Τρίτη 20 Αυγούστου 2024

απειλές….

…όσο περνάει ο καιρός και με την κραταίωση στην ενημέρωση του κόσμου από τα (ελεγχόμενα από μισανθρώπους) ΜΜΕ, τόσο ο άνθρωπος απειλείται από τον θάνατο.
 

Μια πρώτη αιχμή είναι ο τρόμος που προξενούν με τον βιολογικό θάνατο, μέσω ασθενειών, πολέμων, εμβολίων προς μείωση πληθυσμού για το ‘’καλό’’ της ανθρωπότητος. Με κάθε ευκαιρία, τα προβάλλουν με αλαζονεία και δεν κρύβουν τα σχέδιά τους… κι όμως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εμπιστεύονται αυτούς και τις ‘’φυτευτές’’ από την ΝΤΠ, υποχείριες κυβερνήσεις (σχεδόν) όλων των κρατών. 

Αιτίες αυτού του ‘’σκοτισμού’’ είναι τα ΤΡΙΑ “A” όπως τα σημειώνει ο αγ.Ιάκωβος Τσαλίκης,  ΑΜΑΡΤΙΑ- ΑΠΙΣΤΙΑ- ΑΣΕΒΕΙΑ (εξηγώντας ότι) αυτά τα ΤΡΙΑ (Α) είναι η πυρηνική γόμωση της πλανητικής καταστροφής και εμείς εμμένουμε σε αυτά και τα λιπαίνουμε με την πονηριά, την αδιαφορία και την καλοπέραση. (με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη) 

Ενεργεί το καθελκτικό τους πεντάκτινο ενάντια στην φύση και στον άνθρωπο,

λόγω δικαιωμάτων (1), αλλά έχουμε κι εμείς το αντίδοτο του ‘’δηλητηρίου’’… [Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….)] εξαρτώμενο το αποτέλεσμα, από τον… προσανατολισμός καρδιών…. 

Είδαμε και στην σειρά X-Files που βασίζεται σε αληθινές υποθέσεις του FBI, όταν παρουσίασε το 2015 το σχέδιο αποπληθυσμού μέσω της τεχνολογίας mRNA, με τα εμβόλια κατά του Μpox! (βίντεο) (πηγή) (την ευλογιά των πιθήκων, που το εμβόλιο για τον κορονοϊό ήδη περιείχε αδενοϊό χιμπατζή… για ‘’μελλοντική’’ χρήση στους υπάκουους των επιταγών τους…). 

κι η σχεδίαση και υλοποίηση του σχεδίου για τον κορονοϊό, ‘’καλά κρατεί’’ …. το 2020 (στο φόρουμ, με κυρίαρχο λογότυπο  το 666). Νωρίτερα, στους ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου (2012) η τελετή ήταν γεμάτη με φορεία, νοσοκομειακά, όλα γύρω από τον θάνατο και τα υπόλοιπα να περιστρέφονται εξαρτημένα σαν γαϊτανάκι… 

…πριν λίγο πάλι στους ολυμπιακούς (στο Παρίσι) προβλήθηκε η επιβολή του μετανθρωπισμού με πρώτο στόχο την Ελλάδα (παίζοντας με την σημαία μας δαιμόνια, ασάσιν…), εκεί το μέγιστο μίσος και τόσα άλλα που μας γνωρίζουν τα σχέδιά τους οι ‘’κοσμοκράτορες’’ και αυτοεκπληρούμενοι ‘’προφήτες’’ . Όχι απλά μείωσης αλλά και υποδούλωσης (ρομποτοποίησης του ανθρώπου, με τροποποίηση του DNA μέσω των mRna)…. ip και νευρώνας (βίντεο), μετά το ''δίκτυο'' υπολογιστών, πάνε ολοταχώς προς το δίκτυο σωμάτων, εμβάζοντας την κεραία τους (γραφένιο) με διάφορους τρόπους, μέσα στο σώμα για να το ελέγχουν, συντονίζουν, χειραγωγούν... κλπ. σε ένα μεταίχμιο σύμπαν προς το φανταστικό μετασύμπαν (metaverse) που καθόλου τυχαία δεν ανακοινώθηκε την 28η οκτ… το σύμπαν του Θεού και το μετασύμπαν του ανθρώπου….. (για να δώσει το καλό ερέθισμα να πούμε ΟΧΙ)... 

Διαφημίσεις πλαστικής τροφής εκτυπώσιμα (βίντεο), όπως είχε ‘’φανεί’’ από το 1976, σε ‘’αστεία’’ ταινία του Λουί ντε φινέ… έλλειψη πόρων, που οι ίδιοι καταστρέφουν, κτηνοτροφία, γεωργία, δάση (φωτιές από τον φθόνο του διαβόλου που βάζει όργανά του να τα καταστρέψουν, όπως σημειώνει ο αγ.Ιάκωβος Τσαλίκης) με προφάσεις την κλιματική αλλαγή, τον έλεγχο και μείωση των ενεργειακών αποτυπωμάτων τις πόλεις των 15 λεπτών κλπ… 

Κι όλη αυτή η εισαγωγή με πολλές ακόμη γνωστές και άγνωστες αναφορές, γίνεται όχι για τον τρόμο που θάθελαν να προκαλέσουν, ένα βολικό εργαλείο επιβολής της θέλησής τους (και σχεδίων), αλλά για την ‘’υγιή’’ ταραχή που προξενεί ο θάνατος (βιολογικός, ιδίως όμως ο πνευματικός), προκειμένου ο άνθρωπος (πάλι υγιώς) να αντιδράσει και ζήσει. 

Μπροστά στον νομοτελειακό βιολογικό θάνατο, που κανείς δεν ξεφεύγει, ο πνευματικός δεν είναι υποχρεωτικός. (Ποιός εἶναι ὁ θάνατος τῆς ψυχῆς; αγ.Γρηγόριος Παλαμάς). 

Το αντιστρατευόμενο του πνεύματος, κοσμικό φρόνημα, θεοποιώντας την σωματική υγεία, παρασέρνει τους ανθρώπους να κάνουν εν αγνοία (ή επιγνώσει) θυσίες κατά της αιωνιότητος…. αυτή είναι και στην πράξη, η σαρκοποίηση του πνεύματος που νεκρώνει τα εσωτερικά μέλη και αισθητήρια της ψυχής… μακάρι να επιθυμήσουμε και εργαστούμε πάνω στην πνευματικοποίηση της σάρκας έμπρακτα με την νέκρωση μελών αμαρτίας, που χαρίζει Ζωή. 

Νέκρωση, ακινησία και μούδιασμα… Κι αυτό, όχι μόνο σε χώρους εκτός εκκλησίας που φαντάζει κάπως λογικό και αναμενόμενο (εκτός αν πρυτανεύσει η όντως λογική) αλλά ακόμη και στους χώρους ‘’υπακοής’’… γιατί κάποιοι ‘’πνευματικοί’’ μουδιάζουν για να μείνουν ατάραχα τα παιδιά τους. Αυτό που σημειώνει ο αγ.Παΐσιος… Δυστυχῶς, καὶ πάλι ὁρισμένοι «Γνωστικοὶ» φασκιώνουν τὰ πνευματικά τους τέκνα σὰν τὰ μωρά, δῆθεν γιὰ νὰ μὴ στενοχωριοῦνται. «Δὲν πειράζει αὐτό· δὲν εἶναι τίποτε. Ἀρκεῖ ἐσωτερικὰ νὰ πιστεύετε»! Ἢ λένε: «Μὴ μιλᾶτε γι᾿ αὐτὸ τὸ θέμα – γιὰ τὶς ταυτότητες, τὸ σφράγισμα –, γιὰ νὰ μὴ στενοχωριοῦνται οἱ ἄνθρωποι». Ἐνῶ, ἂν τοὺς ποῦν «νὰ προσπαθήσουμε νὰ ζοῦμε πιὸ πνευματικά, νὰ εἴμαστε κοντὰ στὸν Χριστό, καὶ μὴ φοβᾶστε τίποτε, στὸ κάτω‐κάτω θὰ πᾶμε καὶ μάρτυρες», θὰ τοὺς προετοιμάσουν κάπως. Ἂν κανεὶς γνωρίση τὴν ἀλήθεια, προβληματίζεται καὶ ταρακουνιέται. Πονάει γιὰ τὴν σημερινὴ κατάσταση, προσεύχεται καὶ προσέχει νὰ μὴν πέση σὲ παγίδα.  

Κι είναι παγίδα, με πρόφαση ότι είναι ιατρικό θέμα, να εισάγει ο άνθρωπος σκευάσματα που αλλοιώνουν το DNA μεταποιώντας τους σε υβρίδια, όπως σημειώνει ο πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος, ότι στα έσχατα θὰ σου βάζουν χημικά μέσα σου για να παραλύει ο νους, η βούληση και τὸ συναίσθημα. (έσχατα (προέσχατα) και χημικά...) ή η ταυτότητα που αριθμοποιεί τον άνθρωπο και καταργεί το πρόσωπο, είναι κρατικό θέμα με σκεπτικό, δεν πειράζει το ένα δεν πειράζει το άλλο, λες και το πνεύμα δεν επηρεάζεται από το σώμα...  κι έρχεται ο πτερνιστής, έρχεται ο δράκων, περιτυλίγει την ουρά του στο άλογο (σώμα) για να ρίξει τον αναβάτη (νου). Μετά, θα συμβεί δυστυχώς, αυτό που μας γνώρισε ο αγ.Παΐσιος να προσέχουμ θα λένε οι πνευματικοί, έλα μωρέ πάρτε ταυτότητα, (πάρτε εμβόλιο συνειρμικά) και κάντε τον σταυρό σας... δεν πειράζει είστε προστατευμένοι. αλλά ΔΕΝ θα είναι έτσι. το νερό αγιασμός γίνεται, το ρύπος, όχι.... Αμήν να μας δίνει διάκριση, μην εκπέσουμε στον μολυσμό σώματος και πνεύματος τον στόχο του κοσμικού φρονήματος, που η μόνη θεραπεία του είναι η εξομολόγηση για να ξαναπάρουμε πίσω τα παραδοτέα (δυστυχώς από α-νοησία χωρίς νου Χριστού) στον ‘’κόσμο’’ , νου και χου μας.  

Αυτού του είδους η αταραξία, δεν είναι υγιής αντίδραση. Αυτός ο ασθενής γεροντισμός, (εκτός μοναστηρίων όπου εξασκείται η αδιάκριτος υπακοή - στην αρχή - ) θέλει δύο, (σαν το ταγκό) ασθενείς νοοτροπίες και δεν είναι ησαΐα χόρευε (9/5) αλλά προς τα κάτω…6, συμπαρασυρόμενοι. Και του γέροντα που επεκτείνεται υπέρ μέτρου, αλλά και του παιδιού που παραδίδεται αδιάκριτα, για να αποφύγει ευθύνες που του αναλογούν. Καλή, αξιοσέβαστη και ποθητή η αγαθότητα, αλλά χωρίς Αλήθεια και νόηση, υστερεί και εκθέτει (και τους δύο, πατέρα και πνευματικοπαίδι). Είναι στενάχωρο η έλλειψη κοινού νου (που δεν πρέπει να εμπιστεύεται απόλυτα τους άρχοντες του κόσμου με τα θελήματά τους) αλλά Κύριος οίδε το γιατί… Αμήν η καλή μας Παναγία να νουθετεί τους συληθέντας τον νουν...    (με νου Χριστού). Από το ''...17 Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες·  (Εβρ.ιβ') μέχρι το : ...μὴ πεποίθατε ἐπ᾿ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία. (ψαλμ.ρμε') και ἀγαθὸν πεποιθέναι ἐπὶ Κύριον ἢ πεποιθέναι ἐπ᾿ ἄνθρωπον·  (ψαλμ.ριζ')  ένας δρόμος διάκρισης. Διάκριση πνευμάτων, σε τέτοιο βαθμό, που κρίνει αν ο ''αγαθός'' είναι όντως αγαθός, αλλιώς, πάνε τζάμπα οι αγώνες, οι ασκήσεις, η παρθενία (όπως συνέβη με τις πέντε μωρές)... Γιατί πως μπορεί κάποιος να ονομαστεί αγαθός αν συμφωνεί και υπακούει τους δολίους ανθρώπους; μήπως θα έπρεπε να πρυτανεύει ακόμη και η απλή λογική (ευθύνη κάθε ανθρώπου, άρχοντος και αρχομένου. Πνευματικού και πνευματικοπαιδιού....) που θα έπρεπε νάταν υποψιασμένος για την δολιότητα των θελήσεων των αρχόντων (πολιτικών, ακόμη δυστυχώς και εκκλησιαστικών) με υποχρεωτικότητες κ.α. δυναστικούς τρόπους, αναιρέσεως της ελευθερίας και του προσώπου. Όσον αφορά τους πολιτικούς, τους ορκισμένους νεοταξίτες, ας πούμε ότι όχι ‘’καλά κάνουν’’ αλλά ότι κάνουν την δουλειά τους και θα πληρωθούν από τον κύριο που υπηρετούν. Ακόμη και τους πληρωμένους ιατρούς που πείστηκαν από τον δαιμονιώδη Π.Ο.Υ.… 

Όσον αφορά τους πολιτικούς, τους ορκισμένους νεοταξίτες, ας πούμε ότι όχι ‘’καλά κάνουν’’ αλλά ότι κάνουν την δουλειά τους και θα πληρωθούν από τον κύριο που υπηρετούν. Ακόμη και τους πληρωμένους ιατρούς που πείστηκαν από τον δαιμονιώδη Π.Ο.Υ.…   

Στο θέμα της δικής μας Αλήθειας (κι όχι θρησκείας) …αμήν ο καλός Θεός να δίνει διάκριση υπακοής, καθώς η μία όντως οδηγεί στην βασιλεία η άλλη όμως στην απώλεια παρά τα ''θρησκευτικά'' σχήματα... (αμήν μην συμβεί αυτό που προφητεύει ο Άγιος Νήφων επίσκοπος Κωνσταντιανής : Ο κλήρος στα έσχατα χρόνια θα γίνει όργανο του Αντιχρίστου. Θα διδάσκει την τυφλή υπακοή ως αρετή ειρήνης και σωτηρίας. Μια υπακοή σατανική, που θα απαιτεί από τον πιστό "άγνοια", περιφρόνηση της διδασκαλίας των Αγίων, αδιαφορία για την αλήθεια και επιφανειακή ευσέβεια)... ου πας ο λέγων Κύριε Κύριε σωθήσεται.... φοβερό το ουκ οίδα υμάς... (αφού δεν εκτελούσαμε το θείο θέλημα, αλλά δολίων ανθρώπων)... αμήν να μην το ακούσουμε (ο καθένας για τον δικό του λόγο)... Κύριε ελέησον!!

Ο αγ.Σάββας Αχιλλέως εφιστά την προσοχή προλέγοντας ότι ο αντίχριστός θα καταλάβει την καθέδρα της υγείας (προφητευθέντα και νυν ενεργούμενα....). 

Είναι ο Π.Ο.Υ. (παγκόσμιος οργανισμός υγείας) που διατάζει τις κυβερνήσεις να προωθήσουν το εμβόλιο της ευλογιάς των πιθήκων, όπως πίεζε και στην προηγούμενη ‘’πανδημία’’… εκατομμύρια εξάρσεις αυτοάνοσων, καρκίνων,  ξαφνικίτιδων, μείωση ανοσοποιητικού (με ό,τι αυτό σημαίνει, φιλασθένεια και εξάρτηση από τα δικά τους φάρμακα δηλητήρια) ... αποσιωπούνται και οι αναφερόμενοι σε αυτά χαρακτηρίζονται ‘’ψεκασμένοι’’ αρκεί να εφαρμοστεί το σχέδιό τους, που αφαιρεί από τον άνθρωπο και ποιότητα ζωής και αυτήν την ίδια την ζωή.    

Η ‘’ταραχή’’ εκ της απειλής, αν την νιώθει κάποιος, είναι μια καλή αφορμή. Αν δεν την νιώθει ας προβληματιστεί κατά πόσο πρέπει να εμπιστευθεί το σύστημα, την ΝΤΠ, την πορεία της ανθρωπότητος ‘’θαυμάζοντας’’ την επιστήμη, που όμως είναι σε χέρια με άλλο από την ποιότητα της ζωής, αφού θεοποιώντας την σωματική υγεία, θυσιάζει την ψυχική.  

Στο… Μάθε να προσεύχεσαι (Anthony Bloom) αναφέρεται στην τελευταία παράγραφο συμπερασματικά… Ἔτσι δέν μποροῦμε νά ποῦμε πώς ὁ Μάξιμος ἔμαθε νά προσεύχεται παρά τήν ταραχή πού τόν κατεῖχε, ἀλλά ἀκριβῶς ἐξ αἰτίας τῆς ταραχῆς. Γιατί ἡ ταραχή του ἦταν ἕνας πραγματικός κίνδυνος. Ἄν μπορούσαμε νά ἀντιληφθοῦμε ὅτι καί μεῖς βρισκόμαστε σέ πολύ μεγάλη ταραχή, σέ κίνδυνο, ὅτι ὁ διάβολος παραφυλάει προσπαθῶντας νά μᾶς πιάσει καί νά μᾶς καταστρέψει, τότε θά προσευχόμαστε συνέχεια, ἀσταμάτητα. 

ένεκεν του ονόματός Σου Κύριε ζήσεις με… ρίχνει αυτός βέλη πυρωμένα, κεραυνούς, θέλει ο Θεός να ρίξουμε τους δικούς Του, όπως σημειώνεται στον ψαλμό και κεραυνόμορφο κόππα, ϟ (90ό) …καταπατήσεις λέοντα καὶ δράκοντα. ὅτι ἐπ᾿ ἐμὲ ἤλπισε, καὶ ρύσομαι αὐτόν· σκεπάσω αὐτόν, ὅτι ἔγνω τὸ ὄνομά μου…. ‘’γνωρίζοντας’’ κι εμείς (και επικαλούμενοι) το όνομα υπέρ παν όνομα 9 διὸ καὶ ὁ Θεὸς αὐτὸν ὑπερύψωσε καὶ ἐχαρίσατο αὐτῷ ὄνομα τὸ ὑπὲρ πᾶν ὄνομα, 10 ἵνα ἐν τῷ ὀνόματι ᾿Ιησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καὶ ἐπιγείων καὶ καταχθονίων, 11 καὶ πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος ᾿Ιησοῦς Χριστὸς εἰς δόξαν Θεοῦ πατρός. … (Φιλιπ.β’10) Αμήν να προλάβουμε… όχι παρά τις απειλές, αλλά ένεκεν αυτών … Κύριε ελέησον!! 

Κι είναι οι χρόνοι δύσκολοι, με μας να ''φανταζόμαστε'' ότι τα σχέδια των νεοταξιτών, δεν θα εφαρμοστούν... όμως, στο Η εγνατία, ο Άγιος Κοσμάς και η Κωνσταντινούπολη αναφέρεται... : Του είπε όμως, ότι θα βρεθεί η εικόνα μετά τον μεγάλο Πόλεμο, όταν η Κωνσταντινούπολη γίνει κονιορτός (σκόνη), και μείνει το 1/3 της ανθρωπότητας.

Μακάρι νάμαστε έτοιμοι... (όσο χρόνο μετανοίας μας δώσει Ο Κύριος)... να βάλουμε αρχή και εκμεταλλευτούμε τις αφορμές… 

Αυτό έκανε πάντα ο αντίδικος, αυτό κάνει και τώρα, ακόμη πιο έντονα… που διαισθάνεται το τέλος του. Γιαυτό και η πρόταση: … 8 νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ. (Α’Πετρ.ε’8) 

Έτσι, όποιος άνθρωπος κουραστεί μέσα στον κόσμο να τον κυνηγά και να τον απειλεί ο αντίδικος με τον θάνατο (βιολογικό και ψυχικό), ας εισέλθει σε κείνο το Σώμα (το αναστημένο, την ορθόδοξη εκκλησία) που τον θάνατο κατήργησε και τον διάβολο καταπάτησε (μαρμάρωσε) σε χρόνο όχι παρελθόντα αλλά ενεστώτα διαρκείας. Μια κατάσταση που επιτυγχάνεται με την οργανική ένωση και μετοχή σε Αυτό, με φλέβα (εξομολόγηση) αρτηρία (θεία κοινωνία) και νεύρο (ευχή και προσευχή) ως αιτίες αιωνίου ζωής…. κι αυτό γιατί μερικοί (έως πολλοί) εισέρχονται στην εκκλησία είτε από συνήθεια είτε από υποχρέωση είτε για το φαίνεσθαι... τυπώνοντας άστατα επάνω του τον ζωοποιό σταυρό, μένοντας στο έδαφός της. Στον έξω της εκκλησίας ''ουρανό'' αυτός είναι πολύ μακρυά και δυσπρόσιτος και σε θέα και πολύ περισσότερο σε μετάβαση, από το έδαφος της γης. Ο δε Θεός, αόρατος δίνοντάς μια απλή υποψία με την δόξα Του που δεν αναγνωρίζουν όλοι... Οἱ οὐρανοὶ διηγοῦνται δόξαν Θεοῦ, ποίησιν δὲ χειρῶν αὐτοῦ ἀναγγέλλει τὸ στερέωμα.(ψαλμ.ιη')

Μέσα όμως στην εκκλησία, από τη γη, θεάται ο ουρανός και ακόμη καλύτερα, μετέχεται. Ο Θεός φαίνεται στον τρούλλο και η διαδρομή είναι βατή (ευθεία και ελικοειδής, με το ησαΐα χόρευε, όχι μόνο στα μυστήρια, αλλά και στις ''κινήσεις'' του ιερέως... 6 επί γης, 9 προς ουρανό, τρις). Κι όποιος παρά την είσοδο μένει χωρίς τους ανυψοποιούς οργανικούς δεσμούς που τον ενώνουν με τον Θεό (αναστημένο Σώμα Του που πατά τον διάβολο και θάνατο), παραμένει στο ΕΔΑΦΟΣ = ΤΡΟΜΟΣ = ΟΦΙΣ = 780.... Μένει στο έδαφος, στην γη, με τον τρόμο που προκαλεί ο έρπων όφις και υπό την ταραχή που ο αντίδικος προξενεί…. με αυτήν την νοοτροπία, η εκκλησία, σαν κοινωνικός τόπος συνάθροισης (χωρίς ουσία) δεν διαφέρει από τον κόσμο και εξ'αυτού, η ισοπέδωση και πόλεμος εναντίον Της, από τον αντίδικο που ξέρει πολύ καλά την διαφορά.... Μοιάζουν ακίνητοι όλοι οι εικονογραφημένοι άγιοι, που περπάτησαν τον δρόμο, τήρησαν την πίστη και έλαβαν το θείο στεφάνι, αλλά, αν θέλουμε να περάσουμε από τον τύπο στην ουσία, μας βοηθούν στον σκοπό μας (και θείο θέλημα). Την σωτηρία, την επίγνωση του της Αληθείας, την θέωση, μετά την κάθαρση και φωτισμό…. Αμήν δι ευχών… Κι όπως οι ''άλογοι'' αστέρες στον ουρανό, βοηθούν στον προσανατολισμό να βρούμε την ανατολή, έτσι και οι άγιοι, σαν έλλογοι αστέρες μας βοηθούν εσωτερικό να βρούμε την ανατολή των ανατολών και Κύριο, δια Της Πλατυτέρας που Τον εμφάνισε στον κόσμο και Τον εμφανίζει και στον κάθε κόσμο που το επιθυμεί. Όλα, είναι θέμα θέλησης.... (μια μικρή στροφή νοός και καρδίας...) Η θέληση από εμάς εξαρτάται. Με τη θέληση, προσελκύουμε τον Θεό να μας βοηθήσει. Και όταν Τον προσελκύουμε κοντά μας, τότε φέρνουμε σε κάθε τέλος, όλες τις υποθέσεις μας. Ο Θεός ανοίγει τις καρδιές εκείνων που θέλουν και αυξάνει τη θέλησή τους. Ιερός Χρυσόστομος

Είναι τέχνη Θεού το κακό να το μεταστρέφει σε καλό, είναι τέχνη αλχημιστών σαν τρόπος δράσης και αντίδρασης, το αγενές να το μεταποιούμε σε ευγενές, εκείνοι σε χρυσό, εμείς σε Χριστό… θεωρούμενη όντως ‘’εξυπνάδα’’ αν ευστοχήσουμε στο εξ ύπνου αμαρτίας, κι όχι απλά επαναστατήσουμε συναισθηματικά ή διανοητικά, κατά όλων αυτών των σχεδίων, χωρίς την είσοδό μας και μετοχή στην Ζωή. Κι ο καλός Θεός, επιτρέπει όλες αυτές τις ψυχοφθόρες απειλές, όλην αυτήν την φρενήρη ταραχή του αιώνος τούτου… με σκοπό να τις εκμεταλλευτούμε… Κύριε ελέησον….

(1) περί επιθυμιών και υλοποίησής τους… οι πολιτικοί και η πολιτεία μας




συνέχεια απειλών … και λίγα τινα για την ‘’γλώσσα’’ των σημείων…

όπως ο έναστρος ουρανός έχει ισχύ την νύχτα και όταν λείπει ο φυσικός ήλιος, έτσι και οι απειλές ‘’ισχύουν’’ όταν λείπει ο νοητός ήλιος… με δε την παρουσία Του, αποδεικνύεται η ανισχυρότητά τους… 

Μέσα στον χρόνο, μέσα στην γαστέρα, όπου τυπώνεται εφ’ημων το ‘’αεί’’. Εκεί που εμφωλεύει ο δράκων που κυριεύει τα βοσκήματα των παθών και περικυκλώνει την καρδίαν… Στα κάτω ύδατα, ως νοητός φαραώ, στην αίγυπτο. 

Κι ο νους μας, χωρίς χάρι είναι υποβρύχιος όπως αναφέρει ο μέγας κανών….  Ὡς βαρὺς τῇ γνώμῃ Φαραὼ τῷ πικρῷ γέγονα, Δέσποτα, Ἰαννὴς καὶ Ἰαμβρής, τὴν ψυχὴν καὶ τὸ σῶμα, καὶ ὑποβρύχιον νοῦν· ἀλλὰ βοήθησόν μοι. 

Κάνει επίδειξη ο φαραώ... στο παρίσι... ότι έχει δούλους όλους τους υποβρύχιους νόες... και δυστυχώς, έχει δίκηο... όπως τότε αγιογραφικά οι ισραηλίτες (με ισραήλ = νους ορώμενος τω Θεώ) ήταν υπόδουλοι αυτού. Κι η λύση για την ελευθερία, είναι η έξοδος δια της ερήμου (και ασκήσεως) στους αγίους τόπους. Τότε με στόχο την κάτω ιερουσαλήμ, τώρα στην άνω και καρδία.... Αμήν να εξέλθωμεν των κάτω υδάτων και της κυριαρχίας του αντιδίκου, που στέλνει (διαχρονικά) τον στρατό του να μας κυνηγά και απειλεί...


‘’Τρέχει’’ ο έρπων όφις για να θεωρηθεί ως πρώτος και μοναδικός εωσφόρος… τρέχει ο Ησαύ να γεννηθεί πρώτος, αλλά χάνει τα πρωτοτόκια από τον δεύτερο, που έρχεται μεν δεύτερος, αλλά συνελήφθη πρώτος έχοντας επειλημένη την χείρα του επί της πτέρνας του διδύμου αδελφού του….  καλύπτοντας το κενό και την θανατηφόρο τρωτότητά του…. [είναι η μέριμνα, η αγάπη, η παντογνωσία και το σχέδιο του Θεού, που το εκπονεί πριν καν ο άνθρωπος πέσει, το πώς θα τον σώσει…, ώστε να του φέρει όλα τα δεδομένα, (επειλημμένη χείρα) που ΑΝ τα θελήσει, θα τον βοηθήσουν να καλύψει τα κενά του… Μπορεί βέβαια και εγωιστικά, μη συγχωρετικά, να αρνηθεί την θεία βοήθεια, αισθανόμενος αυτάρκης, θεός χωρίς Θεό… ].  

τρέχει το πνεύμα το πονηρό στους ολυμπιακούς αγώνες των Παρισίων για να επιδείξει την κοσμοκρατορία του, να πειράξει τους ανθρώπους (ειδικά τους αγωνιζόμενους) και όντως το ‘’βλέπουμε’’ σαν πρώτο. Έρχεται ο καλός Θεός και στήνει ένα ‘’σημείο’’ στην κοιλία (γαστέρα) του βοδιού (παραλία βοϊδοκοιλιάς*), προτείνοντάς μας την έξοδο και λύση του προβλήματος… 


μέχρι να εμφανιστεί στο παρίσι, το ‘’σημείον’’ ήταν χωρίς νόημα, ένα σημείο αποκομμένο από την ροή της ζωής. Απλά γραφικό και παράξενο. Σε μας εναπόκειται να το ‘’ενώσουμε’’ με το Φως που καθημερινά φέρνει νέα δεδομένα στην τελειολογική πορεία, διαισθανθούμε την νοηματοδοσία και ακολουθήσουμε την αναλογική του προτροπή. (είναι ένας ακόμη ''λόγος'' εγκατεστημένος μέσα στην φύση σαν σε σκοτεινή μήτρα, που αν δεν θεωρηθεί ''σύμπτωση'' αλλά ένα μικρό μαργαριτάρι εκ του θησαυροφυλακίου, ένα φωσφορούχο ταμπελάκι, ένας οδοδείκτης, είναι ικανός αν ακολουθήσουμε το ''νόημα'' και μυστικό του μίτο, να εξαχθούμε και ενωθούμε με Τον Πρωταίτιο Λόγο). ...Με άλεφ (À) να σημαίνει εξωτερικά το βόδι και μυστικά το … ό,τι είναι πάνω μοιάζει με αυτό που είναι κάτω και αυτό που είναι κάτω μοιάζει με αυτό που είναι επάνω… (όπως δείχνουν οι δύο κεραιούλες, επάνω, κάτω με την σχέση τους, στον λοξό άξονα της γης).    

(πρωτόνιο – ηλεκτρόνιο / ήλιος - πλανήτες…. ήλιος – ηλίανθος / Θεός - άνθρωπος … σπείρες από dna του μικρομικρόκοσμου τους κοχλιούς, έως τους γαλαξίες)….  ‘’μιλώντας’’ μας ο Θεός εμπράγματα (1) με λόγους χωρίς ασυνέχεια… 


Να ‘’δούμε’’ κάτω από ποιες προϋποθέσεις, που (κάτω των υδάτων, στην γαστέρα) και πως έχουν ισχύ (μόνο με την απουσία Του νοητού Ηλίου και Κυρίου στην καρδιά, που περικυκλώνεται και πιέζεται και απειλείται), ώστε με την χάρι Του Κυρίου να ανερχόμαστε** από αυτά, εξερχόμαστε από την νοητή αίγυπτο (Ὡς Μωσῆς ὁ μέγας τὸν Αἰγύπτιον νοῦν πλήξασα, τάλαινα, οὐκ ἀπέκτεινας, ψυχή· καὶ πῶς οἰκήσεις, λέγε, τὴν ἔρημον τῶν παθῶν διὰ τῆς μετανοίας;) να πατάξουμε το κοσμικό φρόνημα (αιγύπτιο νου) και εγκατασταθεί Ο Κύριος ως πνεύμα ευθές σε καθαράν καρδίαν, δια της ευχής. 

Αμήν γένοιτο… 

[Κάτι αντίστοιχο που ισχύει για όλην την ανθρωπότητα, που μόνο αν οι (τυφλοί) οφθαλμοί μας ακουμπηθούν από Τον Κύριο και διανοιχθούν, συμβαίνει και προσωπικά στον καθένα, με την ώρα του και αν του αναλογεί αυτή η ''γνώση'' των σημείων της ζωής του. Στην αρχή, αυτά τα αποκομμένα σημεία στην ζωή του καθενός δεν βγάζουν νόημα.... αργότερα όμως αν θέλει ο καλός Θεός και οπωσδήποτε με το κλείσιμο των επιγείων ανοίγονται τα πνευματικά και μας εξηγούνται όλα όσα μας συνέβησαν, με το βαθύτερο αίτιο για την σωτηρία μας... Τότε νοηματοδοτείται το κάθε συμβάν που επιδεχόταν ερμηνεία σαν πέρασμα από το σημείον χωρίς νόημα στο σημείον με (ψυχωφελές) νόημα, ένεκα της πρόνοιας και προστασίας από τον καλό Θεό.... μακάρι να μας δίνει αυτήν την αντίληψη προ τελευτής μας, αφού αυτή εδραιώνει στην καρδιά την εμπιστοσύνη στην Αγαθότητα και πρόνοιά Του και δρα βοηθητικά στο ''δια πίστεως'' σώζεσθαι... κι επειδή αφορά συγχρόνως την μεταμόρφωσή μας σε τέκνα Φωτός, οι δύο παραστάτες της θείας μεταμορφώσεως, προφ.Ηλίας και προφ.Μωυσής είναι και δικοί μας παραστάτες και βοηθοί, στην πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και την πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών... ]. 

--- 

για την φοβία του κόσμου…. ο νέος φαραώ, η έρημος και η εκκλησία 

Η ποταμοφόρητος Εκκλησία, ο όφις και η έρημος

--- 

(1) αυτό το ''εμπράγματα'' είναι λόγοι, παράλληλοι, ομόπνοοι των λόγων των Γραφών, που συνοδοιπορούν και άλλες φορές έπονται και επιβεβαιώνουν τους γραπτούς και άλλες φορές προηγούνται και επιβεβαιώνονται από αυτούς. Μια σύμπραξη με το σκεπτικό, ότι όπως Ο Λόγος σαρξ εγένετο, έτσι και οι λόγοι σαρκούνται, συνήθως μοναδικά και ανεπανάληπτα γιαυτό και δεν μπορούν να μπουν σε διαδικασία επανάληψης και μάθησης....  

Είναι απαραίτητο σαν διάκριση, να φιλτράρεται η ισχύς τους από τους λόγους των Γραφών και των αγίων πατέρων. Αν κάποιος ''δυσκολεύεται'' στην αποδοχή σχημάτων, σημείων, λόγων φύσης, ας απομονώσει τις συνοδευτικές δικαιολογητικές σκέψεις αγίων και μετά, ας το δει τους ίδιους λόγους, και αποτυπωμένους (σάρκα φορούντες). Από την άλλη, ο δυσκολευόμενος στους λόγους αγίων, φιλοσοφικός κι όχι νους φιλοκαλίας, ας προβληματιστεί από τα παρατιθέμενα σημεία και σχήματα. Εάν δεν είναι ''σύμπτωση'', είναι μια καλή αφορμή, αν είναι σύμπτωση ''ανούσια'' και δεν συμφωνεί με την γνώμη των αγίων, ας προσπεράσει... (για μένα συμπλέουν, αλλά ο καθένας έχει ελευθερία στην προσέγγιση και αποδοχή ή απόρριψη). Ο καλός Θεός να μας φωτίζει και δίνει διάκριση και ''ακοή'' και κατανόηση των λόγων Του, είτε αυτοί εκφράζονται από τον ένα ή τον άλλον διδάσκαλο.... 

…και κατά πόσο πρέπει να τους αναζητούμε ή να μην τους απορρίπτουμε (μάλλον από φοβία ή άγνοια της εμπράγματης ‘’γλώσσας’’) την λύση την δίνει ο αγ.Μάξιμος ομολογητής…

 


(αναφέρει ο αγ.Ιουστίνος πόποβιτς και τον αντιγράφω…) Εγώ πασχίζω πάντοτε να επιβεβαιώνω τις σκέ­ψεις μου στα γραπτά των Αγίων Πατέρων. Παρακαλώ λοιπόν και εσάς, όσα λαμβάνετε από εμένα, να τα επα­ληθεύετε με αυστηρότητα επάνω στους Αγίους Πατέ­ρες.     

Είναι δύο σκέλη ευθυπόρησης, που επιδέχονται και τα δύο διαβολή προς ολίσθηση, σαν να πατά το ένα από τα δύο πόδια ή ακόμη δυστυχώς και τα δύο, σε κινούμενη άμμο αντί για στέρεο έδαφος ή πέτρα (Χριστό). Από την μία είναι η φαντασία που τάχα μας μιλά ο Θεός δια σημείων και ερμηνεύονται αυθαίρετα και η οποία θεραπεύεται από την επιβεβαίωση των Γραφών, ορθοδόξως ερμηνευομένων και από την άλλη είναι η αίρεση, που οι λόγοι της φύσης μπορούν να την θεραπεύσουν. Ο καλός Θεός να μας δίνει διάκριση και ευθείας τας τρίβους…  κι όποιο πόδι πατήσει πρώτο σε στέρεο έδαφος, ας ελκύσει και το άλλο, γιατί δεν προηγείται πάντα το ίδιο. Άλλοτε μας έρχονται σημάδια εμπράγματα για να τα επιβεβαιώσουμε και φιλτράρουμε την ορθότητά τους στους λόγους των αγίων και άλλοτε προηγείται η γνώση των Γραφών, οπότε, για να μην μείνουμε στην μονοσκελή προσέγγιση, ας το δούμε (και αποδεχτούμε, έστω και με καχυποψία) την ''σάρκωση'' και αυτού του λόγου.... Αν πάλι ένα από τα δύο πέσει σε ασταθές ''σημείο'', γρήγορα το άλλο σταθερό, να το συμμαζέψει και το επιστρέψει στην ορθότητα, μακράν φαντασίας ή αίρεσης (τις ύπουλες όντως ψυχοφθόρες απειλές, υφάλους, σε σχέση με τις πρώτες (σκοπέλους) που σχολιάσαμε και φαίνονται με κοινό νου και πολλοί μπορούν σχετικά εύκολα να προφυλαχθούν από τις στημένες παγίδες)... 

Επιπλέον, το θέμα είναι, πως δεν είναι τόσο απλά και ανώδυνο το πρόβλημα ότι μοιάζει με κινούμενη άμμο. Στην πραγματικότητα, είναι γκρεμός στον οποίο θέλει να μας παρασύρει ο εκπεσών και από τον οποίο μας σώζουν οι άγιοι, οι προφ.Μωυσής (χαρίζοντας την πνευματική γνώση των Γραφών) ο προφ.Ηλίας (δίνοντας την πνευματική γνώση των όντων και της φύσης) μαζί με την πάνσοφη νύμφη αγ.Αικατερίνα που όχι τυχαία ''στήθηκε'' στην δεύτερη κορυφούλα του όρους Σινά, στον τύπο της Μεταμορφώσεως....  αμήν ο καλός Θεός να μας χαρίζει διάκριση. Καρδίαν καθαράν και πνεύμα ευθές, τις μόνες προϋποθέσεις για να μην διολισθήσουμε και κρημνιστούμε κι εμείς... (αμήν δι ευχών) .... Μέ τόν τρόπον αὐτόν ἐβγῆκαν ὅλες αἱ πλάνες καί ἔγιναν αἱ αἱρέσεις ∽ Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής †

* Εκτός από τα σαγηνευτικά γαλάζια νερά και τις λιμνοθάλασσες η παραλία Βοϊδοκοιλιά της Μεσσηνίας, που θεωρείται από τις ομορφότερες της Μεσογείου, είναι γνωστή και για τα φύκια της που σχηματίζουν μια μίνι εκδοχή του Πύργου του Άιφελ.

** ανεβαίνοντας Ο Κύριος στην βάπτισή Του, ευθέως (άμεσα) εκ των υδάτων, ανάλογα κι εμείς σε θεωρία (Ι) και πράξη (9) με την ''ενεργοποίηση'' της βάπτισής μας... Η Μάρθα και η Μαρία, (παρούσες και δι αυτών όλοι μας) στο μυστήριον της Βαπτίσεως…, στο σύνολο 5 (ευθέως σαν το Ι της Μαρίας) και 9 (σαν Μάρθα, ελικοειδώς και διακονία φιλάνθρωπη), και όλον δρόμο μετάστασης... στο πρόσωπο Της Παναγίας... 

Οι τρείς κινήσεις της ψυχής – ευθεία, ελικοειδής, κυκλική – σύμφωνα με τους Πατέρες της Εκκλησίας 

ελικοειδής κίνηση νοός (21)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου