Τρίτη 14 Απριλίου 2020

περί 13033 σημείου αναφοράς και covid19. Η άλλη όψις.


Κυκλοφορεί στο νετ η διαίρεση 2020 : 666 ότι είναι 30,33 …. κι αυτό είναι ορθό και μη επιδεχόμενο αμφισβήτησης (μαθηματικώς). Για το πόσο ‘’συμπτωματικά’’ και ‘’συνωμοσιολογικά’’ συνδέεται με το 13033, μια άποψη, χωρίς βέβαια να δογματίζει περί αληθείας της, αλλά οπωσδήποτε οδοδεικτούσα και εμφαίνουσα στους επιδεχόμενους, επίγνωσης Αλήθειας.

Κατά τον αγ.Μάξιμο ομολογητή: 


με δε ομόπνοο σκεπτικό, ακολουθώντας τον ''μίτο'' * εξόδου, δυο σκέψεις που συνδέουν τον παραπάνω λόγο, με Τον Λόγο.

Πράγματι, ενώ ο χρόνος  ‘’τρέχει’’ επί μιας ευθείας επάνω (έχοντας αφήσει πίσω μας την βιολογική γέννηση και βαδίζοντας μπροστά προς το βιολογικό τέρμα) ως αριθμητής που ΦΑΙΝΕΤΑΙ, σε ένα επίπεδο πιο κάτω, στο υπόγειο (ως παρονομαστής) υφέρπει ‘’παράλληλα’’ και το 666 και σκοτεινό πρόσωπο του αντιδίκου μας που ενώ δεν φαίνεται, ενεργεί. Πνέει κι ο αόρατος αήρ αλλά  αντιλαμβανόμαστε την φορά του από τα σύννεφα που κινεί και τα οποία φαίνονται. Πνέει και ο ΑΗΡ (άνωθεν) και κινεί τους δικούς Του.

Εκ του αποτελέσματος και φαινόμενου προχωράμε στις παρακάτω διαπιστώσεις.

Την 11 Σεπ 2001 και 11 Σεπ 2004  διακρίναμε την ‘’εμφάνιση’’ μιας μονάδος (1) να λαμβάνει (αυθαιρέτως μέσα στο επιτρέπεται του καλού Θεού) μια παράταιρη
θέση ‘’ίση’’ (σύνολο 11) με την άλλη Μονάδα που της Πρώτης πρέπει σεβασμός (σεπτ) και που οι ορθόδοξοι την εορτάζουν ως αρχή της ινδίκτου (1 Σεπ). 

Για τους λογικούς που θάθελαν να ‘’εξαρτούν’’ (ελικοειδώς και ευθέως)** την λογική τους με Τον Λόγο κι όχι να την αφήνουν εκτεθειμένη και αποκομμένη από Αυτόν στις βουλές του παραλόγου, ‘’πρέπει’’ Στον Τριαδικό Θεό (1) σεβασμό (τιμή, ευχαριστία και προσκύνηση…). Έρχεται λοιπόν εκ του υπογείου η άλλη μονάς να απαιτήσει με θράσος ίσο σεβασμό, την 11η  (όχι τυχαία).

Στην παραπάνω πράξη, 2020/666 ενώ φαίνεται πως ο χξς’ είναι διαιρέτης, στην κυριολεξία παρά τα φαινόμενα και επιτρεπόμενες καταστάσεις, Διαιρέτης είναι Ο Κύριος,που με τις δύσκολες αναφυόμενες καταστάσεις, θα ''χωρίσει'' ....

34 Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν. 35 ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς· 36 καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ.(Ματθ.ι') ...

Έχουμε και από την αποκάλυψη…. :  ὁ καιρὸς γὰρ ἐγγύς ἐστιν. 11 ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι. 12 ᾿Ιδοὺ ἔρχομαι ταχύ, καὶ ὁ μισθός μου μετ᾿ ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργον ἔσται αὐτοῦ. 13 ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος, ἀρχὴ καὶ τέλος. 14 Μακάριοι οἱ ποιοῦντες τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ, ἵνα ἔσται ἡ ἐξουσία αὐτῶν ἐπὶ τὸ ξύλον τῆς ζωῆς, καὶ τοῖς πυλῶσιν εἰσέλθωσιν εἰς τὴν πόλιν

Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα ώστε δια του ξύλου της ζωής, εισέλθουμε στην πόλι (και καρδία μας μετά Αναστάντος Χριστού).

…κι έτσι, ενώ φαίνεται πως οι μέρες περνούν, ο χρόνος περνά ‘’ίδια’’ με τις άλλες εβδομάδες κι αυτή η Μεγάλη, κάτι άλλο συμβαίνει, πιο βαθύ. Μοιάζει ο Ι και (666 ευθέως και ελικοειδώς) να διαιρεί τον χρόνο (φέτος 2020), (το Ι τάγμα των δαιμόνων, η φυγόκεντρος) ενώ στην άνω όψη την μυστική και πραγματικότητα, ο Τελικός Διαιρέτης (και πανδίκαιος Κριτής) είναι ο Ι, Ιησούς... η κεντρομόλος που μας καλεί προς Ζωή δια Του Ξύλου, διαιρώντας μας από τον κόσμο.

Οι δύο όψεις του Σταυρού, με την μία να είναι η δόξα των αγγέλων και η άλλη (συγχρόνως) το τραύμα των δαιμόνων, μας γνωρίζει ότι άκοπα και με μία ενέργεια, Ο Κύριος διαχωρίζει τους θέλοντες διαχωρισθήναι και ενώνει τους θέλοντας ενωθήναι.

Ενώνει τον άνθρωπο με τον συνάνθρωπο και Θεό και διαχωρίζει τον άνθρωπο από τον συνάνθρωπο και Θεό, μετά την ελεύθερη  επιλογή του καθενός… 11 ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, …καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι.

Ακούστηκε πως η σημερινή κατάσταση είναι η συνέχεια της 11ης ως σχέδιο και δεν έχουν και τόσο άδικο. Ο Covid19 εμφανίστηκε 19 χρόνια ακριβώς μετά την 11η σεπ και όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα και την σταδιακή αφαίρεσή τους, όντως το τωρινό μεθεόρτιο του πρώτου, πάντα με δικαιολογία την ‘’ασφάλεια και ειρήνη’’. Κατά αμαλήκ φυσικά κι όχι κατά Θεόν ειρήνη ΜΕ ελευθερία.   

…ἐν χειρὶ κρυφαίᾳ πολεμεῖ Κύριος ἐπὶ ᾿Αμαλὴκ ἀπὸ γενεῶν εἰς γενεᾶς

πλεονάζει η αμαρτία  υπερπερισσεύει η χάρις. Πλεονάζουν οι σκιές υπερπερισσεύει το Φως. Αυτό που επιθυμούμε να άρει αιώνιες πύλες εντός και να εισέλθει μετά φιλανθρωπίας να μας φωτίσει τον εσκοτισμένο μας λογισμό….

Με εκείνα τα εντοπισθέντα σημειολογικά σ+τοιχεία (19 χρόνια μετά την 11 σεπ 2001) να μην είναι ‘’ηλικία’’ αντιχρίστου, αλλά κομβικά σημεία διαφοροποίησης ενεργειών. Σαν να συνελήφθη (του επετράπη η είσοδος του κακού πνεύματος) τον 15ο αιώνα από την κερκόπορτα, να γεννήθηκε την 11η  σεπ του 2001 (σαν εκδήλωση) να ενηλικιώθηκε μετά από 19 χρόνια το 2020, όντας τα παρόντα πρόβα τζενεράλε ως προέσχατα (ομόκεντρος κύκλος) προ των εσχάτων, όλα για να πάρουμε ‘’γεύση’’ αυτών που θα συμβούν πολλαπλασίως είτε ως πυρ εξ ουρανού (διαχωριστικού 6) είτε ως ύδωρ και ραντισμού ευλογίας (9). Όλα, για να αλλάξουμε σημείο αναφοράς από τον λοξό άξονα της γης και κοσμική γνώμη, Στον Σταυρό και θεία γνώση, πλουσίως αναβλύζουσα ως άφεσις και γνώσις εκ Της πλευράς Του Κυρίου.... Όλα, για να προλάβουμε να περάσουμε από την μία όψη στην άλλη.        


ΚΑΛΗ βιωματική ΑΝΑΣΤΑΣΗ …. με σημείο αναφοράς μας Τον Σταυρό ώστε να καρπίσει η εν σπόρω (0) αναγέννησή μας (13) και υποδεχτούμε εν καθαρά καρδία Τον Κύριο Ιησού Χριστό (33), υπερσκελίζοντες χάριτι το Σ (και 18 πυρ του κόσμου***) Τ και 19 (ακόμη κι αυτήν την φύση - νικήστε τον κόσμο, δια της εξόδου μας μετά την Κυριακή Βαΐων επί πώλου όνου και χριστοφόρο νου... ), δια της πύρινης προσευχής (Υ) κοκ ακολουθούντες την ευλογημένη ''ευθεία''  που ''χάραξε'' επί γης Ο Κύριος σε σχέση με την απ'αιώνων προσπάθεια διαστρέβλωσης που με μανία επιχειρεί ο αντίδικος. Αμήν γένοιτο, δι ευχών.... 


---


* ο απλωμένος μίτος μπορεί να προσπεραστεί  από τον διαβιούντα άνθρωπο μέσα στην γαστέρα…. και σκιές (γη και κρήτη) είτε από ιδεολογία, έλα μωρέ συμπτώσεις, εν προκειμένω covid, νούμερα… για τα ‘’νούμερα’’’ , είτε από αδιαφορία στον επαπειλούντα την ζωή του νοητό μινώταυρο (θάνατο)… ΑΝ όμως κάνει τον κόπο και τον ξετυλίξει / ακολουθήσει, μπορεί αφού φτάσει στο τέρμα του, πράγματι να ξεμπροστιάσει  την κακία των απανθρώπων που σχεδιάζουν υπογείως για την τύχη του και με αυτήν την μεταφυσική γνώση (που οι ‘’λογικοί’’ την βάφτισαν υποτιμητικά συνωμοσιολογική…, να επαναπαυτεί, κι εκεί να μείνει. Να ξεχάσει τον πατέρα του και να μην αλλάξει τα πανιά από μαύρα σε λευκά σαν τον Θησέα…. Αυτή η καλή λίαν έξοδος από το παράλογο (υπόγειο) στο λογικό και επίγειο, έχει και άλλη προοπτική. Να μην πάει στράφι η θυσία του πατέρα του. Να κινηθεί από το λογικό στο υπερώο, υπερφύση και υπέρλογο. Εκεί η τέλεια λύση του προβλήματος του ‘’θανάτου’’ δια της ορθοδοξίας. Δια του υγιούς ελληνισμού η ανόρθωσις (από το 4 στο 7) και δια της ορθοδοξίας η ανάστασις (από το 7 επιστροφή  στο 1) – κάθετος πνευματικός κύκλος (το οδοιπορικό της σοφίας του ανθρώπου) - .        

σκέψεις με αφορμή το ‘’Ἀνατολή καί Δύση’’ του αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς - Ἰδού ἡ Ἀνατολή καί ἡ Δύση εἶναι στήν ψυχή σου...

(για την ή δια XC ένωση ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ στο σώμα της Ελλάδος των κατοπτρικών 2 και 5… ή επιχειρούμενη διχοτόμηση των πολεμίων του σταυρού στον όχι τυχαία 25ο μεσημβρινό η προσπάθεια διαχωρισμού του αιγαίου…)  

εντοπίζοντας τις προδιατυπώσεις του Λόγου σε έργα προφητών και σε λόγους [ενέργεια και δράση προφ.Ελισσαίου ως ‘’σημείον’’ προεσχάτων, προ του προφ.Ηλία και τελική και αφού προηγηθεί η διάδοση του ευαγγελίου (14 καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος. Ματθ.κδ’) και αφού εκλείψουν οι 42 θρασείς νέοι (υβριστές) από 2 αρκούδες…]  


σημειολογική προσέγγιση (γιατί η άλωσις της ΚΠόλεωςς έγινε την συγκεκριμμένη ημνία ειδικά 29 Μαΐου 1453).



προσέγγιση του Μεσσία και του μεσσιανισμού φιλοσοφικοθεολογικοτεχνοκρατικά…


** Περί αοράτων δεσμών [όσον αφορά ''εξαρτήσεις'' σωματιδιακώς και κυματοειδώς φύσει φωτόνια ή προς τα άνω με σημείο αναφοράς Τον Σταυρό και Εσταυρωμένο και Πρόσωπο και Ήλιο (να μην επαναλαμβάνω σχήματα, αφού αυτή είναι η Ουσία) προς πλουτισμό Φωτός με την επιστροφή Σε Αυτόν και άρρηκτη ένωση μαζί Του ή προς τα κάτω δίνοντας αναφορά στο απρόσωπο 13033, ωσάν να προστέλνουμε την ενέργειά μας κυματοειδή (ενεργειακή) και σωματιδιακή (σώμα) μας, νου και χου προς την μαύρη τρύπα που θα απομυζήσει τελικώς όλην μας την ζωή σαν χοάνη ρουφήχτρα (6).... επιλογή καθαρά δική μας, και μετά από όλα αυτά, εν επιγνώσει και χωρίς δικαιολογίες δεν ήξερα...]. 

με μεταίχμιο και καμπή στην προς τα άνω ή κάτω πορεία μας, την Κυριακή Βαΐων... δεσμεύων πρὸς ἄμπελον τὸν πῶλον αὐτοῦ, καὶ τῇ ἕλικι τὸν πῶλον τῆς ὄνου αὐτοῦ, πλυνεῖ ἐν οἴνῳ τὴν στολὴν αὐτοῦ, καὶ ἐν αἵματι σταφυλῆς τὴν περιβολὴν αὐτοῦ, χαροποιοὶ οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ἀπὸ οἴνου.... βάζοντας εμείς την προαίρεση ''εξάρτησης'' κι Ο Κύριος την χάρι. Να θελήσουμε να προσδέσουμε την ζωή μας στην Ζωή (και ζωοπάροχο Σταυρό) με Τον Θεό να μας διδάσκει και ενδυναμώνει στο εγχείρημα κι όχι στους δερμάτινους χιτώνες, όπως κρέμασε την ζωή του στην συκή, ο ιούδας, ο δούλος και δόλιος. (Ἥπλωσεν ἡ Πόρνη, τὰς τρίχας σοι τῷ Δεσπότῃ, ἥπλωσεν Ἰούδας, τὰς χεῖρας τοῖς παρανόμοις· ἡ μέν, λαβεῖν τὴν ἄφεσιν, ὁ δέ, λαβεῖν ἀργύρια. Διό σοι βοῶμεν, τῷ πραθέντι καὶ ἐλευθερώσαντι ἡμᾶς, Κύριε δόξα σοι.)…  


*** ἁγνός ἐστιν ὁ ἔρωτι ἔρωτα διακρουσάμενοςκαὶ πῦρ πυρὶ ἀΰλῳ ἀποσβέσας. (βαθμίς 15η περί αγνείας)



---
   
(κι επειδή ήθισται να ξενίζουν τα σχήματα και περισσότερο να φοβίζουν ή να αντιμετωπίζονται με προδιάθεση αδιαφορίας ή απόρριψης, μια διευκρίνηση) βλέποντες να προβάλλονται στο γνωστικό μας πεδίο ‘’σημεία και σχήματα, με πίσω από αυτά κρυμμένα νοήματα’’, μην θεωρήσουμε αδιάκριτα και πούμε ότι όλα είναι ίδια ή εκ μίας πηγής. Επιβάλλεται διάκριση πνευμάτων. Είναι εκ δύο πηγών και πρέπει να διακρίνουμε  τον σκοπό της καθεμιάς, την έξι και έλξι τους.

Είναι όπως στο οπτικό μας πεδίο ‘’εισέρχονται’’ δύο ομοιάζουσες εικόνες (αντίστοιχα συμβαίνει για όλα τα αισθητήρια) με την μία να  έχει αφετηρία και τέρμα (πρόταση και έλξη) τον αντικατοπτρισμό της όασης (666 – ΙΑΠΕΤΟΣ αληθοφανής ποιητής ουρανού και γης) μέσω πλάνου και έρποντος φωτός προς αρά, η δε άλλη εικόνα και σχήμα και σημείο…. με πηγή την όαση (999 – ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ Αληθινός ποιητής ουρανού και γης…) που μέσω ευθέως Φωτός και δύναμης, οδηγεί τον ακολουθούντα στην χαρά.

Κι επειδή πίσω από τα σχήματα ‘’κρύβονται’’ έννοιες, με μας ζητώντας τας εννοίας κάθαρον και λογισμούς διόρθωσον (μετά τας ψυχάς αγίασον και τα σώματα άγνισον…) καλό είναι να διακρίνουμε τις μοναδικές δύο προοπτικές στους δύο συσταυρωμένους εκατέρωθεν Του Κυρίου που όμως είναι η συμπύκνωση όλων μας ανά τους αιώνες, όντας Ο Σταυρός Ζυγός δικαιοσύνης….. Κι είναι συγχρόνως ενσχήματα, εκείνο το προαναφερθέν σύμβολο ‘’ειρήνης’’ το χίπικο προσφάτως αλλά και αγιογραφικά οι βαρείες χείρες του κάθε μωυσή στην εκτέλεση των εντολών…  η υποταγή υπό το Σ (18) και πυρ του κόσμου τούτου και με ενδιάμεσο και μέσο και Μεσσία Τον Κύριο το αρχαίο Τ (19), στο Υ (20), ανάβαση και ανάσταση, αμήν ως καλή αφ-ορμή ‘’φέτος’’. Το 2020.

    

(όπως αφορμή στάθηκαν αυτά τα δυο ''σημεία'' (κόβιντ και αναφορά στον μεγάλο αδελφό .... για να αναχθεί ο νους μας στην άλλη όψη. Αμήν ωφέλιμα...) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου