Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Οι ζωντανές ψυχές πιστεύουν στα μεγαλειώδη θαύματα του Προφήτη Ηλία. Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Γράφοντας για τον βίο της αδερφής του, Αγίας Μακρίνας, ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης διστάζει να απαριθμήσει τα θαύματά της, «για να μην είμαι», λέει, «υπεύθυνος για το αμάρτημα της απιστίας σε ανθρώπους ανήμπορους». Καλεί αβοήθητους, όσους δεν πιστεύουν. Πραγματικά, δεν υπάρχει τίποτα ασθενέστερο από έναν άνθρωπο χωρίς πίστη. Ο άνθρωπος χωρίς πίστη πιστεύει στη δύναμη των νεκρών πραγμάτων και των νεκρών στοιχείων της φύσης και δεν πιστεύει στη δύναμη του Θεού ή στη δύναμη των ανθρώπων του Θεού. Αυτό είναι πνευματική νωθρότητα και αυτή η νωθρότητα ταυτίζεται με τον πνευματικό θάνατο.

Έτσι, οι ζωντανές ψυχές πιστεύουν ενώ οι νεκρές δεν πιστεύουν. Οι ζωντανές ψυχές πιστεύουν στα μεγαλειώδη θαύματα του Προφήτη Ηλία. Αυτά τα θαύματα τους δίνουν κουράγιο και χαρά, γιατί γνωρίζουν ότι είναι φανέρωση της δύναμης του Θεού. Όταν ο Θεός εκδηλώνει τη δύναμή Του μέσω άψυχων πραγμάτων και στοιχείων της φύσης, γιατί τότε δεν θα την εκδηλώνει μέσω των ζωντανών και αγίων ανθρώπων; Αυτό που δίνει τη μέγιστη χαρά στους πιστούς είναι ότι ο Προφήτης Ηλίας εμφανίστηκε ζωντανός στο όρος Θαβώρ κατά τη Μεταμόρφωση του Κυρίου. Κατά τη διάρκεια της ζωής του στη γη, αυτός ο μεγάλος προφήτης έδωσε απόδειξη για την ύπαρξη του Ενός και Ζώντος Θεού και, μετά το θάνατό του, και ακόμη και μετά από αρκετές εκατοντάδες χρόνια, με την εμφάνισή του στο όρος Θαβώρ, έδωσε στην ανθρωπότητα ορατή απόδειξη της μετά θάνατον ζωής.

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, Ημερολόγιο – Ο Πρόλογος της Αχρίδος (Δεκέμβριος): Βίοι Αγίων, ύμνοι, στοχασμοί και ομιλίες για κάθε ημέρα του

χρόνου.

https://iconandlight.wordpress.com/tag/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7/

---

συνειρμικά και ‘’αναγκαία’’, (του προηγούμενου άρθρου) αφού η πνευματική γνώση των λόγων της φύσης, μαζί με την διάκριση και ορθή ερμηνεία των ‘’σημείων’’ (που πάντα φιλτράρονται οι λόγοι της φύσης αν είναι σύμφωνοι με τους λόγους των Γραφών) έρχεται δια του ζωντανού προφ.Ηλία, ευχόμενοι να κάνει το θαύμα του και σε μας, λεπταίνοντας τον νου…  για να αντιλαμβανόμαστε την δική του ενέργεια πυρός και ύδατος

πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών... (προφ.Ηλίας + προφ. Μωυσής)

πως ενεργεί Το πνεύμα του Θεού Του Ζώντος 

Φως ιλαρόν και ευθεία κίνηση νοός…

Με υψωμένα τα χέρια (Υ) ο προφ.Ηλίας, κρατά και διαχειρίζεται ΠΥΡ και ΥΔΩΡ...

οι λογικοί (της αποκομμένης από Τον Λόγο λογικής) θα λέγανε ότι πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν φυσικά φαινόμενα ακόμη και τα ακραία καιρικά, όρο που αντικατέστησε τον όρο θεομηνία των αρχαίων, γιατί δεν θέλουν να αποδώσουν τα της φύσης στον Θεό.

Ο καλός Θεός να μας δίνει διάκριση πότε ο καλός Θεός παρεμβαίνει (στο επιτρέπεται) για παιδαγωγία και πότε όχι.

Ο άγιος όμως Νικόλαος Βελιμίροβιτς, που ένωσε τον λόγο του (και όλους τους λόγους) με τον Παντοκράτορα θείο Λόγο, καταγράφει... Με ρωτάς για την αιτία της τωρινής κρίσης, ή της τωρινής Θείας δίκης! Η αιτία είναι πάντα η ίδια. Η αιτία για τις ξηρασίες, τις πλημμύρες, τις επιδημίες και άλλα μαστιγώματα της γενιάς των ανθρώπων είναι η αιτία και για την τωρινή κρίση. Η αποστασία των ανθρώπων από τον Θεό. Με την αμαρτία της Θεο-αποστασίας οι άνθρωποι προκάλεσαν αυτή την κρίση, και ο Θεός την επέτρεψε, ώστε να ξυπνήσει τους ανθρώπους, να τους κάνει ενσυνείδητους, πνευματικούς και να τους γυρίσει προς Εκείνον.

Μέχρι πότε θα διαρκέσει η κρίση; Όσο το πνεύμα των ανθρώπων παραμείνει δίχως αλλαγή. Ώσπου οι υπερήφανοι υπαίτιοι αυτής της κρίσης να παραιτηθούν μπροστά στον Παντοδύναμο. Ώσπου οι άνθρωποι και οι λαοί να θυμηθούν, την ακαταλαβίστικη λέξη «κρίση», να τη μεταφράσουν στη γλώσσα τους, ώστε με αναστεναγμό και μετάνοια να φωνάξουν: «η Θεία δίκη»!

Το πόσο θα τα ενώσουμε ή θα τα διαχωρίσουμε (και ίσως μείνουμε αδιόρθωτοι, εκ της θεωρίας και η πράξη σαν αδιαφορία) είναι κατάδικό μας θέμα... Κύριε ελέησον... νουθέτησον με δική Σου λογική να κατανοήσουμε το υπέρλογο ''γιατί''... κι αν η αντίληψη της θείας δίκης έχει προϋπόθεση την μη νέκρα μας, ζώωσόν μας. Μη μείνουμε δικαιολογώντας τα φαινόμενα σε κλιματικές αλλαγές ή εγκληματικές ενέργειες ή παραλείψεις, άλλων… 


ο φόβος θανάτου σε πιστούς και απίστους ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου