Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

εκ των χαρισμάτων του γέροντα Αμβροσίου

Ό Γέροντας είχε ακόμα το χάρισμα να βρίσκει νερό στο έδαφος, και μάλιστα να γνωρίζει το βάθος στο οποίο είναι και την ποιότητα του! Έκανε έναν μορφασμό με τα χείλη και τη γλώσσα σαν να το γευόταν και σου έλεγε τη γεύση του!

Είχε πει, πώς τού είχε μεταδώσει αυτή την ικανότητα ο Γέροντας Πορφύριος ακουμπώντας τον στον ώμο. Κι αυτό το πετύχαινε, είτε περπατώντας σ' ένα συγκεκριμένο μέρος και απλώνοντας προς το έδαφος το χέρι του, πού έτρεμε ολόκληρο ανεξέλεγκτα και με μεγάλη δύναμη λες και είχε εξαρθρωθεί, είτε τοποθετώντας την παλάμη του πάνω σ' ένα χάρτη, ή και σ' ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα.

Επίσης, μπορούσε να βρίσκει σε ποιο μέρος είχε πολλά ψάρια. Έτσι, όταν μερικοί από τη Θεσσαλονίκη τού πήγαν κάποτε ένα χάρτη, πέρασε από πάνω το χέρι του και στα σημεία οπού τρεμόπαιζε τούς αποκάλυψε ότι ήταν ψαρότοποι !

Οι άνθρωποι διαπίστωσαν αργότερα ότι όλες οι περιοχές πού έδειξε ήταν γεμάτες, αλλά και προστατευόμενες από την Ελληνική πολιτεία, οπότε απαγορεύεται το

ψάρεμα. Τους φανέρωσε όχι μόνο για την περιοχή της Θεσσαλονίκης, αλλά και για όλα τα νησιά του Αιγαίου!

Ακόμη, είχε και το χάρισμα να βρίσκει τις ασθένειες κάποιου, όταν ήταν δίπλα του, αφού μόλις περνούσε ψηλά από το σώμα του ανθρώπου σαν μαγνητική τομογραφία το χέρι του, αυτό σταματούσε εκεί πού ο άλλος έπασχε, ενώ συγχρόνως παλλόταν ανάλογα με την ασθένεια και τη σοβαρότητα της, με μεγαλύτερη ή μικρότερη ένταση. 

--- 

προσέγγιση της ραβδοσκοπίας... 

45 Πάλιν ὁμοία ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ ἐμπόρῳ ζητοῦντι καλοὺς μαργαρίτας· 46 ὃς εὑρὼν ἕνα πολύτιμον μαργαρίτην ἀπελθὼν πέπρακε πάντα ὅσα εἶχε καὶ ἠγόρασεν αὐτόν. (Ματθ.ιγ’) 

…ο έμπορος που ζητά καλούς μαργαρίτας, συνήθως στην αρχή των ψαξιμάτων του δελεάζεται και έλκεται από εξωτερικές ιδιότητες και ‘’ευαισθησίες’’ και γνώσεις και ‘’δυνάμεις’’ που θα τον έκαναν κοινωνό με μυστικές κεκρυμμένες σοφίες και δυνάμεις.   

Κι οι ιουδαίοι κι οι έλληνες σοφία και δυνάμεις σημεία αιτούσι και ζητούσι (Α’Κορ.α’22) αλλά στρέφοντες το πρόσωπό τους προς τα έξω ακολουθώντας την φυγόκεντρο και εμμέσως στρέφοντας πλευρά και νώτα προς το πρόσωπο Του Κυρίου. Αντίθετα, η αναζήτηση δια της κεντρομόλου του πολύτιμη μαργαρίτη που νοείται η βασιλεία εντός ημών, στρέφει το πρόσωπο του ανθρώπου προς το Φως και σταυρική αγάπη του Τριαδικού Θεού, που κατορθώνει την προ Χριστού σκηνοπηγία και μετά και με XC, πεντηκοστή και οικοδομή της εκκλησίας, πούναι και ο στόχος μας. 

Η αλλαγή πορείας της συνειδήσεως προς ανεύρεση του πολύτιμου μαργαρίτη, ξεκινά από την αλλαγή νοοτροπίας και ‘’όρασης’’. Από κοίλο κάτοπτρο (και κοιλία) που διασκορπίζει τις ακτίνες με τον ζημιογόνο μετεωρισμό* και τις απομακρύνει από το εστιακό κέντρο (καρδία) προς τα έξω και αχανές άπειρο, με αποτέλεσμα την ψυχρότητα λόγω εγωισμού, η θεία πρόταση είναι η με ταπεινότητα (κυρτό κάτοπτρο) επιστροφή εντός ημών όλων των διάσπαρτων ακτίνων, και ένωση με τον έσω ήλιο και έσω Ζωή, που όπως εκ της πλευράς επήγασε η ΕΥΑ (Ζωή, Γεν.γ’20) έτσι πάλι εκ της πλευράς του νέου ΑΔΑΜ πηγάζει και άρχεται η έσω Ζωή. Εξ αυτής της νοοτροπίας (μετανοίας) άρχεται η θέρμη και καταλήγει σε πυρ και ενοίκηση του θείου πυρός που δίδει χαρίσματα, κατά το συμφέρον του αποδέκτη και κατά την φιλανθρωπίαν του Δεσπότου Κυρίου. 

Σίγουρα δεν μου επιτρέπεται ούτε η υποτίμηση των έξω οπότε και η πρόταση κατάργησής τους, αλλά ενόσω κάποιος χρησιμοποιεί τις έξω τεχνολογίες και ραβδιά ας ξεκινά με τον σταυρό και γενηθήτω Κύριε το άγιο θέλημά ΣΟΥ σε όλες, οπότε και σ αυτήν την δραστηριότητα (ανεύρεσης ύδατος, ψαριών, νοσημάτων) και ας καταλήξει στον αγιασμό, κατά το άγιοι γίνετε…. Έτσι, δεν θα παραμείνει εκτός Της Θύρας στην θύραθεν παιδεία, σοφία γνώση και δυνάμεις που του δίνουν τα υλικά στηρίγματα, δια των ευαισθησιών του, αλλά εισερχόμενος εντός, δια Της Θύρας, θα βρίσκει νομή και μάλιστα περισσήΜη μείνωμεν έξω του Νυμφώνος, έχοντας δώσει Ο Κύριος τάλαντα, αλλά εμείς δεν τα πολλαπλασιάσαμε. (Το δοθέν σοι τάλαντον, φιλοπόνως έργασαι…).          

Κι αφού στερεωθεί η προαίρεσή μας πρώτα την βασιλεία (τον πολύτιμο μαργαρίτη, αλλά και με άλλα σχήματα που δόθηκαν με παραβολές) του Θεού ζητείτε και ταύτα πάντα προστεθήσονται 33 ζητεῖτε δὲ πρῶτον τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν. (Ματθ.ς’33). Επί του πρακτέου, αφού εγώ ειμί η θύρα, κάθε ιδιότητα και μικρό μαργαριταράκι που δόθηκε σαν τάλαντο στον καθένα, είτε σαν ευαισθησία είτε σαν ‘’ανάγνωση’’ επιστημονικών όπως ο τομογράφος και μη όπως οι ράβδοι σε σχήμα Ι,Τ,Υ…. οι προσφερόμενες λύσεις είναι από καλές έως καλές λίαν, αλλά εκτός ε-αυτού (εικόνος Αυτού) και εκτός Αυτού. ΜΟΝΟ δια της Θύρας και ως θεόσδοτα χαρίσματα γίνονται τέλεια, αφού επιπλέον δεν ισχύει το ασθενές ακόμη και πονηρό γενηθήτω το θέλημά ΜΟΥ (ως φιλαργυρία, δόξα…) αλλά το πανσθενές και πραγματικά φιλάνθρωπο, ταπεινό και ευλογημένο γενηθήτω Κύριε το θέλημά ΣΟΥ. 

Άνθρωπος με σχετικές μικροευαισθησίες και μικροϊδιότητες έχει επιλογή ή να τις αναπτύξει εκτός XC και να φαίνονται σίγουρες υποτασσόμενες στο θέλημά του επαναλαμβανόμενες ή τάχα ασταθείς αν τις αναθέσει στον καλό Θεό και θέλημά Του. Η πρώτη επιλογή μπορεί να τον αναδείξει ‘’γνώστη ή δυνατό με σημεία’’ η δεύτερη, κατά Θεόν σοφό και άγιο. Επιλογή που πραγματικά μας συμφέρει. 

και κάπως βοηθητικά σχήματα…. των κοίλων και κυρτών κατόπτρων (όταν εν εσόπτρω** και εν αινίγματι γνωρίζουμε και βλέπουμε τα φαινόμενα)


 

* Περισπασμὸς καὶ προσοχὴ  Άγ.Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ 

** Η γνώσις και όρασις του δι εσόπτρου εν αινίγματι, η ευχή και η προσ-ευχή

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου