Μια φορά ο Γέροντας Παίσιος21
(+1994) είχε αρπαχτεί και εισήλθε στο φως του Θεού. Όταν επέστρεψε, ενώ ήταν
μεσημέρι καλοκαιριού, μεσουρανούντος του ηλίου, ανέφερε με απορία και κάπως
παραπονιόταν, γιατί ήταν άραγε τόσο σκοτεινά…
Για εμάς όμως, τους κοινούς θνητούς
που αδυνατούμε να ανεβούμε, για να δούμε αυτό το υπερφυσικό φως, της
αναγεννήσεως, από ευσπλαγχνία, κατεβαίνει Αυτό το ίδιο στον χώρο μας, σαν σε
σκοτεινή μήτρα, αφήνοντας σημεία που δείχνουν τον δρόμο εξόδου.
Το 2000 περίπου, όταν τα buffer underrun protection δεν είχαν
ακόμη εφευρεθεί... (ή καλύτερα, δεν είχε φτάσει αυτή η τεχνολογία σε κάποιον
φίλο μου) προσπαθώντας να αντιγράψει ένα (δωρεάν - για να μην θεωρηθεί
παραβίαση δικαιωμάτων) cd, και
προχωρώντας η αντιγραφή, στο 22% βγάζει το
μήνυμα στην οθόνη... ότι
παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα και η αντιγραφή ακυρώνεται, πετώντας έξω από το drive, το cd. Με αυτά τα
δεδομένα, απλά το καμμένο cd, γινόταν
σουβέρ. Να όμως, που ο καλός μου φίλος, σκέπτεται.... αχ καλή μου Παναγία, ήταν
απλά (πνευματικά ωφέλιμο) ένα cd για τον
Γιάννη. Σπρώχνει την θυρίδα κι ενώ είχε βγάλει την ένδειξη error, ξαναρχίζει την εγγραφή από το 0 και την
τελειώνει κανονικά.
Μέχρις εδώ οι πλέον τεχνοκράτες και
σκεπτικιστές θα μπορούσαν να το αποδώσουν στον δαίμονα του τυπογραφείου :-) και
στην τύχη και όπου αλλού θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, αρκεί να μην λεχθεί
πως ήταν κάτι άλλο...
Κάτι όμως που δύσκολα εξηγείται, ήταν
ότι ενώ στον φάκελο με τις εικόνες, υπήρχε η Παναγία η Γοργοεπήκοος (από την ΙΜ
Δοχειαρίου) κανονικά, μετά από αυτό το γεγονός, ‘’εμφανίστηκε’’ άλλη μία, (χωρίς
καμμιά ανθρώπινη επέμβαση) πάλι η Παναγία Γοργοεπήκοος, αλλά ‘’αλλοιωμένη
με νόημα’’ (όπως θα την δείτε). Μοιάζει, ΣΑΝ, να πήρε φως. Μήπως όμως πράγματι,
πήρε ‘’φως’’; εισερχόμενη στον (σαν μέσα σε μήτρα, καθώς έμβρυα είμαστε –
σκοτεινό θάλαμο εμφάνισης φωτογραφιών και αναλογικά, κόσμο μας) άφησε το
φωτεινό Της αποτύπωμα, δήλωσε την παρουσία Της, για να Της ζητούμε σαν Μητέρα,
την άμεση πρεσβεία; Γοργοεπήκοος ή Γοργοϋπήκοος!!!
πριν και μετά.
. . (χωρίς καμμία επέμβαση)
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις,
αποκομίζουμε από τις αναφορές, την ‘’ένδειξη’’ της διαφοράς του πνευματικού
φωτός (που φωτίζει τον κόσμο από Ανατολάς έως Δυσμάς) δηλαδή του φωτός του Θεού
(όπως το βιώνουν οι άγιοι) αυτό που φώτιζε προπτωτικά τον Αδάμ (στόχος και
πόθος μας) και του φυσικού φωτός (που φωτίζει τον κόσμο από Δυσμάς έως
Ανατολάς), όπως φωτιζόμαστε στην παρούσα μας κατάσταση.
τμήμα υποκεφαλαίου βιβλίου με τίτλο ''Κάθετος Πνευματικός Κύκλος''
Ο Άγιος Μάξιμος Ομολογητής, στα φιλοσοφικά και θεολογικά ερωτήματα αναφέρει, πως είναι ο λόγος σκληρός σαν ασυνήθιστος στους πολλούς, είναι όμως αληθινός. Σε μήτρα μέσα βρισκόμαστε κι εμείς κι ο Θεός Λόγος, ο Ποιητής του παντός και Κύριος στην κατάσταση της τωρινής ζωής. Εκείνος όπως μέσα σε μήτρα, αμυδρά και με δυσκολία διακρίνεται μέσα στον αισθητό κόσμο και μόνο από όσους έχουν το πνεύμα του Ιωάννη. Οι άνθρωποι πάλι σαν από μήτρα, μέσα από το υλικό περίβλημά τους, έστω κι ως ένα βαθμό, διακρίνουν ωστόσο το λόγο που κρύβεται μέσα στα όντα. Τούτο, αν καυχιούνται για χαρίσματα του Ιωάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφή