Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2025

η επί του πρακτέου ‘’τομή’’ (και είσοδος) Του Κυρίου στην έκπτωτη φύση για να την (ξ)αναστήσει εν παραδείσω…

…τέσσερα τα άκρα του χωροχρόνου, 4 και τα στοιχεία της φύσης, στην ίδια σταυρική διάταξη με κέντρο την πεμπτουσία και Κύριο και στα δυο περιβόλαια σχήματα (χωροχρόνου και κτίσης). 

Ερχόμενος Ο Κύριος και αναμενόμενος από ιουδαίους δια των προφητειών και όλων των εθνών με τις παραδόσεις τους, ‘’τέμνει’’ όλη την έκπτωτη και χωρίς Ζωή κτίση για να εισάγει τον Εαυτό Του και χαρίσει Ζωή στους δεχόμενους Αυτόν. 

Με το στώμεν καλώς του αρχ.Μιχαήλ, όπου βρέθηκε το κάθε δαιμόνιο, εκεί και έμεινε. Άλλα στην γη (σαν καταχθόνια), άλλα στα ύδατα, άλλα στο πυρ και άλλα στον αέρα (τα εναέρια)... όπως γνωρίζουμε από το …  ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.   

Το άρθρο περί της ‘’τομής’’ παρότι είχε αφορμή την γέννηση Του Κυρίου, δεν εξαντλείται στην παρουσία Του στην γη αλλά επεκτείνεται σε όλα τα στοιχεία της φύσης… 

‘’εισέρχεται’’ στην ΓΗ  ως καλός σπόρος και τέμνει το άγονον αυτής για να φανεί ως άνθος (ευωδιαστό) εκ της ρίζης Ιεσσαί… το…   Ράβδος εκ της ρίζης Ιεσσαί, και άνθος εξ αυτής, Χριστέ, εκ της Παρθένου ανεβλάστησας, … όπως Ο Προφ.Ησαΐας προφητεύει… ΚΑΙ ἐξελεύσεται ράβδος ἐκ τῆς ρίζης ᾿Ιεσσαί, καὶ ἄνθος ἐκ τῆς ρίζης ἀναβήσεται. 2 καὶ ἀναπαύσεται ἐπ᾿ αὐτὸν πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πνεῦμα σοφίας καὶ συνέσεως, πνεῦμα βουλῆς καὶ ἰσχύος, πνεῦμα γνώσεως καὶ εὐσεβείας·  … (Ησα.ια’) … για να εισέλθει Ο Κύριος στην καρδιά μας σαν σπήλαιο και εύφορη (δια Της Θεοτόκου) γης και φάτνη προκειμένου ανθίσει το ευώδες Άνθος, Χριστός ‘’δίπλα’’ στον άνθρωπο (ια’ 11) και συνοδοιπορήσει και οδηγήσει την γη του στην άλλη γη [6 καὶ σὺ Βηθλεέμ, γῆ ᾿Ιούδα, οὐδαμῶς ἐλαχίστη εἶ ἐν τοῖς ἡγεμόσιν ᾿Ιούδα· ἐκ σοῦ γὰρ ἐξελεύσεται ἡγούμενος, ὅστις ποιμανεῖ τὸν λαόν μου τὸν ᾿Ισραήλ. (Ματθ.β’)]. Ποιμανεί νουν (ισραήλ) και χουν αυτών ως λαό, όπου πατούν πόδες πραέων… [αμήν αποδεχτούμε αυτήν την σωτήρια επί γης μας, τομή και καταξιωθούμε να ευωδιάσει τον ρυπαρό αυτόν (χωρίς Χριστό εν σαρκί) τόπο της καρδίας]. 

Να δούμε την τομή και στα ύδατα… όπως την αναφέρει ο αγ.Ιωάννης χυσόστομος, όταν αντιστοιχεί τον ιορδάνη ποταμό με τον ποταμό της ζωής μας.. Προερχόμαστε σαν ανθρώπινο γένος από τον ΑΔΑΜ και ΕΥΑ, σε αντιστοιχία του Ιόρ και του Δαν (των δύο παραποτάμων που ενώνονται εις εν) όπως από το ζεύγος ανδρός και γυναικός (πατέρα και μητέρα) που προήλθαμε… κι αν δεν έμβει Ο Κύριος στον Ιορδάνη, ο ποταμός κατευθύνεται νομοτελειακά στην ‘’νεκρά θάλασσα’’ (και θάνατο). Αμήν να εμβεί και σε μας (στα ύδατά μας) ώστε όπως τα ιορδάνεια ρείθρα εστράφησαν προς τα οπίσω, έτσι να επιστρέψουμε στις πηγές της Ζωής. Αμήν αποδεχτούμε και αυτήν την τομή και καταδεχτεί Ο Κύριος έμβει στον ρου της ζωής μας… και συνθλάσσει τας κεφαλάς των αοράτων δρακόντων… [ο ρους της ζωής μας... (τρεις ιεράρχες)]. 

Έσχισε Ο Κύριος (πάλι σαν τομή) σαν αστραπή τον ουρανό (για τα εναέρια) και Τον βλέπουμε από ανατολάς έως δυσμάς [27 ὥσπερ γὰρ ἡ ἀστραπὴ ἐξέρχεται ἀπὸ ἀνατολῶν καὶ φαίνεται ἕως δυσμῶν, οὕτως ἔσται καὶ ἡ παρουσία τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου· (Ματθ.κδ’27)]… ώστε σαν ηλίανθοι φυτεμένοι στην γη, αμήν υγιώς Τον ακολουθούμε… Δια αυτής της τομής και η λύσις του προβλήματος του έκπτωτοι αέρα που δηλητηριάζει τον άνθρωπο και τον ‘’σταματά’’ στην γη. Αμήν δια του Χριστού ως ΑΗΡ και ορθόδοξη πίστη, διέλθουμε στην νέα κτίση…     

Τον είδαμε αμήν και βιώσουμε και μεθέξουμε του δικού Του ανακαινιστικού πυρός, που σαν θείο πυρ, τέμνει και αποδιωκει το άλλο πυρ, το κολαστικό… (όπως το βλέπουμε στον προφ.Δανιήλ και τους τρείς παίδας εν καμίνω… μαζί κι εμείς, στο καμίνι της ζωής που η φωτιά του, παρά του ότι θέλει να κάνει κακό, ας αποβεί εις καθαρότητα του χρυσού… ως εν χωνευτηρίου). 

Μήπως Ο Κύριος σαν σταυροειδής ‘’τομή’’ δεν ξεκινά από τον ευαγγελισμό, εισαγόμενος σε απείρανδρο νηδύ; Μήπως δεν τέμνει και χωρικά και χρονικά τον χωροχρόνο και την δική μας παρουσία, περνώντας την από την μία στην άλλη όχθη; …με την βάπτιση στα ύδατα, με την σταύρωση στον εκ δεξιών ευγνώμονα και εξ ευωνύμων υβριστή ληστή; με την ανάσταση στους εν τάφω μη θέλοντες ακολουθήσει Αυτόν που τους προτείνει χέρι ανέλκυσης από τον θάνατο στην Ζωή και στους ακολούθους Του προς δωρεά Ζωής αιωνίου; μήπως πάλι στην ανάληψη (εν σώματι κι όχι μόνο εν πνεύματι) δεν ‘’χωρίζει’’ τους θέλοντες μείνει στην γη από αυτούς που θέλουν να Τον ακολουθήσουν; ώστε Ο Ίδιος να γίνει δρόμος προς Τον Πατέρα… εξ αιγύπτου εκάλεσα τον υιόν Μου (και κάθε υιό) και εκ γης καλεί τον κάθε υιόν στον ουρανό... όμοια και στην πεντηκοστή (πάλι σαν φλόγα) ‘’χωρίζοντας τους μεν ως καλοφωτισμένους και τελείους (αμήν κυνηγούντες την πεντηκοστή μας και απόκτηση του Αγίου Πνεύματος) προς ‘’συνεννόηση’’ Θεού και ανθρώπων και ανθρώπων μεταξύ μας… από το άλλο πυρ της συγχύσεως και πολλών γλωσσών της ασυνεννοησίας και α-νοησίας (χωρίς νου Χριστού). 

Αμήν έρχου Κύριε!!! εν ημίν, ώστε όπως αναπαύεται Στον Υιό ο Πατήρ έτσι και αν έμβει ως τομή και σε μας, να συζήσουμε με Αυτόν, με σοφία, σύνεση, προσθέτοντας κάθε αγαθό στην ψυχή και ζωή μας … ἀναπαύσεται ἐπ᾿ αὐτὸν πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πνεῦμα σοφίας καὶ συνέσεως, πνεῦμα βουλῆς καὶ ἰσχύος, πνεῦμα γνώσεως καὶ εὐσεβείας… 

αμήν περνώντας από τον έναν κύκλο στον άλλον… κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας…  

η φλογίνη ρομφαία μεταξύ φρονήσεως και αφροσύνης 

τυπική και ουσιαστική σταυροπροσκύνηση ...   

Νέαν ἔδειξε κτίσιν, ἐμφανίσας ὁ Κτίστης…  

ελευθερία κατὰ την Ορθόδοξη Εκκλησία π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ" (ελευθερώσει και λυτρώσει από την δουλεία των στοιχείων της φύσης…). Αμήν γένοιτο!!  

Φωτισμός και προϋποθέσεις (αγ.Κλήμη αλεξανδρέως)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου