Με αφορμή τις παρακάτω πρόσφατες δηλώσεις,
δυο σκέψεις περί πολιτισμών…
Κυρίτσης: Ο δυτικός πολιτισμός έστειλε εκατομμύρια
παιδιά στους θαλάμους αερίων, οι ισλαμιστές όχι…
Τσιρώνης: Οι φανατικοί
ισλαμιστές είναι μια μικρή μειοψηφία..Οι περισσότεροι είναι φιλειρηνικοί. Όπως
και οι Χριστιανοί. Αλλά στην Ευρώπη υπήρχε η Ιερά Εξέταση...
Και ρωτά ευστόχως κάποιος άγνωστος τους παραπάνω γνωστούς
και προβεβλημένους από το σύστημα… ΑΝ ο χίτλερ ήταν ο δυτικός ‘’πολιτισμός’’ τότε
ποιοι τον νίκησαν ; (και του έκοψαν την συνήθεια των φούρνων; )
Συνήθεια… έξις, έξις και έλξις. Μπορεί οι διεθνολόγοι να απλώνονται οριζοντίως και να μετράνε
εκατοντάδες έθνη με διαφορετικούς πολιτισμούς, άλλοι που χάθηκαν κι άλλοι που
συνεχίζουν να υπάρχουν προάγοντας ο καθένας στην ιστορία του, ή ατιμάζοντας την
έννοια του ‘’πολιτισμού’’. Υψώνοντας ή
καταβαραθρώνοντας τον άνθρωπο.
Αυτό που έκρινε κρίνει και θα κρίνει την ποιότητα και την διαβάθμιση
αξίας κάθε πολιτισμού, είναι η ακριβής
φιλοθεΐα και η πραγματική φιλανθρωπία. Σταυρός (ισοσκελής, ελληνικός) απρόσωπα
για τους τηρούντες απόσταση, Σταυρός πρόσωπο, ορθόδοξα, για όσους κατανοούν,
ότι Αλήθεια δεν είναι η απάντηση στο ΤΙ, αλλά στο ΤΙΣ.
Αν κάποιος πάει να ορίσει τον πολιτισμό και να τον
‘’μετρήσει’’ με άλλες παραμέτρους, εκτός φιλανθρωπίας, ας πούμε με επιτεύγματα,
αλήθεια, για ποιο όφελος θα το κάνει αν δεν είναι για τους ανθρώπους και το
περιβάλλον τους; Την ανύψωση της ουσίας και περι-ουσίας τους σε υψηλότερο
επίπεδο; Η δε ακρίβεια της φιλοθεΐας ως φιλαλήθεια αυτό έχει σαν αποτέλεσμα. Την
ελευθερία, γιατί αναφέρεται και ισχύει, γνώσεσθε την αλήθεια και αυτή
ελευθερώσει υμάς…
Αντίθετα, αν η φιλοθεΐα ενός πολιτισμού αστοχεί (δλδ
προσκυνούνται δαίμονες που το παίζουν θεοί), φυσικά και δεν θα ελευθερώνει (αυτός
ο πολιτισμός) τον άνθρωπο, αλλά τον δεσμεύει και ασθενεί κοντοπρόθεσμα αλλά και
στον αιώνα. Όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά που έχει μεγαλύτερη αξία.
Ένας πολιτισμός που κολάζει τους πολίτες του, που κάνει
ανθρωποθυσίες… όσο και χρυσό ή (ματαία) δόξα και άλλα επιτεύγματα κι αν έχει
καταφέρει κοσμικά, η ‘’αίγλη’’ του μένει εδώ γραμμένη απλά σε ιστορικά βιβλία, αλλά
καταχωρείται με αρνητικό πρόσημο, στο βιβλίο Της Ζωής.
Εισελθών Ο Κριτής ως εσταυρωμένος στο κέντρο του
τετραδιάστατου (σταυρικώς νοούμενου) χωροχρόνου1, κρίνει ομοίως και όλους τους
ανθρώπους σαν συμπύκνωση στους εκατέρωθεν δύο συσταυρωμένους ληστές και τα
έθνη, ορίζοντάς τα σε 2 ΜΟΝΟ (εξού και τα πρόσημα).
Σαν χοάνη, σαν ρουφήχτρα (6, σπειροειδώς και ευθέως) να
καθέλκονται οι θεομάχοι και απάνθρωποι, ακολουθώντας την φυγόκεντρο Ι, Ι τάγμα
των δαιμόνων, ενώ αντίθετα με έλξη
αναστάσεως (9, σπειροειδώς και ευθέως) να ανεβαίνουν στον πόλο, χειραγωγούμενοι
από Τον Κύριο (όπως εξάγει τον ΑΔΑΜ εκ του ΑΔΗ) όπου πατούν πόδες πραέων, οι
ακολουθούντες την κεντρομόλο Ι, Ιησού, ο κάθε πολιτισμός, ο κάθε άνθρωπος με
την πολιτεία του…. ως ΜΑΡΘΑ + ΜΑΡΙΑ ή αντίθετα…
Δύο ελεύθερες επιλογές ακολούθησης που εμφυτεύτηκαν από το ΕΝΑ
στο ΕΙΝΑΙ μας2… που οδηγούν στις ομοιάζουσες
έννοιες παγκοσμιότητα
και Παγκοσμιότητα... (π.Σωφρόνιος Σαχάρωφ) το ένα με μικρό ‘’π’’ , η κατά
κόσμον πίστις χωρίς Θεό και το άλλο με κεφαλαίο. Κι όπως αναφέρει ο π. Γεώργιος
Καψάνης, σχεδιάζεται μια παγκοσμιοποίηση
όχι μόνο χωρίς Χριστό, αλλά κατά του Χριστού… δια του εθνομηδενισμού, που
υπηρέτες της ντπ, μας άρχουν κατά παραχώρηση.
Μας συμφέρει να διακρίνουμε μεταξύ πολλών φυσικών (απλωμένων
οριζόντια επί γης) εθνών και λαών, τα μοναδικά δύο πνευματικά (κάθετα), που θα
καταλήξουν ή στον πόδα (όαση ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ – 999 δι ευθέως Φωτός) ή στον
αντίποδα (αντικατοπτρισμό της όασης – ΙΑΠΕΤΟΣ 666, δια πλάνου και φωτός εκ
διαχύσεως3).
Αγιογραφικά… και είπεν
Κύριος αύτη δυο έθνη εν τη γαστρί σου εισίν και δυο λαοί εκ της κοιλίας
σου διασταλήσονται και λαός λαού υπερέξει καιο μείζων δουλεύσει τω
ελάσσονι και ανεπληρώθησαν αι ημέραι του τεκείν αυτήν και τήδε ην
δίδυμα εν τη κοιλία αυτής εξήλθεν δε ο υιός ο πρωτότοκος πυρράκης όλος ωσεί
δορά δασύς επωνόμασεν δε το όνομα αυτού Ησαύ και μετά τούτο εξήλθεν ο αδελφός
αυτού και η χειρ αυτού επειλημμένη της πτέρνης Ησαύ και εκάλεσεν το όνομα αυτού
Ιακώβ (Γεν. κε’ 23).
Στην δε ΚΔ ομοίως …35
καὶ καθίσας ἐφώνησε τοὺς δώδεκα καὶ λέγει αὐτοῖς· εἴ τις θέλει πρῶτος εἶναι, ἔσται
πάντων ἔσχατος καὶ πάντων διάκονος. (Μαρκ.θ’)
Η διακονία προς την σωτηρία και η διακονία προς τον αντίποδα,
διακρίνονται στο: 3 σταυροί 3
θελήματα … 2 τάσεις (φυγόκεντρος διά και προς αγκυλωτό, με έμπνευση το
θέλημα του αντιδίκου πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά και σε όλες τις δραστηριότητες
του σημερινού ανθρώπου… και κεντρομόλος δια και προς τον ορθόδοξο σταυρό και
γενηθήτω Κύριε το θέλημά Σου. ΑΓΙΑΣΜΟΣ και χάρις).
λόγοι εντός Λόγου (2) εν ανεσπέρω Φωτί
απέναντι (5)
ή
κατέναντι (ς) εν σκότει
‘’Ειρήνη*’’ προβάλλουν κι οι ισλαμιστές αλλά την ειρήνη του
αμαλήκ. Την χωρίς ελευθερία. Την ίδια ‘’ειρήνη’’ προάγει και η ‘’διαφωτισμένη’’
κι όχι φωτισμένη δύση, δια του πάπα και του σκολιού του, που ‘’ποιμαίνει’’ τα
πρόβατα δια του ανάποδου σταυρού στην απώλεια. Κι οι δυό, ισλάμ και δύση, δια
του αγκυλωτού.
Εν τω μεταξύ και κατά τα άλλα, οι ισλαμιστές πιστοί και
χλιαρότεροι, περιμένουν τον Ίσα (Ιησού) νάρθει πάνω σε άσπρο αράβικο άλογο, να τους
κρίνει… δλδ να ξέρω ότι θα με κρίνει κάποιος ‘’προφήτης’’ κι εγώ να σφάζω τα
παιδιά του… το παράλογο σε όλο του το μεγαλείο… κρίμα.
Ο Ἅγιος Νικόλαος
Βελιμίροβιτς καταγράφει με ακρίβεια την κατάσταση στο… Ἀνατολή
καί Δύση**.
Κι
οι άγιοι, βλέποντας απλανώς άμεσα και ουσιαστικά, (πέραν σχημάτων που εμάς λόγω
αδιακρισίας κάπως μας μπερδεύουν σαν έννοιες), διακρίνουν την πολιτεία του καθενός
και του συνόλου σαν πολιτισμοί… νάχει 2 ΜΟΝΕΣ κατευθύνσεις. Ή προς τα άνω (Ι) φιλάνθρωπα
ή προς τα κάτω (Ι) και παράλογα, απάνθρωπα. Χριστόφιλος
ἢ Χριστομάχος Τοῦ Ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς . Εμείς, έμμεσα συμπληρωματικά υπέρ
ειρήνης ΜΕ XC κι όχι την ειρήνη του αμαλήκ, γιατί αν
δεν ποιήσουμε πρώτα εμείς με την προαίρεση και όση δύναμη έχουμε ειρήνη και κάθε
‘’λογικό’’ καλό, ο καλός Θεός δεν δίνει την υπέρ νουν δική Του ειρήνη και λοιπά
χαρίσματα.
Τα πάντα μας επιτρέπονται… (πάντα
μοι έξεστιν…) αλλά συμπερασματικά και ουσιαστικά...
Έτσι, ο καθένας μας,
ο ‘’άνθρωπος’’ , που είτε εμφανώς μετέχει στα κοινά είτε όχι, σαν κοινωνικό και
λογικό ον, παράγει πολιτισμό κάθε δευτερόλεπτο (και μόνο που αναπνέει), αφού
σκέπτεται και πράττει, προετοιμάζοντας για τον ίδιο και το σύνολο της
ανθρωπότητος τον καταληκτικό πολιτισμό, αφετηρία και τέρμα της έμ-πνευσής του…
Αμήν τας εννοίας
κάθαρον και ο καλός Θεός να μας δίνει διάκριση και δύναμη και μετοχή σε όποιον
πολιτισμό μας συμφέρει (εκτιμώ ευνόητο και λογικό, όσο έχει μείνει λογική),
αμυνόμενοι για μας και τα παιδιά μας, στον άλλον.
---
Σχετικά
...Μετά την νοηματική συνέχεια μεστή XC Λόγου, δι
ευχών των εορταζομένων αγίων την 5,6 και 7 Μαΐου 2018, που δια λόγων
‘’ενδεικνύεται’’ ψηλαφητά*** το πέρασμα
από το ένα πυρ στο άλλο (5/5), από το ένα ύδωρ στο άλλο (αγ.Σαμαρείτιδα 6/5) δια
του Σταυρού (7/5), όχι τυχαία 8 και 9 Μαΐου μνήμη αγ.Ιωάννου θεολόγου που
μαρμάρωσε τον κύνωπα**** , μαζί με τον ‘’περάτη’’ από την μία όχθη στην άλλη,
κυνόμορφο αγ.Χριστοφόρο, πάλι μπροστά μας αναπτύσσεται η όλη διαδρομή και
επιλογές ΖΩΗΣ.