Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

η πάλη ημών...

12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.
...10 Τὸ λοιπόν, ἀδελφοί μου, ἐνδυναμοῦσθε ἐν Κυρίῳ καὶ ἐν τῷ κράτει τῆς ἰσχύος αὐτοῦ. 11 ἐνδύσασθε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ πρὸς τὸ δύνασθαι ὑμᾶς στῆναι πρὸς τὰς μεθοδείας τοῦ διαβόλου· 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις. 13 διὰ τοῦτο ἀναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ, ἵνα δυνηθῆτε ἀντιστῆναι ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῇ πονηρᾷ καὶ ἅπαντα κατεργασάμενοι στῆναι. 14 στῆτε οὖν περιζωσάμενοι τὴν ὀσφὺν ὑμῶν ἐν ἀληθείᾳ, καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν θώρακα τῆς δικαιοσύνης, 15 καὶ ὑποδησάμενοι τοὺς πόδας ἐν ἑτοιμασίᾳ τοῦ εὐαγγελίου τῆς εἰρήνης, 16 ἐπὶ πᾶσιν
ἀναλαβόντες τὸν θυρεὸν τῆς πίστεως, ἐν ᾧ δυνήσεσθε πάντα τὰ βέλη τοῦ πονηροῦ τὰ πεπυρωμένα σβέσαι· 17 καὶ τὴν περικεφαλαίαν τοῦ σωτηρίου δέξασθε, καὶ τὴν μάχαιραν τοῦ Πνεύματος, ὅ ἐστι ρῆμα Θεοῦ, 18 διὰ πάσης προσευχῆς καὶ δεήσεως, προσευχόμενοι ἐν παντὶ καιρῷ ἐν Πνεύματι, καὶ εἰς αὐτὸ τοῦτο ἀγρυπνοῦντες ἐν πάσῃ προσκαρτερήσει καὶ δεήσει περὶ πάντων τῶν ἁγίων, ... (Εφεσ.στ')

γιαυτό χρειάζεται ''ανδρειοσύνη'' γιαυτό και ο πρωτόκλητος από Τον Κύριο είναι ο απ.Ανδρέας ...

από Αρχιμ. Βασίλειος Γοντικάκης, Το πρόβλημα των θρησκευτικών στα σχολεία διαβάζουμε: Ὅ­ταν τὸ παι­δὶ εἶ­ναι ἀ­ε­τὸς τοῦ πνεύ­μα­τος καὶ ἐ­γὼ τὸ βλέ­πω σὰν που­λε­ρι­κό, γι­ὰ τὸ κοτέτ­σι τοῦ συ­στή­μα­τος, νὰ μοῦ δί­δη αὐ­γὰ καὶ κρέ­ας γι­ὰ πού­λη­μα. Τό­τε ἀ­γνο­ῶ καὶ πνί­γω τὰ αἰτή­μα­τα τοῦ ἀ­ε­τοῦ ποὺ ἔ­χει ἄλ­λους ὁ­ρί­ζον­τες ζω­ῆς. Πε­τᾶ σὲ ἄλ­λα ὕ­ψη. Καὶ φω­λι­ά­ζει σὲ ἄλ­λες κορ­φές. Ἡ Ἐκ­κλη­σί­α γνω­ρί­ζει τί εἶ­ναι ἄν­θρω­πος, ποι­ά ἡ φύ­σι καὶ ἡ ἀ­πο­στο­λή του.... 
με επιβαλλόμενο τον επανευαγγελισμό, την ελληνορθόδοξη παιδαγωγία που γεννά αγίους και ήρωες....

''φαίνονται'' κι ο αητός αλλά και οι αρχές και εξουσίες και τα πνευματικά της πονηρίας εν τοις επουρανίοις... (κι άλλες σχηματικές λεπτομέρειες που δεν καταδεικνύονται) διὰ τοῦτο ἀναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ...

---

''Ἔχουμε ἐχθρούς ἄσαρκους, πού στέκονται διαρκῶς μπροστά μας, ἄν καί ἐμεῖς δέν τούς βλέπουμε, καί πού κοιτάζουν προσεκτικά, μή πως μπορέσουν νά βροῦν κάπου κάποιο ἀπό τά μέλη μας ἀφύλαχτο, γιά νά καρφώσουν ἐκεῖ τά βέλη τους καί νά μᾶς θανατώσουν. Καί κανείς δέν εῖναι πού νά μπορεῖ νά προφυλάξει τόν ἑαυτό του μέ ὁρατά τείχη καί ὀχυρώματα καί νά κρυφθεῖ ἔστω καί μία ὥρα καί νά ἀναπνεύσει λίγο μόνος του ἤ νά φύγει καί νά σωθεῖ· οὔτε μπορεῖ νά ἀναλάβει τόν πόλεμο αὐτό ἕνας ἄλλος γιά κάποιον ἄλλο, ἀλλά εῖναι ἀναγκασμένοι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι νά κάνουν ὁπωσδήποτε τόν πόλεμο αὐτό καί, χωρίς ἀμφιβολία, ἤ θά νικήσει κανείς καί θά ζήσει, ἤ θά πληγωθεῖ καί θά πεθάνει. Πληγή πού ὁδηγεῖ στό θάνατο εἶναι ἡ κάθε ἀμετανόητη καί ἀνεξομολόγητη ἁμαρτια..''
∽ Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος (Λόγος 3. σελ, 63)

---

Η εν τω κόσμω ‘’σημειολογία’’ έχει διπλή ερμηνεία και συμβολή. Θα μπορούσε το κείμενο να είναι μόνο του, χωρίς εικόνες, χωρίς νέφη… το διττό σκέλος είναι ομόρροπο του διπλού σκέλους της πνευματικής γνώσης των λόγων της φύσης (σημεία) και της πνευματικής γνώσης των λόγων των Γραφών (προφ.Ηλίας και προφ.Μωυσής, ταυτοδιδάσκαλοι παραστάτες της Μεταμορφώσεως Του Κυρίου και δικής μας μεταμόρφωσης). 

Διαβάζουμε τους λόγους των Γραφών και συμφωνούμε θεωρητικά. Ο καλός Θεός ‘’μιλώντας’’ και δια φύσεως και λόγων ρευστών, μας δίνει επιβεβαίωση των λόγων Του στα νέφη (εν τοις επουρανίοις). Για  όσους δε ή αμφισβητούν ή είναι κάπως κουμπωμένοι στο να τους πείσει ο γραπτός λόγος, ας γίνει μια καλή αφορμή τα ορώμενα ψηλαφητά στην φύση, για τα περαιτέρω. (Δλδ το σκεπτικό είναι: πιστεύεις ήδη, πάρτο και σε σχήμα. Δεν πιστεύεις; Ας γίνει το σχήμα ερέθισμα για έρευνα και δι αυτής, πίστη. Και στις δυο περιπτώσεις μοιάζει με ‘’τυχαίο’’ και ‘’σύμπτωση’’ αλλά δεν είναι).... η δε ''αποδοχή'' των σημείων, να περνά από το πνευματικό ΠΑΤΕΡΙΚΟ κόσκινο όπως και οι λόγοι των ακαδημαϊκών θεολόγων. Αλλιώς, η αδιάκριτη αποδοχή γίνεται επικίνδυνη και μακροπρόθεσμα ψυχοβλαβής. ΠΡΟΣΟΧΗ και ΠΡΟΣΕΥΧΗ. Προσευχή και νηστεία. Ακρόαση και τήρηση. ΣΤΑΥΡΟΣ. 

[με τα ''σημεία'' νάναι στην άλλη όψη του βαρέος νέφους που σκιάζει την ζωή μας και αιτία απόκρυψης του ήλιου και σκοτισμού... γίνονται δε αυτά ορατά, μόλις αρθούν οι αφορμές... γενόμενα οδοδείκτες και ίχνη στον Δρόμο 


προς ωφέλεια και δόξαν Θεού... Ποίησον μετ' εμού σημείον εις αγαθόν, και ιδέτωσαν οι μισούντες με και αισχυνθήτωσαν, ότι συ Κύριε, εβοήθησάς μοι και παρεκάλεσάς με.].

Μια ευθεία και ανοδική προς ουρανόν πορεία, με δύο σκέλη ισοδύναμα, ισορροπημένα, παράλληλα, ομόρροπα και εναλλάξ, μια με την πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών και μια με την πνευματική γνώση των λόγων της φύσεως.... 

δι ευχών... Της επουράνιας κλίμακας δι ης κατέβη Ο Θεός και της γέφυρας της μετάγουσας εκ της γης προς ουρανόν...

Μήπως πάλι ο καλός Θεός δεν μας έδειξε εν σημείοις ότι ‘’δικαίων ψυχαί εν χειρί Θεού’’ ;

Αμήν να κατορθώσουμε να γίνουμε κατά Θεόν δίκαιοι κι η καλή μας Παναγία μας προστατεύει ωσάν νήπια από επιθέσεις δαιμόνων… οι οποίοι ειδικά σε περιπτώσεις διασάλευσης της υγείας, επιτίθενται σφοδρότερα καλώντας ο αναλογών δαίμων μεγαλύτερο σε βαθμό και ισχυρότερο για την εξόντωσή μας… ως μισάνθρωποι.



Area 51 και ντπ. Η τελευταία αυτοκρατορία


Ἀγώνας κατά τῶν πονηρῶν πνευμάτων μόνο μέ τή θεία χάρη Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσανίνωφ

Οι δαίμονες μας πολεμούν παρακολουθώντας τις αντιδράσεις μας

---

''Στήν πάλη νά ἀγωνίζεσαι ἐναντίον τῶν ἀόρατων ἐχθρῶν. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ τέτοιον σέ θέλει νά εἶσαι σ΄ ὅλη σου τή ζωή. ὄχι τεμπέλη καί κοιμισμένο, ἀλλά σέ θέλει νά ἐπιστατεῖς τήν ψυχή σου μέ προσοχή καί ἐγρήγορση.'' ~ Μέγας Βασίλειος (P.G 31,208)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου