δυστυχώς, υπάρχει και σοβαρότερη συνέχεια... 14 καὶ ὃς ἐὰν μὴ δέξηται ὑμᾶς μηδὲ ἀκούσῃ τοὺς λόγους ὑμῶν, ἐξερχόμενοι ἔξω τῆς οἰκίας ἢ τῆς πόλεως ἐκείνης ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν. 15 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀνεκτότερον ἔσται γῇ Σοδόμων καὶ Γομόρρας ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ τῇ πόλει ἐκείνῃ. (Ματθ.ι')
...και τα προς ορκωμοσία πρόσωπα, εκπρόσωποι της ''Ορθόδοξης'' Ελλάδος, δεδηλωμένοι (οι πλείστοι άθεοι ή μασώνοι ψευτοθρησκεύοντες) διώχνουν με τον τρόπο τους την εγνωσμένη ευλογία. ...για χάριν της μη επιορκίας και υποκρισίας το κακό, ποτέ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ, αλλά
ίσως η θεοεγκατάλειψη* μας φλογίσει λίγο την χλιαρότητά μας.
ίσως η θεοεγκατάλειψη* μας φλογίσει λίγο την χλιαρότητά μας.
Εκτιμώ πως είναι μια καλή ευκαιρία να αποσαφηνίσουμε πρώτα μέσα μας και μετά ομολογήσουμε ΠΟΙΑ φωτιά και ποιο ΦΩΣ επιθυμούμε να κοινωνούμε... τη μία φωτιά, ή την άλλη...
---
...η χρησιμότητα του όρκου για την εξεύρεση της αλήθειας είναι πολύ αμφισβητήσιμη. Σχετικά ο ιερός Χρυσόστομος λέει: “Αν πιστεύεις ότι ο άνθρωπος είναι φιλαλήθης, μην τον εξαναγκάσεις να ορκιστεί• αν πάλι γνωρίζεις ότι ψεύδεται, μην τον αναγκάσεις να επιορκίσει”. Ο φιλαλήθης λέει την αλήθεια ακόμα και όταν δεν πιεστεί με τον όρκο, ενώ ο ψευδολόγος δε διστάζει να καταφύγει στο ψεύδος και ενόρκως, οπότε προσθέτει στην ψευδολογία του και την ψευδορκία ή την επιορκία.
---
όταν ο Κολοκοτρώνης επιθυμούσε μία πατρίδα με κεφαλή Τον Χριστό... ''ένωνε'' με την απλότητά του κράτος και έθνος. Πνεύμα και σώμα. Ακριβώς το αντίθετο της θεωρίας (και περιμένουμε και πράξεις υποχρεωτικές για ψηφίσαντες αυτόν και μη, με αντιεθνικούς νόμους) ενός εθνομηδενιστή. εκ του καταστατικού του ΠΑΣΟΚ...
Άρθρο 4 Αξίες και στόχοι
Παράγραφος:
9. Το ΠΑΣΟΚ μέσα στο πλαίσιο ενός νέου διεθνισμού αγωνίζεται για μια ειρηνική διεθνή κοινωνία και για τη διαμόρφωση δομών δημοκρατικής και δίκαιης παγκόσμιας διακυβέρνησης. Προωθεί την ιδέα της πολιτικής και κοινωνικής συνεργασίας για το δημοκρατικό έλεγχο της παγκοσμιοποίησης.
Άρθρο 4 Αξίες και στόχοι
Παράγραφος:
9. Το ΠΑΣΟΚ μέσα στο πλαίσιο ενός νέου διεθνισμού αγωνίζεται για μια ειρηνική διεθνή κοινωνία και για τη διαμόρφωση δομών δημοκρατικής και δίκαιης παγκόσμιας διακυβέρνησης. Προωθεί την ιδέα της πολιτικής και κοινωνικής συνεργασίας για το δημοκρατικό έλεγχο της παγκοσμιοποίησης.
παγκόσμιας (ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΗΣ) διακυβέρνησης. ...Πάμε παρακάτω...
---
Στο πνεύμα της απείρου
συγχωρετικότητος και ευσπλαγχνίας Του Θεού στο πλάσμα των χειρών Του, πάνω σε
αυτό λέει ο αγ.Ιωάννης Χρυσόστομος για τη χρησιμότητα του όρκου ώστε ο
ψευδολόγος να μην επιβαρυνθεί δικαία
ανταπόδοση, προσθέτοντας στην ψευδολογία του και την ψευδορκία ή την επιορκία.
Ρωτήθηκε ο Θεός γιατί δεν είναι
τόσο σαφής ο λόγος Του στις Γραφές, αφού δεν λέει τα πράματα με το όνομά τους,
αλλά δίνει στον κόσμο την Αλήθεια Του, με παραβολές. Κι η απάντησή Του για άλλη
μια φορά είναι αφοπλιστική. Για να έχει έναν ακόμη λόγο συγ-χώρεσης, ότι
κάποιοι δεν κατάλαβαν, ενώ με τα ‘’σταράτα’’ και μη επικεκαλυμμένα λόγια, θα
ήταν αναπολόγητοι.
Ο γερ.Σωφρόνιος του Έσσεξ,
προβληματίστηκε μια φορά γιατί σε μερικούς εξομολογούμενους ο καλός Θεός του
δίνει άμεσα πληροφορία και συμβουλή, ενώ σε άλλες περιπτώσεις τον αφήνει να
αυτοσχεδιάζει για να απαντήσει και στηρίξει και συμβουλέψει ανθρώπους. Και πάλι
η απάντηση ήταν σχετική με τα παραπάνω. Διακρίνοντας και προβλέποντας που θα
‘’πέσει’’ ο λόγος του Θεού, σε άνθρωπο που θα τον τιμήσει, δίνει την πληροφορία
στον άγιο (και μάλλον σε κάθε εξομολόγο). Σε αντίθετη περίπτωση, δεν του δίνει
λόγο και πληροφορία και εντολή, όχι γιατί δεν τον αγαπά, αλλά επειδή τον
υπεραγαπά. Για να μην τον καταδικάσει η αμέλειά του και βρεθεί ο άνθρωπος
θεομάχος και ότι παρότι άκουσε τον λόγο του Θεού, δεν τον εκτέλεσε.
Στον Κύριο πρέπει πάσα δόξα τιμή,
ευχαριστία και προσκύνηση!!
---
* νομίζω πιο εμφανώς, καλούμαστε να αγωνιστούμε, να αποδείξουμε την θέλησή μας... ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ και ευστοχία, αφού!!!
---
και... πίσω από τα φαινομενικά καλά της μη ορκωμοσίας που και ιεράρχες συμφωνούν με θέσεις αθέων, σιγοντάρουν στην αποθρησκευτικοποίηση των νέων. Με πρόσχημα την εμπάθεια των άλλων, (λες κι η Ορθοδοξία αντιμετωπίζει καταστάσεις σαν μουτσαχεντίν - τόσο Την ξέρουν τόσο λένε... - ) της ''ισότητος'' της ''τήρησης'' ίσων αποστάσεων (στην κυριολεξία από Αλήθεια και ψεύδος ή αληθοφάνεια), πολεμούν την παιδεία. Την ελληνορθόδοξη παιδεία που οι άγιοι τρεις ιεράρχες σκέπουν και φωτίζουν. Για όποιον βέβαια θέλει και το εκτιμά. Δι ευχών, Κύριε ελέησον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
http://hellasorthodoxy-kmyst.blogspot.gr/2012/03/blog-post_6455.html