Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

προσεγγίζοντας πνευματικά την αντίστροφη μεταγραφάση

Είναι ο πυρήνας του κυττάρου και αυτό που το περιβάλλει κυτταρόπλασμα, όμοια και αναλογικά της εσωκλειόμενης ψυχής και του περιβάλλοντος αυτήν, σώματος. Είναι κατ’ αντιστοιχία του ήλιου και των πλανητών στον μακρόκοσμο, όλα διαπερατά από την χάρη του Θεού, εκ-τυπωμένη στους οδοδείκτες προς Εαυτόν, φυσικούς νόμους*. 

Μέσα στα πλαίσια φυσιογνωσίας, η φύση μας διδάσκει με τα της βιολογίας τα ισχύοντα επιστημονικά, αλλά παρότι παρέχει μια κάποια ασφάλεια του πυρήνα  από τις εξωτερικές ενσωματώσεις ξένων στοιχείων, όντας το dna κάπως ασφαλισμένο, αυτή η ασφάλεια δεν επεκτείνεται και στα πνευματικά, όπου τα κλειδιά των θυρίδων της ψυχής (και σώματος) τα κρατά ο άνθρωπος, ώστε ΜΟΝΟ αν ελεύθερα συναινέσει, να προχωρήσει η ενσωμάτωση, αφομοίωση και τελική ομοίωση. 

Ο νους που καθορίζει και τα του χου, ως διαχειριστής φαίνεται να έχει επιλογές και να προβαίνει σε σταδιακή ή σαρκοποίηση του πνεύματος ή πνευματικοποίηση της σάρκας και κατάληξη. 

Με κάθε του επιλογή, θεωρητική και πρακτική, μπορεί το πνεύμα να γίνει παχυλό και σαρκικό απομακρύνοντας τον όλο (διττό) άνθρωπο, ψυχή και σώμα από τον Θεό ή να κάνει λεπτότερο τον χου, ελαφρύτερο από βάρη κοσμικά προσεγγίζοντάς Τον. Τα δύο άκρα και όρια, είναι ή θολωμένο ή διάφανο με μας, να κινούμαστε με απόλυτη ελεύθερη επιλογή. Όντως τα πάντα μας επιτρέπονται, αλλά πρέπει να το φιλοσοφήσουμε ότι δεν μας συμφέρουν τα πάντα και να βάλουμε κι εμείς όρια στην αχαλίνωτη ελευθερία που είναι ψυχοβλαβής. 

Μπορεί να είναι συνηθισμένη η θεολογική έκφραση από το κατ’εικόνα στο καθ’ωμοίωσιν, αλλά και εδώ πρέπει να βγουν οι απόλυτες τιμές, αφού δυο είναι τα όρια κι όχι μόνο το ένα, το άνω. 

Στα της ψυχής, με την αφ-ομοίωση των εισερχομένων που σαν μυλόπτερα η ψυχή

τα αλέθει, τείνει να ομοιάσει ή τον πόδα Τριαδικό Θεό (999) ή τον ειδωλικό αντίποδα (666), ΑΝ δεν κατανοήσει την τιμή που του δόθηκε και δεν εργαστεί να διαφυλάξει αυτόν τον θησαυρό. …καὶ ἄνθρωπος ἐν τιμῇ ὢν οὐ συνῆκε, παρασυνεβλήθη τοῖς κτήνεσι τοῖς ἀνοήτοις καὶ ὡμοιώθη αὐτοῖς. (ψαλμ.μη’) 

…τὰ εἴδωλα τῶν ἐθνῶν, ἀργύριον καὶ χρυσίον, ἔργα χειρῶν ἀνθρώπων· στόμα ἔχουσι, καὶ οὐ λαλήσουσιν, ὀφθαλμοὺς ἔχουσι, καὶ οὐκ ὄψονται, ὦτα ἔχουσι, καὶ οὐκ ἀκούσονται, ρῖνας ἔχουσι, καὶ οὐκ ὀσφρανθήσονται, χεῖρας ἔχουσι, καὶ οὐ ψηλαφήσουσι, πόδας ἔχουσι καὶ οὐ περιπατήσουσιν, οὐ φωνήσουσιν ἐν τῷ λάρυγγι αὐτῶν. ὅμοιοι αὐτοῖς γένοιντο οἱ ποιοῦντες αὐτὰ καὶ πάντες οἱ πεποιθότες ἐπ᾿ αὐτοῖς. (ψαλμ.ριγ’) 

Με την πρώτη κατάσταση να επιτυγχάνει την κίνηση και ελευθερία δια Λόγου στον Λόγο και με την δεύτερη, λόγω α-λογίας, την ακινησία και αιχμαλωσία.  Οι δύο κινήσεις εξαρτώνται από τον προσανατολισμό του προσώπου και την κίνηση του προς το καθ’ ομοίωσιν. Έχουμε μάλιστα πρόγευση αυτών ως μούδιασμα ή ξεμούδιασμα, με προσχώρηση αφενός στον ζοφερό ύπνο της αμαρτίας ή στην εξ ύπνου (της αμαρτίας) έγερση και δρόμο προς το καθ'ωμοίωσιν (3) 

Ελευθερία είναι η μετάβαση του νοός που συμπαρασύρει και το σώμα στην νοητή ιερουσαλήμ (ψυχή ευλογημένη, μέτοχος αναστάσεως και της εν ημίν Βασιλείας - καρδιά) σε σχέση με την αιχμαλωσία που ‘’φάνηκε’’ και στην αίγυπτο (είδωλα) για όσους, χωρίς χριστοφόρο νου, δεν βγήκαν ακόμη από αυτήν για να ‘’αγωνιστούν’’ στην έρημο, αλλά και στην βαβυλώνα (για όσους ναι μεν ξεκίνησαν τον καλό αγώνα, αλλά στον δρόμο παραπλανήθηκαν…) βαβυλώνα και βαβέλ, όπου ισχύουν η ασέβεια και η αμαρτία, με τον ισραήλ (νους ορώμενος τω Θεώ) νάναι αιχμάλωτος.      

Στο πνεύμα του αγίου για τους λογισμούς (γερ.Εφραίμ αριζόνας) τους κακούς λογισμούς έξω γρήγορα με τις «κλωτσιές» να τους διώχνεις, «έξω, αλήτες», να φωνάζεις, «από τον ναόν του Θεού, από την ψυχήν μου»! (συνέχεια στον δεσμό) … με τονισμένα τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο κάθε άνθρωπος. Χωρίς αγώνα πάνω στους λογισμούς μας, δεν θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε καθαρότητα στην καρδιά μας. Από τους λογισμούς που κάνουμε, είτε θα γίνουμε καθαροί είτε ακάθαρτοι. Και πρέπει να ασφαλίσουμε και να προσέχουμε τις ψυχοσωματικές αισθήσεις, γιατί από αυτές πηγάζουν λογισμοί. 

Μας λέγουν οι νηπτικοί πατέρες, ότι ένας λογισμός μας ανεβάζει εις τον ουρανόν και ένας μας κατεβάζει εις την κόλασιν. "Εν τοις λογισμοίς μας βελτιούμεθα ή αχρειούμεθα". Δηλαδή ένας λογισμός, ο οποίος απρόσεκτα θα μας προσβάλλει, θα μας δηλητηριάσει, θα μας ηδονίσει, μπορεί να μας καταστήσει αξίους για την κόλαση. Ένας λογισμός Θεϊκός, ένας λογισμός αυταπαρνήσεως, ένας λογισμός ανδρείας, ένας λογισμός προσευχής και θεωρίας, μας αξιώνει να πλησιάσουμε τον Θείο Θρόνο και να γευθούμε πράγματα ουράνια. Η αρχή των αμαρτημάτων ξεκινά από τους λογισμούς. 

Κι οι αμαρτίες, όπως ορίστηκαν, είναι τα οψώνια του θανάτου που δια των θυρίδων αυτός εισέρχεται. Γιαυτό και είναι μακάριος ὃς κρατήσει καὶ ἐδαφιεῖ τὰ νήπιά σου πρὸς τὴν πέτραν (τα νήπια της βαβυλώνος που είναι η ασέβεια και η αμαρτία, αιτίες της σύγχυσης).  Μας προτείνεται από τους αγίους (1) να είμαστε προσεκτικοί και να ασφαλίζουμε τις ψυχοσωματικές μας θυρίδες, ώστε μόλις αντιληφθούμε ότι αυτά πάνε να μπουν στην ψυχή και πυρήνα μας, πριν ανδρωθούν, να τα ‘’χτυπάμε’’ στην Πέτρα Χριστό. 

Μας συμφέρει να φιλτράρουμε τι εντολές και πληροφορίες δίνονται στον πυρήνα μας από τα εξωτερικά (και εσωτερικά) αισθητήρια. Χρησιμοποιώντας βιολογικό όρο, πρέπει να καταστρέφουμε την  αντίστροφη μεταγραφάση των πνευματικών μικροβίων που σκοπό έχουν αφενός την παρασιτική τους δι ημών άντληση ενεργείας και την εκδήλωση τους μέσω ημών (όσο χρησιμοποιούμαστε ως ξενιστές)  ασθενώντας μας και αφετέρου πεθαίνοντας μας πνευματικά πολύ πιο πριν τον βιολογικό θάνατο.  

Μεταξύ των δύο επιλογών κίνησης του ανθρώπου προς ‘’ωμοίωσιν’’ μας γνωρίζουν οι άγιοι ότι… Μολυνόμενος ο νους από πονηρούς λογισμούς, ενεργείται η δαιμονική επήρρεια και το πάθος στα αισθητά μέλη και προσβάλλεται και το σώμα. Μολυνόμενο το σώμα γίνεται γεώδης και ο νους. Αυτή η αλληλεπίδρασις είναι ένα μυστήριο που κάνει τον άγιο Ιωάννη της κλίμακος να πη: ‘’θαύμα ιδέσθαι νουν ασώματον υπό σώματος μολυνόμενον και σκοτούμενον και πάλιν δια πηλού τον άϋλον ανακαθαιρόμενόν τε και λεπτυνόμενον’’. Δλδ είναι θαυμαστό πράγμα να βλέπης τον ασώματο νου μας να μολύνεται και να σκοτίζεται από το σώμα. Και πάλι ο άυλος νους να ξανακαθαρίζει και να λεπτύνεται από τον πηλό (δλδ από τις ασκήσεις του σώματος). 

Αναφερόμενοι σε αγγέλους και δαίμονες, από υποσημείωση έργου αγ.Μαξίμου ομολογητού, οι άγγελοι βρίσκονται γύρω από την ψυχή ως εικόνα του Βασιλέως ενώ οι δαίμονες βρίσκονται γύρω από το σώμα που είναι αδύνατο και στο οποίο ασκούν ευκολότερα την επηρροή τους… μοιάζουν με την ουρά του δράκοντος που προσπαθεί να τρικλοποδιάσει το άλογο (σώμα) για να ρίξει τον αναβάτη (ηγεμόνα νου) …όπως βλέπουμε στην αγιογραφία του αγ.Γεωργίου και όχι μόνο… Αυτό δε επιτυγχάνεται δια του εμβολίου δηλητηρίου, του Ι τάγματος δαιμόνων που έχει στόχο, δια του σώματος την ψυχή ή και αντίθετα, όποιο βρει πρώτο αφύλαχτο. 

Η ύπαρξη του ενζύμου αντίστροφη μεταγραφάση σε έναν ιό, του δίνει το δικαίωμα να τροποποιήσει το dna και επηρρεάσει την κλίμακα του όλου ανθρώπου προς την κάτω ομοίωση…. θεωρητικά μεν ‘’αδύνατο’’ με προϋποθέσεις στον βιολογικό πυρήνα, (εγνωσμένη η δυνατότητα από τον ιό του aids που έχει σημαντική πνευματική αναγωγή) εφαρμόζεται   καθημερινά στα πνευματικά, κάθε φορά που η ψυχή παίρνοντας πληροφορίες mRna έξωθεν, τροποποιεί την στάση και εξέλιξή της. Καθελκτική (6) προς θάνατο αντί ανελικτικής (9)  και αναστάσιμης, προς Ζωή. 

Μια συνηθισμένη αντίστροφη μεταγραφή από τα σωματικά προς τα πνευματικά είναι η κούραση του σώματος από εργασία ή ακόμη και διακονία (χωρίς να αρνούμαστε το κοπιώδες) και ό,τι μπορεί να αγχώσει και ταράξει τον άνθρωπο. Δυστυχώς μεταφέρεται η σωματική κούραση και την αναβιβάζει σε ψυχική (4). Γιαυτό προτείνεται από τους αγίους η κατά κάποιο τρόπο απομόνωση των δύο πεδίων, ώστε το καθένα να εργάζεται πάνω σε αυτό που έχει όφελος και να στηρίζει όποιο είναι πιο δυνατό, το προσβαλλόμενο απάρτιο. Συγχρόνως πρέπει να απομονώνεται το κακό ώστε να μην διαπερνά την πύλη, από οποιαδήποτε κατεύθυνση κι αν αυτό έρχεται. Το ίδιο φυσικά ισχύει και όταν η διασάλευση της ψυχικής υγείας αδυνατίζει και ασθενεί το σώμα, οπότε έχουμε σαν συνέπεια όλων αυτών των αντίστροφων μεταγραφών, να προξενεί ψυχική ΚΑΙ σωματική φθορά... Κλειδί στην υπόθεση είναι η διάθεση. Κι ο Θεός βοηθά ώστε, το καλό, να εισέρχεται και εξέρχεται ανεμπόδιστα με μας αγωγούς, ενώ για οποιοδήποτε κακό πρέπει νάμαστε μονωτές... ομόπνοο και σύμφωνο του ''η αγάπη ου λογίζεται το κακό'', που είναι πηγή αντί αράς και ταραχής, χαράς. 

Κι επειδή δεν είναι πλήρης η οπτική όταν διαγνώνουμε ναι μεν το πρόβλημα, αλλά δεν προσφέρεται κι η λύση, όταν ασθενεί το σώμα και η ψυχή καταφεύγουμε στην Θεοτόκο.... τα πέντε (δικά μας) άλφα που ως ολκάς ανελκύει τον άνθρωπο που θέλει να σωθεί, σε σχέση με τις ασθένειες της άλλης, ανάποδης πεντάλφας (εν τη πράξει) που τον καθελκύουν. Εκεί προστρέχουμε, Στην... δι ης η χαρά εκλάμψει δι ης η αρά εκλείψει....  

Σε μας παρέχεται η διακριτική ευχέρεια προσπάθειας αποδόμησης και αποφυγής της φαρισσαϊκής ζύμης που αντιτίθεται στην διδασκαλία XC γιατί μικρά ζύμη όλο το φύραμα ζυμοί (Α’ Κορ.ε’6)

Αυτή η παρασιτική έλιξ που ασθενεί θανατηφόρα τον άνθρωπο, θυμίζει το κεντρικό ‘’ξ’’ (του χξς’) και συμπίπτει με το Ι, Ι’ τάγμα δαιμόνων. Το εν ευθέως (Ι) και το άλλο ελικοειδώς (ξ). 

Στις παληές αγίες Γραφές και στην αποκάλυψη … ο αριθμός του αντιχρίστου ήταν ή χις’ ή χξς’ , υποδηλώνοντας σημειολογικά και σχηματικά την παραπάνω αναφερθείσα ταυτότητα. Στο τέλος, επικράτησε το χξς’ και εννοιοδοτούμενο με Χριστό ξένο Σταυρού αλλά και αριθμητικά ως 666, όσα τα λίτρα χρυσού που θα έπρεπε τα υποτελή έθνη να δίνουν φόρο ετησίως στον σολομώντα. 

Αυτή η προσπάθεια επικυριαρχίας του μέλλοντος εμφανισθείναι αντιχρίστου, έχει εξαπολύσει ολομέτωπο ψυχοσωματικό αγώνα να μουδιάσει και ακινητήσει (και θανατώσει) ό,τι βρει αφύλαχτο. Το σώμα (με επιστημονικοφανή και προοδευτική τάχα μέθοδο) δια των εμβολίων** που επεμβαίνουν δίνοντας εντολές απευθείας στον πυρήνα παρακάμπτοντας την φυσική ‘’λογική’ άμυνα αυτού, [υπερσκελίζοντας τα ηθικά και πνευματικά όρια αυτής και με αχαρτογράφητες παρενέργειες, στείρωσης, επέμβασης στο 8ο χρωμόσωμα, υπεύθυνο διανοίας, καρκίνου, ομοφυλοφιλίας***… σχιζοφρένειας… ] αλλά και συγχρόνως με τις επιθέσεις στην ψυχή με άλλα δόλια εμβόλια (ως βέλη πεπυρωμένα….)  εντολές (μέσω των δικών τους ΜΜΕ) περί τρόπου ζωής ‘’προοδευτικού’’ και αυτού αλλά ψυχοφθόρου και κτηνώδους συμπεριφοράς.        

Πρόοδος όμως προς που, με τον καθένα ελευθέρως να επιλέγει με το τι θα ωμοιωθεί. Ζώον σκέτο ή ζώον θεούμενον. 

Απευθυνόμενος σε νου και διάνοια (κυρία και δούλη) σώμα και σάρκα (πάλι ως κυρία και δούλη) ευχόμαστε να τεκνοποιήσει τα θεόσδοτα χαρίσματα που η σταυρική**** επίσκεψη του Αγίου Πνεύματος θα δωρήσει με την αίτηση…  ελθέ και σκήνωσον εν ημίν και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος. 

Κηλίδες που αίρονται με το ‘’απόπλυνον τω αίματί Σου τω αγίω’’. Της θείας κοινωνίας με την προϋπόθεση της εξομολογήσεως.    

Όσον δε αφορά τον συσχηματισμό και αφ-ομοίωση, γράφονται σχετικά… 2 καὶ μὴ συσχηματίζεσθαι τῷ αἰῶνι τούτῳ, ἀλλὰ μεταμορφοῦσθαι τῇ ἀνακαινώσει τοῦ νοὸς ὑμῶν, εἰς τὸ δοκιμάζειν ὑμᾶς τί τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, τὸ ἀγαθὸν καὶ εὐάρεστον καὶ τέλειον. (Ρωμ.β’) 

Όριο φαινομενικά ασύλληπτο αλλά επιτευχθέν από τον αγ.Ευφρόσυνο (11 σεπ) όπως φαίνεται στο επί του πρακτέου η Κυριακή της Ορθοδοξίας ήτοι, περί αναστήλωσης των εικόνων. Μόνο τότε η δεύτερη ευλογημένη μονάδα (άνθρωπος) θα σταθεί όρθια εν παραδείσω ως θεός κατά χάριν και συγκείμενη κι όχι αντικείμενη (θεοί χωρίς Θεό) όπως συνηθίζουν οι μύστες του αιώνα τούτου να προβάλλουν με την εμμονή τους σε αυτόν τον αριθμό και την δική τους αρρωστημένη νοηματοδοσία, αντικείμενοι που εμείς με το βάπτισμά μας αποτασσόμαστε.   

Αμήν καλή φώτιση και επιλογές ωφέλιμες σωματικώς και πνευματικώς. 

--- 

(1) Πώς εμποδίζεις την αμαρτία... Ὁ Μ. Βασίλειος μᾶς ἀποκαλύπτει τόν τρόπον νά ἐμποδίζουμε τήν ἁμαρτία λέγοντας (Ἑρμηνεία στόν ΛΓ´ Ψαλμόν): 

«Λέγει ὁ Δαβίδ: “Κάρφωσε καί νέκρωσε μέ τόν φόβο σου τίς σάρκες μου” (Ψαλμ. ΛΓ´ 10). Ὅπως ἐκεῖνοι, πού ἔχουν καρφωμένα τά μέλη τοῦ σώματός τους, δέν ἐκτελοῦν καμμία κίνηση, ἔτσι καί ἐκεῖνοι, πού ἔχουν τήν ψυχήν τους κυριευμένη ἀπό τόν φόβον τοῦ Θεοῦ, λυτρώνονται ἀπό τά ἁμαρτωλά τους πάθη. Ἐκεῖνος λοιπόν, πού φοβᾶται τόν Θεόν, δέν στερεῖται ἀπό τίποτε, δηλαδή δέν εἶναι ἐλλιπής σέ καμμίαν ἀρετή, ἐκεῖνος, πού ἀπό φόβον τοῦ Θεοῦ ἐμποδίζεται νά διαπράξη κάθε ἀνάρμοστη πράξη, ἀλλά εἶναι τέλειος, χωρίς νά τοῦ λείπει τίποτε ἀπό τά καλά, πού εἶναι ἀναγκαῖα στήν ἀνθρώπινη φύση…». 

Καί στόν ἔργον του «Ὅροι κατά πλάτος» γράφει ὅτι: «Σ᾽ αὐτούς, πού μόλις τώρα ἀρχίζουν τήν ζωή τῆς εὐσεβείας, ἡ μόρφωση διά μέσου τοῦ φόβου τοῦ Θεοῦ εἶναι πιό χρήσιμη, σύμφωνα μέ τήν συμβουλή τοῦ σοφωτάτου Σολομῶντος, πού εἶπε: “Ἀρχή καί θεμέλιον κάθε σοφίας εἶναι ὁ σεβασμός καί ὁ φόβος πρός τόν Θεόν”». 

--- 

*είναι το άλεφ (À) της αναλογίας… ότι, ό,τι είναι επάνω μοιάζει με αυτό που είναι κάτω και ό,τι είναι κάτω μοιάζει με αυτό που είναι επάνω, (συγχρόνως δεύτερη θέση του σμαράγδινου πίνακα του ερμή τρισμέγιστου) ως ‘’διαμπερής’’ νόμος Θεού στα δημιουργήματά Του, μικρο-μικρόκοσμο – μικρόκοσμο (άνθρωπο) και μακρόκοσμο: ως …. ήλιος - ψυχή – πυρήνας και περί αυτών, πλανήτες - σώμα – κυτταρόπλασμα. Ως ουσία και περι-ουσία.... (περιβάλλον αυτού του θησαυρού, θησαυρός κι αυτός στον άνθρωπο, ναός, έως κυττάρου.... ) όλα, δια της υγιούς ευθείας κίνησης του νοός να μας βοηθούν στην αναγωγή από τα εκτυπώματα στην ουσία... κι όπως διαμπερής είναι ο νόμος έτσι διαμπερής είναι και η λεπτότερη (του γράμματος του νόμου, γραπτού και φυσικού) χάρις ως αύρα λεπτή. Και από δύο άκρα διασπασμένα, δια του μέσου και Μεσσία, τείνουν προς ένωση. Αρχή δική μας η καρδιακή θέληση (προς ελικοειδή ανάβαση και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα...). Θέληση, την μόνη δική μας, ως διαχειρίστρια πνοής και λάσπης (νου και χου). Αρχή δική Του το θέλει τους πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν. Κατεβαίνοντας προς συνάντηση εξ ουρανών πάλι σπειροειδώς (ως στρεφόμενη ρομφαία) προς την κεκαθαρμένη καρδιά, προϋπόθεση φωτισμού και τελείωσης, διαλύει τον μεσότοιχο χνου που θολώνει την επικοινωνία και κοινωνία, ασφαλίζοντας νοητό ήλιο (και παράδεισο με τα χερουβείμ), ψυχή, (με το δικαίων ψυχαί εν χειρί Θεού) πυρήνα (όπως έδειξε με την λειτουργικότητα της φύσης) επεκτεινόμενη στα περί την ουσία τους, πλανήτες, σώματα (έως τρίχας), και έως και του τελευταίου κυττάρου του αγίου Του (και ναού Του)... κι όπως την εκκλησία πύλαι άδου ου κατισχύσουσι... το ίδιο ισχύει και για τον αχειροποίητο ναό Του μέσα στην καρδιά όσων μονή παρ'αυτώ ποιεί. Μακάρι να βάλουμε αρχή σταθερής θέλησης.            

** 4 φωτο από την ‘’νέα κανονικότητα’’ διευκρινιστικά για τα προτεινόμενα εμβόλια με όρους που εκτιμώ στο όλο άρθρο να τους δόθηκε η πνευματική αναγωγή προς ωφέλεια δια της ευθείας κινήσεως του νοός, εκ των δημιουργημάτων Στον Δημιουργό και από τα ορατά στα αόρατα… βάζοντας φυσικά ο καθένας τις προτεραιότητές του (μακάρι μη θεοποιώντας την σαρκική υγεία, γιατί αυτή η στρέβλωση αξιών είναι ικανή να θυσιάσει για τα κατώτερα, τα ανώτερα) … 

*** τα 3 θαύματα με την γέννηση Του Κυρίου 


εν προκειμένω το 3ο... για το βδελυκτό της προτροπής ως ''φυσιολογικό'' 



**** Ο Σταυρός του Αγίου Φωτός 

--- 

σχετικά και συνειρμικά … 

η Αλήθεια… και ο κλέφτης 

πνευματική γνώμη περί του θύμου αδένος 

Συνομιλία ψυχής και νου - Αγίου Ιγνατίου Μπριαντσανίνωφ 

η πορεία της πνευματικής πληροφορίας ... 

για τους δύο τρόπους μεταφοράς της πληροφορίας (σωματιδιακά και κυματοειδώς) 

πλάνες και αιρέσεις (αγ.Ιωσήφ του ησυχαστή)

''Οἱ δαίμονες εἶναι πνεύματα. Λοιπόν συγγενεύουν καί ἀφομοιοῦνται μέ τό ἰδικόν μας πνεῦμα, τόν νοῦν. Ὁ δέ νοῦς ὡς τροφοδότης τῆς ψυχῆς ὅπου εἶναι — καθότι αὐτός φέρει πᾶσαν νοερᾶς κινήσεως ὄψιν καί νόησιν εἰς τήν καρδίαν, ἡ δέ καρδία τό διυλίζει καί τό δίδει πρός τήν διάνοιαν — ὁ νοῦς λοιπόν ἀπατᾶται κατά τό παράδειγμα τῆς πηγῆς. Ἤγουν κλεψιμαίω τῶ τρόπω τό ἀκάθαρτον πνεῦμα θολώνει τόν νοῦν καί αὐτός τό δίδει πρός τήν καρδίαν, ὅπως εἶναι, κατά συνήθειαν. Ἄν ἡ καρδία δέν εἶναι καθαρά, σκοτεινῶς τό δίδει εἰς τήν διάνοιαν. Καί σκοτίζεται τότε καί ἀμαυροῦται ἡ ψυχή. Καί ἔκτοτε ἀντί θεωρίας δέχεται διαρκῶς φαντασίες. Καί μέ τόν τρόπον αὐτόν ἐβγῆκαν ὅλες αἱ πλάνες καί ἔγιναν αἱ αἱρέσεις.''... 

εντοπίζοντας τις προδιατυπώσεις του Λόγου σε έργα προφητών και σε λόγους αναμένοντας την δράση του Πνεύματος του Θεού στους 42 θρασείς νέους δια του πορφ.Ελισσαίου, και βασιλείς του κόσμου τούτου που θάθελαν να συμμείξουν την τεχνητή νοημοσύνη με το σπέρμα των ανθρώπων… (Δαν.β’43) για απόλυτο έλεγχο υβριδίου (μετανθρωπισμός) και προ ελεύσεως του προφ.Ηλία στα έσχατα, ρίχνοντας μια σφαλιάρα, κάνοντας στην άκρη (2) την δαιμονική νέα κανονικότητα…. 

(2) κατά το … ...και οι κομμουνιστές πόσα χρόνια δηλαδή. Δούλεψαν κοντά 75 χρόνια και δεν κράτησαν, κράτησαν ούτε 70 χρόνια, 72... Οι Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; και 250. Αυτοί ούτε 7 χρόνια δεν θα κρατήσουν... .. Θα τα στριμώξουν τα πράγματα.. Τέτοια δικτατορία πού σκέφτονται να κάνουν, μόνο ό διάβολος μπορεί να την είχε σκεφτεί.  Κατάλαβες τί γίνεται; Τελικά θα φάει μια σφαλιάρα ή θα πάει στην άκρη... Θα πάει περίπατο... από το φωνή βοώντος εν τη ευρώπη (από απομαγνητοφωνημένη ομιλία αγ.Παϊσίου) … αμήν δι ευχών.  

...κι αν αυτά συμβαίνουν και θα συμβούν ως προφητευθέντα στον χώρο του κυτταροπλάσματος (σώματος με τους αγώνες και αγωνίες του) ο νους και η ψυχή μας πρέπει να αγωνίζεται πως θα τρέξει να κολλήσει στον νοητό ήλιο, από το κατέναντι στο απέναντι, και από εκεί μέσα στον Λόγο, λόγοι, όπου ο παράδεισος (και ο πυρήνας μας, σώματος και ψυχής) ασφαλίζεται [ρόλο που αναλαμβάνει και εκτελεί ο άγιος άγγελος ως φύλαξ και σκεπαστής... (ένας για καθένα βαπτισμένο ορθόδοξο, ή ένα ανά έθνος αβάπτιστο)] από τα χερουβείμ και την πύρινη στρεφόμενη ρομφαία (Γεν.γ'24) ώστε με την χάρη και ενέργεια Της ολκάδος των θελόντων σωθήναι να καθαρθούμε, φωτιστούμε, τελειοποιηθούμε και αγιάσουμε... Αμήν γένοιτο.   

(3) αναφέρει ο αγ.Διάδοχος Φωτικής: ... «όπως οι ζωγράφοι πρώτα με ένα χρώμα ιχνογραφούν το σχήμα του ανθρώπου και κατόπιν χρώμα με χρώμα συμπληρώνουν και φθάνουν να φιλοτεχνήσουν όμοια την μορφή του πρωτοτύπου, έτσι και η χάρη του Θεού πρώτα με το Βάπτισμα καθαρίζει το «κατ’ εικόνα». Έπειτα, όταν μάς δει να επιθυμούμε με όλη μας την ψυχή το κάλλος της ομοιώσεως και να στεκόμαστε σταθεροί στο στίβο του πνεύματος τότε χορηγεί αρετή πάνω στην αρετή και από δόξα σε δόξα ανεβάζει την κατάσταση της ψυχής μας. Όταν δε ο νους ομοιωθεί με την αρετή του Θεού τότε προσθέτει και την ομοίωση της θείας αγάπης, που είναι το ζωηρότερο και καλύτερο χρώμα στη ζωγραφιά της ψυχής μας».

Ας αφήνουμε, αδελφοί, την χάρη του Αγίου Πνεύματος να επιτελεί ανενόχλητα το αγιαστικό και αναπλαστικό έργο μέσα μας. Είναι η μόνη αγαθοποιός αρχή, που μπορεί να συντρίψει τις αντίθεες δυνάμεις που καταδυναστεύουν την ανθρώπινη ύπαρξη.

(4) από σχόλια…. Η πρακτική των παραπάνω είναι δύσκολη... Θέλει να ζεις ήδη εν Χριστώ για να τα εφαρμόσεις... Πόσες φορές η σωματική κούραση ή η αρρώστια γίνονται αιτία για είσοδο κακών... 

(λογικό και αναμενόμενο δυστυχώς να υπάρχει απόσταση....) θεωρία και πράξη.... είναι οι δίπλα Στον Χριστό στο μυστικό δείπνο παρόντες απ.Πέτρος (πράξη) και απ.Ιωάννης θεολόγος (θεωρία) ο αγαπημένος μαθητής Του Κυρίου. Μεταξύ Χριστού και απ.Πέτρου (πράξης) όμως, παρεμβάλλεται ο Ιούδας.... αυτός που κρεμάει την ζωή του στην συκή και δερμάτινους χιτώνες και προδίδει και με αυθάδεια και ασέβεια κοινωνεί.... Είναι οι δερμάτινοι χιτώνες και η μη διαφάνειά τους, η αιτία της μη συνοδοιπορίας και συμφωνίας πράξης και θεωρίας στον καθένα μας... κι η πράξη πρέπει να βγεί έξω να κλάψει πικρά για να ξαναπροσκληθεί μετά την πρακτική άρνηση από Τον Κύριο... είπατε τοις μαθηταίς και τω Πέτρω....  

η εν XC ζωή και μεθοδολογία θεραπείας (μυστικά και μυστηριακά εφόδια) θα σμικρύνουν το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης.... και θα ασφαλίσει την θύρα με την χάρη Της αδιοδεύτου.... και θα ενοποιήσει γη και ουρανό, ψυχή και σώμα.... δια και εν XC.

---

μεταξύ πολλών, και αυτό: Πλανητική Γενετική Επανεγγραφή - Η μεγάλη εικόνα πίσω από τα εμβόλια mRNA

Κορυφαίος επιστήμονας της Moderna:Με το mRNA χακάρουμε το λογισμικό της ζωής

σχόλιο: …ἐν τῷ ἡλίῳ ἔθετο τὸ σκήνωμα αὐτοῦ· (ψαλμ.ιη') καλούμαστε κι εμείς πρώτα ο νους να ''κατασκηνώσει'' στον νοητό ήλιο κι εκεί να αναπαύεται με την μνήμη Θεού πάσαν την ημέραν μελετάν την δικαιοσύνην Σου και τήρηση εντολών … (και σε ανταπόκριση, όσο αναπαύεται η χάρις σε καθαρά καρδία και ζωή, αμήν ελθέ και σκήνωσον εν ημίν…) και να ακολουθήσει κι ο χους... (ως ανάληψη δική Του η χάρις, και όσο ενεργεί Η Θεοτόκος ως σκηνή του Θεού και Λόγου εν ημίν… ), από κατέναντι (ς) και εν  σκιά και τρόμω (όπως γνωριζει ο κάιν, ο φονέας της κυκλικής κίνησης του νοός), και αρά προς χαρά ---> απέναντι (5) και από το εκάθισεν ο ΑΔΑΜ απέναντι του παραδείσου και ωδύρετο στο... -> λόγοι ενσωματωμένοι μέσα Στον Λόγο (2)... με πρόγευση της ενσωμάτωσης και προϋπόθεση την ενσωμάτωση με οργανικούς δεσμούς στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Το Αναστημένο Σώμα Χριστού που σαν κλίμαξ και χειρ κραταιά μας ανελκεί.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου