(με αφορμή φυσική, κάποια ‘’ρεύματα’’
φυσιοθεραπείας και εκκλησιαστική, πνευματική, μιας και βαδίζουμε την β’νηστειών
προς Κυριακή και αγ.Γρηγόριο Παλαμά)
Θα αδικούσαμε τους εαυτούς μας εάν εξαντλούσαμε την υγεία
στο βιολογικό σώμα, (παρότι όταν ευχόμαστε εις υγείαν και γειάσου, δυστυχώς το
κάτω σκέλος μονοδιάστατα εννοούμε) και επίσης, πάλι θα αστοχούσαμε, αν τον
‘’φωτισμό’’ τον εξαντλούσαμε κι αυτόν στα φυσικά.
Ευχόμαστε υγιώς, υγεία
κατ’άμφω και φυσικά όταν ευχόμαστε καλή φώτιση* ευτυχώς δεν εννοούμε ΜΟΝΟ από
ήλιο ή σελήνη ή αστέρες ή τεχνητά φώτα, αλλά ψυχής.
Όσο αποδεχόμαστε Φως ευθές και αντιδρούμε στο πλάνο και εκ
διαχύσεως (έρπων) φως (και διαφωτισμό) στο μέτρο της διακρίσεως αυτών, αποκτούμε
καλές προς τα άνω, αφορμές. Προσανατολισμό και κίνηση προς την όαση αντί του
αντικατοπτρισμού της όασης. Προς το ΕΝΑ (1) κι όχι στο ΜΗΔΕΝ (0) και μη όντα.
Ο καλός Θεός τα πάντα παρήγαγε εκ του μη όντος**
ΕΝΑ
ΕΙΝΑΙ
…και στο ΕΙΝΑΙ από το ΕΝΑ, πρόσθεσε 2 γιώτα (Ι). Είναι η
υψίστη ελευθερία που μας δόθηκε, να ακολουθούμε ή την φυγόκεντρο (όπου δι αυτής
σαν στάση ζωής μη τήρησης των εντολών, εκπέσαμε, όχι μόνο απέναντι, αλλά ακόμη
πιο κάτω, στο κατέναντι, όπου υπερισχύει μέσα στο επιτρέπεται το κακό και οι
σκιές) ή την κεντρομόλο (όπου δι αυτής σωζόμαστε).
Τα 2 (Ι - γιώτα), εκ Θεού πυρός (πυρ τυγχάνει), θα μπορούσαν
να παρομοιαστούν με αστραπές. ...κεραυνός
της φυγοκέντρου (Ι) Ι' τάγμα των δαιμόνων που το πυρ είναι κατακαίον ή
''κεραυνός'' (Ι) Ιησούς (κεντρομόλου) με μετοχή στα Μυστήρια που πυρ τυγχάνει
(πρόσεχε άνθρωπε μην φλεγείς). Πυρ όμως αναπλαστικό.
Και οι δύο όψεις αναφέρονται στην Αγία Γραφή. …
ώσπερ γαρ η αστραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών ούτως έσται
και η παρουσία του υιού του Ανθρώπου. (Ματθ.κδ’ 27) και… εθεώρουν τον σατανάν ως αστραπήν εκ του
ουρανού πεσόντα. (Λουκ.ι’18)
‘’Τρέχει’’ η γη και πάνω σ’αυτήν κι εμείς, με 70.000km/h σπειροειδώς με κέντρο τον ήλιο.
Συντρέχει κι ο ήλιος μαζί μας (ευθέως όμως) πρωτοπόρος.
Συνοδοιπορεί (έως της συντελείας) και συμπλέει μαζί μας και
μας θεραπεύει ως Ιατρός ψυχών και σωμάτων Ο Κύριος, αρχηγός και θεμελιωτής της
πίστεως, ζητώντας μας να Του μοιάσουμε άγιοι γίνετε πράοι (και ταπεινοί), με
ευθείας δια της μετανοίας, τας τρίβους.
(επανερχόμενος στα ‘’ρεύματα’’ της φυσιοθεραπείας για υγεία)
θυμήθηκα το πείραμα της φιλαδελφείας, όπου στους 10 εθελοντές ναύτες
προσδόθηκαν κύματα ηλεκτρομαγνητισμού, με βάση τα ενοποιημένα πεδία (τύποι του
αϊνστάιν του 1928) και τα οποία στάθηκαν ικανά να τους μεταφέρουν σε άλλον
τόπο.
‘’Σήμερα’’ επιβαίνοντες επί της Νηός Εκκλησίας και
‘’τρέχοντες’’ ευθέως και σπειροειδώς σύμφωνα (όσο) με τα εντάλματά Της (στην
ζωή μας, φιλόθεα + φιλάνθρωπα , ΜΑΡΘΑ + ΜΑΡΙΑ), καλούμαστε να μπολιαστούμε με
άλλα ρεύματα, σταυρικά, ώστε εκείνο τα καταχρηστικά αποκαλούμενοι λογικοί
(λόγος*** του μεγάλου Αντωνίου) να καταφέρουμε δια του σταυρού να μετασταθούμε
σε άλλον τόπο, όχι οριζόντια (και για χοϊκή υγεία) αλλά εις ύψος (για
πνευματική) και χώρα Αναστάσεως από χώρο (επανα)στάσεως (κατά του θείου
θελήματος).
Έχει εντοπιστεί στην φυσική και οριστεί ως σωματίδιο Ζο που,
ανάλογα με την ιδιοσυχνότητά του, δίδει φαινόμενα… υπόηχου, ήχου, υπέρηχου,
θερμότητος, φωτισμού…
Αν αυτά τα φαινόμενα παραμείνουν αποκομμένα όπως η επιθυμητή
υγεία και φωτισμός, θα απέχουν από την εμπεριεχόμενη κινούσα Ζωή, ο δε ορισμός
τους στην φιλοσοφία θα είναι αστοχία, στην δε θεολογία, αμαρτία και ανομία,
όπου ήμαρτον κατά τους αρχαίους έλληνες σήμαινε αστόχησον…. Και αποκομμένο =
δαιμονικό.
Σκοπός μας για σύσσωμη την ανθρωπότητα (παλαιός ΑΔΑΜ) να
εξυγιανθεί επανενωθεί με τον Θεό που αποχωρίστηκε, αναστηθεί, φωτιστεί με φως
ανέσπερο.
Αρχής γενομένης της αριστερής επίγνωσης (του αοράτου σκέλους μας) που επιδέχεται πιο εύκολα τα διορθωτικά ''ρεύματα'' και στην συνέχεια και το ορατό σκέλος και δεξιά επίγνωση2...
Αρχής γενομένης της αριστερής επίγνωσης (του αοράτου σκέλους μας) που επιδέχεται πιο εύκολα τα διορθωτικά ''ρεύματα'' και στην συνέχεια και το ορατό σκέλος και δεξιά επίγνωση2...
Και … λέγει ο αγ.Παΐσιος: «Εάν θέλεις να «πιάσεις» τον Θεό, για να σε ακούσει, όταν προσευχηθείς,
γύρισε το κουμπί στη ταπείνωση, γιατί σ'αυτήν την συχνότητα εργάζεται ο Θεός».
Πάλλεται η ευχή αφεαυτής (εξ Αγίου Πνεύματος, σαν πνοή και
αναπνοή) όσο αυτή ενεργεί μέσα μας και
συντονίζει τον άνθρωπο στα θεία και τέλεια. Από την άλλη, εντοπίζονται
αντιστάσεις σε αυτήν την θεία συχνότητα. Στον νου, σκέψεις αρνητικές που
προκαλούν δυσαρμονία και βαρύτητα. Στον δε χου, πάλι βαρύτητα και θολούρα,
λόγω νέφους παθών.
Κι εμείς, συνεχίζουμε με στόμα, μυαλό και καρδιά να λέμε την
μονολόγιστη ευχή1 και να ζούμε αυτήν, ώστε κατά τάξη και ετοιμότητα να γίνεται
αισθητή η χάρις.
Από την προαίρεση εξαρτάται αν θα εργαστούμε πάνω στο ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ
(6102016) και από κάθαρση (8) θα περάσουμε στον θείο φωτισμό (16) και τελειότητα
(24 – στο μέτρο της Του Χριστού ηλικίας, ΙΗΣΟΥΣ=888) ή θα αδιαφορήσουμε για την
θεία δωρεά της μετανοίας και εξομολογήσεως, οπότε εφ’ημών, ψυχή τε και σώματι
θα γίνει αισθητή η άλλη αστραπή****. [από το 6 (ς’) που παρεισφρύει στην ζωή ως
επιθυμία (αριθμός εισαγόμενος μεταξύ ε και ζ) και όταν αυτή γίνεται αφορμή για
κακή έξη συνήθεια/πάθος, στο 12, ανάποδα ορώντες τα γεγονότα με κατάληξη στο
3Χ6=18 και τον αντίποδα..].
Κι ο χρυσοπλοκώτατος πύργος και δωδεκάτειχος πόλις*****
ξέρουμε ποιος είναι, πως ενοικείται, πως βιούται… (μυστικά και μυστηριακά
ορθοδόξως).
Στην φιλοσοφικοθεολογικοτεχνοκρατική προσέγγιση
του Μεσσία και του μεσσιανισμού … κάπως φαίνονται και κάπως ερμηνεύονται τα
παραπάνω, ως παρουσία μας πεπληρωμένου ε-αυτού (εικόνος αυτού με Αυτόν, κατά το
ελθέ και σκήνωσον εν ημίν) ή ενός ε-γώ,
που είναι εικών επί γης, δλδ γέμων παθών και σκιών. Μακάρι ο καλός Θεός να μας
δίνει διάκριση και το προσευχητικό… τας εννοίας κάθαρον, τους λογισμούς
διόρθωσον…
Μεταξύ αληθινού ποιητή ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και
αοράτων (ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ – 999 - όασις) και αληθοφανούς ποιητή ουρανού και γης
(ΙΑΠΕΤΟΣ – 666 – αντικατοπτρισμός όασης και φαντασία) απλώνεται ως ΟΔΟΣ και ΖΩΗ
ο ενσαρκωμένος (για την βατότητα) και Εσταυρωμένος ΙΗΣΟΥΣ (888) με προοπτική
στο πρόσωπό Του, η ΑΝΑΣΤΑΣΗ Του με συνανύψωση και εμάς.
Η αγία τεσσαρακοστή, μια σμίκρυνση της όλης ζωής, με
προτύπωση εν σκιά την έξοδο από αίγυπτο και αιχμαλωσία προς αγίους τόπους (και
ελευθερία) των 40 χρόνων περιήγησης του λαού του Θεού, έχει σκέπη την φωτεινή
Νεφέλη, τύπο της Θεοτόκου, που στην περίοδο αυτή χαιρετάτε αξιοχρέως για την
βοήθεια (ανάβασης στο νοητό Σινά), αλλά και υπό τον σταυρό. ΚΑΙ τα δύο πρόσωπα στο πνεύμα ''τα εναντία εις ταυτό αγαγούσα'' ... κλίμαξ επουράνιος και γέφυρα.
Οριζοντίως ως ίχνος ΠΔ που δεικνύει Καινή στους αιώνες
Και καθέτως ως ανάπτυξη
Κι ο Σταυρός, συγχρόνως η δόξα των αγγέλων και το τραύμα των
δαιμόνων, Ο δε επ’αυτού υψωθείς Χριστός …ἰδοὺ
οὗτος κεῖται εἰς πτῶσιν καὶ ἀνάστασιν πολλῶν ... καὶ εἰς σημεῖον ἀντιλεγόμενον.
«…Ἐρχόμενος ὁ Κύριος πρός τό ἑκούσιον πάθος,
τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τή ὀδῶ.
Ἰδού ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα,
καί παραδοθήσεται ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου,
καθώς γέγραπται περί αὐτοῦ.
Δεῦτε οὔν καί ἠμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις,
συμπορευθῶμεν αὐτῶ καί συσταυρωθῶμεν,
καί νεκρωθῶμεν δί’αὐτόν ταῖς τοῦ βίου ἠδοναῖς, ἴνα καί
συζήσωμεν αὐτῶ καί ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ.
Οὐκέτι εἰς τήν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ διά τό παθεῖν,
Ἀλλά ἀναβαίνω πρός τόν Πατέρα μου, καί Πατέρα ὑμῶν, καί Θεόν
μου καί Θεόν ὑμῶν.
Καί συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τήν Ἄνω Ἱερουσαλήμ,
ἐν τή βασιλεία τῶν οὐρανῶν…»
Αμήν να ακούσουμε κι εμείς ως ο ευγνώμων ληστής... το σήμερον μετ’ Εμού έση…
-----
*** Συμβουλές για το ήθος των ανθρώπων και την ενάρετη ζωή (Μ. Αντωνίου)
Οι άνθρωποι λέγονται λογικοί καταχρηστικά. Δεν είναι λογικοί
εκείνοι πού έμαθαν τούς λόγους και τα βιβλία των αρχαίων σοφών, αλλά όσοι έχουν
λογική ψυχή και μπορούν να διακρίνουν ποιο είναι το καλό και ποίο είναι το
κακό· κι έτσι αποφεύγουν τα κακά και ψυχοβλαβή, μελετούν όμως σοβαρά τα καλά
και ψυχωφελή και τα πράττουν με μεγάλη ευχαριστία προς το Θεό. Μόνο αυτοί
πρέπει αληθινά να λέγονται λογικοί άνθρωποι.
Ο αληθινά λογικός άνθρωπος μία μόνο φροντίδα έχει, να
υπακούει και να είναι αρεστός στο Θεό, τον Κύριο των όλων, και σε τούτο και
μόνο να ασκεί την ψυχή του, πως να γίνει αρεστός στο Θεό, ευχαριστώντας Τον για
τη μεγάλη και εξαιρετική πρόνοιά Του και την κυβέρνηση όλου του κόσμου, όποια
κι αν είναι η θέση του στη ζωή. Γιατί είναι παράλογο, να ευχαριστούμε τούς
γιατρούς όταν
μας δίνουν τα πικρά και αηδιαστικά φάρμακα για χάρη της
υγείας του σώματος μας, να είμαστε όμως αχάριστοι στο Θεό για όσα φαίνονται σ΄
εμάς δυσάρεστα και να μην αναγνωρίζουμε ότι τα πάντα γίνονται όπως πρέπει και
προς το συμφέρον μας σύμφωνα με την πρόνοια Του. Γιατί η αναγνώριση αυτή και η
πίστη στο Θεό είναι η σωτηρία και η τελειότητα της ψυχής….
(στην σαγκάη)
19 λέγει αὐτῷ ἡ γυνή·
Κύριε, θεωρῶ ὅτι προφήτης εἶ σύ. 20 οἱ πατέρες ἡμῶν ἐν τῷ ὄρει τούτῳ προσεκύνησαν·
καὶ ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἐν ῾Ιεροσολύμοις ἐστὶν ὁ τόπος ὅπου δεῖ προσκυνεῖν. 21 λέγει
αὐτῇ ὁ ᾿Ιησοῦς· γύναι, πίστευσόν μοι ὅτι ἔρχεται ὥρα ὅτε οὔτε ἐν τῷ ὄρει
τούτῳ οὔτε ἐν ῾Ιεροσολύμοις προσκυνήσετε τῷ πατρί. 22 ὑμεῖς προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε,
ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν· ὅτι ἡ σωτηρία ἐκ τῶν ᾿Ιουδαίων ἐστίν. 23 ἀλλ' ἔρχεται ὥρα, καὶ νῦν ἐστιν, ὅτε
οἱ ἀληθινοὶ προσκυνηταὶ προσκυνήσουσι τῷ πατρὶ ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ· καὶ γὰρ
ὁ πατὴρ τοιούτους ζητεῖ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτόν. 24 πνεῦμα ὁ Θεός, καὶ τοὺς
προσκυνοῦντας αὐτὸν ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν. (Ιωαν.δ')
Είναι αυτός, που μας περνά από το ‘’αεί’’ και κοιλία στο
‘’νυν’’ και κεφαλή και άχρονο (τα έντονα γράμματα της περικοπής που αφορά την
συνομιλία της αγ.Φωτεινής της σαμαρείτιδος με Τον Κύριο.
Αμήν κι εμείς να ποθήσουμε το ύδωρ που αν πιούμε ου μη
διψήσουμε εις τον αιώνα και ως μέσον να αποκτήσουμε χάριτι αυτό που ζητά Ο
Θεός: … καὶ γὰρ ὁ πατὴρ τοιούτους ζητεῖ
τοὺς προσκυνοῦντας αὐτόν. 24 πνεῦμα ὁ Θεός, καὶ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτὸν ἐν πνεύματι
καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν
---
Αμήν δι ευχών… αγίου Γρηγορίου Παλαμά έργα (2 τόμοι)
---
πώς
δικαιολογούνται οι πέντε άνδρες της Σαμαρείτιδας και ο έκτος που δεν ήταν άνδρας
της; (αγ.Μαξίμου ομολογητού)
---
Υποσημείωση… Λογικό θάταν
κάποιος να αναρωτηθεί, γιατί όλη αυτή η περιφιλολογία με στοιχεία επιστήμης,
φιλοσοφίας, θεολογίας ακόμη και σκιωδών
προσεγγίσεων.
Ενόσω η φιλοσοφία και κάθε
κοσμική προσέγγιση, ακόμη και σκιώδη, της λείπει XC για να συμπληρωθεί, ενωθεί (όσα επιδέχονται) και
τελειωθεί. Από την άλλη, XC χωρίς
εμπράγματη παρουσία ‘’έρχου και ίδε’’ καταντά ιδεολόγημα απόμακρο χωρίς
αποδείξεις και ενδείξεις. Γιαυτό κι η παρούσα τολμηρή (ας πούμε) προσέγγιση.
Πιστεύει κάποιος, να και τα
ψηλαφητά σημεία (Ο Λόγος σαρξ εγένετο; Να κι οι λόγοι
σαρκούνται/σχηματοποιούνται). Δεν πιστεύει; Τα παρεχόμενα σημεία ας γίνουν καλή
αφορμή ακριβούς και βιωματικής θεολογίας. Να νοήσουν τον ‘’μίτο εξόδου’’ και
ακολουθήσουν ώστε να εξαχθούν (ελληνικώς από τον λαβύρινθο και ιουδαϊκώς από
την αιχμαλωσία της αιγύπτου ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΣ ΖΩΗ και ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ δια Της Οδού) …οι φιλοσοφούντες χωρίς XC, να ‘’φιλοσοφήσουν’’ μα περισσότερο να ζήσουν XC.
Εν κατακλείδι του παρόντος,
εκτιμώ να φτάσαμε έστω και κουράζοντάς σας, στο δια ταύτα… της πρότασης μαζί με τα ρεύματα
τα κοσμικά, να τρέξουμε και ποθήσουμε τα πνευματικά (αδιαλείπτως προσεύχεσθε,
εν παντί ευχαριστείτε και δοξάζουμε Τον Κύριο…) προς πληρότητα υγείας και αρχή
φωτισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου