Δηλαδή την έξαψη της μέχρι εγκλήματος κακίας, τον άνευ ευσπλαχνίας και αιτίας φόνο αθώων ανθρωπίνων υπάρξεων, δηλ. βρεφών από την κοιλιά της μητέρας των (εκτρώσεις). Το τρίτο νούμερο συμβολίζει άλλα αποκαλυπτικά πάθη, όπως: την παράλογη φαντασία με την οποία θα εξαπατάται η ανθρωπότητα στους έσχατους καιρούς.
Οι άνθρωποι δεν θα μπορούν πλέον να ζήσουν χωρίς την αυταπάτη του λογικού, διότι μ’ αυτό τον τρόπο ο διάβολος εισχωρεί ευκολότερα και ανεπαίσθητα στην καρδιά του ανθρώπου. Πριν από το τέλος του κόσμου οι άνθρωποι δεν θα έχουν στην καρδιά των την πνευματική αίσθηση. Δεν θα έχουν ζήλο πλέον για την εκκλησία, την προσευχή, την ανάγνωση των ψυχωφελών βιβλίων, την νηστεία, την εκτέλεση των καλών έργων.
Επειδή η καρδιά των θα είναι έρημη από κάθε ιερό και όσιο, θα ζουν μόνο με τις
υλικές αισθήσεις, με τους επαίνους του κόσμου, για το θεαθήναι στους άλλους, με εγωιστική φαντασία, όπως τα λέγει ο προφήτης Ησαΐας: «Εισήλθεν ό θάνατος ταις θυρίσι (δηλ. από τας αισθήσεις) ημών».Αυτοί πού θα απομακρυνθούν από την αληθινή στον Χριστό πίστη θα λάβουν στο μέτωπο καί στα χέρια των, δηλ. στον νου, στην θέληση, στην σκέψη καί στα έργα των το σημείο των τριών ομοίων αριθμών το 666, δηλ. τα πάθη πού συμβολίζονται με αυτά.
Θα
αιχμαλωτισθούν και στα τρία μέρη της ψυχής από τον σατανά, στον νου, στην
θέληση καί την καρδιά.
---
δίνη που κάνει τρεις κύκλους γύρω από τονεαυτό του και πέφτοντας στην χαράδρα, συμπαρασύρει και τον άνθρωπο, που πρώτα δέχτηκε να ‘’σφραγιστεί’’ στο πνεύμα και ακολούθησε και το σώμα… πρώτα η δομή* της σκέψης του λειτούργησε με βάση το αυτοείδωλό του και μετά ακολούθησε την πηγή των αυτοειδώλων, για να γίνει σαν τον αποστάτη, θεός χωρίς Θεό. ‘’θεός’’ αληθοφανής, όπως σημειώνεται λεξαριθμικά ο αληθοφανής ποιητής ουρανού και γης ΙΑΠΕΤΟΣ = 666. Ο αντικατοπτρισμός της πραγματικής όασης (999) ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, Ο Μόνος που σαν αληθινή όαση ξεδιψά και ξεκουράζει, εγγιζόμενος και μετεχόμενος με πνεύμα ευθές (αντί πλάνου) και καθαρά καρδία…. και όλα τα μυστικά και μυστηριακά εφόδια που κατέχει η ταμειούχος της χάριτος ορθόδοξη εκκλησία.
Αμήν δι ευχών, ενσωμάτωση και μετοχή, σαν σε αστραπή, δια του κεντρομόλου Ι, Ιησού (Ματθ.κδ’ 27) πρόσωπο μέσα Στον Άνθρωπο (λόγος μέσα στον Λόγο) κι όχι την άλλη αστραπή (Λουκ.ι’18) δια της φυγοκέντρου Ι, ι’ τάγμα δαιμόνων….
Κι ο νους (1), ως κεραυνόμορφος κόππα, ανάλογα με την θέληση και την καρδιά, οικειούμενος με ένα από τα δύο πνεύματα, εμπνεόμενος από ένα από τα δύο, θα κινείται είτε προς την σφραγίδα δωρεών Του Ανθρώπου γενόμενος όσιος/άγιος ή κουβαλώντας τον αριθμό θηρίου θα δρα αυτό μέσω του ανθρώπου, δαιμονιοποιώντας τον, όπου δαιμονιώδες σημαίνει το αποκομμένο. Αποκομμένος από την πηγή και το τέρμα του (Α+Ω). Τότε αυτή η ''σύμπτωση'' θα είναι η αιτία που θα ισχύει, ότι ο αριθμός του θηρίου είναι συγχρόνως αριθμός ανθρώπου (Αποκ.ιγ’18) … κι όστις έχει νουν ψηφισάτω... στην αγία του μορφή ο άνθρωπος δρα Ο Άνθρωπος και Θεός μέσω αυτού (ψυχή και σώματι, Τὸ ἀληθινὸ θαῦμα) ως οικείος, (ενοικών και οδηγών) ενώ στην άλλη περίπτωση δρα δια του ανθρώπου ο αντίδικος που τον έχει κάνει κατάληψη…. [ένεκεν δικαιωμάτων που δίνονται, πρώτα σαρκολατρικά, ειδωλολατρικά, πλεονεξία, εγωισμός (πρώτο 6άρι περιφερειακός κύκλος), μετά ψυχικά και συναισθηματικά (2ο 6άρι κι ας μην συντρέχουν απαραίτητα εξωτερικοί παράγοντες κατάληψης, και σε φαινομενικά παρθένους, αλλά αγαπολόγους πολεμίους Χριστού) και τέλος στο πνεύμα και νου σαν πυρήνα (3ο 6άρι)]. Τότε θηρίο και άνθρωπος συμπίπτουν (οπότε και λεξαριθμικά. Αριθμός θηρίου και αριθμός ανθρώπου, κατά την αποκάλυψη). Έχει γίνει η αρνητική αφομοίωση.
Βροτοί είμαστε, αλλά με προοπτική ωμοίωσης Κυρίου (προτύπου, Του Οποίου Ανδρός, εικόνες είμαστε – ανθρ-ωπος). Τρέφεται το θηρίο από πράξεις και σκέψεις μας, όπως καθορίστηκε στο Γεν.γ’14 με την εντολή…. ἐπὶ τῷ στήθει σου καὶ τῇ κοιλίᾳ πορεύσῃ καὶ γῆν φαγῇ πάσας τὰς ἡμέρας τῆς ζωῆς σου. (και συνεχίζει τον τρόπο λύσης του προβλήματος) 15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σου και… τρέφεται με γη δλδ κάθε πράξη και σκέψη που εξαντλείται στη γη, χωρίς πνεύμα.
Τρέφεται ο αντίδικος με γη, τρέφεται και Ο Κύριος με ουρανό (και κάθε αγαθοεργία) …. 34 λέγει αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· ἐμὸν βρῶμά ἐστιν ἵνα ποιῶ τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με καὶ τελειώσω αὐτοῦ τὸ ἔργον. (Ιωαν.δ’). Έλκει ο αντίδικος τα δικά του, έλκει και Ο Κύριος τα δικά Του (χωρίς Εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν)… κι οι δυο προς αφομοίωση των δικών τους. Αγιασμό ή δαιμονοποίηση.
Κι αρχίζει η αντίσταση του βροτού, με την αληθή βρώση και αληθή πόση Κύριο, Τον Τροφέα και Τροφή…. 55 ἡ γὰρ σάρξ μου ἀληθῶς ἐστι βρῶσις, καὶ τὸ αἷμά μου ἀληθῶς ἐστι πόσις. 56 ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει, κἀγὼ ἐν αὐτῷ. (Ιωαν.ς’) εργαζόμενος αφενός τον αγιασμό και την αφομοίωσή μας μέσα Σε Αυτόν (χωρίς να χαθεί το πρόσωπο) και αφετέρου όταν ο μισόκαλος και δράκων έρχεται, να του συντρίβονται οι οδόντες (ψαλμ.γ’) να του συνθλάττεται η κεφαλή (βάπτιση). Από εκεί, η αρχή της σφραγίδος. Πνευματικά, που επεκτείνεται μέχρι τον εξώτερο κύκλο στα σωματικά. 6άρια αυτός καθέλκων, 9άρια Ο Κύριος ανέλκων. Ο ένας δια της σάρκας θέλει να καταπιεί και το πνεύμα κι Ο Άλλος δια της θεραπείας και αγιασμό του πνεύματος, επεκτείνεται στην σωτηρία (ακόμη και αφθαρσία) του σώματος… Είναι αυτό που παρατηρεί ο Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς: …’’Η θεία Χάρις σκηνώνει πρῶτα στὶς ψυχὲς τῶν Ἁγίων καὶ ἀπὸ τὶς ψυχὲς μεταδίδεται καὶ στὰ σώματά τους· καὶ ὅταν κοιμηθοῦν, μένει στὰ λείψανά τους καὶ στοὺς τάφους τους καὶ στὶς εἰκόνες τους καὶ στοὺς ναοὺς ποὺ εἶναι ἀφιερωμένοι σ᾿ αὐτούς. Εἶναι ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ ποὺ ἐνοικεῖ στὰ πρόσωπα τῶν Ἁγίων καὶ ἐν συνεχείᾳ μένει καὶ σὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ συνδέονται μὲ τοὺς Ἁγίους.''
...συγχωράτε με που προηγήθηκε η θεωρία των 6ριών και της δράσης του με επόμενη το 9, (πάλι ομόκεντροι κύκλοι, αντιθέτου φοράς και κατευθύνσεως) αλλά ας θεωρηθεί η εκ των κάτω κοινή αφετηρία και κοινός για όλους αγών. Μακάρι δι ευχών, νικηφόρος. Εμείς ξεκινώντας από την πράξη (αλήθεια εκ της γης ανέτειλε) κι Ο Κύριος αμήγ να προσθέτει δικαιοσύνη και χάρι, προς συνάντηση των δύο αγαπώμενων προσώπων. Μια πορεία από το ‘’αεί’’ και κοιλία και χρόνο, προς το ‘’νυν’’ και κεφαλή και άχρονο με σταυρική προσ-ήλωση … (για τον χρόνο και το βίωμα Του Άχρονου). …εξαγαγόμενοι εκ του 666 και ειδώλων (αληθοφανούς ποιητού ουραμνού και γης ΙΑΠΕΤΟΣ) και γαστέρας του παμφάγου, δια του ΙΗΣΟΥΣ (888) στον 999 (ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ).
…με, μέσα στο άρθρο προσεγγίζοντας πνευματικά την αντίστροφη μεταγραφάση (αλλά και παρακάτω για να μην ανατρέχετε) να καταγράφεται και ο άλλος ομόρροπος αριθμός που αναφέρεται ως [χις’ (616) ή χξς’ (666)] …
[Σε παληές αγίες γραφές συναντάται ο αριθμός του θηρίου ως 616 (χις’) και σε άλλες ως 666 (χξς’) με επικρατούσα την τελευταία. Νοηματικά και σχηματικά, είναι το ίδιο. Ο διαβολέας, το λέει και το όνομά του, μπαίνει στην μέση (XC, μεταξύ χ και ς) και διαβάλλει, είτε σαν Ι (ι’ τάγμα δαιμόνων) είτε σαν ξ που φαίνεται η οφιοειδής του πορεία, όντας επάνω, εκπεσών και κρεμάμενος, ως ουραγός Φωτός και απόλυτα εξαρτημένος (και μη προβαίνων σε καμμιά κίνηση, αν δεν του το επιτρέψει ο Κύριος) από Πνευματική ζωή, μέση και μέσον.].
πατείται δε κατακράτος, ευθέως και ελικοειδώς αυτή η καθελκτική χοάνη από Την ολκάδα των θελόντων σωθήναι Πνεύμα αγνότητος καθαρότητος... Ἄσπιλε, ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η πεντάλφα….)
* Πῶς ὁ ἄνθρωπος καταντάει ὑπηρέτης τοῦ Ἀντίχριστου- Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ
(1) είναι ο νους, το ηγεμονικό της ψυχής ''κυρία'' (που θεωρεί ως Ραχήλ) με την δούλη της διάνοια. ''Βλέπουμε'' τον δία στον τύπο της διανοίας, να κρατά και εξαπολύει κεραυνούς ''ύψιστος θεός'' του ολύμπου, αλλά και ιδιαίτερα άπιστος και ερωτύλος. Με την ερωτοτροπία του με τη γη, γενοβολλά και τα τεκνία του ζητούν (λογικά) υιοθεσία.... εξέρχεται δε εκ της κεφαλής του η ''θεά αθηνά''... είναι η σκέψη, που κινούμενη σε όλον τον κύκλο της επίγειας γνώσης αποκτά την θύραθεν παιδεία και ''σοφία''. Αλλά αυτή εξαντλείται στην έρπουσα όσο ''ζεί'' στα προ και χωρίς Χριστό.Κι έρχεται η ενυπόστατος σοφία Χριστός και ολοκληρώνει την ''φυσική'' κίνηση (της θεοποιηθείσας σκέψης), που είναι να κλείσει τον επίγειο κύκλο. Ξεκίνησε από την κεφαλή και ''πρέπει'' εκεί να καταλήξει. Θάπτεται Ο Κύριος στο κρανίο τόπο (κεφαλή παλαιού ΑΔΑΜ) για να προσδώσει ύψος σοφίας στους συνθαπτόμενους.... ως συνανάσταση. Αποκάλυψη (2) στο σπήλαιο της κεφαλής (που σχίζεται στα τρία, λόγω παρουσίας Του Τριαδικού Θεού - π+ατμος)... Σοφία Θεού και δόξα Του. ΔΟΞΑ και ΦΩΣ και ΖΩΗ!!! ...με τον νου νάχει να επιλέξει με ποιαν σ+οφία να συναναστρέφεται και τρέφεται.... έρπουσα στάσιμη ή ανυψωτική, αναστάσιμη. Επιλογή ζωής νάναι ή χριστόφιλος ο νους του ή χριστομάχος... αφού δι αυτού εξαρτώμενος ο χους, θα τον συμπαρασύρει αν δεν τον κωλύει ο ενδιάμεσος χνους... σε άλλες σφαίρες. αναβαθμίζοντας σωματική και πνευματική όραση (αγ.Ιγνάτιος Μπριατσανίνωφ) χαρίζοντάς του ΔΙΑΚΡΙΣΗ και Τό φάρμακο στήν τρέλα τῶν σκέψεων Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς που ταλανίζει τον άνθρωπο στην γνώση του καλού και του κακού, εφ'όλης της ύλης και δραστηριοτήτων του.
Από μόνο του πέφτοντα σε σύγχυση νου, με την συμβουλή του μισόκαλου ως θέλοντα άωρα (και ιδίως χωρίς Θεό, ''θεός'' ) να γευτεί τον απαγορευμένο καρπό, αλλά ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ, επαναεγκαθιστάμενο στην ΕΔΕΜ, μεταξύ τίγρη και ευφράτη, μεταξύ διακρίσεως και εγκρατείας (όπως ερμηνεύουν οι άγιοι). Αμήν την μητέρα των αρετών, (ενεργώντας αυτές για αντίδραση και αντικατάσταση των παθών) δια της ταπεινότητος και μετανοίας.
(2) Ήδη σκιαγραφηθέντα κάπως στο 2ο πόνημα.... κάθετο πνευματικό κύκλο (ιστορικό σοφίας του ανθρώπου) από τα κυκλοφορούντα βιβλία σε ψηφιακή μορφή αμήν όλα ωφέλιμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου