Σάββατο 2 Μαΐου 2020

από την ανάσταση στην ανάληψη και διάνοιξη ‘’ουρανών’’


ουρανών και οφθαλμών.

…τα μάτια των αποστόλων που συνοδοιπορούσαν με Τον Κύριο προς Εμμαούς εκράτηντο. Φαίνεται ότι συνοδοιπορών επιγείως (οριζοντίως) μετά την ανάστασή Του, τους εξηγούσε τις Γραφές. Στην κυριολεξία όμως τους ανεβίβαζε τον νου καθέτως από α-νοησία και βραδύτητα καρδίας σε νουν και καρδίαν XC (25 καὶ αὐτὸς εἶπε πρὸς αὐτούς· ὦ ἀνόητοι καὶ βραδεῖς τῇ καρδίᾳ τοῦ πιστεύειν ἐπὶ πᾶσιν οἷς ἐλάλησαν οἱ προφῆται! 26 οὐχὶ ταῦτα ἔδει παθεῖν τὸν Χριστὸν καὶ εἰσελθεῖν εἰς τὴν δόξαν αὐτοῦ; 27 καὶ ἀρξάμενος ἀπὸ Μωϋσέως καὶ ἀπὸ πάντων τῶν προφητῶν διηρμήνευεν αὐτοῖς ἐν πάσαις ταῖς γραφαῖς τὰ περὶ ἑαυτοῦ. (Λουκ.κδ’)

Κι Ο Κύριος ο νικητής του θανάτου (που μόλις πριν λίγο ομολογήσαμε) θέλει να συνανυψώσει όλους όσους Τον πιστεύουν και Τον ακολουθούν, προς την αιωνιότητα (η’ αιώνα).

Ἡ αἰωνιότητα ὅπως καὶ ἡ ἱστορία δὲν εἶναι ἕνας κύκλος ἀλλὰ μία πορεία πρὸς τὰ πάνω. Δὲν εἶναι ἕνα γεωμετρικὸ σημεῖο ἀλλὰ μία ἑλικοειδὴς ἄνοδος. *

Κι Ο Κύριος, συμπλέει, συνοδοιπορεί και θεραπεύει ως Ιατρός ψυχών και σωμάτων, έως της συντελείας, που πλησιάζει.

Όχι τυχαία, αυτή η τρισσή ανοδική έλικα (9) έως τρίτου ουρανού και συγχρόνως
εις βάθος καρδίας, κρούει με κύματα την διαίσθησή μας ώστε να Του ανοίξουμε τις πύλες** για να μας κάνει αισθητή και μεθεκτή την δόξαν Του.   

Εκτυπώθηκε σχηματικώς*** στην ελληνική ως σοφία και έννοιες και στον ιουδαϊκό νόμο εν σημείοις, εικόνες και παραβολές, ώστε όποια προσέγγιση κι αν ακολουθήσει ο φιλόσοφος (φιλελληνικώς) ή φιλοδύναμος (φιλοϊουδαϊκώς) νους, όταν σταματήσει να κυνηγά σοφία και δύναμη φυγοκέντρως αλλά όταν προσανατολίσει ορθόδοξα το πρόσωπό του προς την πεντηκοστή και δόμηση του εν ημίν ναού, δια ΣΤΑΥΡΟΥ, να βρει και να δει.  

Μέχρι τότε, πολλές νύχτες και ημέρες θα εναλλαχτούν στην αντίληψή μας και όσες ευδοκήσει ή ευλογήσει ή επιτρέψει Ο Κύριος.

Κι εμείς, έχουμε πολλά πέπλα (πνευματικής) νυκτός να διέλθουμε για να ''δούμε'' ουρανό... αμήν και δευτέρου και τρίτου, δι ευχών των αναβάντων...

Αν μας σκιάζει και ‘’ενοχλεί’’ αυτός ο άδικος και νεφελώδης και σκιώδης ουρανός, ιδού ο δρόμος διάβασής του. Παράλληλος της διαβάσεως της ερυθράς, που οι κυνηγούντες πάνοπλοι στρατιώτες του φαραώ μας πιέζουν αλλά καταπίνονται από τους αόπλους αλλά με τον τύπο του σταυρού ισραηλίτες. Είναι το ‘’ευθέως ανέβη εκ του ύδατος’’ και αφού ανεβαίνει Ο Κύριος και οι ακολουθούντες δια του μυστηρίου της βαπτίσεως (1) και του θανάτου Του κατέρχεται το Πνεύμα το Άγιο. Τότε με την βάπτιση εν είδει περιστεράς, μακάρι λίγο αργότερα μετά την ανάσταση και ανάληψη με την πεντηκοστή να βιώσουμε την κάθοδο Αυτού εν είδει πυρίνων γλωσσών.     

Ευθέως (με την κυκλική κίνηση του νοός) και ως σύνολο, τον ελικοειδή δρόμο ανάβασης τον ''σχημάτισε'' ο προφ.Ησαΐας ο εορτάζων 9/5**** (μαζί με τον αγ.Χριστοφόρο και όχι τυχαία ΜΟΝΟ δια χριστοφόρου νοός – επί πώλου όνου έξοδος; και νομικού πάσχα και καινού μετά την Κυριακή Βαΐων - ) και αμέσως μετά τον αγ.Ιωάννη θεολόγο (8/5) και αγνότητα, προσευχόμενος μεταξύ νυκτός και όρθρου... εκεί και έτσι διανοίγονται οι ουρανοί και ευλογούνται από Του Κυρίου... μυστικά και μυστηριακά όπως ‘’φαίνεται’’ δια της τρισσής περιφοράς με το Ησαΐα χόρευε κάτω από Τον Παντοκράτορα με προοπτική την ανάβαση εις Αυτόν ή στην χειροτονία μέσα στο ιερό.   
Κι εμείς, ανελκόμαστε χάριτι από δώμα σε δώμα ωσάν τα πνευματικά επίπεδα (7 οφθαλμοί Του Αρνίου και 7 κέρατα) της αποκαλύψεως όλα προς όραση, ακρόαση, αίσθηση και ζωή.

Αν μας σκιάζει και ‘’ενοχλεί’’ αυτός ο άδικος και νεφελώδης και σκιώδης ουρανός με την κοσμική του ανενεργή ‘’δικαιοσύνη’’ πρέπει να επιζητήσουμε την θεία, αφού γνωρίσουμε την διαφορά τους. Επιτρέψτε μου να επαναλάβω ένα σχόλιο στην …. διαφορά της ανθρώπινης και της θείας δικαιοσύνης (Αγίου Παϊσίου)

Πλησιάζοντες αγίους, ταπεινούς, εν μετανοία διάγοντες, δίκαιους κατά Θεόν, μας προσθέτουν μυστικά βιώματα και παιδεία. Αμήν αυτές οι αφορμές μετανοίας που ζητήσαμε θεωρητικά, να μην πάνε χαμένες, γιατί δόξαν Θεού δεν θα δούμε, ούτε καν θα αισθανθούμε…. (ως συνέχεια του υποκεφαλαίου και προϋπόθεση όρασης, ακρόασης αίσθησης και ζωής, απολαβή χάριτος, η δικαιοσύνη του Θεού)…  

[…δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς … όχι φυσικά την ανθρώπινη, αλλά την θεία. Αλλιώς, ούτε διανοίγονται οι πύλες, ούτε άνθρωπος ούτε λαός που δεν φυλάττει αλήθεια και δικαιοσύνη εισέρχεται, αλλά ούτε και θα δει την δόξαν Θεού. Γιαυτό και διαβάζουμε από τον Ησαΐα κστ’ :…. 2 ἀνοίξατε πύλας, εἰσελθέτω λαὸς φυλάσσων δικαιοσύνην καὶ φυλάσσων ἀλήθειαν, 3 ἀντιλαμβανόμενος ἀληθείας καὶ φυλάσσων εἰρήνην. ὅτι ἐπὶ σοὶ ἐλπίδι ……. 7 ὁδὸς εὐσεβῶν εὐθεῖα ἐγένετο, καὶ παρεσκευασμένη ἡ ὁδὸς τῶν εὐσεβῶν. 8 ἡ γὰρ ὁδὸς Κυρίου κρίσις· ἠλπίσαμεν ἐπὶ τῷ ὀνόματί σου καὶ ἐπὶ τῇ μνείᾳ, 9 ᾗ ἐπιθυμεῖ ἡ ψυχὴ ἡμῶν. ἐκ νυκτὸς ὀρθρίζει τὸ πνεῦμα μου πρός σε, ὁ Θεός, διότι φῶς τὰ προστάγματά σου ἐπὶ τῆς γῆς. δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς. 10 πέπαυται γὰρ ὁ ἀσεβής· πᾶς ὃς οὐ μὴ μάθῃ δικαιοσύνην ἐπὶ τῆς γῆς, ἀλήθειαν οὐ μὴ ποιήσει· ἀρθήτω ὁ ἀσεβής, ἵνα μὴ ἴδῃ τὴν δόξαν Κυρίου].

Αναφέρεται πως η αδικία είναι βαρύτατο αμάρτημα, καθώς παραβαίνει το πρώτο ιδίωμα της θεότητος…. Την δικαιοσύνη.

Ανθρωπομορφικώς μοιάζει να σηκώνει οργή Θεού, αλλά εξ αυτού του αμαρτήματος αίρεται η χάρις… στα δε ουαί του Κυρίου, αναφέρεται πως το αίμα από Άβελ έως Ζαχαρίου ζητά δικαίωση… 

Μπορεί η κοσμική αδικία να παρατείνεται κι ο Θεός μοιάζει να κωφεύει… Μοιάζει, για να μας διαπαιδαγωγήσει στην μία προϋπόθεση…. κατά το ‘’θέλει τους πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν’’.

(και όσο ανεβαίνουμε εν αληθεία τόσο θα διακύπτει η δικαιοσύνη του Θεού εξ ουρανού ... με το πρώτο νάναι η δική μας ''δουλειά'' το δεύτερο όμως δική Του το πότε και πως θα επέμβει στο άρρωστο πολιτικό διαβρωμένο σύστημα που δουλεύει τώρα και 250 και πλέον χρόνια.... Ναι βλέπουμε οι εργάτες των απάνθρωπων και αντίχριστων σχεδίων να πλεονεκτούν αλλά ο καλός Θεός θα αναδείξει τους δικούς Του εργάτες...) ἀλήθεια ἐκ τῆς γῆς ἀνέτειλε, καὶ δικαιοσύνη ἐκ τοῦ οὐρανοῦ διέκυψε. 

Ώστε, όποιος θέλει περισσότερο την θεία δικαιοσύνη να δράσει, ας μετέχει πιο πολύ της Αληθείας και ανερχόμενος προς ουρανούς, Αυτός να κατέρχεται... 

Αλλά το πρόβλημα είναι πως επαναπαυόμαστε στην δική μας κοντόφθαλμη αίσθηση και απόδοση δικαιοσύνης και δεν θελήσαμε τόσο πολύ Τον Κύριο, η ευγένεια Του οποίου δεν θέλει απλά το έλα μείνε μαζί μας αλλά και πίεση. Και καιόμενη καρδιά καθ'όλην την οδό.... με άγιο, όχι μόνο τον σκοπό αλλά και τον δρόμο για τον σκοπό.

Μείνε μαζί μας και έρχου Κύριε. Για να έλθει και κάνει φαινομενικά τον μισό δρόμο ανταποκρινόμενος στον δικό μας άλλο μισό (της προαίρεσης και πίστης) που πραγματικά ένα βήμα κάνουμε εμείς και 99 Ο Κύριος, θέλοντας να κατέβει η (ευσπλαγχνία για σωτηρία) και περί δικαίου, η δικαιοσύνη Του επί γης


(σαν τους κεραυνούς εξ ουρανού του προφ.Ηλία) πρέπει κι εμείς να κάνουμε ένα βηματάκι προς τα άνω…. να ανεβούμε επί νεφελών (νεφών παθών) προς συνάντησή Του. Εμείς εποχούμενοι επί άρματος αληθείας κι Ο Κύριος Δίκαιος ων ευτυχώς ευσπλαγχνικότερος, κατέρχεται. Εκεί και έτσι η ένωση. Έτσι η αποκατάσταση και απόδοση. Τώρα μερική στο τέλος τελική.  

Στην Ουράνια Λειτουργία.(Αγ.Νικολάου Βελιμίροβιτς) ο άγιος μας υπενθυμίζει…

Τη δυστυχία τους έκλαιγαν οι Σέρβοι,
αλλ’ ο ζωντανός Θεός δεν τους θυμήθηκε-
γιατί εκείνοι δε θυμήθηκαν το Θεό,
ούτε τις αμαρτίες τους.

αλλά!!! αυτός που θυμάται τον Θεό και ο Θεός τον θυμάται... είναι το μεθερμηνευόμενο όνομα του Ζαχαρία. για το πως ''λειτουργούν'' οι δίκαιοι Ζαχαρίας και Ελισάβετ, διαχρονικά προς φυσικοπνευματική ωφέλεια του ανθρώπου...

και συνεχίζουμε να μας διακρίνει η αφωνία του, δλδ το ανεξομολόγητον. Κατά τα άλλα, πάντα ξεκινάμε τους παρακλητικούς με το εισάκουσον… μα πώς να εισακουστεί η αφωνία μας;;;   

Με ελπίδα που ου καταισχύνει, ευχόμαστε και αναμένουμε τα της αποκαλύψεως… …ὁ καιρὸς γὰρ ἐγγύς ἐστιν. 11 ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι. 12 ᾿Ιδοὺ ἔρχομαι ταχύ, καὶ ὁ μισθός μου μετ᾿ ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργον ἔσται αὐτοῦ. 13 ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος, ἀρχὴ καὶ τέλος. 14 Μακάριοι οἱ ποιοῦντες τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ, ἵνα ἔσται ἡ ἐξουσία αὐτῶν ἐπὶ τὸ ξύλον τῆς ζωῆς, καὶ τοῖς πυλῶσιν εἰσέλθωσιν εἰς τὴν πόλιν. 15 ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος. 16 ᾿Εγὼ ᾿Ιησοῦς ἔπεμψα τὸν ἄγγελόν μου μαρτυρῆσαι ὑμῖν ταῦτα ἐπὶ ταῖς ἐκκλησίαις. ἐγώ εἰμι ἡ ρίζα καὶ τὸ γένος Δαυΐδ, ὁ ἀστὴρ ὁ λαμπρὸς ὁ πρωϊνός. 17 Καὶ τὸ Πνεῦμα καὶ ἡ νύμφη λέγουσιν· ἔρχου. καὶ ὁ ἀκούων εἰπάτω· ἔρχου. καὶ ὁ διψῶν ἐρχέσθω, καὶ ὁ θέλων λαβέτω ὕδωρ ζωῆς δωρεάν. (Αποκ.κβ’)

πλησιάζοντας η μεσοπεντηκοστή…. ὁ διψῶν ἐρχέσθω, καὶ ὁ θέλων λαβέτω ὕδωρ ζωῆς δωρεάν.

Αμήν αυτή η δωρεά να καλύψει το ΔΙΨΩ μας… (για δικαιοσύνη και πρωτίστως χάρι).

---  



*** ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ σε εβραίους και Έλληνες... με ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ = 999 και ΡΑΒΔΙΑ+ΚΩΝΙΑ πάλι = 999 και με τον Αβραάμ (Γεν.ιη’) ΩΦΘΗ δὲ αὐτῷ ὁ Θεὸς πρὸς τῇ δρυΐ τῇ Μαμβρῇ, καθημένου αὐτοῦ ἐπὶ τῆς θύρας τῆς σκηνῆς αὐτοῦ μεσημβρίας. 2 ἀναβλέψας δέ τοῖς ὀφθαλμοῖς αὐτοῦ εἶδε, καὶ ἰδοὺ τρεῖς ἄνδρες εἱστήκεισαν ἐπάνω αὐτοῦ· καὶ ἰδὼν προσέδραμεν εἰς συνάντησιν αὐτοῖς ἀπὸ τῆς θύρας τῆς σκηνῆς αὐτοῦ καὶ προσεκύνησεν ἐπὶ τὴν γῆν. 3 καὶ εἶπε· κύριε,… (μονάς εν τριάδι και τριάς  εν μονάδι).


άρση των πέπλων ή ακολουθώντας τα ίχνη των αγίων… [όπου φαίνεται στον επίγειο κύκλο της ευλογημένης Ελλάδος, η ελικοειδής ανάβαση (9 εκ της ιχνηλασίας) όπου αφετηρία του καθενός είναι το φυσικό κάλλος αν το διαχωρίσει από την παραφυσική χρήση και κατάχρηση, κύπρο, νήσο αφιερωμένη στην αφροδίτη ή με το χαίρε νύμφη (σκέτο) σαν εσπερινό και αρχή της νύχτας που θα κυοφορήσει τον καρπό και ευλογία της επόμενης ημέρας, δια Της Θεοτόκου και Πόλης στην Κέρκυρα όπου εγκαταστάθηκε όχι τυχαία ο αγ.Σπυρίδων.... 


Και από τα επτάνησα ως πρώτη ανατολή του πνευματικού ηλίου σπυρί σπυρί ανατέλλοντος του Ηλίου υπό τους πόδας του (όρους) Παντοκράτορος, έως τα δωδεκάνησα και πάτμο και πλήρη αποκάλυψη.... και μεσουράνηση του νοητού ηλίου επί της κεφαλής μας (επίσκεψη Του Τριαδικού Θεού του σπηλαίου μας και σχάση στα τρία...)].     
τα εντύπωςκυκλοφορούντα πονήματα, και μεταξύ αυτών και ο κάθετος πνευματικός κύκλος (ΚΠΚ)

2 σχόλια:

  1. για να ανέβει στους ουρανούς το ''αερόστατό'' μας... (με καλάθι το σώμα, μπαλόνι με ευγενή αέρια τον νου) ... δεν χρειάζεται ΜΟΝΟ ''ιδανικά''.... καταρχάς χρειάζεται κόψιμο των δεσμών που μας πακτώνουν στην γη (άγκιστρα) και μετά, ρήψη από το καλάθι τα τσουβαλάκια άμμου (αμαρτίες δι εξομολογήσεως και κάτω από το πετραχείλι το ''αφέονται'' ... κι όχι απλά να τακτοποιούνται πίσω από το οπτικό μας πεδίο... κάτω από το χαλί να μην τις βλέπουμε με νοοτροπία think possitive ...)... και πάμε παρακάτω ΧΑΡΙΤΙ να μας διανοίγονται οι ουρανοί με ελπίδα αναστάσεως ...

    ευθεία προς ανάληψη....

    Η σχέση του νοός με τα σχήματα και ουσία … επί πώλου όνου, χερουβείμ, Ανάσταση και Ανάληψη https://hellasorthodoxy-kmyst.blogspot.com/2020/04/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...όπως καλλιόπη σημαίνει η έχουσα ωραία (κάλλι) μάτια (οπή) έτσι κι ο κλεόπας έχει κλέος δύναμη στα μάτια... όσο του διανοίγονται οι οφθαλμοί, αφού προηγουμένως εκράτηντο, με Τον Κύριο να συνοδοιπορεί για να τους φέρει (Λουκά και Κλεόπα) έως εσπέρας, όπου η κλάσις του άρτου και η διάνοιξις οφθαλμών και ουρανών, ''δυναμώνοντας'' την όραση....

    Είναι η μέριμνα του ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ (999) να οικειώσει με την χάρι Του τον ως κόρη οφθαλμού αγαπώμενο (κάθε) πρόσωπο, που ΡΑΒΔΙΑ+ΚΩΝΙΑ =999, να του χαρίσει την όραση της δόξης Του... (αμήν δι ευχών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή