Το πνεύμα του συγχυσμένου και θλιμμένου ανθρώπου
φρόντισε να το ενθαρρύνεις με λόγια αγάπης....
Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ
---
δύο συνειρμικές (εκτιμώ σχετικές) σκέψεις...
δύο συνειρμικές (εκτιμώ σχετικές) σκέψεις...
Με
αφορμή μια φωτο στο φβ και την παρατήρησή μου πως κοψομεσάσκε ….η μέση
(περίμετρος όπου μπαίνει η ζώνη) από πολλές προσεγγίσεις νοείται ως ζώνη
θανάτου... κι εμείς, εκεί στην κοιλία, στον ομφαλό (και αεί, μετά το ‘’νυν’’ της
κεφαλής) τυπώνουμε το ζωοποιό σημείο του Σταυρού, ομολογώντας και αμήν βιώνοντας το: ...''θανάτω θάνατον πατήσας'' ... είναι οι λόγοι αγάπης
Θεού, η ίδια Η Αγάπη, Ο Ίδιος Θεός που ενεργεί (δια των ανθρώπων) ως... 38 ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ
ρεύσουσιν ὕδατος ζῶντος.
Στο σύνολο του ανθρώπου που σκιαγραφήθηκε από αγίους για την
νοερά
προσευχή*, το βάρος που θλίβει τον άνθρωπο είναι εκεί που πιάνει και κουράστηκε
και πονάει η κοπελιά… στο ύψος των νεφρών (όπως φαίνεται στην ‘’τυχαία’’ φωτο
που κοψομεσάστηκε)
Εκεί και έτσι καταργείται η αρά και σύγχυση δια Λόγου και
λόγων και εγκαθίσταται η χαρά, δι ευχών Της Κεχαριτωμένης που χαιρετάτε (ως
πρότυπο): … χαίρε δι ης η χαρά εκλάμψει,
χαίρε δι ης η αρά εκλείψει…
Πρότυπο και δι ευχών και ενεργείας που παρατηρήθηκε από τον
άγιο Συμεών τον νέο θεολόγο: …Ότι
και πάντες οι Άγιοι τον Λόγον του Θεού εν εαυτοίς συλλαμβάνουσι τη Θεοτόκω
παραπλησίως και γεννώσιν αυτόν και γεννάται εν αυτοίς και γεννώνται υπ’ αυτού
και πως υιοί και αδελφοί και μητέρες αυτού χρηματίζουσιν.
---
* νοερά προσευχή -
Νικηφόρου του Αγιορείτου και άλλων πατέρων (εκτυπωθέν το 1852) περί νήψεως και
προσοχής νοός...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου