Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

Υπέρβαση από τα φαινόμενα στο Φως (συμπλήρωμα μετά από 14 χρόνια... εκ της πρώτης συγγραφής επιλόγου)

Με αφορμή το διήμερο 24 και 25 Αυγ και των εορταζομένων αγίων, αγ.Κοσμά αιτωλού και ανακομιδή λειψάνων αγ.Βαρθολομαίου αποστόλου που μεθερμηνεύεται ουράνια ρείθρα, αλλά και ένα ακόμη γεγονός, δυο σκέψεις σχετικές, ως συμπληρωματικές στον επίλογο του βιβλίου, ως απάντηση στο ερώτημα που τέθηκε στην εισαγωγή: Άραγε η Θράκη, δηλώνει κάτι; εκτέλεσε την ιστορική της κλήση και αποστολή;

Αναφέρει ο π.Ανανίας Κουστένης ότι εμφανίστηκε ο άγιος Κοσμάς ο αιτωλός και είπε, πως στο τιμόνι της Ελλάδος είναι η Παναγία. Στην καθαροτάτη όραση και θεωρία του αγίου, η δική μας πίστη στα φαινόμενα, που τα θεωρεί αλλιώς, έχουμε πρόβλημα. Κι όπως διαθλούνται οι ακτίνες του ηλίου μέσω του νερού κι ειδικά αν είναι και θολό αλλοιώνουν την όραση και ευθυκρισία στην εύρεση ενός αντικειμένου, έτσι ανάλογα, όσο βαθύτερα, θολότερα είναι τα ύδατα του κόσμου τούτου που παρεμβάλλονται από τα άνω ύδατα που πνεύμα Θεού φέρεται επί αυτών, τόση είναι η αστοχία μας όχι μόνο στα θεωρητικά αλλά και στην αντιμετώπιση, άρα και πρακτική διάσταση.

Κι Ο Κύριος ευθέως ανέβη εκ των υδάτων βαπτιζόμενος, γιατί ήταν αναμάρτητος... Η δική μας έξοδος είναι ανάλογη και παράλληλη της μετανοίας και εξομολογήσεώς μας... ώστε να ξεθολώσει η θεωρία και ευστοχήσει η πράξις...

Γράφει έναν δόλιο επίλογο το ψευτορωμαίικο κατά τα σχέδια των κοσμοκρατόρων μετά τα ξεπουλήματα μακεδονίας και τσαμουριάς (τάχα λύση του προβλήματος της ηπείρου) την παράδοση και της θράκης με το αιγαίο (έως 25ου μεσημβρινού*) σαν κάτω όψη, γράφει και ο καλός Θεός δια της θράκης τον επίλογό τους.

Εργάτες των κάτω σκοτεινών σχεδίων πολλοί. Ζητούνται εργάτες, ακροατές και τηρητές του θείου λόγου και εφαρμοστές του θείου φιλάνθρωπου σχεδίου.  

Ο Κύριος δια της θράκης καλεί κάθε άνθρωπο να γίνει ΑΔΑΜας να πυρωθεί μετέχοντας θείο πυρ, ώστε αβίαστα εφαρμοζόμενοι οι πνευματικοί νόμοι, να αποδιώκονται και ανενεργούν καταπάνω της ανθρωπότητος τα νοητά και φυσικά αγρίμια από τον ευλογημένο χώρο της Ελλάδος αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις.

Γεωμετρεί Ο Κύριος καλούμενοι κι εμείς να ιχνηλατήσουμε, ψηλαφήσουμε, εφαρμόσουμε το θέλημά Του, ωφεληθούμε και ωφελήσουμε παραδίδοντας αυτό που αξίζει στα παιδιά μας.  

...σε έναν ποταμό, συνήθως ο λόγος με αριθμητή το όλο μήκος του ποταμού και παρονομαστή την ευθεία απόσταση μεταξύ πηγής και εκβολής, είναι 3,14... κι ο καλός Θεός εισερχόμενος μέσα σε αυτό το ποτάμι (της ζωής μας) γεωμετρεί... αφήνει ίχνη προς ακολούθηση... εξόδου από την γαστέρα (και κρήτη). 

Δεν είναι σύμπτωση ότι οι φωτογραφίες του κενταύρου και ταύρου από ταυροκαθάψια, ως εξώφυλλο για το 4ο βιβλίο (άνθρωπο θρησκεία θράκη) , που έχουν ερανεισθεί από το μουσείο ηρακλείου, που είναι στον ίδιο μεσημβρινό με την κομοτηνή (κεφαλή - κοιλία, ΘΡΑΚΗ - ΚΡΗΤΗ ) ...

Εισέρχεται Ο Κύριος στον ιορδάνη ποταμό και τα ιορδάνεια ρείθρα εστράφησαν προς τα οπίσω. Παρατηρεί ο αγ.Ιωάννης Χρυσόστομος ... δεν θα ήταν δυνατόν να μπει ο Κύριος της Ζωής στον ποταμό, κι αυτός να εκβάλλει στην νεκρά θάλασσα. Αυτό ευχόμαστε και για εμάς. Αλλά η εν σημείοις έξοδος και άνοδος και ανάστασις, έχει προϋποθέσεις. Σαν αγαπημένοι φίλοι του Χριστού, Λάζαροι, πρέπει να αποκτήσουμε την Μάρθα και Μαρία(1) ως αδελφές. Να ενεργεί εν ημίν η σωτήρια φιλάνθρωπη πράξη και φιλόθεη θεωρία, η ευθεία και κυκλική κίνηση του νοός (σύνολο σπειροειδής) που μας ανάγει βατά, ψαυστά και με ίχνη, στον Τριαδικό Θεό...

Υπέρβαση, από τα φαινόμενα, στο Φως.

Το πριν προτυπωμένο, ως πέρασμα από την ερυθρά, σήμερα ενεργείται με το εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Τότε εν σκιά, σήμερα εν δυνάμει για όλους όσους βαπτίζονται ορθοδόξως αναμένοντας βιωματικά το εν ενεργεία.

Πολεμείται το ένα βάπτισμα με την ‘’βαπτισματική θεολογία’’ παρασέρνοντας σε πλάνη και υποσχόμενοι σωτηρία (ολοκλήρωση) σε μη ορθά/ορθόδοξα βαπτισμένους, αφήνοντάς τους στην φαντασία, ότι αφού βαπτίστηκαν γενικώς και αορίστως, είναι εν τάξει. Στην πραγματικότητα όμως, τους αφήνουν κάτω από τον λίθο που ΜΟΝΟ με την ανάσταση αποκυλείται ΜΟΝΟ δια του ισχύοντος βαπτίσματος αίρεται.

Πολεμείται το βάπτισμα (και άλλα μυστήρια) από ομάδες που χρησιμοποιούν επιτηδευμένη μεταφυσική ορολογία όπως επίφυση, κωνάριο κλπ ότι τάχα ο σαούλ εγκαθίδρυσε διαφορετική θρησκεία από αυτήν Του Χριστού και δια του ελαίου που χρίει ο ιερέας ‘’βουλώνει’’ αυτά. Τους ενοχλεί ο ‘’δούλος’’ του Θεού. Τους ενοχλεί στο μυστήριο του γάμου ο αβραάμ και η σάρρα… (κυκλοφορεί σχετικό βίντεο ‘’ενημερωτικό’’ να ‘’ξυπνήσουμε’’, και από εκεί η αφορμή συγγραφής των παρόντων συμπληρωματικών σκέψεων …).


[Ασθενεί ο άνθρωπος και δι ελαίου θεραπεύεται. ΔΕΝ καταργεί και ‘’βουλώνει’’ την υπόφυση, αλλά σαν κέντρο διόρασης θεωρίας και πράξης στο χέρι το ευχέλαιο τον εξυγιαίνει και δια σταυρού, τον ανιστά…. 14 ἀσθενεῖ τις ἐν ὑμῖν; προσκαλεσάσθω τοὺς πρεσβυτέρους τῆς ἐκκλησίας, καὶ προσευξάσθωσαν ἐπ' αὐτὸν ἀλείψαντες αὐτὸν ἐλαίῳ ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Κυρίου· 15 καὶ ἡ εὐχὴ τῆς πίστεως σώσει τὸν κάμνοντα, καὶ ἐγερεῖ αὐτὸν ὁ Κύριος· κἂν ἁμαρτίας ᾖ πεποιηκώς, ἀφεθήσεται αὐτῷ. (Ιακ.ε’) 

Σκοπός, οι έξι ιερείς (4) (όραση και διόραση, ακοή και διακοή) η όλη κεφαλή αισθητικώς και διαισθητικώς να ακολουθεί την Θεοτόκο που οδεύει εις Ιεροσόλυμα.]  

Το μόνο όμως ‘’ξύπνημα’’ (2) που μας χρειάζεται είναι η εξ ύπνου αμαρτίας ανάσταση. Ποιο το όφελος να φαινόμαστε έξυπνοι αλλά μένοντας στην αμαρτία και αστοχία;

Αν όμως δεν νεκρωθεί το (ενεργειακό) σώμα της αμαρτίας, πως θα αναστηθεί ανακαινισμένο και χαριτωμένο; Κι Ο Κύριος επί του σταυρού ‘’κρέμασε’’ και ακινητοποίησε την σάρκα και σαρκικό φρόνημα για να αναστηθεί και αναστήσει. Όχι για τον ίδιο Του τον εαυτό που δεν είχε ανάγκη, αλλά από αγάπη και συμπάθεια για μας. Προς τι λοιπόν η καχυποψία προς το σκεύος εκλογής πρωτοκορυφαίο απ.Παύλο και όλους τους εμπνεόμενους από άγιο πνεύμα αποστόλους και συνεχιστές αγίους; 


Όπως, αν δεν γκρεμιστεί ο ναός ο νομικός ο σκιώδης, δεν θα ανοικοδομηθεί ο νέος (όπως προείπε Ο Κύθριος ότι θα κτίσει σε 3 μέρες τον ναό του σολομώντα, εννοώντας μετά την τριήμερο ταφή την ανάστασή Του… (5) 

Η παραπάνω ομάδα, με πιασάρικη ορολογία ανθίσταται στην εν λόγω νέκρωση. Με πρόφαση την απόκτηση χάριτος, δια των τσάκρας (3), (κέντρων διοράσεως, διακοής, διαισθήσεως…) αντιστρατεύεται αυτής…

ΤΙ οὖν ἐροῦμεν; ἐπιμενοῦμεν τῇ ἁμαρτίᾳ ἵνα ἡ χάρις πλεονάσῃ; 2 μὴ γένοιτο. οἵτινες ἀπεθάνομεν τῇ ἁμαρτίᾳ, πῶς ἔτι ζήσομεν ἐν αὐτῇ; 3 ἢ ἀγνοεῖτε ὅτι ὅσοι ἐβαπτίσθημεν εἰς Χριστὸν ᾿Ιησοῦν, εἰς τὸν θάνατον αὐτοῦ ἐβαπτίσθημεν; 4 συνετάφημεν οὖν αὐτῷ διὰ τοῦ βαπτίσματος εἰς τὸν θάνατον, ἵνα ὥσπερ ἠγέρθη Χριστὸς ἐκ νεκρῶν διὰ τῆς δόξης τοῦ πατρός, οὕτω καὶ ἡμεῖς ἐν καινότητι ζωῆς περιπατήσωμεν. 5 εἰ γὰρ σύμφυτοι γεγόναμεν τῷ ὁμοιώματι τοῦ θανάτου αὐτοῦ, ἀλλὰ καὶ τῆς ἀναστάσεως ἐσόμεθα, 6 τοῦτο γινώσκοντες, ὅτι ὁ παλαιὸς ἡμῶν ἄνθρωπος συνεσταυρώθη ἵνα καταργηθῇ τὸ σῶμα τῆς ἁμαρτίας (Ρωμ.στ’)

Και  …ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. (Γαλ.γ’27)
  
Ή πάλι, στο μυστήριο του γάμου όπου ο άνδρας υπέχει την θέση της κεφαλής (όπως Ο Χριστός είναι η κεφαλή του σώματος της  εκκλησίας) και η γυναίκα η νύμφη, η χωρίς παρουσία Τριαδικού Θεού και μυστηρίου ο άβραμ θα παραμείνει άβραμ και η σάρα σάρα. Κι Ο Κύριος με την επίσκεψη , χαρίζει το ‘’α’’ της αγάπης και της αλήθειας Του σε κάθε κεφαλή και το ‘’ρ’’ της δικαιοσύνης σε κάθε σώμα.

Δια της συνεχιζόμενης αμαρτίας (που αρνείται να βαπτισθεί ορθοδόξως, να νεκρωθεί για να αναστηθεί), μπορεί να γίνεται διαπλάτυνση (οριζοντίως) της διανοίας σε έρπουσα σ+οφία, αλλά δεν γίνεται εξύψωση και ανύψωση του νοός πέραν του λίθου του τάφου, παραμένοντας στο άσβεστο πυρ το αποκομμένο (δαιμονικό) ενδοκοσμικό. Διανοίγονται οι οφθαλμοί, αλλά όχι για να δουν την δόξαν του Θεού προς τα έσω όπου και η Βασιλεία εντός ημών, αλλά να δουν (οι πρωτόπλαστοι τη συμβουλή του όφεως) την γύμνια τους από χάρι. Ούτε καν στα εξωτερικά την κατανόηση των έργων Του που τάχα υπόσχονται, αφού το φως είναι αχνό και πλάνο. Είναι το ίδιο που οδηγεί στον αντικατοπτρισμό της όασης κι όχι στην όαση την ξεδιψαστική και ευσκιόφυλλη ξεκουραστική.

Μία λοιπόν και αναγκαία δύναμη για την υπέρβαση από τα φαινόμενα στο Φως και από τις σκιές στις αιτίες/λόγους και Πρωταίτιο Λόγο. η βάπτισις και επαναβάπτισις δια μετανοίας κατά πρόσωπο και συλλογικά σαν έθνος.

Η σταύρωσις της Ελλάδος για την ανάστασή της, όπως δείχνει (η πρώτη εικόνα) και επί του σώματός της αυτή. ΘΡΑΚΗ – ΚΡΗΤΗ – ΙΟΝΙΟ – ΙΩΝΙΑ…       
  
----

(1) Η Μάρθα και η Μαρία, (παρούσες και δι αυτών όλοι μας) στο μυστήριον της Βαπτίσεως… (η μυστική σχέση στην γλώσσα των αγγέλων των ΙΘΑΚΗ - ΘΡΑΚΗ)

(2) όταν ξημερώσει η ημέρα της αφύπνισης αγ.Νικολάου Βελιμίροβιτς


---

σχόλιο: οι σατανιστές ξέρουν την μυστική σημασία (αφού γνωρίζουν την γλώσσα των αγγέλων) και βάζουν τα λυσσακά τους να την πολεμούν... όπως οι πάνοπλοι στρτες του Φαραώ που δεν ήθελαν με τπτ οι Εβραίοι να περάσουν την ερυθρά... Οι ισραηλίτες όμως άοπλοι αλλά με τον τύπο του σταυρού, διήλθαν... Σειρά μας να γνωρίσουμε και διέλθουμε... (εβραίος σημαίνει περάτης και ισραήλ, νους ορώμενος τω Θεώ λαμβάνοντας απόσταση από εθνικά ή κρατικά σχήματα που περιορίζουν το πέρασμα ή την όραση σε ''περιούσιους''. Δυνητικά είναι ο λαός του Θεού, όσοι ποιούν το σώμα τους ναό. Τότε κι έτσι συνοδοιπορεί μαζί μας Ο Κύριος)... 
ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. (Β'Κορ.ς'16)   

Ένας εξ αυτών, έκανε μια παράσταση θεατρική στην ΙΘΆΚΗ... πουλώντας την ΘΡΆΚΗ... δεν τον έχω για τόσο γνώστη του τι έκανε, αλλά τόσο ζηλευτά πειθήνια στον άλλον. Μακάρι νάχαμε κι εμείς τέτοια υπακοή στο θείο θέλημα...  δοσμένοι στο 100% αμήν κι εμείς την πάσαν ελπίδα μας εις Σε (να) ανα
τίθημι και πάσαν την ζωήν ημών, XC τω Θεώ (να) παραθώμεθα.

Πορεία δια των προεσχάτων προς τα χαλεπά έσχατα, αλλά Ο Κύριος συμπλέει, συνοδοιπορεί, θεραπεύει, όχι σαν άρνηση του ορατού ενδύματος του κόσμου (ναι του κοσμικού φρονήματος), που σαν σχήμα γεωμετρείται, αλλά προς καθαρότητα οίκου (διαφάνεια) και λειτουργικότητα οχήματος (σεραφείμ και χερουβείμ).


Από εκεί και πέρα, ο καθείς θα λάβει την μισθαποδοσία των πράξεων και σκέψεων και όλης βιωτής...

...ὁ καιρὸς γὰρ ἐγγύς ἐστιν. 11 ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι. 12 ᾿Ιδοὺ ἔρχομαι ταχύ, καὶ ὁ μισθός μου μετ᾿ ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργον ἔσται αὐτοῦ. 13 ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος, ἀρχὴ καὶ τέλος. 14 Μακάριοι οἱ ποιοῦντες τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ, ἵνα ἔσται ἡ ἐξουσία αὐτῶν ἐπὶ τὸ ξύλον τῆς ζωῆς, καὶ τοῖς πυλῶσιν εἰσέλθωσιν εἰς τὴν πόλιν. 15 ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος. (Αποκ.κβ')


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου