---
(μετά το σχόλιο, σχετικά...)
Αυτό
που συνέχει τα πάντα, τα τρέφει, τα συντηρεί, τα ενώνει (όπως τη γη με τον
ουρανό) αλλά και διακριτικά χωρίζει την ήρα από το σιτάρι (η δόξα των αγγέλων
και το τραύμα των δαιμόνων, ανάλογα), και μπορεί να δώσει την λύση του
ψευτορωμαϊικου στην Ελλάδα της κατοχής και προσωπικά ως ανάσταση, είναι το
Πνεύμα Θεού, ενεργούν δια Σταυρού.
Βάλθηκε
ο αντίδικος να τον πολεμά, να τον σκεπάσει και διασπάσει (2-5), αφού δεν
αντέχει την δύναμή Του, κάνοντας παιχνίδι με εμάς τους αδυνάτους και
ασταύρωτους, αφού δίδουμε πάμπολλα δικαιώματα).
Πρέπει
κι εμείς ως σκοπό ζωής, να βαλθούμε να τον επαναβρούμε (εντός αυτήν την φορά,
πλην της εξωτερικής Του παρουσίας και
ενεργείας) ως μοναδικό σωτήριο μέσο και να Τον υψώσουμε (με προϋποθέσεις και
λεπτομέρειες, όπως μας γνωστοποιεί ο άγιος, στο επόμενο άρθρο).
Και,
βρίσκεται ο ζωοποιός σταυρός βιωματικά στην ολοέν και καθαρότερη προσευχή (κορωνίδα-κεφαλή), στην ολοέν και
ευστοχότερη και βαθύτερη νηστεία
(βάση-κοιλία) ενάντια παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος, να ακούμε και τηρούμε ολοέν και ακριβέστερα (και όχι μόνο φυσικά αλλά ιδίως
πνευματικά) τον λόγο του Θεού (φυσικό και γραπτό) δι ευχών των παραστατών της
Θείας Μεταμορφώσεως...
Έτσι,
επειδή το μίσος του αντιδίκου ''φώτισε'' τους συνεργάτες του, να ρίξουν (όχι
μόνο τότε ιστορικά, αλλά διαρκώς) πολύ χώμα πάνω στον σταυρό για να τον θάψουν,
κάτω και από σκουπίδια (αυτά που μας δημιουργούν την εντύπωση πως είναι η αρμόζουσα
για τον άνθρωπο, τροφή – που όμως είναι εκ των συστημικών ΜΜΕ δηλητήριο) ... να
στήσουν και ένα ιερό της αφροδίτης επάνω για να προσκυνούνται τα είδωλα κι όχι
Αυτός που καταργεί τα είδωλα.... είναι ο με αφετηρία τον διάβολο, το τι λέει ο
‘’κόσμος’’ (κοσμικό φρόνημα) και τι θέλει (ανάπαυση και ηδονή) η πεπτωκυία
σαρξ…. σε μας μένει σαν την αγία Ελένη (δι ευχών) να αρνηθούμε να προσκυνούμε
είδωλα και ''φυσικούς έρωτες'' πολύ περισσότερο τους παραφυσικούς και
ασελγείας, για να αναδυθεί ο θείος.... και
χορτάσουμε από Τον Ίδιο Χριστό/τροφή, που χωρίς Αυτόν ζούμε εν ασωτία με πνευματική
ασιτία.
Η αγία
Ελένη έσκαψε. Την πληροφορία την έδωσε ένα εβραίος ονόματι Ιούδας…. Και Ιούδας σημαίνει
εξομολόγηση.
Καλούμαστε κι
εμείς να πάρουμε το φτυάρι και να αρχίσουμε να σκάβουμε... κι ο θησαυρός δεν θα
αργήσει όχι μόνο να φανεί, αλλά και να γίνουμε κοινωνοί του, ως θεία κοινωνία
(μετά την ιερή εξομολόγηση). Μια μυστική εργασία εσωτερικών ανασκαφών με
μυστηριακή βοήθεια την εξομολόγηση, γιατί χωρίς αυτήν τζάμπα φτυαρίζουμε. Απλά
ανακατώνουμε την γη, πετώντας τα χώματα από την μία πλευρά στην άλλη… γιατί
δυστυχώς, χωρίς τη εξομολόγηση δεν
υπάρχει κάθαρση εκ των ρύπων, χωρίς εξομολόγηση δεν λάμπει ο εν ημίν
σταυρός, δεν αναδεικνύεται, δεν θαυματουργεί να μας αναστήσει ωσάν τον ιστορικά
αναστάντα νεκρό…. αλλά παραμένει θολός. Σκιά σταυρού. Κι η σκιά δεν διώχνει
σκιές. Μπροστά λοιπόν στον τύπο και εξωστρεφή τρόπο αντίδρασης με την ανύψωση
σταυρών σε διάφορα σημεία της Ελλάδος, με αφορμή την εισβολή από σκιώδεις τύπους,
πολέμιους του Σταυρού, θα αρχίσουμε να βλέπουμε το θαύμα, όσο συνοδοιπορεί
αυτός ο εξωτερικός με την εσωτερική σταυρική βιωτή…. Όσο ο τύπος (εξωτερική
ανύψωση, καλή λίαν) εμπεριέχει ουσία (εσωτερική ανύψωση και αρίστη επιλογή)…. Προσευχή-νηστεία-ακρόαση-τήρηση…). Αν
αρκούσε η εσωτερική αναζήτηση, χωρίς όμως εξομολόγηση, θάταν ευλογημένη και η
στάση ζωής που προτείνουν οι ανατολικές θρησκείες, ή με τέτοιες μεθοδολογίες,
θα ανευρισκόταν ο σταυρός. Εκ του αποτελέσματος, δεν είναι έτσι, για να μην
πούμε ότι η εσωτερική αναζήτηση χωρίς Χριστό ορθοδόξως προσεγγιζόμενο και
βιούμενο, όχι μόνο δεν ευαγγελίζει, προσθέτοντας χαρά, αλλά δαιμονίζει, προσθέτοντας αρά (αφού λείπει το ‘’χ’’.).
Κι αν
πάλι κάποιος δεν γνωρίζει την ερμηνεία του ονόματος Ιούδας ότι είναι εξομολόγηση
και τούρχεται στο νου ο Ιούδας ο ισκαριώτης, πάλι καλώς, αφού και από αυτήν την
πτυχή προσέγγισης, αφού ο Ιούδας κρέμασε την ζωή του στην συκή (κατά τους
αγίους, δερμάτινους χιτώνες). Κρέμασε την ζωή του στο προσωπείο κι όχι στο
πρόσωπο. Ήδη απευθυνόμαστε στον Τίμιο Σταυρό ως πρόσωπο. Έτσι, για να βρεθεί το
βαθύ πρόσωπο πρέπει να διεισδύσουμε προσπερνώντας τους ομόκεντρους κύκλους που
το περιβάλλουν ως προσωπείο, να μην στηριζόμαστε σε αυτούς (κρέμασμα ζωής) αφού
αλλοιώνουν την ακρίβεια του προσώπου την ακρίβεια και λάμψη του εν ημίν
Σταυρού, όσο είναι θολά και δεν είναι διάφανα.
Με
αυτές τις προϋποθέσεις, η ανεύρεση του θησαυρού, που είναι όλος Φως, άκοπα
διαλύει όλο το σκότος που μας παιδεύει, πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά,
εθνικά με παραχωρήσεις και συνεργασίες πολιτών αρχόντων ωσάν εφιάλτες, υπό την
μυστική στήριξη του χλιαρού και αδιάφορου λαού, με τους αντιπάλους μας.
Εφιάλτες
που διανοίγουν τις κερκόπορτες, οι διεθνιστές,
οι εθνομηδενιστές, οι παγκοσμιοποιητές… στο σύνολο αντίχριστοι και ανθέλληνες,
με μας εν αγνοία κι ίσως αθέλητα συνεργάτες. Γιαυτό και η παραίνεση διόρθωσης,
μαζί με τις προϋποθέσεις για όποιον τον ενοχλεί η κατάσταση.
Έχοντας
ξεσηκώσει με τους νόμους που θεσπίζουν, πόλεμο ενάντια σε αγίους και ήρωες,
καλούμαστε να βρούμε τους εσωτερικούς (στον καθένα) αγίους και ήρωες, ώστε εν
επιγνώσει ή όχι, να ‘’ενώσουμε’’ δια Σταυρού στο σώμα της Ελλάδος το 2 και το
5, τον Καλό καρπό και την ρίζα Του, για νάχουμε συνέχεια στην όντως ουράνια
τροφή, που αρμόζει στον Έλληνα και σε κάθε καλοδιάθετο άνθρωπο. Και δι ευχών,
δεν αργεί η ώρα της ελευθερίας.
---
Πρέπει
να προηγηθεί η εύρεση (6 Μαρ) του Τιμίου Σταυρού από την αγ.Ελένη, για να
ακολουθήσει η ύψωσις (14 Σεπ). Η δε μεθοδολογία και δικές μας υποχρεώσεις,
είναι ίδιες, όπως θα φανεί ακολούθως…
Κι
επειδή οι γραμμές που σχηματίζει ο φυσικός και πνευματικός
μεταβολισμός
είναι σταυρός, και ο μεταβολισμός δηλώνει όπως και ο Σταυρός, Ζωή, όλα πρέπει να
ανευρεθούν και ανυψωθούν (χάριτι και προαιρέσει), βιωθούν, εντός.
Τι
σημαίνει όμως επί του πρακτέου η ανεύρεση του σταυρού εν ημίν; (ειδικά για το
παρόν άρθρο που αφορά ανατολή και δύση και τον ισορροπημένο στο μέσον άνθρωπο
και ως εκτύπωμα στην Ελλάδα; ). Με την αρχή δημιουργίας (αρχή πλάσης τον Μάρτιο) Ο Τριαδικός Θεός, φέρνει την
τάξη από το χάος. Την 6η
ημέρα αφού λαμβάνει λάσπη εμφυσών θεία πνοή ‘’αναδεικνύει’’ τον άνθρωπο, ως
ψυχή ζώσα.
Προ
επισκιάσεως και εμ-πνεύσεως της ενεργείας της θείας πνοής, προ ‘’ευρέσεως’’ εν
ημίν του σταυρού, 6/3 (μνήμη ποιούμενοι την συγκεκριμένη ημέρα, φυσικά όχι
τυχαία) είμαστε λάσπη, και ως χοϊκοί, έτσι συμπεριφερόμαστε. Έχουμε ζωή
(ύπαρξη) κινούμαστε κατά το επιτρέπεται, αλλά όχι ακόμη Ζωή και ευλογημένη κίνηση
κατά Θεόν. Είναι αυτό που παρατηρεί και ο κυρΦώτης Κόντογλου:… ‘’Καλό είναι να υπάρχεις, αλλά να ζεις είναι
άλλο πράμα’’. Υπάρχουμε εν
μέσω αταξίας και άτακτα δρούμε και όπως είναι φυσικό, με τέτοια βιωτή των
Ελλήνων, όλα πάνε προς διάλυση, όλα σκιάζονται από τον θάνατο, με εμάς νεκρούς
(μη Ζωοποιημένους ακόμη).
Για μας
τους χοϊκους, που σαν ‘’ζώα’’ δεν μεριμνούμε για το χαρακτηριστικό που προηγείται του ανθρώπου,
ήτοι ‘’θεούμενο’’, η εικόνα και πραγματικότητα, το είναι πίσω από το φαίνεσθαι,
είναι σκληρή, αλλά αληθινή. Είναι όπως μας βλέπουν οι άγιοι καθαρά, πίσω από τα
φαινόμενα. … όπως ο αγ.Ιάκωβος Τσαλίκης ‘’έβλεπε’’ την εσωτερική κατάσταση όσων
προσερχόντουσαν να κοινωνήσουν…. όπως ο αγ.Ανδρέας δια XC σαλός έβλεπε τους
φυλακισμένους με μορφές ζώων, ανάλογα το κυριαρχούν πάθος. Άραγε, ποια είναι η
αληθινή μορφή που έχουν οι Έλληνες που ζητούν βοήθεια από τον Θεό; …και λέει
χαρακτηριστικά ο αγ.Νικόλαος Βελιμίροβιτς στην ουράνια λειτουργία… οι σέρβοι
έκλαιγαν την δυστυχία τους, αλλά ο καλός Θεός δεν τους θυμήθηκε, γιατί οι ίδιοι
οι δεν θυμήθηκαν τον Θεό, ούτε τις αμαρτίες τους (…και ο αγ.Σάββας παρέμενε
γονατιστός…).
Με
όλην αυτήν την παρένθεση, να καταδεικνύει την μοναδικότητα και απαραίτητον του
μυστηρίου της εξομολογήσεως (Ιούδας ο πληροφορών την αγία Ελένη) για την
ποθούμενη κάθαρση και πέρασμα από την ζωώδη κατάσταση στο θεούμενο… όταν
συγχρόνως Ζαχαρίας σημαίνει αυτός που θυμάται τον Θεό και ο Θεός τον θυμάται…
(είναι γνωστή η σχέση του με την αφωνία, και το πώς ‘’λειτουργούν’’ οι
αγ.Ζαχαρίας και Ελισάβετ και αγ.Ιωάννης πρόδρομος με την Παναγία να παραμένει
ωσεί μήνας τρεις… λύοντας την αφωνία, στον καθένα).
Ο
Κύριος, Ο τους πάντας θέλων σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν,
΄΄έστησε’’ στην κάτω όψη των φαινομένων, την εύρεση του Τιμίου Σταυρού Του, κι
οι άγιοι εκτέλεσαν την διαταγή Του, φανερώνοντάς Τον, ανάλογα με την άνω όψη
όπου την 6η ημέρα, (πλάση ανθρώπου), ως οδοδείκτη για την ανάπλασή μας.
Πάλι σε δύο όψεις
συναντάμε (εκ του συναξαριστή) την 25η Μαρτίου. Την ίδια ώρα και ημέρα που
άκουσε η Εύα το θλιβερόν της εξόδου από τον παράδεισο άγγελμα, Ο αρχάγγελος
Γαβριήλ διαμηνύει χαράς ευαγγέλιο, την επανείσοδο στον παράδεισο δια της
Θεοτόκου με την εν γαστρί ασπόρως σύλληψη Του Κυρίου, την σύγχρονη με την
Ανάσταση. Αμήν δι ευχών για τον καθέναν προσωπικά και συλλογικά για την Ελλάδα
μας. Καλή Ανάσταση (25/3, με 23 Μαρ σταύρωσις …. Μ.Παρασκευή).
---
Η
επιζητούμενη ευλογία και διόρθωση και λύση και θεραπεία του σώματος της
ανθρωπότητος, του ασθενούς σώματος της Ελλάδος μαζί με τα ασθενούντα βαρέως
μέλη της, έχει αφετηρία την κάθαρση
(και εμφάνιση και ανύψωση του Σταυρού). Μια κάθαρση που είναι η προϋπόθεση φωτισμού και τελείωσης. Αλλιώς πως θα
νοείται ο αληθινός Τριαδικός Θεός; Θεός ζώων ή ζώντων (ζώων θεούμενων);
Μόνο
αν κατορθώσουμε να γίνει ο καθένας ναός Του και πληθυνθεί αυτή η μαγιά, ως
μικρή ζύμη όλο το φύραμα μπορεί να ζυμοί… (Α’ Κορ.ε’6) μόνο τότε μπορεί να
καυχηθούμε ότι γίναμε λαός Του… ὑμεῖς γὰρ
ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω,
καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός.