---
...επειδή η αυστηρά ιστορική προσέγγιση κάθε προσώπου στην Αγία Γραφή, δεν προάγει την αυτογνωσία οπότε και θεογνωσία, καλό θα ήταν, να μη μείνουμε στα εξωτερικά σχήματα τα εκτός ημών, αλλά να εντοπιστούν τα βαθύτερα νοήματα εντός.
επειδή ο καθένας έχει περιβόλαιον σχήμα δερματίνους χιτώνες, αφού αυτούς ενδυθήκαμε, και ο ιούδας ''κρεμάστηκε'' πάνω στην συκή, μας συμφέρει να αναζητήσουμε ''ομοιότητες'' από την ψυχρή εκτός εαυτού, αυστηρή καταδίκη του ''προδότη''... και μάλλον να αναλάβουμε την δική μας αρνητική συμμετοχή, μηδενίζοντάς τηγ αμήν, προ τέλους...
άρθρα, ίσως βοηθητικά και ωφέλιμα...
για την ξηρανθείσα συκή και τους δερμάτινους χιτώνες ...
κατά τον αγ.Μάξιμο ομολογητή, ηρώδης, είναι ο δερμάτινος και το κρέμασμα που έκανε ο ιούδας στους δερμάτινους χιτώνες φέρει και τους δύο, από την ίδια πλευρά... ο ένας στην ανατολή (γέννηση) Του Ηλίου, ο άλλος στην δύση Του... οπότε, και όσο έχουμε χρόνο επιλογών, να περάσουμε στην άλλη.... η πνευματική μας σχέση με τον ηρώδη και τα νήπια…
(λίγα τινά) για την άρνηση του απ.Πέτρου για να εντοπιστεί η διαφορά της μετανοίας με την μεταμέλεια, της προδοσίας με την επιτραπείσα για κάποιον λόγο, άρνηση... Με πράξη τον απ.Πέτρο και αμήν διόρθωσή μας....