Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

μια κουκίδα ο άνθρωπος (περί θανάτου και Ζωής δια Σταυρού)

(περιφραστικά/τηλεγραφικά) Μια κουκίδα ο άνθρωπος στον μικρόκοσμό του…. μια κουκίδα, αλλά πολύτιμη δια Σε ως κόρη οφθαλμού, Συ Ο οφθαλμός επίβλεψον!!

Υπέπεσαν επ’αυτού ουράνιες (εκ του μακροκόσμου) σκοτεινές δυνάμεις να τον συνθλίψουν… (από πάνω προς τα κάτω)

Αναστήθηκαν δολίως εκ του μικρο-μικρόκοσμου ιοί να τον θανατώσουν (από κάτω προς τα πάνω)

Αλλ’ ω Άνθρωπε και Υιέ Θεού δια του Σταυρού** και Ονόματός Σου, δια Του οποίου παν γόνυ, επουράνιον επίγειον και καταχθόνιον κλίνει, στερέωσον, επίβλεψον στην επίγνωση της Αληθείας Σου, σώσον και αγίασον!!

Εχθροί αγαρηνοί ως κύνες περικύκλωσαν τον δούλον Σου εκ δεξιών και ευωνύμων να τον μηδενίσουν ….. Εχθροί έσω κι έξω του αγαπημένου Σου έθνους*...

δώρησαι εκ Της πλευράς Σου κρουνούς αφέσεως και γνώσεως… δι ευχών Της
γλυκυτάτης Θεοτόκου και των αγαπημένων Σου

(σχηματικά)

προαιώνιοι εχθροί του ανθρωπίνου γένους (αόρατοι – κάθετο σκέλος)
(από τον μακρόκοσμο εναέρια τελώνια και στοιχεία του κόσμου τούτου)





….. εχθροί επίγειοι εκ του μικροκόσμου (ορατοί)






ηνεώχθη ο άδης…. επετράπη ο θάνατος
να ανέλθει (εκ του μικρο-μικρόκοσμου) και περισφίξει την καρδίαν μας

επέτρεψε ο καλός Θεός(1) να δείξει τα δόντια του ο βιολογικός θάνατος για να μας χαρίσει (αν θελήσουμε) την νίκη κατά του πνευματικού θανάτου αναδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι ο Σταυρός είναι το κλειδί από τον θάνατο στην Ζωή.

---

λιτή ανάλυση

είναι ο άνθρωπος όντως μια φαινόμενη, σχεδόν αμελητέα, κουκίδα  εμπεριεχόμενη ως βιολογικό σώμα μέσα στο αχανές σύμπαν. Αυτό όμως που κάνει αυτήν την μοναδική και ανεπανάληπτη κουκίδα σπουδαία, είναι όταν θα αντιληφθεί την πνευματική του διάσταση και ότι δι αυτής, όχι μόνο εμπεριέχεται, αλλά εμπεριέχει εν δυνάμει όλο το σύμπαν. Ένα εν δυνάμει που καλούμαστε να το ανακαλύψουμε και μεταμορφώσουμε χάριτι ως εν ενεργεία. Είναι ο ίδιος δρόμος από το κατ'εικόνα στο καθ'ωμοίωση. Από το προσωπείο στο πρόσωπο, από την σάρκα στο πνεύμα.

περί εθνών και λαών

* μπορεί να φαίνονται πολλά τα έθνη και οι λαοί επί γης, αλλά κατά Θεόν, πνευματικώ τω τρόπω, είναι ΜΟΝΟ δύο, προσκαλώντας μας κι εμάς έτσι να δούμε την πολυπλοκότητα, απλά και με διάκριση. …23 καὶ εἶπε Κύριος αὐτῇ· δύο ἔθνη ἐν γαστρί σου εἰσί, καὶ δύο λαοὶ ἐκ τῆς κοιλίας σου διασταλήσονται· καὶ λαὸς λαοῦ ὑπερέξει, καὶ ὁ μείζων δουλεύσει τῷ ἐλάσσονι. 24 καὶ ἐπληρώθησαν αἱ ἡμέραι τοῦ τεκεῖν αὐτήν, καὶ τῇδε ἦν δίδυμα ἐν τῇ κοιλίᾳ αὐτῆς. 25 ἐξῆλθε δὲ ὁ πρωτότοκος πυρράκης, ὅλος ὡσεὶ δορὰ δασύς· ἐπωνόμασε δὲ τὸ ὄνομα αὐτοῦ ῾Ησαῦ. 26 καὶ μετὰ τοῦτο ἐξῆλθεν ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ, καὶ ἡ χεὶρ αὐτοῦ ἐπειλημμένη τῆς πτέρνης ῾Ησαῦ· καὶ ἐκάλεσε τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιακώβ. (Γεν.κε’)

Διακρινόμενα μεταξύ τους ή από την τρωτή τους πτέρνα [που συμπυκνώθηκαν στους έλληνες και ιουδαίους, τους φιλοσόφους και φιλοδυνάμους που αν δεν πληρωθεί με Πνεύμα άγιο (στον τύπο του πατρ.Ιακώβ) εξ αυτής της κερκόπορτας, εισάγεται και υπερισχύει ο θάνατος … 22 ἐπειδὴ καὶ ᾿Ιουδαῖοι σημεῖον αἰτοῦσι καὶ ῞Ελληνες σοφίαν ζητοῦσιν, (Α’Κορ.α’)] ή τον λαό(1) του Θεού, πραγματικά φιλοθέους και φιλαλήθεις,  τους εσταυρωμένους, παρά το φαινόμενον του σκανδάλου ή της μωρίας. Κι η επιλογή, είναι ζήτημα Ζωής ή θανάτου. 


Προσανατολισμός και κίνηση προσώπου ή προς την όαση (999) αγάπη και Φως πεντηκοστής δια σταυρού ή προς τον αντικατοπτρισμόν της όασης και φαντασία/είδωλα (666) ακολουθώντας τα προαιώνια δολώματα της φυγοκέντρου ‘’ότι κυνηγώντας και κατέχοντας γνώσεις και δυνάμεις’’ θεοί έσεσθε. Αλλά με λεπτή διαφυγούσα ολέθρια παράμετρο…. θεοί χωρίς Θεό.  

(1) 16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός (Β’Κορ.ς’)

περί σταυρικής δομής και λειτουργίας του ανθρώπου

** ο άνθρωπος είναι ανηρτημένος ‘’ακίνητος’’ επί χωροχρονικού σταυρού, (μη δυνάμενος σωματικά να ξεφύγει ούτε χιλιοστό ούτε δευτερόλεπτο του καθορισθέντος του χωροχρόνου) με διαστάσεις τον χώρο ως κάθετο σκέλος και τον χρόνο ως οριζόντιο). Σταυρός είναι στην λειτουργικότητα με τον διττό φυσικοπνευματικό του μεταβολισμό και με άλλες σταυροειδώς μεταξύ τους παραμέτρους, θεωρίας + πράξης, φιλοθεΐας + φιλανθρωπίας, αγάπης + αλήθειας… . Καλείται λοιπόν να επιλέξει πλευρά και να εργαστεί επ’αυτής. Ή με τους σταυρωτές ή με τους σταυρούμενους, συσταυρούμενος με Τον Κύριο. (Σταυρωτές, σταυρούμενοι και κληρονόμοι). Αμέσως με την θεωρητική τοποθέτηση αρχίζει η πρακτική απόδειξη αγάπης και έχθρας. Η πράξη ενδεικνύει την υποκινούσα θεωρία και η θεωρία αποδεικνύεται εκ της πράξεως (και έργων). Αυτή η συνάφεια του ορατού σκέλους (πράξη) και αοράτου (θεωρία) που λειτουργεί σταυροειδώς, εκτυπώνεται ευκρινώς στο φυσικό παράδειγμα του κινούμενου ορατού νέφους και υποκινούντος αοράτου ανέμου.

Οπότε, επί του πρακτέου, ο ενιαίος εσταυρωμένος διττός άνθρωπος τελικά, ή θα είναι ενάντιος της φύσης του όσο εναντιώνεται στον σταυρό και ΖΩΗ συνεργαζόμενος με τον θάνατο ή θα έχει την ελάχιστη αυτογνωσία ως βάση προς θεογνωσία και θα εναντιώνεται στον θάνατο δια Σταυρού προφυλάσσοντας τον σταυρό και ζωή του.   

Επιτίθεται με λύσσα ο ένας εχθρός κατά του Σταυρού όπου κρεμάστηκε η Ζωή και κατά του σταυρού όπως σχηματοποιήθηκε η ζωή μας, διττά. Κι ο πόλεμος, έχει αυτά τα δύο σκέλη. Το αόρατο, κάθετο Ι, Ι τάγμα δαιμόνων εξ ουρανού (από  πάνω προς τα κάτω) και εκ της γης (από κάτω προς τα πάνω) (μακρόκοσμος – μικρο-μικρόκοσμος) και ορατό σκέλος το οριζόντιο, με τους ορατούς εχθρούς υπηρέτες του. Τους εν γνώσει και αγνοία.     

Ως ελάχιστη αυτοσυντήρηση, απευθυνόμενος σε νοήμονες ανθρώπους, οι καταστάσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε μας καλούν να αντιδράσουμε στον ίδιο τον θάνατο ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να διασφαλίσουμε το ίχνος ζωής που υπόσχεται με προϋποθέσεις σταυρικές, ΖΩΗ αιώνιο.

Σταυρικώς τα μυστικά και μυστηριακά εφόδια , δύο μυστικά (ελπίδα και υπομονή) συνδυαζόμενα με τα δύο επαναλαμβανόμενα μυστηριακά (εξομολόγηση και Θεία κοινωνία).

Σταυρικώς η βιωτή μας, μη εξαντλούμενη πράξη και θεωρία, στο να κάνουμε τον σταυρό μας ορθοδόξως, αλλά ενεργητικά ως τρόπος ζωής, να γίνουμε σταυροφόροι με  προσευχή (κορωνίδα/κεφαλή) νηστεία (βάση/κοιλία) [δια των οποίων δύο ενεργειών εκπορεύεται το κάθετο σκέλος, το αόρατο Ι, Ι τάγμα δαιμόνων είτε αυτό μας επιτίθεται από πάνω μακρόκοσμο είτε από κάτω μικρο-μικρόκοσμο… 21 τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ. (Ματθ.ιζ’)] ακρόαση και τήρηση (δεξιά και αριστερά, σε ορατό και αόρατο επίπεδο), το μόνο πολίτευμα που μπορεί να δώσει την λύση. Συνέχεια στις Ισορροπίες και άκρα στην Ορθοδοξία (εντός των τειχών…) όπου αυτά τα 4 άκρα με την θεία Τριαδική επίσκεψη ορίζει το τέλειο πρότυπο, χρυσοπλωκότατο πύργο και δωδεκάτειχο Πόλι… Δια Της Οποίας νικάται κατακράτος ο εχθρός…. ο ενεργών σ’αυτόν τον αιώνα με τους υπηρέτες του (ορατούς και αοράτους) προγνωρίζοντάς μας και το τέλος της όλης αντιπαράθεσης: … 15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν. 

Επιτράπηκε η όλη επίθεση (και έτσι γινόταν απ’αρχής έως της συντελείας) για να μας δώσει το καλό ερέθισμα δια του φόβου του ενός (βιολογικού) αναπόφευκτου να κινηθούμε δια σταυρού να νικήσουμε τον άλλον (πνευματικό).  Να διακρίνουμε πίσω από τους πολλούς λαούς, ΜΟΝΟ δύο. Πίσω από τα πολλά έθνη ΜΟΝΟ δύο. Πίσω από τους πολλούς φαινόμενους εχθρούς τον ΕΝΑΝ διττό που ενεργεί σε δύο διαστάσεις και σκέλη [αόρατο (κάθετο) και ορατό (οριζόντια)], πολέμιο του ΣΤΑΥΡΟΥ, οπότε και τον ΕΝΑΝ βοηθό, Εσταυρωμένο. …Σε αυτόν τον κόσμο είμαστε μόνον εγώ και ο Θεός (αββάς Αλώνιος)

από το προσωπείο στο πρόσωπο, από το κενό σχήμα στην ουσία, από το κατ’εικόνα στο καθ’ωμοίωση

17 Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι, ἀλλὰ πληρῶσαι. (Ματθ.ε’)… Σήμερα παγκόσμια ημέρα ‘’π’’ day (3.14 - 14 Μαρτίου), είναι μια καλή αφορμή με ερέθισμα τα σχήματα, ειδικά τον απρόσωπο ισοσκελή σταυρό που παρατέθηκε λίγο πιο πάνω, σύμβολο, δομή και λειτουργικότητα επιγείας ζωής και την γεωμετρία, να προσεγγίσουμε και οικειωθούμε με Τον Γεωμέτρη δια του προσώπου και ορθοδόξου Σταυρού και των μυστικών και μυστηριακών εφοδίων Του, που ΜΟΝΟ με μπόλιασμα δωρεών και χάρης, ως καλό εμβόλιο XC, (ελθέ και σκήνωσον εν ημίν και καθάρισον ημάς…) μπορεί να αντισταθούμε στον θάνατο και κερδίσουμε ΖΩΗ. Σταυρός σε θεωρία και πράξη.

Είναι η υγιής ευθεία κίνηση του νοός μαζί με την κυκλική και ελικοειδή (που συνανυψοί και τον χου) από το δημιούργημα Στον Δημιουργό, ΑΝ με ελευθερία επιλέξουμε την Ουσία από το απρόσωπο σχήμα. Το ίδιο ισχύει και με το εξάκτινο. [Εξάκτινο και σταυρός… (με ή χωρίς Χριστό) , δλδ ενσυνείδητη επιλογή και όστις θέλει….  σαρκοποίηση του πνεύματος ή πνευματικοποίηση της σάρκας].

Αμήν Σταυρέ του Χριστού σώσον ημάς τη δυνάμει Σου…

βιωματικά έσω, κατά τάξη ετοιμότητα, προαίρεση και δωρεά, όπως και ιστορικά εξωτερικά προτυπώθηκαν … με εμφύτευση του τρίκλωνου δέντρου στην καρδιά, πότισμα από τα νάματα του ιορδάνη για φυλλοβόληση (και άφεση) και τέλος μετοχή του καρπού Του Σταυρού (Θεία Κοινωνία που πυρ τυγχάνει).  

…αμήν δι ευχών διόρθωση βίου, γιατί, πόσο υποκριτικό θάναι τελικά αλλά και ευθύνη μας, ότι παρότι αμυνόμαστε στα σύνορα της πατρίδος για να μην περάσει ο εξωτερικός εχθρός, έσωθεν μπορεί νάμαστε παραδομένοι στα εσωτερικά πάθη που είναι και η κερκόπορτα δια της οποίας μπορεί να εισέλθει ο ένας εχθρός. Ο θάνατος.

Σωματικά, εξωτερικά, όντως μπορεί να φαινόμαστε κέρβεροι και να αποκομίζουμε και επευφημίες (χωρίς να υποτιμάται η παρουσία ως θώρακας) αλλά στην βαθεία καρδία ενώ τάχα πολεμάμε αγαρηνούς και εχθρούς πίστεως και πατρίδος, όσο είμαστε φιλήδονοι, πολυγαμικοί, πλεονέκτες, εκδικητικοί, υβριστές θείων…. με αυτά όμως τα ανεξομολόγητα πνευματικά χαρακτηριστικά, μάλλον εν αγνοία μας συνεργαζόμαστε με τον αντίπαλο παρά τον κοντράρουμε.     

Μυστήρια και θεία βοήθεια υπάρχει αρχάγγελος Μιχαήλ φύλαξ συνόρων της ρωμηοσύνης αμήν κι εμείς να συνεργαζόμαστε επί το αυτό και να στώμεν καλώς.    

Συμπυκνωμένα συμβαίνουν σ’αυτόν τον ευλογημένο τόπο, (που όρια έχει σταυροειδώς ως κεφαλή την ΘΡΑΚΗ - κοιλία την ΚΡΗΤΗ και δεξιά - αριστερή πλευρά το ΙΟΝΙΟ - ΙΩΝΙΑ, αντίληψη που αποκτάται, από όποιον φιλαλήθη έχει ανέλθει και ψηλαφήσει το πέραν του γιν - γιανγκ φωτισμού κι αυτού αποτυπωθέντος μυστικά στην πατρίδα μας), ώστε συνειδητά να πολεμά για το άλλο, ΑΔΥΤΟ Φως που μας έκανε την τιμή να σφραγίσει την πνευματική ταυτότητά μας, και που ως άλλες θερμοπύλες γίνονται κυματοθραύστες των επιθέσεων του σκότους και ρυπαρών εθνών… 

Νίκη του Φωτός, που προσδοκά μυστικά όλος ο κόσμος δια της κόρης του Φωτός και οφθαλμού του κόσμου, Ελλάδος (όχι εθνικιστικά ψωροπερήφανα, αλλά ως ευλογημένο έθνος και λαός του Θεού του Ζώντος, όσο τα μέλη του γινόμαστε ναός Του).   

Κι η Ζωή, είναι ο μονόδρομος που καλείται να βαδίσει ο ΑΔΑΜ, ο πληττόμενος όλος κόσμος από τον αντίδικο με το θανατικό, απ’άκρου εις άκρον, όπως ο ΑΔΑΜ  εκτείνεται από Ανατολάς έως Δυσμάς και από Άρκτου έως Μεσημβρίας… στενεύοντας και στεναχωρώντας τον πλατυσμό μας για να διανοιχθεί ο δρόμος προς ύψωση, δρόμος αγιασμού, σωτηρίας, επίγνωσης αληθείας. Το θείο θέλημα.  Η ΟΔΟΣ και Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ και  Η ΖΩΗ. Δια XC, Τριαδικός Θεός. Αμήν γένοιτο γένοιτο.  

---

Συμπερασματικά ευνόητα εκτιμώ, σταυροειδώς [αοράτως (κάθετο σκέλος) και ορατώς (οριζόντιο) πολεμούμαστε από τον έναν εχθρό, καθ’όλην την διάρκεια της επιγείου ζωής μας κι όχι μόνο την ευλογημένη περίοδο της σαρακοστής που διανύουμε, σταυροειδώς με την πανοπλία του Σταυρού αντιμαχησόμεθα για την νίκη κατά του ενός στεφάνου (κορώνας ιού, φθοράς και θανάτου) προς την απόκτηση του άλλου, του αφθάρτου στεφάνου, αληθινού και Ζωής, εκ Του Υιού…

Το στάδιον των αρετών ηνέωκται, οι βουλόμενοι αθλήσαι εισέλθετε, αναζωσάμενοι τον καλόν της νηστείας αγώνα. Οι γαρ νομίμως αθλούντες, δικαίως στεφανούνται. Και αναλαβόντες την πανοπλίαν του Σταυρού, τον εχθρόν αντιμαχησόμεθα, ως τείχος άρρηκτον κατέχοντες την Πίστιν, και ως θώρακα την προσευχήν, και περικεφαλαίαν την ελεημοσύνην. Αντί μαχαίρας την νηστείαν, ήτις εκτέμνει από καρδίας πάσαν κακίαν. Ο ποιών ταύτα, τον αληθινόν κομίζεται στέφανον, παρά του Παμβασιλέως Χριστού, εν τη ημέρα της Κρίσεως.

Ονόματι Κυρίου μάστιζε εναντίους… παραινούμαστε από την κλίμακα του αγ.Ιωάννου σιναΐτη για την ανάβασή της αλλά και ψαλμικώς: πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς· κυκλώσαντες ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς. ἐκύκλωσάν με ὡσεὶ μέλισσαι κηρίον καὶ ἐξεκαύθησαν ὡς πῦρ ἐν ἀκάνθαις, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς. (ψαλμ.117) … διότι το όνομα του Ιησού Χριστού έχει αυθυπάρχουσα ενέργεια και Χάρη και έχει τόση δύναμη, όση δύναμη και Χάρη έχει η Θεότητά Του!

Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς. Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν μας. Έρχου Κύριε…. 

Ἐρχόμενος ὁ Κύριος, πρὸς τὸ ἑκούσιον Πάθος, τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τῇ ὁδῷ. Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα, καὶ παραδοθήσεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καθώς γέγραπται περὶ αὐτοῦ. Δεῦτε οὖν καὶ ἡμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθῶμεν αὐτῷ, καὶ συσταυρωθῶμεν, καὶ νεκρωθῶμεν δι' αὐτόν, ταῖς τοῦ βίου ἡδοναῖς, ἵνα καὶ συζήσωμεν αὐτῷ, καὶ ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ, οὐκέτι εἰς τὴν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ, διὰ τὸ παθεῖν· ἀλλὰ ἀναβαίνω πρὸς τὸν Πατέρά μου, καὶ Πατέρα ὑμῶν, καὶ Θεόν μου, καὶ Θεὸν ὑμῶν, καὶ συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τὴν ἄνω Ἱερουσαλήμ, ἐν τῇ Βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.


Κι ερχόμενος Ο Κύριος, αν βρει κεκαθαρμένες διάνοιες και συσταυρούμενη προαίρεση κατά το ‘’γενηθήτω Κύριε το θέλημά Σου’’ δεν ενεργεί μακράν και έξω από εμάς, αλλά μια σπιθαμή κάτω από το στέρνο …. μετά το Χριστός ανέστη εκ νεκρών και τύπωση στην κεφαλή,  εκεί στην κοιλία με το θανάτω θάνατον πατήσας ανενεργεί τον πνευματικό θάνατον, τον δράκοντα και φθορά, διαλύοντας το νέφος που περικυκλώνει την καρδία μας και την κάνει να λυπάται κοσμικώς, να μουδιάζει, να ακινητεί.


κι όπως χάριτι καλό είναι να μεταστρέψουμε τον φόβο βιολογικού θανάτου σε φόβο Θεού οπότε και φόβο μην πεθάνουμε πνευματικά συνεργαζόμενοι με την ‘’γλυκειά’’ αμαρτία… αλλά διακρίνοντας και νικώντας την, καθ’ημέραν, έτσι και επιβάλλεται να μεταστρέψουμε την άστοχη κοσμική λύπη που κατεργάζεται θάνατο σε λύπη κατά Θεόν, ώστε μετανοούντες, να σωθούμε και Ζήσουμε… όπως παραινεί ο απόστολος Παύλος… 10 ἡ γὰρ κατὰ Θεὸν λύπη μετάνοιαν εἰς σωτηρίαν ἀμεταμέλητον κατεργάζεται· ἡ δὲ τοῦ κόσμου λύπη θάνατον κατεργάζεται. (Β’Κορ.ζ’)


αμήν να μετάσχουμε αυτήν την πασχαλιά, εκτυπώτερον την ζωηφόρον ανάστασιν, μη υποτιμώντας και παραβλέποντας την προϋπόθεση, που είναι το…  δεύτε να συμπορευτούμε, να νεκρωθούμε να συσταυρωθούμε για να συζήσουμε…   

καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί ο Θεός, και πνεύμα ευθές εγκαίνισον εν τοις εγκάτοις μου…


όπως οι άγιοι μας γνώρισαν ότι για την έλλαμψη θείου Φωτός προαπαιτείται η κάθαρση. Αμήν δι ευχών.  


---

Δι ευχών και ενεργείας της πύρινης στήλης και ουράνιας σκέπης και μόνης γέφυρας της μετάγουσας τους εκ γης προς ουρανόν.... γλυκυτάτης Πανάγνου Θεοτόκου.

Με εμπιστοσύνη ότι δικαίων ψυχαί εν χειρί Θεού (κλπ εκ της Σοφίας Σολομώντος) και ούτε τρίχα δεν πέφτει, αν δεν το επιτρέψει Ο Κύριος (1) ...




όπως και αποτυπώθηκε θαυμαστά και φαίνεται στις παραπάνω φωτο, ώστε να λαμβάνουμε υπόψην μας, ότι σε περιπτώσεις πλήθυνσης δαιμονικών επιθέσεων ακόμη και υπέρ του μέτρου της αντοχής μας, ειδικά όταν ασθενούμε και ζούμε στο πετσί μας το μίσος του ανθρωποκτόνου, ότι η αγκαλιά Της Παναγίας μας είναι έτοιμη να μας δεχτεί. (φωτο πάνω από το παρεκκλήσι του αγ.Ανδρέα (2) που φιλοξενεί την Παναγία τριχερούσα, φανείσα διαχρονικά τρίτη χειρ βοηθείας μας... )

(1) Άγιος Λουκάς Κριμαίας: Κάποιος Άλλος αδερφέ κυβερνάει το σύμπαν

(2) 6 ἀνδρίζου καὶ ἴσχυε, μὴ φοβοῦ μηδὲ δειλιάσης μηδὲ πτοηθῇς ἀπὸ προσώπου αὐτῶν, ὅτι Κύριος ὁ Θεός σου ὁ προπορευόμενος μεθ᾿ ὑμῶν ἐν ὑμῖν, οὔτε μή σε ἀνῇ, οὔτε μή σε ἐγκαταλίπῃ. 7 καὶ ἐκάλεσε Μωυσῆς ᾿Ιησοῦν καὶ εἶπεν αὐτῷ ἔναντι παντὸς ᾿Ισραήλ· ἀνδρίζου καὶ ἴσχυε, σὺ γὰρ εἰσελεύσῃ πρὸ προσώπου τοῦ λαοῦ τούτου εἰς τὴν γῆν, ἣν ὤμοσε Κύριος τοῖς πατράσιν ὑμῶν δοῦναι αὐτοῖς, καὶ σὺ κατακληρονομήσεις αὐτὴν αὐτοῖς· 8 καὶ Κύριος ὁ συμπορευόμενος μετὰ σοῦ οὐκ ἀνήσει σε, οὐδὲ μή σε ἐγκαταλίπῃ· μὴ φοβοῦ μηδὲ δειλία. ........ 23 καὶ ἐνετείλατο Μωυσῆς ᾿Ιησοῖ καὶ εἶπεν· ἀνδρίζου καὶ ἴσχυε, σὺ γὰρ εἰσάξεις τοὺς υἱοὺς ᾿Ισραὴλ εἰς τὴν γῆν, ἣν ὤμοσεν αὐτοῖς Κύριος, καὶ αὐτὸς ἔσται μετὰ σοῦ. (Δευτερον.λα') 

ανδρίζου και ίσχυε.... μη φοβού μη δειλιάς.... ο πόλεμος είναι ο ίδιος (κατά του νοητού αμαλήκ που θέλει να επιβάλει την δική του ''ειρήνη'' ) κι Ο Κύριος βοηθός εν κρυφαία χειρί.... προπορεύεται.... συμπορεύεται και συμπολεμεί....

Αυτός Ο ίδιος Κύριος, που αψευδώς είναι μεθ’ημών έως της συντελείας ως Α+Ω είναι Αυτός που βοηθά εν χειρί κρυφαία .... κάθε αγωνιστή κατά του αμαλήκ.... και τελικά δωρίζει την υπέρ νουν ειρήνη...  σε πόλεμο είμαστε, φύσει πνευματικό και αυτήν την ειρήνη χρειαζόμαστε, γνωρίζοντες ποιος είναι Ο Πανάγαθος, πάνσοφος και παντοδύναμος Δοτήρ….  

τοῖς πλέουσι σύμπλευσον, τοῖς ὁδοιποροῦσι συνόδευσον, τοὺς νοσοῦντας ἴασαι, ὁ ἰατρός τῶν ψυχῶν καί τῶν σωμάτων ἡμῶν.


…αφήνοντας πίσω ηττημένους όσους εργάζονται για την παγκοσμιοποίηση και ειρήνη του αμαλήκ (με όλους εμάς αιχμαλώτους με κατεβασμένα αντί υψωμένα προς προσευχή, χέρια) αφήνοντας πίσω αυτούς που καυχώνται που σχεδιάζουν και εκτελούν κατά γράμμα το έγκλημα κατά της ανθρωπότητος και το παίζουν (αυτοεκπληρούμενοι) προφήτες όπως στο νταβός οικονομικό φόρουμ που έγινε την 20 Ιαν 2020 και είχε εμφανές σύμβολο τα 3 6άρια και την κορώνα (κορωνοϊό) για να απαντήσουμε και αμήν ζήσουμε τον μόνο νικηφόρο ΣΤΑΥΡΟ… 14 ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, δι' οὗ ἐμοὶ κόσμος ἐσταύρωται κἀγὼ τῷ κόσμῳ. (Γαλ.ς’)



---

νέκρωση μελών αμαρτίας 

Ὁ Θεός, ὁ μέγας καὶ αἰνετός, ὁ τῷ ζωοποιῷ τοῦ Χριστοῦ σου θανάτῳ εἰς ἀφθαρσίαν ἡμᾶς ἐκ φθορᾶς μεταστήσας, σὺ πάσας ἡμῶν τὰς αἰσθήσεις τῆς ἐμπαθοῦς νεκρώσεως ἐλευθέρωσον, ἀγαθὸν ταύταις ἡγεμόνα τὸν ἔνδοθεν λογισμὸν ἐπιστήσας, καὶ ὀφθαλμὸς μὲν ἀπέστω παντὸς πονηροῦ βλέμματος, ἀκοὴ δὲ λόγοις ἀργοῖς ἀνεπίβατος, ἡ δὲ γλῶσσα καθαρευέτω ῥημάτων ἀπρεπῶν. Ἅγνισον ἡμῶν τὰ χείλη, τὰ αἰνοῦντά σε, Κύριε, τὰς χεῖρας ἡμῶν ποίησον, τῶν μὲν φαύλων ἀπέχεσθαι πράξεων, ἐνεργεῖν δὲ μόνα τὰ σοὶ εὐάρεστα, πάντα ἡμῶν τὰ μέλη, καὶ τὴν διάνοιαν, τῇ σῇ κατασφαλιζόμενος χάριτι.

Ὅτι πρέπει σοι πᾶσα δόξα, τιμή, καὶ προσκύνησις, τῷ Πατρί, καὶ τῷ Υἱῷ, καὶ τῷ ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

---

και (τελικά) με κεντρικό πρόσωπο Τον Σταυρό να διανοίγονται ΜΟΝΟ δύο δρόμοι.... ή δια Σταυρού σωτηρίας (και χαρά) ή πολέμιοι του Σταυρού και απώλεια (αρά) ... Εν μέσω δύο ληστών, ζυγός δικαιοσύνης ευρέθη ο σταυρός σου• του μεν καταγομένου εις άδην τω βάρει της βλασφημίας, του δε κουφιζομένου πταισμάτων προς γνώσιν θεολογίας...


όντας νόμος πνευματικός, και από την βάπτιση, ότι με όποιον είμαστε συγκείμενοι με τον άλλον είμαστε αντικείμενοι. 23 ὁ μὴ ὢν μετ᾿ ἐμοῦ κατ᾿ ἐμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων μετ᾿ ἐμοῦ σκορπίζει. (Λουκ.ια')... ή Τον Κύριο ή τον μαμωνά

επιλογή Ζωής... ή με τον Σταυρό να μαζευόμαστε στην καρδιά ή χωρίς Σταυρό να μετεωριζόμαστε (σκορπιζόμαστε) φυγοκέντρως, όπου ο σατανάς και οι υπηρέτες του, κατάσταση τέτοια, που ΔΕΝ αξίζει να βρεθεί και καταλήξει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

1 σχόλιο:

  1. θα πεθάνουμε που θα πεθάνουμε (το αναπόφευκτο βιολογικό πέρας) μακάρι νάμαστε έτοιμοι ξομολογημένοι και κοινωνημένοι για να μην πεθάνουμε πνευματικά (κατάσταση που δεν είναι αναπόφευκτη) αλλά ευκτέως με ΖΩΗ.

    αλλά δια Σταυρού ΖΩΗ!! (θανάτω θάνατον πατήσας) μιας λοιπόν και μας πιέζει ο κόσμος να ακινητούμε, ας ακινητούμε ως προς τα πάθη, συσταυρωμένοι προς συνανάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή