Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

σχολιασμός επικαιρότητος… (20 Μαρ 2020)


Είναι στενάχωρο νάχουμε ανοιχτά τα νοσοκομεία και όλους τους ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό (άξιο ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ) να πολεμάνε όσο μπορούν με αβέβαιη έκβαση κατά του σαρκικού θανάτου και να απαγορεύεται η λειτουργία του Νοσοκομείου και Ιατρού με όλους τους αγίους κατά των λοιμικών νόσων (όχι μόνο πνευματικών ως πνευματικό ιατρείο αλλά και φυσικών ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ) με βέβαιο και επαναλαμβανόμενο αποτέλεσμα της κατακράτος νίκης του θανάτου ΠΡΩΤΑ πνευματικού και όποτε Κύριος ευδοκήσει ΚΑΙ σωματικού.... τα δε φάρμακά τους σε υποτίμηση :'( ο αγιασμός, το ευχέλαιο, (χωρίς προϋποθέσεις μετοχής πλην νάναι βαφτισμένοι) η θεία κοινωνία (με προϋπόθεση εξομολογήσεως) και άκουσα πως και η εξομολόγηση έχει συσταλεί :'( ....

κι όποιος τολμάει να ζητήσει το ''αυτονόητο'' ορθόδοξο, ονομάζεται ''θεριακλής'' (από έναν στρατό υπερόπτη αδιάκριτων υπάκουων ότι η ''εκκλησία'' είναι αλάθητη ... με την δυτικότροπη σε εφαρμογή καραμέλα πείθεσθε τοις ηγουμένοις κι όχι όπως ο ίδιος ο απ.Παύλος ανέφερε… ότι καν άγγελος καν πατριάρχης σας πει κάτι διαφορετικό ΔΕΝ υπ-ακούμε, διαχωρίζοντας την ανθρωποκτόνα
αδιάκριτη υπακοή από την ευλογημένη διακριτική ανυπακοή...). Ο καλός Θεός να μας δώσει διάκριση και μας φωτίσει το σκότος...

είναι αλάθητη η ιεραρχία που επείσθη από την πολιτεία και τον ''λογικό'' της φόβο, που όμως είναι ύποπτος; Ο Μόρφου και Λεμεσσού και μερικοί ελλαδίτες είναι απείθαρχοι; δεν αγαπούν τον λαό και τον εκθέτουν; ΔΕΝ είναι με Την Αλήθεια και ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ* ; ενώ όσοι αναστέλλουν την ροή* είναι οι ''καλοί και υπάκουοι'' ;

εδώ ξένοι από την ορθοδοξία κάτι έχουν ''ψιλιαστεί'' ... οι διακριτικοί ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ οι υπεραιρόμενοι ότι έχουν γνώση οι φύλακες, έχουν κατανοήσει που μας οδηγούσε πάντα και τώρα εκτυπώτερον ο ‘’κόσμος’’ ;; και ο καίσαρ;  

το ότι κι οι δυο φιγουράροντες στο κλείσιμο και ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ θ.λειτουργιών (αυτό τους πείραξε) είναι επίτιμα μέλη της λέσχης βίλδεβεργ, ΔΕΝ τους προβληματίζει; 

κι εμείς, εκζητούντες το εκτυπώτερον της αναστάσεως, προς τα εκεί πρέπει να βαδίζουμε παρά τις τροχοπέδες και παγίδες. Δεν υπερβάλλω ως ανόητος άτρωτος, εξέφρασα λίγες σκέψεις ΔΟΞΑΣ και ευχαριστίας Στον συνοδοιπορούντα Ιατρό ψυχών και σωμάτων....

Κι έρχεται η διάδοχος του μάννα να μας αποσαφηνίσει την παράθεση μεταξύ αυτών που λένε ότι η εκκλησία καλά έκανε ή η εκκλησία δεν έκανε καλά, που ολοέν και φουντώνει σαν αντιπαράθεση, διεκδικώντας ο καθένας από την σκοπιά του το μονομερές αληθές… .

Το χαρακτηριστικό του εξ ουρανού μάννα ήταν, πως προσαρμοζόταν κατά την ιδιαιτερότητα του καθενός στην κάλυψη της ανάγκης του. Σε αυτόν που είχε υπόταση γινόταν κι όχι μόνο ‘’φαινόταν’’ πιο αλμυρό. Σε αυτόν που είχε υπογλυκαιμία, πιο γλυκό κλπ….

Αυτή είναι η σαν κόψη ξυραφιού ορθοδοξία και βασιλική μέση οδός της διακρίσεως. Ούτε περισσότερο νερό ούτε περισσότερο λίπασμα γιατί θα μουλιάσει το φυτουλάκι ή θα καεί, αλλά ούτε και λιγότερο νερό ή λίπασμα μην τύχει και από αδυναμία πεθάνει.

Οι δύο αντιφατικές προτάσεις που γίνονται εξ ημών εγωιστικά τανύσματα που θέλουμε να έλξουμε τους άλλους στην δική μας οπτική και ‘’αλήθεια’’ (αστόχως προς δεξιά ή αριστερά ανισόρροπα) τα χρησιμοποιεί Η ολκάς των θελόντων σωθήναι Θεοτόκος και συγχρόνως Η τα εναντία εις ταυτό αγαγούσα για την ανύψωση και ακολούθηση του Ενός Δρόμου Αναστάσεως (δια παθών) Του Υιού Της.

Ναι, βλέπουμε στο βιολογικό σώμα ότι ο υγιής νους για την διατήρηση ζωής και υγείας, διατάσσει άλλοτε την έκκριση γλυκογόνου (που προσθέτει σάκχαρο) και άλλοτε την έκκριση ινσουλίνης (που πολεμά το σάκχαρο), όλα προς ισορροπίαν.

Κατά την υποδοχή του καθενός και φύση του με ευλογία της καλής μας Παναγίας είναι δυνατόν μια μερίδα πιστών να ‘’δογματίζει’’ ψυχραιμία και μια άλλη να πυρώνει τον οργανισμό.

Ο ίδιος Ο Κύριος αναφέρει πως, αυτιά που είναι έτοιμα να ακούσουν, θα βρεθεί στόμα να τους μιλήσει. Αμήν δι εκείνου το ‘’λάλησον αγαθά στην καρδία των ανθρώπων’’ ο καθένας με γνώμονα την Ζωή να κλίνει η συνείδησή του προς το συμφερότερο, παρότι φαινομενικά αντιφατικό από την θέση του άλλου. Όλα προς μετάνοια. Άλλος να φοβηθεί να πάει εκκλησία κι ο καλός Θεός να του δώσει χρόνο μετανοίας. Άλλος να τρέξει στην εκκλησία για να εκμεταλλευτεί  τα δωρεάν φάρμακα φυσικοπνευματικά που προσφέρει. Όλα προς τον αυτόν σωτηριολογικό σκοπό, δια της μετανοίας αναμπέμποντες ευχαριστία και δόξα προς Τον Πανάγαθο Θεό που οικονομεί με ιδιαίτερο τρόπο, για τον καθένα ως ανεπανάληπτο και μοναδικό πρόσωπο.

Όλα προς μία κατεύθυνση, την αντίθετη της αχαριστίας που ήδη έχει σημειωθεί εν σκιά και παρατείνεται στους αιώνες… ναι μεν νάχουμε δίκηο, αλλά ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ την χάρι*…        

Τάδε λέγει Κύριος τοῖς Ἰουδαίοις· Λαός μου τί ἐποίησά σοι, ἢ τί σοι παρηνώχλησα; τοὺς τυφλούς σου ἐφώτισα, τοὺς λεπρούς σου ἐκαθάρισα, ἄνδρα ὄντα ἐπὶ κλίνης ἠνωρθωσάμην. Λαός μου, τί ἐποίησά σοι, καὶ τί μοι ἀνταπέδωκας; ἀντὶ τοῦ μάννα χολήν, ἀντὶ τοῦ ὕδατος ὄξος, ἀντὶ τοῦ ἀγαπᾶν με, σταυρῷ με προσηλώσατε· οὐκέτι στέγω λοιπόν, καλέσω μου τὰ ἔθνη, κᾀκεῖνα με δοξάσουσι, σὺν τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Πνεύματι, κᾀγὼ αὐτοῖς δωρήσομαι, ζωὴν τὴν αἰώνιον.

Σήμερον τοῦ Ναοῦ τὸ καταπέτασμα, εἰς ἔλεγχον ῥήγνυται τῶν παρανόμων· καὶ τὰς ἰδίας ἀκτῖνας, ὁ ἥλιος κρύπτει, Δεσπότην ὁρῶν σταυρούμενον.

εσχίσθη το καταπέτασμα του ναού...

κι αν ΔΕΝ κατακρημνισθεί ο ένας ναός ο εξωτερικός και φαρισσαϊκός (και ΔΕΝ αφορά μόνο τους ιουδαίους ή μια άλλη εποχή, αλλά διαχρονικά…), αν δεν γκρεμιστεί το ένα Ν, το φαίνεσθαι της κοινωνικής μας συνήθειας μετάβασης στην εκκλησία, ΔΕΝ θα ανοίξει χώρος για να ανοικοδομηθεί ο άλλος ναός το άλλο Ν, ως ναός ημίν (και πέρασμα από τις 12 άψυχες κολώνες του ναού του σολομώντα, στις 12 έμψυχες αγίους αποστόλους εν μέσω των οποίων ψηλαφάται και μετέχεται η ΖΩΗ). Να μια καλή ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε την σχέση μας με Την Ζωή (και Εκκλησία) ώστε να προχωρήσουμε στην οργανική μας σύνδεση… όπως ενώνεται ένα κυτταράκι (μέλος) με το Όλο σώμα… φλέβα (εξομολόγηση αφού δια της φλέβας μεταφέρονται τα βάρη Στην καρδιά) αρτηρία (Θεία κοινωνία εις εφόδιον ζωής αιωνίου) και ως άλλο νεύρο την αδιάλειπτη ευχή (και προσευχή)…  



(και κάτι συμπληρωματικό) …. θυμήθηκα ένα περιστατικό που είχα διαβάσει προ 40 ετών… αλλά  κουμπώνει εδώ….

Βάλανε σε ένα δωμάτιο έναν άνθρωπο και του είπαν (ψέμματα) ότι ο προηγούμενος ένοικος είχε φυματίωση. Σε τρεις μήνες είχε κι αυτός (ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ) εκδηλώσει φυματίωση. Φαινομενικά εκ του μηδενός, λόγω αυθυποβολής. Άνοιξε μόνος του την πόρτα του υπογείου και επέτρεψε να μπει η ασθένεια.

Το αγιογραφικό … ό,τι φοβήθηκα επ’εμού ήλθε, που έχει μεγάλη πρακτική σημασία ΚΑΙ στα καθημερινά.

Καλό λοιπόν το think positive, καλώς λίαν το καλό που αμύνεται ψυχολογικά του κακού, αλλά ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. Καλό να ξεφεύγει κάποιος από το αρνητικό και να μην το εισαγάγει από μόνος του από το υπόγειο (παράλογο) στο επίγειο (λογικό και φυσικό). Το θετικό όμως έχει εκείνο το Τ που με ιδιότυπη προστασία (Τ σαν σκέπη) ‘’επιτρέπεται’’ η εναλλαγή σαν γιν γιαγκ και σύμβολο ‘’αρμονίας’’ που είναι κι αυτό εκτυπωμένο στον ευλογημένο χώρο της Ελλάδος. Το Τ που ''σκεπάζει'' και επιτρέπει στο ‘’ς’’ (Σ – 18ο όχι τυχαία το άθροισμα των 3 6αριών) να ενεργεί.... Σκοπός του ανθρώπου να ‘’διαλύσει’’ κι όχι απλά να νικήσει κοντοπρόθεσμα το κακό. Κι η διάλυση έρχεται όταν νοηθεί το επουράνιο σκέλος, το υπερφυσικό και εισαχθεί σαν θεϊκό, (από την άνω πόρτα, θύρα XC), η μετά την λύση του θετικού, τέλεια λύση διάλυσης του Ι (τάγματος των δαιμόνων και θάνατο).

Να ανορθώσει τις βαρείες χείρες που υποτάσσονται στην ειρήνη του αμαλήκ, (όπως τώρα πειθόμενοι στα εντάλματα της ντπ).... περνώντας μας χάριτι ο Α+Ω από το Σ (18ο) στο Τ (19ο) και στην συνέχεια, με αυτό ως αφετηρία, να μας εισάγει στην νέα κτίση, την μετά την καλή λίαν, άριστη. Την προσευχητική (Υ). Εκεί γη XC, όπου πατούν πόδες πραέων, εκεί ύδωρ XC ως λάλον ύδωρ, εκεί πυρ XC ως θεία κοινωνία (πυρ τυγχάνει) εκεί αήρ XC (ορθή/ορθόδοξη πίστη) εκεί πεμπτουσία XC (ΙΧΘΥΣ).

‘’Σήμερα’’ που θα διαβάσουμε μυστικά κι όχι εν εκκλησίαις, το ‘’νέαν έδειξας κτίσιν…’’ και γ’ στάση των χαιρετισμών. Με έναν στεναγμό επιπλέον για το κλείσιμο των νοσοκομείων και πανδοχείο, που ο καλός σαμαρείτης μας εισήγαγε όλους εμάς τους περιπεσόντας εις ληστάς και πληρώνει την θεραπεία μας… έναν ομόπνοο στεναγμό που Ο Κύριος απαντά στον Μωυσή τι βοάς;;;;

Αμήν δι ευχών και ενεργείας Της πύρινης στήλης και σκέπης του κόσμου πλατυτέρα νεφέλης… γέφυρας που μας ανάγει εκ της γης στον ουρανό…. σήμερα Παρασκευή γ’ χαιρετισμών προ σταυροπροσκυνήσεως, που δι Αυτού η χαρά εν όλω τω κόσμω.

---

ΘΕΤΙΣ ΘΕΣΙΣ ΘΕΜΙΣ, αρνητικά, θετικά και θεϊκά…

σχόλια πάνω στο ελληνικό σύμβολο αρμονίας (του ΤΑΟ) ανήμερα του Αηγιαννιού...

---

με μια ακόμη ίσως χωρίς σημασία σημειολογική προσέγγιση… αλλά στο πνεύμα …


εκ της Κίνας (Κάιν) ο ιός... Κ και εντονότερη διάδοση στα Ι... Ιράν – Ιταλία -  Ισπανία... όντως διαδρομή έρπουσα επί γης εκ του πηγαίου κακού (Κ) εξαπλούμενο το Ι τάγμα δαιμόνων.

Μια αφορμή, ένας λόγος, ώστε να ιδωθεί η άλλη όψις του φόβου που ταλανίζει τον άνθρωπο και επιζητεί την θεία κι όχι κατά κόσμο, χαρά…. αναγκάζοντας (ας πούμε) όποιον σταυροφόρο θέλει να ανεβεί... δλδ να επιστρέψει... στους κόλπους Αβραάμ στον πατέρα των δύο διαθηκών... διά άλλων Ι (Ισαάκ - Ιακώβ... Ιωσήφ) και κεντρομόλου Ι Ιησού, ως μόνης υγιούς αντίδρασης του ενσπείροντος τον θάνατο, Ι της φυγοκέντρου.

Μια μικρή σημειολογία, προς διάκριση με ελληνική βοήθεια ΚΑ(Λ)ΟΥ - ΚΑ(Κ)ΟΥ... οπότε, και ορθό/ορθόδοξο προσανατολισμό και κίνηση προσώπου, ώστε ο φιλαλήθης άνθρωπος να βρει επί του πρακτέου και τους εργάτες Χειρός βοηθητικής (συγκείμενους) και εργάτες χειρός αντιδίκου.... αντικείμενους, με τον καθένα κύριο να υλοποιεί το πνευματικό του σχέδιο.... Τον Έναν να ανελκεί (ευθέως Ι και ελικοειδώς 9) προς Ζωή και Ανάσταση και τον άλλον να καθέλκει τον κόσμο (ευθέως και ελικοειδώς 6) προς τον θάνατο.

Συμπυκνωμένα όλα, στο πρόσωπο Του Κυρίου και στην γέννηση και στην αναγέννηση (ανάσταση). Και οι γενεές 14, χειρ Θεού και οι 14 χιλιάδες μιαιοφονίες νηπίων του ηρώδη, η μεν ενέργεια Θεού επί γης, η δε ενέργεια του αντιδίκου, πάλι επί γης. Ήταν τότε που ''πέτρα'' άνοιξε και προστάτευσε τον αγ.Ιωάννη (και Ελισσάβετ) και διαχρονικά Ο Κύριος (Πέτρα ην Χριστός) προστατεύει τους κυοφορούντες και εκδηλώνοντες το πνεύμα της μετανοίας.... (δικαίων ψυχαί εν χειρί Θεού) και... ομόρροπο στην σταύρωση, με τους δύο εκατέρωθεν συσταυρωθέντες (προτύπωση κρίσης κάθε ανθρώπου). Του μεν καταγομένου εις άδην τω βάρει της βλασφημίας του δε κουφιζομένου πταισμάτων προς γνώσιν θεολογίας... με κλείδα, το μνήσθητι 



συγγνώμη για την επανάληψη ενός σχετικού, με τα Ι έρποντα και ανορθούντα, τμήματος του άρθρου το κατά τάξιν και ετοιμότητα της εσωτερικής ζωής :

...Όπως ψηλαφήθηκαν οι γενεαί δεκατέσσερις, όπως εορτάζουμε τους κατά σάρκα προπάτορες του Ιησού, την ρίζα Ιεσσαί, όλο το ‘’Ι’’ της κεντρομόλου Οδού (Ιησού Χριστού) που εντοπίζεται η εκ του μη όντος εις το είναι ημάς παρήγαγες…

ΕΝΑ
ΕΙΝΑΙ

και Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, … έως Ιωσήφ

Α
Ι
Ι
.
.
.
Ι

''δείχνοντας'' τις δύο όψεις των όσων συμβαίνουν, με εμάς αν θέλουμε να ακολουθήσουμε την έξοδο από την σκιά στο ίχνος Φωτός (λόγοι) και δι αυτού στο ΦΩΣ (Λόγο). 


...μια ''πίεση'' σύνθλιψης έρπουσα. Κ---> Ι... Ι... Ι (Κίνα Ιράν Ιταλία Ισπανία) ενέργεια του Ι της φυγοκέντρου.... για να ανευρεθεί και ακολουθηθεί η ΜΟΝΗ διέξοδος, κεντρομόλος Ι (Ιησού) προς άνω. Βιωματική ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Έξοδος (πάσχα) εκ της νοητής αιγύπτου που πιέζει ο σκληροκάρδιος ''φαραώ'' ή καίσαρ (του κόσμου τούτου) στους νόες τους ορώμενους εκ του Θεού.... όπως τότε με το πάσχα / έξοδος από την αιχμαλωσία της Αιγύπτου, τότε οριζοντίως, τώρα ανύψωση. Ισραήλ = νους ορώμενος τω Θεώ




---

και να που έφτασε εκείνος ο προφητευθείς χρόνος από Τον Κύριο...

γύναι, πίστευσόν μοι ὅτι ἔρχεται ὥρα ὅτε οὔτε ἐν τῷ ὄρει τούτῳ οὔτε ἐν ῾Ιεροσολύμοις προσκυνήσετε τῷ πατρί. 22 ὑμεῖς προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε, ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν· ὅτι ἡ σωτηρία ἐκ τῶν ᾿Ιουδαίων ἐστίν. 23 ἀλλ' ἔρχεται ὥρα, καὶ νῦν ἐστιν, ὅτε οἱ ἀληθινοὶ προσκυνηταὶ προσκυνήσουσι τῷ πατρὶ ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ· καὶ γὰρ ὁ πατὴρ τοιούτους ζητεῖ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτόν. 24 πνεῦμα ὁ Θεός, καὶ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτὸν ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν (Ιωαν.δ')

...ίσχυε πάντα κατά μόνας, όταν ο άνθρωπος δεν μπορούσε (δικαιολογημένος όταν είναι δι ευλόγους αιτίας) να προσέλθει στην εκκλησία και τόπο άγιο να προσκυνήσει, ισχύει και συνολικά σε χρονικές περιόδους διώξεως ή άλλων αδυναμιών. Είτε εν εκκλησίαις είτε εκτός (των φυσικών τους ορίων) ο καλός Θεός, πνεύμα ων, μας παραινεί εν πνεύματι και αληθεία να προσκυνούμε. Είναι ο μονόδρομος και αναστάσιμος δρόμος της πνευματικοποίησης της σάρκας αντί της σαρκοποίησης του πνεύματος. Η προ τα άνω πορεία αντί της επανάπαυσης και βολή και συνήθεια της κάτω. 



βαδίζοντες έτσι κι αλλιώς προς την ανάσταση ...δεύτε ουν καθαρθώμεν ... να γίνουμε διάφανοι. XC να φαίνεται από τους έξω εντός ημών, XC να ενεργεί από μέσα προς τα έξω με ακρίβεια ορθόδοξη χωρίς διαστρεβλώσεις αγαπολογικές αναληθείς (ίνα δοξάζεται το όνομά Του).... αμήν δι ευχών και τείχος των συνοδοιπορούντων και επιβλεπόντων μας αγγέλων με όμμα ιλαρό και συμπονετικό, και Της Κυρίας των αγγέλων, να μην τους στεναχωρούμε. 





* μην φανεί όμως ίσα κι όμοια η μία πρόταση με την άλλη, ότι κι οι δυο μερικώς αληθινές κι οι δυο μερικώς έχουν δίκηο, άρα καλό είναι να κρατάμε αδιακρίτως ‘’ίσες αποστάσεις’’ που μοιάζει νάμαστε αδιάφοροι,…. αλλά η ζυγαριά να κλίνει προς την επιβεβαιωμένη ΑΛΗΘΕΙΑ κι αυτή να μας ανέλκει.   

ενθυμούμενοι ότι …. 'Η θεία Χάρις σκηνώνει πρῶτα στὶς ψυχὲς τῶν Ἁγίων καὶ ἀπὸ τὶς ψυχὲς μεταδίδεται καὶ στὰ σώματά τους· καὶ ὅταν κοιμηθοῦν, μένει στὰ λείψανά τους καὶ στοὺς τάφους τους καὶ στὶς εἰκόνες τους καὶ στοὺς ναοὺς ποὺ εἶναι ἀφιερωμένοι σ᾿ αὐτούς. Εἶναι ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ ποὺ ἐνοικεῖ στὰ πρόσωπα τῶν Ἁγίων καὶ ἐν συνεχείᾳ μένει καὶ σὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ συνδέονται μὲ τοὺς Ἁγίους.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου