Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

πνευματική γνώμη περί του θύμου αδένος

από Ευαγγελία Παπαγιάννη (ευχαριστούμε για την πληροφορία)

Θύμος αδένας - ένα όργανο στο σώμα που βρίσκεται δίπλα στην καρδιά και παράγει σημαντικά κύτταρα του ανοσοποιητικού.

Ο θύμος αδένας μπορεί να ονομαστεί «βηματοδότης της ζωής» αλλά από την ηλικία των 35 και μετά σχεδόν εξαφανίζεται. Θυμοσίνη: Η ορμόνη του θύμου

Η θυμοσίνη διεγείρει την ανάπτυξη των Τ κυττάρων. Καθ 'όλη τη διάρκεια της παιδικής σας ηλικίας, τα λευκά αιμοσφαίρια που ονομάζονται λεμφοκύτταρα περνούν από τον θύμο αδένα , όπου μετατρέπονται σε Τ κύτταρα. 

Ο θύμος αδένας είναι ασυνήθιστος, καθώς είναι μεγαλύτερος και πιο δραστήριος στην παιδική ηλικία και συρρικνώνεται μετά την εφηβεία. . Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται ο θύμος αδένας μπορεί να ρίξει φως στη γήρανση και πώς το ανοσοποιητικό σύστημα αλλάζει μέσω της ζωής. 

Ο θύμος αδένας είναι ένα μικρό όργανο που βρίσκεται πίσω από το λαιμό, αλλά εκτελεί μια σημαντική δουλειά. Ο θύμος αδένας είναι το όργανο όπου 

δημιουργούνται βασικά ανοσοποιητικά κύτταρα που ονομάζονται Τ κύτταρα και εκπαιδεύονται για να βγουν στο σώμα και να καταπολεμήσουν λοιμώξεις και καρκίνο. 

Καθώς γερνάμε ο θύμος μας συρρικνώνεται, καθώς λοιπόν το όργανο συρρικνώνεται, οι περιοχές των Τ κυττάρων αντικαθίστανται με λιπώδη ιστό , σε μια διαδικασία που ονομάζεται εμπλοκή, αφού αντικατασταθεί από λιπώδη ιστό , ο θύμος αδένας δεν μπορεί να εκτελέσει τις ίδιες ανοσολογικές λειτουργίες. Αφήνοντας μας ευαίσθητους σε λοιμώξεις, σε ανοσολογικές διαταραχές και καρκίνους. 

Ο θύμος αδένας εξαφανίζεται καθώς μεγαλώνουμε , αλλά η διαδικασία επιταχύνεται μετά την εφηβεία και, έως την ηλικία των 65 ετών, βασικά δεν είμαστε σε θέση να φτιάξουμε νέα Τ κύτταρα.

Μια ομάδα επιστημόνων στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου κατάφερε να αναδημιουργήσει για πρώτη φορά ένα ζωντανό όργανο -θύμο αδένα-

Η πρόοδος θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για νέες θεραπείες για άτομα με κατεστραμμένο ανοσοποιητικό σύστημα και γενετικές καταστάσεις που επηρεάζουν την ανάπτυξη του θύμου αδένα.

Η ομάδα επανενεργοποίησε έναν φυσικό μηχανισμό που τερματίζεται με την ηλικία για να αναζωογονήσει τον θύμο αδένα σε πολύ ηλικιωμένα ποντίκια. Μετά τη θεραπεία, το αναγεννημένο όργανο είχε παρόμοια δομή με αυτή που βρέθηκε σε νεαρό ποντίκι.

Έγινε επαναφορά της λειτουργίας.

Η λειτουργία του θύμου αποκαταστάθηκε επίσης και τα ποντίκια άρχισαν να παράγουν περισσότερα λευκά αιμοσφαίρια που ονομάζονται Τ κύτταρα, τα οποία είναι σημαντικά για την καταπολέμηση της μόλυνσης.

Η μελέτη διεξήχθη από ερευνητές από το Κέντρο Ιατρικής Έρευνας του Συμβουλίου για την Αναγεννητική Ιατρική στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.

Οι ερευνητές στοχεύουν μια πρωτεΐνη που παράγεται από κύτταρα του θύμου - που ονομάζεται FOXN1 - η οποία βοηθά στον έλεγχο του πόσο ενεργοποιημένα είναι τα γονίδια. Αυξάνοντας τα επίπεδα του FOXN1, η ομάδα ανέθεσε στα βλαστικά κύτταρα να ανοικοδομήσουν το όργανο 

Ελπίδα θεραπείας

"Ένας από τους βασικούς στόχους στην αναγεννητική ιατρική είναι η Aξιοποίηση των Mηχανισμών Eπιδιόρθωσης του ίδιου του σώματος και ο χειρισμός τους με ελεγχόμενο τρόπο για τη θεραπεία της νόσου. 

Μέχρι η επιστήμη να βρει τον απόλυτα ασφαλή τρόπο αναγέννησης του θύμου αδένα ,εμείς μπορούμε να τον φροντίζουμε με την διατροφή. 

Πολλά πλούσια σε βιταμίνη C τρόφιμα όπως σκούρα πράσινα φύλλα, λαχανάκια Βρυξελλών, ακτινίδιο, μπρόκολο, μούρα και ντομάτες προστατεύουν τον θύμο αδένα , ένα ζωτικό όργανο του ανοσοποιητικού συστήματος.

«Οι σπόροι κολοκύθας είναι μια εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου», . Ο ψευδάργυρος είναι ένα από τα πιο σημαντικά ανόργανα ενισχυτικά του ανοσοποιητικού συστήματος και προάγει τη λειτουργία του θύμου αδένα. Αυξάνει επίσης την παραγωγή και τη δραστηριότητα των λευκών αιμοσφαιρίων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις και έχει άμεσες αντι-ιικές ιδιότητες. 

Μαζί με την σωστή διατροφή , χρησιμοποιήστε το πάτημα του θύμου αδένα, για να κρατήσετε τον αδένα ενεργό και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Με τα δάχτυλά σας ή την πλευρά της γροθιάς σας, χτυπήστε πάνω-κάτω περίπου 2-3 ίντσες κατά μήκος του στέρνου σας, μεταξύ και πάνω από το στήθος σας. 

Χτυπώντας απαλά τον αδένα του θύμου δημιουργούνται δονήσεις που διεγείρουν την αύξηση της ωρίμανσης και την απελευθέρωση των λευκών αιμοσφαιρίων.

Ο θύμος αδένας βρίσκεται πίσω από την τρίτη πλευρά, αλλά τυχόν δονήσεις κατά μήκος του άνω στέρνου θα τον διεγείρουν. 

Κάντε το για 15-20 δευτερόλεπτα και συνεχίστε να παίρνετε τακτικές αργές αναπνοές.

Κάνετε 1-3 φορές την ημέρα ή έως 4 σε περιόδους οξείας ασθένειας. Μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεστε για να αποτρέψετε ένα κρυολόγημα ή ασθένεια καθώς ο θύμος αδένας διεγείρεται.

Τόνωση της ενέργειας

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Αυξήστε τη δύναμη και τη ζωτικότητά σας ετοιμαστείτε για την μάχη ...

Σκεφτείτε τι κάνει ο γορίλας πριν την επίθεση ..... μήπως χτυπάει το στέρνο για να δυναμώσει το σύστημα ;; 

σχόλιο 

 Σκοπός του παρόντος σχολιασμού δεν είναι η αδιάκριτη κατάργηση ή υποτίμηση της επιστημονικής πληροφορίας, αλλά με πρόσθεση πνεύματος, μια συμπληρωματική οπτική. Ήλθον ου καταλύσαι αλλά πληρώσαι. [ευελπιστώντας το παρόν να εγγίσει και παρουσιάσει την πνευματική γνώση του συγκεκριμμένου λόγου (αιτίας) της φύσης που φέρει και το πνευματικό μήνυμα συμβουλή και συμβολή. ]. 

Από την ‘’ποιότητα’’ του προστιθέμενου πνεύματος επέρχεται μια αρμονική ή δυσαρμονική αντιμετώπιση του όλου ανθρώπου και της πολύτιμης υγείας του. 

Με την μονομερή μέριμνα υπέρ της σωματικής υγείας που τελευταία θεοποιείται, ο όλος άνθρωπος δυσλειτουργεί. 

Η ευχή της κατ’άμφω υγείας ‘’πρέπει’’ να γίνει πράξη.      

(αν κατάλαβα καλά) εκεί ''ακουμπά'' συνήθως κι ο φερόμενος επί του τραχήλου μας, σταυρός.... εκεί μετά την τύπωση εφ’ημών του σημείου του σταυρού, ‘’επιθέτουμε’’ μετ’ υποκλίσεως, το χέρι μας. … κι αντί να χτυπιόμαστε (σαν γορίλες, σκέτη γη) σταυροκοπιόμαστε (σαν άνθρωποι (λάσπη + πνεύμα).  Με την αυστηρή ακόμη και εμμονική τήρηση ''φυσικών'' νόμων υγιεινής κι όσο εξαντλούμε την μέριμνα για αυτά, σαρκοποιούμε το πνεύμα και χανόμαστε, ενώ με τον σταυρό, και τήρηση των πνευματικών νόμων, πνευματικοποιούμε την σάρκα(1) και σωζόμαστε. Και η πρώτη φάση, η ‘’λογική’’ κατά κόσμον, πνευματικά όμως νηπιακή που θα καλούσαμε και ανθοφορία έρχεται να αντικατασταθεί (αν το θελήσουμε κι αν έλθει χάρις) από την λογική του Θεού. Αυτήν την άλλη λογική, κάπως μας την παρουσιάζει ο απ.Παύλος στην Β’Κορινθ. δίνοντάς μας εφόδια να διαχειριστούμε την όποια ασθένεια που ‘’λογικά’’ μετά το άνθος της υγείας μας επισκέπτεται…. 7 Καὶ τῇ ὑπερβολῇ τῶν ἀποκαλύψεων ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι, ἐδόθη μοι σκόλοψ τῇ σαρκί, ἄγγελος σατᾶν, ἵνα με κολαφίζῃ ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι. 8 ὑπὲρ τούτου τρὶς τὸν Κύριον παρεκάλεσα ἵνα ἀποστῇ ἀπ᾿ ἐμοῦ· 9 καὶ εἴρηκέ μοι· ἀρκεῖ σοι ἡ χάρις μου· ἡ γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται. ἥδιστα οὖν μᾶλλον καυχήσομαι ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου, ἵνα ἐπισκηνώσῃ ἐπ᾿ ἐμὲ ἡ δύναμις τοῦ Χριστοῦ. 10 διὸ εὐδοκῶ ἐν ἀσθενείαις, ἐν ὕβρεσιν, ἐν ἀνάγκαις, ἐν διωγμοῖς, ἐν στενοχωρίαις, ὑπὲρ Χριστοῦ· ὅταν γὰρ ἀσθενῶ, τότε δυνατός εἰμι. (2)

Από το ιστορικό του Τιμίου Σταυρού διακρίνουμε το πέρασμα και τις ‘’φάσεις’’ (από απρόσωπο σε πρόσωπο) και επί της οποίας ‘’συνέχειας’’ (σαν οικοδομή), καλούμαστε ο καθένας να συμπορευτεί και συναναπτυχθεί από απρόσωπο σε πρόσωπο, κατά το αποστολικό…. 19 τεκνία μου, οὓς πάλιν ὠδίνω, ἄχρις οὗ μορφωθῇ Χριστὸς ἐν ὑμῖν! (Γαλ.δ’). Ο Σταυρός φιλοξενείται, φυτεύεται, φυλλοβολεί και τέλος καρποφορεί, όλα τα στάδια, με προϋποθέσεις*. 

Κάτι ανάλογο ισχύει και με τον άνθρωπο. Κι όπως είναι όμορφη η περίοδος της ανθοφορίας αλλά είναι συγχρόνως προστάδιο της ωφέλιμης καρποφορίας, έτσι, καλή η ομορφιά του άνθους της εφηβείας αλλά στόχος είναι το ωφέλιμον της καρποφορίας και ωρίμου ανδρός ή ανδρίδος (γυναικός, της εξ ανδρός προελθούσης). 

Καλή κι απαραίτητη η φυσική υγεία αλλά απαραίτητη με την ωρίμανση του ανθρώπου η πνευματική υγεία που συνάδει με την καρποφορία…. και πέρασμα από το Τ στο προσευχητικό Υ (ύψωση χειρών) και επόμενα χαρίσματα… φωτισμό, μετοχή κατά τάξη με κάθαρση φώτιση τελείωση…. 

Λίαν καλή η αντιμετώπιση των φυσικών μικροβίων, άριστη η αντιμετώπιση των πνευματικών μικροβίων. Καλή η αντιμετώπιση του βιολογικού θανάτου που θα συμβεί άπαξ αλλά δεν μπορούμε να αποφύγουμε, άριστη η αντιμετώπιση του καθ’ημέραν πνευματικού θανάτου με την αποφυγή των οψωνίων του (αμαρτίες). 

Και δια του θανάτου ωσάν πύλη και δια της βιωτής, κάπου θα μας καταλήξει. 

Δια του θησαυρού της ελληνικής ονοματολογίας (αρχή σοφίας, ονομάτων επίσκεψις) μπορούμε να δούμε την διαφορά στον τονισμό. πχ. Η ακατάσχετη επιστημονοσύνη αλλά χωρίς XC, θα καταλήξει από άρα σε αρά, αλλά μόνο όταν ενωθούν/συνδεθούν οι λόγοι της επιστήμης με Τον Λόγο και μόνο έτσι θα βιωθεί η χ+αρά [η οποία θα εκλάμψει δια Της Θεοτόκου συγχρόνως με την άλλη (αρά) να εκλείπει]. 

Έτσι ισχύει και για το μίσος που καρδιά διακατεχόμενη και εμπνεόμενη από αυτό, θα καταλήξει ο άνθρωπος (τονισμός στην λήγουσα) μισός κι όχι ολοκληρωμένος – σώος.    

Και η σε νεαρά ηλικία δραστηριότητα του θύμου αδένος θα καταλήξει σε θυμό. Ώριμοι πλέον, κατασταλαγμένοι πνευματικά θα θυμώνουμε έτσι κι αλλιώς. Η διαφορά αν θα είναι άστοχος ή εύστοχος εξαρτάται από το εν ημίν πνεύμα. Και για την ευστοχία, πρέπει να θυμώνουμε για την αμαρτία και αίρεση κι όχι τον υποκινούμενο από αυτές αμαρτωλό ή αιρετικό. Νάχουμε ''θυμό'' όχι κατά του ιού και των εξαπολυόντων αυτούς.... αλλά κατά του υιού της απωλείας. Αμήν όπως προτείνεται αγιογραφικά, να οργιζόμεθα αλλά να μην αμαρτάνουμε. 

Να αντιληφθούμε την έννοια της βιολογικής συρρίκνωσης και μείωσης δραστηριότητος του θύμου αδένος και την πρόταση εκ Θεού (πνευματικός λόγος της φύσης,  δλδ, γιατί ο καλός Θεός έτσι όρισε να λειτουργεί η φύση μας**)  για μέριμνα προς πνευματική υγεία, όπως έχουμε το φυσιολογικό πέρασμα από την όμορφη ανθοφορία στην ωφέλιμη καρποφορία, συμφέροντάς μας στην αιωνιότητα το πέρασμα από το απρόσωπο και χοϊκό στο πρόσωπο και πνευματικό. Αμήν πρόσωπο προς πρόσωπο δια Σταυρού.    

Και… όπως κουνάμε τον βασιλικό και αναδύεται ευωδία, έτσι να συσταυρωνόμαστε οπότε και συντονιζόμαστε κραδαστικά με μυστικούς προς Θεόν τύπους των ήλων μας (ιδού Κύριε γενηθήτω το θέλημά ΣΟΥ) αντικαθιστώντας τους ιδιόχειρους χ+τύπους και αντί να μας διαφυλάττει η πληροφορία και γνώση της φυσιολογίας, να μας φυλάει το υπερόπλο μας... προς θεολογία και μετοχή στην δόξα και Φως. Αμήν γένοιτο. 

--- 

(1) Σαρκοποίηση του πνεύματος ή πνευματικοποίηση της σάρκας

(2) Αγάπησα το μαρτύριο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός Αγάπησα το μαρτύριο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός («Αγάπησα το μαρτύριο, το οποίο τόσο παράξενα καθαρίζει την ψυχή») όχι φυσικά αδιακρίτως και ανοήτως και με θρασύτητα να εκτίθεται κάποιος στην ασθένεια (άλλο υπέρλογο θάρρος εκ Θεού και ελπίδα, κι άλλο θράσος με παράλογη α-νοησία) αλλά αν το επιτρέψει ο καλός Θεός, να το διαχειριστούμε σοφά και να εκμεταλλευτούμε προς ψυχική ωφέλεια, όποια ασθένεια ή θλίψη μας ''τύχει''...  

--- 

* κι η προϋπόθεση της φιλοξενίας του τρίκλωνου (όπως συνέβη άπαξ) έξω ιστορικά και παρατείνεται εις τους αιώνες, εν ημίν διαχρονικά, κατά τάξη και ετοιμότητα, περνά από ανάλογα ‘’στοιχεία’’.  

Την κατ’αρχάς καλή προαίρεση φιλοθεΐας (κάθετο σκέλος του σταυρού) ως ακριβή και στέρεη πίστη και συγχρόνως ως απόδειξη του πρώτου, της φιλανθρωπίας (οριζόντιο σκέλος του σταυρού) ως διακονία, ικανή και αναγκαία συνθήκη η εν πράγμασι ύπαρξη, και των δυο ως συνδυασμός, για να τύχουν της θείας επισκέψεως (της Τριάδος εν Μονάδι και μονάδος εν τριάδι) γνωστή ως φιλοξενία του αβραάμ.  … και την κατά δεύτερον ανταπόκριση εκ Θεού της καλής προαιρέσεως, που χαρίζει Ο Κύριος ευλογίες, Τον ίδιο Του τον εαυτό…. προσθέτοντας στην κεφαλή του ‘’α’’ της αλήθειας και αγάπης (όπως προσετέθη το α στον άβραμ μετακληθέντος σε αβραάμ)  και του ‘’ρ’’ της  δικαιοσύνης στο σώμα του κάθε ανθρώπου, όπως ιστορικά συνέβη στην σάρρα από σάρα. (Γεν.ιζ’ 5 και 15) : … 5 καὶ οὐ κληθήσεται ἔτι τὸ ὄνομά σου ῞Αβραμ, ἀλλ᾿ ἔσται τὸ ὄνομά σου ῾Αβραάμ… 15 Καὶ εἶπεν ὁ Θεὸς τῷ ῾Αβραάμ· Σάρα ἡ γυνή σου οὐ κληθήσεται τὸ ὄνομα αὐτῆς Σάρα, ἀλλὰ Σάρρα ἔσται τὸ ὄνομα αὐτῆς.

Κι η φυλοβόλληση επιτυγχάνεται δια της μετανοίας (όπως πότιζε τα τρία ‘’ξεχασμένα’’ και μισοκαμμένα ραβδιά, με το νερό του Ιορδάνη καθ’ημέραν ο Λωτ) ενώ ο καρπός είναι η Θεία Κοινωνία, δια Του οποίου αίματος γίνεται η απόπλυσις….   

Και… όπως δια μικράς υπνώσεως του ΑΔΑΜ εξήγαγε εκ της πλευράς του την ΕΥΑ που είναι μήτηρ (εξωτερική) πάντων των ζώντων έτσι και δια μερικής υπνώσεως (Στον Πανάγιο Τάφο Ο Κύριος εκείνες τις 33 ώρες) δια πλευράς μας εισάγει ο καλός Θεός, στην έσω Ζωή. Δια των δύο κρουνών εκ Της Πλευράς. Της αφέσεως και της γνώσεως. 

Ζωή, δια Σταυρού και δια Σταυρού, χαρά εν όλω τω κόσμω. Μαθαίνοντας αυτός ο ίδιος ο σταυρός τον τρόπο διαχείρισης υγείας ή έλλειψής της. 

Πάρε δυό σανίδες καί φτιάξε ἕνα σταυρό. Έλεγε ο Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς.

Ἡ μιά σανίδα εἶναι ἡ προσευχή πρός τόν Θεό. Ἡ ἄλλη, ἡ ἐλεημοσύνη πρός τούς ἀνθρώπους. Ἡ προσευχή σέ ἀνεβάζει ὅλο καί πιό ψηλά στόν Θεό.

Ἡ ἐλεημοσύνη πλαταίνει ὅλο καί περισσότερο στούς γύρω μας ἀνθρώπους. Ἡ γαλήνη πού δοκιμάζουμε, ὅταν ἀναθέσωμε τόν ἑαυτό μας στό θέλημα τοῦ Θεοῦ, εἶναι τό καρφί. Χρειάζεται νά ἔχωμε γαλήνη καί ὑπομονή. Γιατί μόνο τότε, μόνο μέ τό κ α ρ φ ί αὐτό θά στερεωθοῦν οἱ δύο αὐτές σανίδες (ἡ προσευχή καί ἡ ἐλεημοσύνη) καί θά γίνουν πηγή εὐλογίας: Σ τ α υ ρ ό ς.

Μήν τήν ἀποχωρίζεσαι ποτέ τήν ἐλεημοσύνη καί τήν προσευχή. Αὐτές θά κατεβάσουν τήν εὐλογία καί τήν παρηγοριά ἀπό τόν οὐρανό στήν καρδιά σου. Καί θά τήν δροσίσουν, ὅπως δροσίζει ἡ πρωϊνή δροσιά τό διψασμένο χορταράκι.
 

** πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών... (προφ.Ηλίας + προφ. Μωυσής)

--- 

αυτό περί κραδασμών μου θύμισε Το ‘’ν’’ και το ‘’σ’’ ελληνορθοδόξως κρινόμενο με μας να μην εξαντλούμε τις ενέργειές μας στα έξω, αλλά να δομούμε το ‘’ν’’ του εν ημίν ναού και να μετέχουμε του θείου πυρός (σ) ….   

άλλα σχετικά, συνειρμικά και πιθανόν ωφέλιμα, νάναι οι παρακάτω προτεινόμενοι δεσμοί… 

Σταυροκεντρική παιδεία από ίχνος έως πληρότητος 

Πως γίνεται μέσα στην καρδιά μας η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού. Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου 

Σταυρός… σε θεωρία και πράξη 

μια κουκίδα ο άνθρωπος (περί θανάτου και Ζωής δια Σταυρού) 

Δεξιά και αριστερή επίγνωση, άνω και κάτω… σταυροειδώς 

Σταυρωτές, σταυρούμενοι και κληρονόμοι 

Δια των αγίων Σάββα και Νικολάου, 5/6 Δεκ, η επίγνωσις της αλφαβήτας της πίστεως και αυτογνωσία


…παρότι λοιπόν σαν νέος ο άνθρωπος έχει ας πούμε το πλεονέκτημα του θύμου αδένος και της έντονης δραστηριότητος του βιολογικού ανοσοποιητικού, συγχρόνως η αδιακρισία, η απειρία, το θυμώδες, οι ορμές που συνοδεύουν τα καλοταϊσμένα και γερά σώματα, η μη ύπαρξη πνευματικής παιδείας και συστολών, (αν δεν μεριμνήσουν οι μεγαλύτεροι παιδευτές του να του γνωρίσουν τις αόρατες δόλιες παγίδες) είναι εκτεθειμένος σε χειρότερα μικρόβια. Τα πνευματικά. Αυτά, σαν αμαρτία (αστοχία) θα τα βρει μπροστά του, θα ταλαιπωρήσει άλλους (τάχα αγαπώμενους) και θα παιδευτεί κι ο ίδιος, όχι μόνο προσωρινά, αλλά χωρίς μετάνοια και διόρθωση, δυστυχώς και αιώνια. Ο έμπειρος και διακριτικός άγιος π.Αρσένιος, μας ενημερώνει σχετικά… ώστε ΑΝ θέλουμε νάμαστε προσεκτικοί και να ‘’τρέχουμε’’ την πνευματική υγεία παράλληλα με την σωματική.   

γκρίνια στην οικογένεια θυμός και αμαρτία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου