Με δυο λόγια εισαγωγικά (και συγχρόνως επίλογος, κάτι σαν δια ταύτα) για όσους θάθελαν να χρησιμοποιήσουν τον χρόνο τους πιο εποικοδομητικά, και μην αναλωθούν στα υπόλοιπα στοιχεία, το άρθρο αφορά σε γενικές γραμμές την καλπάζουσα ντπ και τα σχέδιά της. Εν σημείοις. Στοιχεία, που εντυπώνει ο ς’ στα τοιχεία του νου (του εγκεφαλικού σπηλαίου) για να προχωρήσει τρομοκρατώντας μας (όπου ΤΡΟΜΟΣ = ΟΦΙΣ) προς κατάληψη του σπηλαίου της καρδιάς και στόχο του. Στοιχεία, δικής του έρπουσας, θανατηφόρου ιοβόλου, σ+οφίας…. [λειτουργώντας αυτή και αυτός ο αντίποδας, ως αντικατοπτρισμός του άλλου Σ (υπερτελείου), του ορθίου χαλκίνου όφεως επί της ράβδου του Μωσέως κρεμασμένου για την σωτηρία (αντίτυπο Του Κυρίου) που εκτυπώνεται κι Αυτός ως θείο πυρ (ς') στα τοιχεία της κεφαλής, για να κατέβει στον θρόνο Του και καρδιά, συνοδοιπορών γλυκά και ελεύθερα και χωρίς φόβο και τρόμο έως εκεί. Το κέντρο της πνευματικής ζωής, ασκώντας μας με διάκριση, εμάς τα νήπια].
Λίγο παρατηρητικός νάναι κάποιος, βλέπει πως η γη γέμει από σκιές και σκοτεινά σύμβολα. Και την έχουν γεμίσει κάποιοι, γιατί νομίζουν πως το πνευματικό σκοτάδι μένει εις τον αιώνα. Και όπως Ο Κύριος στον πόδα μένει εις τον αιώνα, έτσι και ο αντίποδας στην φαντασία, νομίζει ότι θα νικήσει το Φως, εις τον αιώνα.
Πάνω σε αυτήν την νίκη εργάζονται αιώνες τώρα δούλοι του σκότους.
Όπως όταν ρώτησαν κάποιον πως έγινε ευγενής, απαντώντας από τους αγενείς, κάνοντας το αντίθετο, το σωστό, έτσι και όλοι αυτοί οι διάχυτοι και ολοέν πυκνούμενοι σκιώδεις συμβολισμοί, θα μπορούσαμε ΑΝ έχουμε ορθό κι όχι λοξό (της γης) άξονα νόησης, να τους εκμεταλλευτούμε προς ωφέλειά μας.
Στο μάθε να
προσεύχεσαι (Anthony Bloom) διαβάζουμε ότι ο Μάξιμος συνάντησε ἕνα γέροντα
καί ἔμπειρο ἀσκητή, ὁ ὁποῖος τόν ρώτησε πῶς εἶχε μάθει νά προσεύχεται ἀδιάλειπτα.
Ὁ Μάξιμος εἶπε: «Νομίζω πώς ὁ διάβολος μέ δίδαξε νά προσεύχομαι ἀδιάλειπτα».
… (συμπερασματικά) δέν μποροῦμε νά ποῦμε πώς ὁ Μάξιμος ἔμαθε νά προσεύχεται
παρά τήν ταραχή πού τόν κατεῖχε, ἀλλά ἀκριβῶς ἐξ αἰτίας τῆς ταραχῆς.
Γιατί ἡ ταραχή του ἦταν ἕνας πραγματικός κίνδυνος. Ἄν μπορούσαμε νά ἀντιληφθοῦμε
ὅτι καί μεῖς βρισκόμαστε σέ πολύ μεγάλη ταραχή, σέ κίνδυνο, ὅτι ὁ διάβολος
παραφυλάει προσπαθῶντας νά μᾶς πιάσει καί νά μᾶς καταστρέψει, τότε θά
προσευχόμαστε συνέχεια, ἀσταμάτητα.
Φαίνεται το Ξ
(καλλιτεχνικότατο, αντί του Ε) και το 3033…
Πριν λίγους μήνες στην ελληνική πραγματικότητα εμφανίστηκε ο ίδιος αριθμός ‘’καταλάθος’’ που μας καλούσε και καλεί (και στον δεύτερο εγκλεισμό) να δίνουμε το στίγμα μας.
Το γνωστό πλέον, και οικείο… 13033, για το οποίο γράφτηκε τότε το
περί 13033 σημείου αναφοράς και covid19. Η άλλη όψις και επαναπροβάλλεται ευκαιρίας δοθείσης.
‘’Πίσω’’ από τον μπάιντεν κρύβονται σατανιστές, καμπαλιστές, εωσφοριστές, στοάνθρωποι και το κακό συναπάντημα… που χρησιμοποιούν ως προμετωπίδα έναν άνθρωπο μη έχων σώας τας φρένας. Αυτό που τους έλειπε ήταν η κατάληψη του λευκού οίκου.
Με τα ευκόλως νοούμενα δεδομένα, η καμάλα δεύτερη σε ιεραρχία του ‘’δημοκρατικού’’ συνδυασμού, είναι έτοιμη να αποκτήσει ‘’οίκο’’.
Κι ο οίκος, αρχής γενομένης της εβραϊκής αλφαβήτου είναι μετά το άλεφ (α) το μπεθ (β) που σημαίνει σπίτι, γκίμελ (γ κατ’αντιστοιχία της ελληνικής και καμήλα) και ντάλετ (δ) και πόρτα…. ανοίγουν λοιπόν οι πόρτες της κολάσεως, εισέρχεται και καταλαμβάνει τον οίκο (λευκό οίκο) η καμάλα και μαζί με τον b (μπεθ), γίνεται καμπάλα… σε πληρότητα δράσης και επομένων (ερχομένων προφητευθέντων) ενεργειών.
Έχουν αυτοί την διαστρεβλωμένη πνευματικά άποψη ότι καλά κάνουν εξαιτίας του σκοτισμού. Ιεραρχώντας τις αγγελικές τάξεις, δεν βλέπουν κακό αλλά 10 σεφιρώθ, 10 ισάξια τάγματα, υπηρετώντας και ‘’συνεργαζόμενοι’’ με το δέκατο (ι’τάγμα δαιμόνων).
Αναφέρει ο αγ.Δημήτριος Ροστώφ γιατί τελούμε την εορτή της συνάξεως των νοερών αγαθών δυνάμεων (και βοηθών/προστατών των ανθρώπων), στις 8 Νοε: Ως νοέμβριο εκ του ένατος (από μάρτιο) και επειδή είναι 9 τα θεία τάγματα και 8 του μηνός, επειδή μας οδηγούν στον 8ο αιώνα (Η’) και όγδοη ημέρα (πάλι Κυριακή επιστροφή Στον Κύριο δια της αναστάσεως).
Έχουν απλώσει (αόρατους* και ορατούς) μίτους (ψηφιακούς και αναλογικούς, ενεργειακούς και σωματικούς) να δεσμεύσουν όσους πιο πολλούς μπορούν στον αιώνα αυτό του σκότους.
Ο παρανομαστής που διαιρεί το 2020, ο 666, για να δώσει το 3,033 (κοινό τυχαία) και στον μπάιντεν και σαν σημείο αναφοράς και εξάρτησής μας, είναι πολιτική. Είναι το Ξ που διαιρεί και διαβάλλει τον κόσμο. Με πρόφαση την ασθένεια του 2020 covid-19, διαιρεί τον κόσμο σε υπεύθυνους ‘’λογικούς’’ και υπάκουους του συστήματος, που ειρωνεύονται τους συνωμοσιολόγους και τους ψεκασμένους ανεύθυνους επαναστάτες, τους βαφτισμένους από το σύστημα τρομοκράτες, που κατακρίνουν τους πρώτους. Το Ξ, που εισέρχεται δολίως στα του XC και επείγεται να κυριαρχήσει ως χξς’ … προμελετημένα υποχθονίως από το κάτω κέντρο το 2020 ...20 (Κ) 20 (Κ) ως κακό... [από μας εξαρτάται αν θα μείνουμε σε αυτό, ή θα προχωρήσουμε από το αδιέξοδο |< προς την ατελεύτητη άνω τελειότητα του Λόγου και όντως ΚΑ(Λ)ΟΥ, γενόμενοι καθαροί, γενόμενοι διάφανοι. Αυτό που λέει ο αγ.Πορφύριος, πως θα αναδιπλωθεί μπροστά μας το χάος και τότε θα πούνε όλοι… κάναμε λάθος κάντε πίσω!! (αμήν δι ευχών, να στραφούμε όλοι προς XC)].
Ενεργεί η πεντάλφα πολιτικά, κοινωνικά, ανθρωπιστικά εις βάρος του ανθρώπου καθέλκοντάς τον, ενεργεί και Η Κυρία Θεοτόκος, ως ολκάς των θελόντων σωθήναι υμνουμένη δια των 5 Α** Της…. σε θεωρία και πράξη. (1)
Ομολογία από το «χαμένο» μυαλό του Τ.Μπάιντεν: «Κάναμε την μεγαλύτερη νοθεία στην ιστορία»
Ομολογεί ο ένας, καλούμαστε κι εμείς να ομολογήσουμε. Πολιτεύεται ο ένας καλούμαστε κι εμείς να πολιτευτούμε εκτυπώτερον με το πολίτευμα του Σταυρού. Καταλαμβάνει ο ένας τον λευκό οίκο, καλούμαστε κι εμείς να ζητήσουμε την ενοίκηση του Αγίου Πνεύματος και της Αγίας Τριάδος εν ημίν… ελθέ και σκήνωσον εν ημίν και καθάρισον ημάς….
…6 Μηδεὶς ὑμᾶς ἀπατάτω κενοῖς λόγοις· διὰ ταῦτα γὰρ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας. 7 μὴ οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι*** αὐτῶν. 8 ἦτε γάρ ποτε σκότος, νῦν δὲ φῶς ἐν Κυρίῳ· ὡς τέκνα φωτὸς περιπατεῖτε· 9 ὁ γὰρ καρπὸς τοῦ Πνεύματος ἐν πάσῃ ἀγαθωσύνῃ καὶ δικαιοσύνῃ καὶ ἀληθείᾳ· 10 δοκιμάζοντες τί ἐστιν εὐάρεστον τῷ Κυρίῳ. 11 καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε*** τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε· … (και λοιπά από την προς Εφεσ.ε’).
Εκτιμώ πως είναι αρκετά κι ίσως πολλά τα λόγια, για όποιον θέλει. Άλλωστε το προτεινόμενο για όσους επιθυμούν το πολίτευμα του Σταυρού, έχει κεφαλίδα το όστις θέλει…. με απόδειξη στην πράξη για νάχουμε αποτελέσματα.
Είναι όμως σίγουρο, πως απευθύνεται σε ανθρώπους που σαν κυματοθραύστης, με την χάρι του Κυρίου, θα δώσει την τελική νίκη, προς δόξα Θεού, χαρά και πραγματική ειρήνη των ανθρώπων.
Με την σύναξη των αγγέλων φαίνεται να γίνεται πρόσκληση για την σύνταξη των ανθρώπων, προς τον άγιο σκοπό και την συνεργασία όλων προς αυτόν. Καλές υπομονές (2) με μακάρια, αναστάσιμη κατάληξη.
---
** Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….)
με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη
*** κι η συμμετοχή και κοινωνία με όλους όσους έχουν αυτό το σκοτεινό πνεύμα, πρέπει να περάσει από δεύτερη σκέψη… ειδικά όταν αυτοί επιδεικνύουν ευκαίρως ακαίρως δια ‘’σημείων’’ τις πεποιθήσεις τους, όπως συμμετοχή σε λέσχες και στοές, στολισμό με λαμπιόνια 6άρια… θέσπιση αριθμού αναφοράς και εξάρτησης, κλείσιμο εκκλησιών και υποτίμηση αυτών, πολέμιοι Θείας Κοινωνίας…
Κύριε ελέησον!!!
(1) να ακολουθήσουν τα αισθητήριά μας όπως οι 6 ιερείς την Παναγία, που οδεύει προς Ιεροσόλυμα
2 σχόλια πάνω στο άρθρο ... ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΦΩΣ!
---
ψηλαφήθηκαν εκτιμώ κάπως ευκρινώς τα σκιώδη ίχνη και με την επανειλημμένη πρόταση επί του πρακτέου επί του πρακτέου, μας συμφέρει, αφού τάχα ανοίξαμε τα μάτια μας και γνωρίσαμε το καλό και το κακό και τα διακρίναμε, σαν βρώση καρπού, καιρός είναι να δούμε και την αρχή του, τον σπόρο.
Δεν μπορεί, είτε με το παρόν άρθρο είτε με την καθημερινή πληροφόρηση, σαν ζωντανοί, οι ψυχικές μας δυνάμεις δρουν και αντιδρούν στα πάμπολλα ερεθίσματα.
Ξεπηδούν φόβοι, ελπίδες, τάσεις για αγωνιστικότητα ή μούδιασμα… φυτρώνουν μετά την σπορά των ειδήσεων στην συνείδηση κορμοί, που ή θα φέρουν καλό καρπό ή θα αναπτυχθούν σαν ζιζάνια. Κι Ο Κύριος θα τα αφήνει και δεν θα τα κόβει αμέσως για να μην πληγωθεί ο καλός καρπός που θα μαζευτεί στις αποθήκες, σε σχέση με τα ζιζάνια που έσπειρε ο άλλος και θα μαζευτούν σε δεμάτια και θα καταλήξουν στην πυρά.
Και, αν διακρίνω πρόσθεση στην ψυχή μου, φόβου καταστάσεων, φόβο ιών και μικροβιοφοβία, φόβο εμβολίου, φόβο κοσμοκρατόρων, είναι ζιζάνιο και σπορά του αντιδίκου. Αν διακρίνω φόβο Θεού, αρχίζει η σοφία Του να ενσπείρεται εντός μου… Αν διακρίνω ελπίδα Θεού Ζώντος ορθοδόξως προσεγγιζομένου και μετεχομένου, πρόσθεση προσευχής αφαίρεση ταραχής, έχει καλώς. Αν διακρίνω διάθεση να μην λυπώ Τον Κύριο, να μειώνω τα δικαιώματα στην πτέρνα μου, που θάθελε ο πτερνιστής να τρικλοποδιάσει το άλογο σώμα (το οποίο με την ουρά του περικυκλώνει) για να ρίξει τον αναβάτη νου, δική Του η σπορά, η επίσκεψη, η μέριμνα, η σκέπη, ο καρπός.
Όντας ο ψυχισμός με τις φοβίες και ελπίδες του, όχι άσπρο μαύρο αλλά επί κλίμακος (3), είθε τα μεν να προοδεύουν και τα άλλα να συστέλλονται και μηδενίζονται (χάριτι).
Ημέρες πονηρές ανατέλλουν….
…ἱνατί φοβοῦμαι ἐν ἡμέρᾳ πονηρᾷ; ἡ ἀνομία τῆς πτέρνης μου κυκλώσει με. (ψαλμ.μη’)
Σε αυτόν τον κόσμο είμαστε μόνον εγώ και ο Θεός (αββάς Αλώνιος)
…και έρχεται το Πνεύμα το Άγιον να μας καλύπτει την τρωτότητα της πτέρνας, όπως προτυπώθηκε εν σκιά… όταν εξήλθεν ο Ιακώβ με επειλημμένη την χείραν επί της πτέρνης του Ησαύ… (Γεν.κε’26) όσο Το επικαλούμαστε....
Μήπως δεν ισχύουν ολοέν και πιο έντονα, επιτρέποντος Του Κυρίου, οι επιθέσεις και θλίψεις;
ψαλμικώς αντιπαραθέτουμε τα δοθέντα εφόδια, προς ευστοχία των ψυχικών δυνάμεων…
… Ἐλέησόν με, ὁ Θεός, ὅτι κατεπάτησέ με ἄνθρωπος, ὅλην τὴν ἡμέραν πολεμῶν ἔθλιψέ με. κατεπάτησάν με οἱ ἐχθροί μου ὅλην τὴν ἡμέραν, ὅτι πολλοὶ οἱ πολεμοῦντες με ἀπὸ ὕψους. ἡμέρας οὐ φοβηθήσομαι, ἐγὼ δὲ ἐλπιῶ ἐπὶ σέ. ἐν τῷ Θεῷ ἐπαινέσω τοὺς λόγους μου, ἐπὶ τῷ Θεῷ ἤλπισα, οὐ φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοι σάρξ. …..· αὐτοὶ τὴν πτέρναν μου φυλάξουσι, καθάπερ ὑπέμειναν τῇ ψυχῇ μου. ὑπὲρ τοῦ μηθενὸς σώσεις αὐτούς, ἐν ὀργῇ λαοὺς κατάξεις. ὁ Θεός, τὴν ζωήν μου ἐξήγγειλά σοι, ἔθου τὰ δάκρυά μου ἐνώπιόν σου ὡς καὶ ἐν τῇ ἐπαγγελίᾳ σου. ἐπιστρέψουσιν οἱ ἐχθροί μου εἰς τὰ ὀπίσω, ἐν ᾗ ἂν ἡμέρᾳ ἐπικαλέσωμαί σε· ἰδοὺ ἔγνων ὅτι Θεός μου εἶ σύ. ἐπὶ τῷ Θεῷ αἰνέσω ρῆμα, ἐπὶ τῷ Κυρίῳ αἰνέσω λόγον. ἐπὶ τῷ Θεῷ ἤλπισα, οὐ φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοι ἄνθρωπος. ἐν ἐμοί, ὁ Θεός, εὐχαί, ἃς ἀποδώσω αἰνέσεώς σου, ὅτι ἐρρύσω τὴν ψυχήν μου ἐκ θανάτου καὶ τοὺς πόδας μου ἐξ ὀλισθήματος· εὐαρεστήσω ἐνώπιον Κυρίου ἐν φωτὶ ζώντων. (ψαλμ.νε’)
ενθυμούμενοι μετά την ΠΔ και σκιές, την Καινή και ενεργουμένη χάρι, τους μακαρισμούς….
Αμήν να ισχύσει βιωματικά το…. καρδίαν καθαράν και πνεύμα ευθές…. εν τω Φωτί Σου οψώμεθα Φως…. αμήν καθαροί τη καρδία, αμήν ελεήμονες και ειρηνοποιοί, αμήν με θεία υπομονή (2)….
---
(2) υπομονή…. μετά την μπόρα την δαιμονική, θα έλθει η λιακάδα η θεϊκή…
και όπως στα έσχατα (και
όχι μόνο) θα δρά εντόνως ο προφ.Ηλίας, στα προέσχατα, το Πνεύμα του Θεού του Ζώντος θα δράσει,
αναδεικνύοντας αυτό που προδιατύπωσε ο μαθητής του, προφ.Ελισσαίος…. εντοπίζοντας
τις προδιατυπώσεις του Λόγου σε έργα προφητών και σε λόγους. Σε Αυτό το Πνεύμα να μείνουμε προσκολλημένοι, και πολλά θα δούμε.
(3) κι αυτή η ελικοειδής κλίμαξ επιστροφής προς την τελειότητα, περνάει από κόμβους ‘’σημεία’’. Τρόμο άρχισε να νιώθει πρώτος ο Κάιν, επειδή σκότωσε τον Άβελ. Στην λεξαριθμική ταυτότητα ΟΦΙΣ = ΤΡΟΜΟΣ, αυτός ο έρπων ενεργεί επάνω μας και μας τρομοκρατεί, όσο ο εν ημίν κάιν ‘’σκοτώνει’’ την κυκλική κίνηση του νοός που είναι η άμεση κοινωνία και επικοινωνία με τον Θεό και αγαθή προσφορά και θυσία ό,τι καλύτερο έχει ο καθένας. Ο Αδάμ έγνω την Εύα και συλλαβούσα έτεκε υιό (Γεν.δ’25) ονόματι ΣΗΘ, σε αντικατάσταση του αποκτανθέντος από τον Κάιν, ΑΒΕΛ. Έδωσε ο καλός Θεός την (υποδεέστερη ας πούμε) ευθεία κίνηση του νοός, που είναι η έμμεση (δια δημιουργημάτων προς Δημιουργό) επικοινωνία. Εν κατακλείδι, τρέμουμε και φοβόμαστε και απελπιζόμαστε, όσο δεν προσευχόμαστε.... και αντίθετα με την μυστική προσευχή σφραγισμένη με την μυστηριακή κοινωνία, τόσο ατρόμητοι με ελπίδα Θεού, που ου καταισχύνει, θα είμαστε προς αντιμετώπιση όπως θέλει ο καλός Θεός, τα έσχατα και τώρα τα προέσχατα... [προσευχή και νηστεία με τα οποία εκπορεύεται το γένος των δαιμόνων (Ματθ.ιζ’21) και γκρεμίζεται το μεσότοιχο Ι, που θέλει να μας απαγορεύσει και δυσχεραίνει την κοινωνία και επικοινωνία με τον Θεό].
Κι επειδή από τον μεγάλο κανόνα ακούμε… Τίνι ὡμοιώθης, πολυαμάρτητε ψυχή; εἰμὴ τῷ πρώτῳ Κάϊν, καὶ τῷ Λάμεχ ἐκείνῳ, λιθοκτονήσασα τὸ σῶμα κακουργίαις καὶ κτείνασα τὸν νοῦν ταῖς παραλόγοις ὁρμαῖς.
πρέπει
να καταλάβουμε ότι, όσο δεν λιθοκτονούμε το
σώμα με κακουργίες και όσο δεν αποκτείνουμε τον νου μας με παράλογες ορμές, τόσο κατά την επιστροφή μας
επί κλίμακος προς τον Θεό, ο τρόμος (και φόβος) θα μειούται και μηδενίζεται,
απολαμβάνοντες την υπέρ νουν ειρήνη, που χαρίζει Ο Κύριος στους δικούς Του…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου