Κι εμείς τανυζόμενοι από τον καθέλκοντά μας δια των μη ανακαινισθέντων αισθητηρίων, προτείνουμε ικετευτικά, χείρα βοηθείας Στην ολκάδα των θελόντων σωθήναι των 5Α… άσπιλη άφθορη αμόλυντη…. γιατί το μόνο που έμεινε δικό μας και εξ αυτού θα κριθούμε, είναι η θέληση. Μακάρι να μην αδιαφορούμε. Τα δε παρατεθέντα μη τυχαία ‘’σημεία’’ (αχειροποιήτως δοθέντα) ας είναι μια καλή αφορμή ερεθίσματος της διανοίας ώστε νους και χους να προχωρήσουν όπου προορίζονται. Στο θείο θέλημα. Την επίγνωση της Αληθείας και την σωτηρία. 

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην αυτό που ο Ἅγιος Συμεὼν ὁ Νέος Θεολόγος, μας πληροφορεί:… ''Αὐτὸς ὁ ἴδιος κατεβαίνει ἀπὸ τοὺς οὐρανούς, εἰσέρχεται στὸ σῶμα μας σὰν σὲ τάφο, ἑνώνεται μὲ τὶς νεκρωμένες πνευματικὰ ψυχές μας καὶ τὶς ἀνασταίνει. Ἔτσι παρέχει τὴ δυνατότητα σ᾿ ἐκεῖνον ποὺ συναναστήθηκε μαζί του νὰ βλέπει τὴ δόξα τῆς μυστικῆς του ἀναστάσεως.''* 

Αμήν δι ευχών και ενεργείας, γένοιτο γένοιτο. 

* από το προσδοκώ ανάσταση νεκρών μέχρι το ... και τοις εν τοις μνήμασι ζωή, χαρισάμενος


1 σχόλιο:

  1. με διατιθέμενα δωρεάν στην Εκκλησία (και πανδοχείο για όσους περιέπεσαν εις ληστάς…) φάρμακα κατά της

    αμαρτίας

    απιστίας

    ασέβειας

    αδιαφορίας

    άνεσης …

    η παιδεία και νουθεσία Κυρίου, που την αμαρτία* και αστοχία θα την θεραπεύσει με ευκαιρίες επαναστόχευσης και άρσης της βλάβης που επήλθε δια των αμαρτιών, δια εξομολογήσεως και Θείας Κοινωνίας (απόπλυνον τω Αίματί Σου τω Αγίω…).

    αμήν πρόσθες ημίν πίστη [κατά το ‘‘κράξας ὁ πατὴρ τοῦ παιδίου μετὰ δακρύων ἔλεγε· πιστεύω, κύριε· βοήθει μου τῇ ἀπιστίᾳ’’. (Μαρκ.θ’24)].

    Αμήν αφορμάς μετανοίας παράσχου ημίν και πρόσθες ημίν πίστη….

    Έτσι φαίνεται να διαγράφεται η ασέβεια αφού οι ερχόμενες καταστάσεις που καλούμαστε να βιώσουμε θα συνταράξουν την αδιαφορία, μεταποιώντας αυτήν σε ενδιαφέρον. Λέτε νάναι κοντά όσο θα αφαιρείται η σαρκολατρική άνεση εκ των θλίψεων…. το να σε τραβάνε από το μανίκι λέγοντας : πέσμου σε παρακαλώ για τον XC!!! …

    καλές υπομονές και Κύριε ελέησον…

    ---

    * όταν οι αρχαίοι έλληνες εστόχευαν με τόξο σε ομόκεντρους κύκλους, αν το βέλος έπεφτε οπουδήποτε αλλού εκτός κέντρου, το έπαιρναν πίσω λέγοντας ήμαρτον δλδ αστόχησον. Ο Θεός να μας δίνει χρόνους μετανοίας….



    ΑπάντησηΔιαγραφή