Με τα άρθρα/προσεγγίσεις : Φιλοθεΐα και φιλανθρωπία , ελευθερία που εύκολα ή δύσκολα κατ’άτομο, διαστρεβλώνονται οι έννοιες, ιδιαίτερα όμως το Τέσσερις οι τοίχοι της απωλείας, τέσσερις και της σωτηρίας… όλοι (ή σχεδόν όλοι) έχουν καταλάβει ότι η παιδεία τους και η πολιτική (1) τους οδηγεί την κοινωνία σε ανευλεθερία των προσώπων και εθνών, στην αθεΐα στην απανθρωπιά και στην απώλεια.
Κι εμείς, ευχόμενοι καθ’ημέραν, τὰς ψυχὰς ἡμῶν ἁγίασον, τὰ σώματα ἅγνισον, τοὺς λογισμοὺς διόρθωσον, τὰς ἐννοίας κάθαρον καὶ ῥῦσαι ἡμᾶς … μας διανοίγεται ‘’χώρος’’ για την παρούσα προσέγγιση, όπου Η μεν Κυρία Θεοτόκος, οδηγεί ως ολκάς των θελόντων σωθήναι ελικοειδώς (9) και ευθέως (σταυρικά) στα άνω, ενώ ο αντίδικος δια της πολιτικής του, που επεμβαίνει θηριωδώς και δολίως στον πολιτισμό, δια της παιδείας θέλει να οδηγήσει τον κόσμο στην απώλεια, πάλι ελικοειδώς (6) και μισώντας Την Θεοτόκο και αγνότητα σώματος και ψυχής, όντας ευθέως πολέμιος του Σταυρού... κι όλα αυτά, είναι σημάδια εμμέσως από τον ερχόμενο (και αναμενόμενο από μερικούς) χξς’ (χριστός ξένος σταυρού)*.
Όσο λοιπόν κατανοούμε ότι αντικείμενο έχει μικρούς και μεγάλους, ιδίως τα αθώα πλασματάκια παιδιά μας και όσους επιδέχονται αλλοίωση ηθών και ήθους, οπτικής και προοπτικής, ‘’κάτι’’ πρέπει να κάνουμε, ‘’κάπως’’ πρέπει να αντιδράσουμε.
Μήπως δεν είναι ορατή η προσπάθειά του στην παιδεία…. να σπιλώνει τον κόσμο και τις αγνές ψυχούλες; να τις μολύνει, να τις φθείρει;;;; Κι εμείς, όσοι ξέρουμε
θεωρητικά και αμήν και βιωματικά κι όσοι πάλι δεν ξέρουν καλό είναι να μάθουν, πως δεν υπάρχει ισχυρότερο όπλο και μεσιτεία ασφαλής από Την Θεοτόκο.Πεντάκτινο σχηματικά είναι ο άνθρωπος, με κεφαλή την κορυφή και απλωμένα χέρια πόδια, τα άλλα τέσσερα σημεία/άκρα, ως άκρες.
Ο προσανατολισμός της κεφαλής και του κεφαλαίου της θέλησής** μας, που από αυτήν εξαρτώνται τα πάντα, είναι η βάση για κίνηση προς τον στόχο.
(και
τελικά, παρότι προτρέχω σαν συμπέρασμα, το Άσπιλε,
Αμόλυντε, Άφθορε, Άχραντε, Αγνή.... είναι το μόνο υπερκόσμιο ευσπλαγχνικό όπλο επί γης, που μπορεί να εναντιωθεί στην λαίλαπα της υπόκοσμης πολιτικής και σατανικής
φθοροποιού παιδείας των υπηρετών του 5Α – και πεντάλφας).
ΔΕΝ χρειάζεται νάναι κάποιος μάγος ή να ασχολείται με αυτά, αρκεί για τον άλλον να ‘’βλέπει’’ το θέλημα ώστε να λαμβάνει δικαιώματα πάνω στον άνθρωπο ή να καίγεται. Το γενηθήτω Κύριε το θέλημά ΣΟΥ ή το γενηθήτω το θέλημά ΜΟΥ, είναι η κλείδα που διανοίγει την πύλη ή της σωτηρίας και ανωγείου όπου βιώνεται κατά τάξιν και ετοιμότητα Η (έσω) ΖΩΗ, ή της απωλείας και δυσώδους υπογείου, όπου ‘’κυριαρχεί’’ ο θάνατος. Από την μια η μαγεία και η έκπτωσις του ανθρώπου (δια της πεντάλφας) η φαντασία και ο αντικατοπτρισμός της όασης (666 – ΙΑΠΕΤΟΣ, ως αληθοφανής ποιητής ουρανού και γης) και από την άλλη ο αγιασμός κι η ανέλκυσις του ανθρώπου και σωτηρία δια Της Θεοτόκου , Η Αλήθεια, η όαση, η αποκάλυψη (3) και ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ (999) δια των 5Α όχι φυσικά μαγικά, αλλά αγνά βιωματικά, χάριτι αγιαστικά....
Αμήν όσο έχουμε καιρό να δυναμώσουμε στο θέλημα, στην ορθόδοξη πίστη, να προτείνουμε χείρα Στον Κύριο για ανέλκυση (ανάταση και ανάσταση/ανάληψη και πεντηκοστή), δυσχεραίνοντας με τον τρόπο ζωής (σε θεωρία και πράξη) τις άλλες, προς τα κάτω, έλξεις, κι αυτό γιατί, πίσω από την πεντάλφα και τον άνθρωπο, κρύβονται δύο τρόποι ζωής και πολιτείας, με ''υποχρεωτική'' κατάληξη και αιώνια πνευματική κατάταξη, μετά το πρόσκαιρον αυτής της ζωής (όπως οι δύο εκατέρωθεν του Εσταυρωμένου, ληστές - του μεν καταγομένου του δε κουφιζομένου...).
Μια απαραίτητη επίγνωση για να αρχίσουμε ή να συνεχίσουμε με μεγαλύτερο πόθο και επίγνωση να ικετεύουμε αλλά και ομολογούμε… Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα, ἡ Θεὸν Λόγον τοῖς ἀνθρώποις τῇ παραδόξῳ σου κυήσει ἑνώσασα καὶ τὴν ἀπωσθεῖσαν φύσιν τοῦ γένους ἡμῶν τοῖς οὐρανίοις συνάψασα… επιθυμώντας την απωσθείσαν φύσι του γένους μας από 2 στο 5 [απέναντι του παραδείσου (Γεν.γ’24)] και ακόμη πιο κάτω, από το 5 στο ς’ [κατέναντι (Γεν΄δ’16)] τη ενεργεία, συμβουλή και συμβολή του αντιδίκου γνωστού ως πεντάλφα, να ‘’συναφθεί’’ δια μεσιτείας και ενεργείας Της γλυκυτάτης Θεοτόκου, με τα ουράνια… όπως καθ’ημέραν υμνείται…. Αμήν γένοιτο.
---
(1) η ακολουθούμενη πολιτική δια των εν επιγνώσει εργατών και πλαισιούμενη από τους ηλίθιους χρήσιμους, έχει εύστοχα αναλυθεί από τον αγ.Παΐσιο, στο…. Φωνή βοώντος εν τη Ευρώπη : ...και οι κομμουνιστές πόσα χρόνια δηλαδή. Δούλεψαν κοντά 75 χρόνια και δεν κράτησαν, κράτησαν ούτε 70 χρόνια, 72... Οι Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; και 250. Αυτοί ούτε 7 χρόνια δεν θα κρατήσουν... ..
αλλά και προφητευθεί η κατάληξή της (2).
...Θα τα στριμώξουν τα πράγματα.. ..Τέτοια δικτατορία πού σκέφτονται να κάνουν, μόνο ό διάβολος μπορεί να την είχε σκεφτεί. Κατάλαβες τί γίνεται; Τελικά θα φάει μια σφαλιάρα ή θα πάει στην άκρη... Θα πάει περίπατο...
(2) 12 ἡ νὺξ προέκοψεν, ἡ δὲ ἡμέρα ἤγγικεν. ἀποθώμεθα οὖν τὰ ἔργα τοῦ σκότους
καὶ ἐνδυσώμεθα τὰ ὅπλα τοῦ φωτός. 13 ὡς ἐν ἡμέρᾳ εὐσχημόνως περιπατήσωμεν, μὴ κώμοις
καὶ μέθαις, μὴ κοίτας καὶ ἀσελγείαις, μὴ ἔριδι καὶ ζήλῳ, 14 ἀλλ᾿ ἐνδύσασθε τὸν
Κύριον ᾿Ιησοῦν Χριστόν, καὶ τῆς σαρκὸς πρόνοιαν μὴ ποιεῖσθε εἰς ἐπιθυμίας. (Ρωμ.ιγ’)
* Σε παληές αγίες γραφές συναντάται ο αριθμός του θηρίου ως 616 (χις’) και σε άλλες ως 666 (χξς’) με επικρατούσα την τελευταία. Νοηματικά και σχηματικά, είναι το ίδιο. Ο διαβολέας, το λέει και το όνομά του, μπαίνει στην μέση (XC, μεταξύ χ και ς) και διαβάλλει, είτε σαν Ι (ι’ τάγμα δαιμόνων) είτε σαν ξ που φαίνεται η οφιοειδής του πορεία, όντας επάνω, εκπεσών και κρεμάμενος, ως ουραγός Φωτός και απόλυτα εξαρτημένος (και μη προβαίνων σε καμμιά κίνηση, αν δεν του το επιτρέψει ο Κύριος) από Πνευματική ζωή, μέση και μέσον.
** 3 σταυροί 3 θελήματα … 2 τάσεις τάσεις και τανύσματα προς τα άνω ή κάτω, πέραν των φαινομένων, σε ουσία δια της κεντρομόλου (Ι / Ιησού) ή της φυγοκέντρου (Ι / Ι τάγματος δαιμόνων)
12 μυστηριώδεις δίνες, αυτογνωσία, κοσμογνωσία και θεογνωσία
(3) Ο βράχος του
Κύνωπα στην Πάτμο
---
Άσπιλε, Αμόλυντε, Άφθορε, Άχραντε, Αγνή.... από το απόδειπνο…. [Greek Liturgical Texts Site) Λειτουργικά Κείμενα] ΜΙΚΡΟΝ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΝ - ΜΕΓΑ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΝ
και από τον παρακλητικό Παναγίας μαχαιριώτισσας (ιστορηθείσης από ευαγγελιστή Λουκά) συναφή…. :
Ὑπεραγία Θεοτόκε, σῶσον ἡμᾶς.
᾽Αμόλυντε, τὴν ψυχὴν μολύνοντες, καθ᾿ ἑκάστην διανοίᾳ καὶ
ἔργοις, ὡς συμπαθής, τοὺς κρουνοὺς σῆς ἀγάπης, καθαρτικῶς ἱκετεύομεν ἄνοιξον, καὶ
πλύνασα ἡμᾶς καλῶς, ἐπαμφίασον χάριτος ἔνδυμα.
…Νοῦν καὶ πάσας αἰσθήσεις Παναγία, ἀποκάθαρον παντοίων μολυσμάτων, καὶ εὐωδίαν ἔνθες τὴν τοῦ Πνεύματος, ὅπως εὐαρέστως, Χριστῷ πολιτευθῶμεν.
---
ηχητικά
απόδειπνο
"Μια απαραίτητη επίγνωση για να αρχίσουμε ή να συνεχίσουμε με μεγαλύτερο πόθο και επίγνωση να ικετεύουμε αλλά και ομολογούμε… Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα"
ΑπάντησηΔιαγραφή-----------
Αυτό το καταπληκτικό άρθρο σου, είναι ακριβώς αυτό...
Προνόμιο, όποιος διάβασε αυτήν την ανάλυση σου, και το κατάλαβε...