Στη Φύση διακρίνονται τα κενά και αυτές οι ελλείψεις. Ενώ προηγουμένως τα κενά, είναι δεσμεύσεις, με την συμπλήρωση (σαν γέφυρες) γίνονται περάσματα.
Ας το δούμε αυτό σε μερικούς τομείς και πρώτα στην μουσική, που προσπαθεί να αποτυπώσει την αρμονία. Η δυτική μουσική βασίζεται στην επτατονική κλίμακα.
Έχουμε τις επτά ημέρες, τις επτά νότες, τους επτά πλανήτες μυστικής σημασίας κλπ.
Όταν συνδέσουμε τις επτάδες, κατά κρίκους σαν αλυσίδα, παρατηρούμε τους παρακάτω δεσμούς:
Do | Re | Mi | Fa | Sol | La | Si |
Domus | Rena | Mars | ... | ... | ... | Saturno |
Κύριος | Βασίλισσα |
|
|
|
|
|
Κυριακή | Δευτέρα | Τρίτη | ... | ... | ... | Σάββατο |
Ήλιος | Σελήνη | Άρης |
|
|
| Κρόνος |
Sun | Mon |
|
|
|
| Saturday |
Sunday | Monday |
|
|
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Η ουράνια αρμονία παρίσταται με τον αριθμό 9, σύμφωνα με τις 9 μούσες και τα 9 ουράνια τάγματα αγγέλων (από την αρχή ήταν 10, αλλά το ένα έπεσε σε δυσαρμονία). Η επτατονική κλίμακα έχει δύο κενά, μεταξύ του mi - fa και του si – do, που είναι τα ημιτόνια. Από το 3 στο 4 και από το 7 στο 1.
Υπάρχει κενό στην επικοινωνία μεταξύ πνεύματος (3) και ύλης (4) και πολλά
παράσιτα (λόγω εγωισμού Βαβέλ, όπου, άλλα θέλαμε να πούμε και άλλα λέγαμε. Άλλα μας έλεγαν και άλλα καταλαβαίναμε. Κατά τον Απόστολο Παύλο, αυτά που εγώ μισώ, αυτά κάνω, διακρίνοντας το νόμο που δρα στα μέλη και αντιστρατεύεται το νόμο του νοός και του Θεού...). Το άλλο κενό ήταν μεταξύ του ανθρώπου (7) και του Θεού (1), τα ίδια παράσιτα, που πολεμούν τον σταυρό οριζόντια στις διαπροσωπικές σχέσεις και κάθετα, στις σχέσεις Θεού – ανθρώπων.Αυτά είναι και τα μεταφυσικά περάσματα που εντοπίζονται μεταξύ Τρίτης και Τετάρτης, 12 νυχτερινή και Σάββατο προς Κυριακή, πάλι 12 νυχτερινή. Από την κάτω και σκοτεινή όψη της φύσης, περνούν από τα υπάρχοντα κενά, αρνητικές, παραφυσικές ενέργειες που επιμένουν στην αποκοπή, σύγχυση και αποστασία. Μαγείες το Σάββατο βράδυ, Black Sabbath, Τρίτη βράδυ, κλπ.
Από την άλλη, Ο Κύριος, με την Ανάσταση, ακριβώς εν χρόνω, 12η νυχτερινή Μ. Σαββάτου, ανοίγει τον δρόμο μεταξύ ανθρώπου και Θεού, κλείνει την διχοστασία και γεφυρώνει το χάσμα. Περνάει τον άνθρωπο από το 7 στο 1. Κατά την Απόδοση του Πάσχα, πάντα Τετάρτη, πριν την Πέμπτη της Αναλήψεως, επιτελείται η ακολουθία της Αναστάσεως πανομοιότυπα την 12η νυχτερινή της Τρίτης.
Το ίδιο πυρ του βιώματος της Αναστάσεως καλύπτει και το βυζαντινό οκτάηχο (4 ορθοί + 4 πλάγιοι). Όλοι αισθανόμαστε ότι όταν ψάλλεται η βυζαντινή μουσική, χωρίς Πνεύμα, μοιάζει με την προετοιμασμένη ναι μεν άριστα, εστίας, αλλά χωρίς την ουράνια φωτιά, ψυχρή, απωθητική, καθόλου κατανυκτική (που αυτός είναι ο σκοπός της) και καταντά μια επίδειξη εξωτερικής καλλιφωνίας, ωθώντας το ακροατήριο σε ‘’άλλους’’ ματαιόδοξους κόσμους από τον πρέποντα Έναν.
---
τμήμα υποκεφαλαίου από Κάθετος Πνευματικός Κύκλος
(α) σε ψηφιακή μορφή
(β) σε έντυπη
λοιπό συγγραφικό έργο (με δυνατότητα ανάκτησης)
---
από τα 147 δελφικά παραγγέλματα στο ''αλ-φα'' που λείπει
---
14/3 εορτάζει ο αγ.Βενέδικτος. ''π'' day που λένε κι οι ξένοι 3.14...
το τάγμα των βενεδικτίνων (ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ=666, χωρίς αυτό να επηρρεάζει φυσικά τον άγιο, αυτό έλειπε.... ) προώθησε την παραπάνω κλίμακα, βάση της δυτικής μουσικής και μέρος της βυζαντινής, ως πλάγιος γ' ήχος.... ''δείχνοντας'' και σε μας τα κενά (εντοπιζόμενα ως ημιτόνια mi/fa και si/do, αλλά και Τρ/Τετ και Σάβ/Κυρ, ως περάσματα) που πρέπει να καλύψουμε δια των αναστάσιμων βιωμάτων...
''π'' του κόσμου, δια του ''π'' (πίστης) της Ορθοδοξίας και ορθοπραξίας
‘’π’’ day, αγ. Βενέδικτος και η πορεία προς το πάσχα (ΣΤΑΥΡΟΣ και ΑΝΑΣΤΑΣΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου