Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

περί του σεισμού… 6,8 στην ΣΑΜΟ, της 30ής Οκτ 2020 (μια πνευματική άποψη)

άκουσα πως τα παιδιά που μας έφυγαν νωρίς ήταν η ΚΛΑΙΡΗ και ο ΑΡΗΣ….

ΔΕΝ είναι ώρα για παραμύθια αλλά για παραμυθία στους γονείς… από την καλή μας Παναγία…

και το κορίτσι, που υπέχει την θέση του σώματος σε σχέση με το αγόρι (σαν άνδρας και κεφαλή) , χωρίς απαραίτητα νάναι ζεύγος για να ισχύει, αλλά απλά και μόνο, ως φύλα.  

Πολλές φορές δόθηκαν μηνύματα γραμματολογικά και γενικώς ‘’σημεία’’, όπως τα ΙΜΙΑ (και μαζεμένα για την άλλη όψη)… αλλά σήμερα, σε κάποιον φίλο, του ‘’χτύπησε’’ ένα καμπανάκι σχετικό με τα παιδιά που θυσιάστηκαν…  και τα ονόματά τους, σε συνάφεια με τα όσα γίνονται και ακολουθούν.

Συνέβη και καταγράφηκε από παληά…. : Η Παναγία, ο μεγάλος σεισμός και η επίθεση στην Ελλάδα για τον σεισμό του 1999.

Κι έρχεται αγιορείτης γέροντας να πει, ότι αυτήν την φορά, δεν θα τους σταματήσει ο σεισμός (που πάλι ο χθεσινός σεισμός, τις ναυτικές τους εγκαταστάσεις, τους τις διέλυσε …).

Μήπως δεν περιμένουμε; γεγονότα και πόλεμο; γεγονότα καλού (θαυμαστά) –

κακού (μίσους του αντιδίκου δια των εργατών του…) που θα τα υποστούμε στο πετσί μας;;; (και όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά…)  

ΔΕΝ είναι θέμα υποψίας, αλλά πνευματική αρχή και νόμος…. ότι η μετάβαση από το ΚΑΚΟ στο ΚΑΛΟ ‘’περνάει’’ από τον πειρασμό του Ι τάγματος δαιμόνων. 

Κι Ο Κύριος, ο τους πάντας θέλων σωθήναι και εις επίγνωσιν Αληθείας ελθείν… συνδιαλέγεται μαζί μας χωρίς ασυνέχεια.   

Σωτήρια λόγια (εκ Γραφών) και σωτήριους λόγους φύσης, παρεμβαίνων μέσα στην ιστορία.

(πάλι κατά τον αγ.Μάξιμο ομολογητή) … Στήν πραγματικότητα, πρέπει κανείς νά βλέπη μέσα σ’ ὅλα τά φαινόμενα τῆς φύσης καί τῆς ἱστορίας ὄχι μόνο τόν παράγοντα φύση καί τόν παράγοντα ἄνθρωπος, ἀλλά ἐπίσης καί τόν ὑπέρτατο Λόγο, πού ὁδηγεῖ και κρίνει λογικοποιώντας καί μιλώντας στους ἀνθρώπους μ’ αὐτό τον συγκεκριμμένο ἐμπράγματο τρόπο. Πρέπει νά βλέπη κανείς μέσα σ’ ὅλα τά πράγματα καί τά φαινόμενα τοῦ κόσμου τήν ἔκφραση τοῦ ὑπέρτατου Προσώπου, πού χρησιμοποιεῖ τούς λόγους τοῦ κόσμου προσαρμόζοντάς τους διαφορετικά πάντοτε, σύμφωνα μέ τις πνευματικές ἀνάγκες τῶν ἀνθρώπων και σύμφωνα μέ τό σχέδιο πού ἐκτυλίσσεται μέ σκοπό την θέωση. Εἶναι μία παντοδυναμία προσωπική καί λογική συνάμα, πού ὁδηγεῖ τά πάντα πρός ἕνα σκοπό στο πλαίσιο ἑνός διαλόγου, πού ἐξηγεῖ ὅλη την ὕπαρξη. Τά πάντα ἀπορρέουν ἀπό τήν θέληση τῶν προσώπων και ὁδηγοῦνται ἀπό τήν θέληση τῶν λογικῶν προσώπων. Παντοῦ εἶναι τό πρόσωπο ἤ ἡ διαπροσωπική σχέση ἤ τό σῆμα αὐτῆς τῆς σχέσης καί γι’ αὐτό παντοῦ εἶναι ὁ Λόγος. Ὅλα σημαδεύονται ἀπό μία λογική προσωποκρατία ἤ ἀπό ἕναν προσωπικό λόγο. Μόνο ἡ διαρκής καινότητα τοῦ προσώπου μπορεῖ νά ἐξηγήση Τον πάντα νέο δυναμισμό τοῦ λόγου καί τῆς κίνησης τοῦ κόσμου. 

[θα έπρεπε να ήταν στην εισαγωγή... ότι η παρούσα προσέγγιση απευθύνεται σε όσους θεωρούν ότι ο καλός Θεός μας μιλά και εμπράγματα και έμμεσα δια σχημάτων μέσα στην ιστορία.... και πως τπτ δεν είναι τυχαίο, αλλά το έβαλα εδώ, μετά την απόδειξη που προέρχεται από τους λόγους του αγίου. Έτσι, αν κάποιος θεωρεί τα περιστατικά του βίου τυχαία, ας μην κάνει τον κόπο να συνεχίσει... - απλά, το παρόν ''αγκαλιάζει'' ως διττή προσέγγιση, ανάλογα με την οπτική ακόμη και συνήθεια προσέγγισης, την μεθοδολογία του καθενός : πιστεύει κάποιος στα γενικώς και αορίστως; ορίστε και ψηλαφητά σημάδια (Κ,Λ,Ι+ΑΡΗ) και θα μπορούσα να μείνω ΜΟΝΟ σ'αυτά, τηλεγραφικά, αλλά δυστυχώς, ίσως υποχρεωτικά, προβαίνω σε ανάλυση και συσχέτιση ίχνους και αιτίας που ''έριξε'' όχι συμπτωματικά αυτό το ίχνος, προς ακολούθηση του, ως μίτου εξόδου. Βλέπει κάποιος τα σημάδια και αναρωτιέται για το αίτιον; να μια γνώμη συνδετική στα της πίστεως... και Πρωταίτιον Λόγο, που μέσα σε αυτό το θησαυροφυλάκιο ανευρίσκονται όλα τα γιατί... Ο Λόγος σαρξ εγένετο; κι οι λόγοι Του ''σαρκούνται'' ....- έτσι ΑΝ κάποιος φτάσει στο τέλος του παρόντος άρθρου, ευελπιστώ ο ένας νάχει προσθέσει στο ήδη θεωρητικό πιστεύω και μια ψηλαφητή ένδειξη, ο δε άλλος, από το παραπάνω επί γης ερέθισμα, νάχει προσθέσει αμήν, έναν τόνο πίστης**, ελπίδας*** και πιο αισθητής παρουσίας Του Κυρίου, στα όντως ερχόμενα δύσκολα]. 

Γιαυτό και στον λγ’ ψαλμό ακούμε … δεῦτε, τέκνα, ἀκούσατέ μου· φόβον Κυρίου διδάξω ὑμᾶς. τίς ἐστιν ἄνθρωπος ὁ θέλων ζωήν, ἀγαπῶν ἡμέρας ἰδεῖν ἀγαθάς; παῦσον τὴν γλῶσσάν σου ἀπὸ κακοῦ καὶ χείλη σου τοῦ μὴ λαλῆσαι δόλον. ἔκκλινον ἀπὸ κακοῦ καὶ ποίησον ἀγαθόν, ζήτησον εἰρήνην καὶ δίωξον αὐτήν. ὀφθαλμοὶ Κυρίου ἐπὶ δικαίους, καὶ ὦτα αὐτοῦ εἰς δέησιν αὐτῶν. πρόσωπον δὲ Κυρίου ἐπὶ ποιοῦντας κακὰ τοῦ ἐξολοθρεῦσαι ἐκ γῆς τὸ μνημόσυνον αὐτῶν. ἐκέκραξαν οἱ δίκαιοι, καὶ ὁ Κύριος εἰσήκουσεν αὐτῶν, καὶ ἐκ πασῶν τῶν θλίψεων αὐτῶν ἐῤῥύσατο αὐτούς. ἐγγὺς Κύριος τοῖς συντετριμμένοις τὴν καρδίαν καὶ τοὺς ταπεινοὺς τῷ πνεύματι σώσει. πολλαὶ αἱ θλίψεις τῶν δικαίων, καὶ ἐκ πασῶν αὐτῶν ῥύσεται αὐτοὺς ὁ Κύριος· 

Κάνουμε ερώτηση στον εαυτό μας ειλικρινή και προχωράμε… Θέλουμε ζωή και αγαπάμε να ιδούμε ημέρας αγαθάς; … πολλές θλίψεις θα περάσουμε, αλλά εκ πασών αυτών ρύσεται αυτούς Ο Κύριος…. 

Έχουν σχέδια απάνθρωπα οι εργάτες του δολίου και της ντπ, έχει και ο Θεός σχέδιο και εργάτες…. κι ας μην είναι τώρα ορατοί. Πάντα αφανείς και ταπεινοί ήταν και θα είναι…. (εκτός αν Ο Κύριος, αλλιώς ευδοκήσει). 

…καὶ ἐσαλεύθη καὶ ἔντρομος ἐγενήθη ἡ γῆ, καὶ τὰ θεμέλια τῶν ὀρέων ἐταράχθησαν καὶ ἐσαλεύθησαν, ὅτι ὠργίσθη αὐτοῖς ὁ Θεός. (ψαλμ.ιζ’) 

Εσαλεύθη η γη και απέδωσε σεισμό 6,8 με ύστερη ‘’σωστή’’ μέτρηση σε σχέση με την πρώτη αναφορά που ήταν μεγέθους 6,6, για να δείξει άλλη μια φορά την πνευματική αρχή, ότι πάντα προηγείται η θέα του ησαύ (6) και μετά θεάται ο Ιακώβ (8) με επειλημμένη την χείρα επί της πτέρνας του Ησαύ…. τρέχει ο εξοποδώ να φανεί σαν παντοδύναμος και δημιουργήσει εντυπώσεις, αλλά ούτε τρίχα δεν πέφτει, αν δεν το επιτρέψει Ο Κύριος, ως παντεπόπτης Λόγος.   

Εσαλεύθη η ΣΑΜΟΣ εσαλεύθη και η ΣΜΥΡΝΗ. 

Εσείσθη η γη που ‘’μοιάζει’’ με μόσχο σιτευτό, ταρακουνήθηκε η γη απόπου πηγάζει ο βότρυς ο αγεώργητος** (κρασί Θείας Κοινωνίας) γιατί πολεμούνται τα θεμέλια της μυστικής και μυστηριακής μας, με το θείο,  σχέσης. Ταρακουνήθηκε γερά κι η σμύρνη εκ της βοής των δικαίων που εισακούεται. ΚΑΙ ΔΕΝ αφορά ΜΟΝΟ τους εν βιολογική ζωή αλλά όλους όσους παρίστανται στον θρόνο του Θεού, αδίκως σφαγιασθέντες κατά τα άλλα, ‘’συνωστισθέντες’’.   

Θέλει ο κοσμικός άρχοντας να βγάλει αναγγελία για να κλείσει τον κόσμο μέσα (lockdown), αλλά Ο Θεός τον προλαβαίνει και αναγγέλλει το άνοιγμα του δρόμου προς τα άνω. Δίνοντας το εξ εσόπτρου και εν αινίγματι ‘’σημείο’’ Του, προς εκμετάλλευση των θελόντων σωθήναι. Προσωπικά και ΑΝ ΘΕΛΕΙ όλο το έθνος…   

Κύριος διασκεδάζει βουλὰς ἐθνῶν, ἀθετεῖ δὲ λογισμοὺς λαῶν καὶ ἀθετεῖ βουλὰς ἀρχόντων· ἡ δὲ βουλὴ τοῦ Κυρίου εἰς τὸν αἰῶνα μένει, λογισμοὶ τῆς καρδίας αὐτοῦ εἰς γενεὰν καὶ γενεάν. μακάριον τὸ ἔθνος, οὗ ἐστι Κύριος ὁ Θεὸς αὐτοῦ, λαός, ὃν ἐξελέξατο εἰς κληρονομίαν ἑαυτῷ. (ψαλμ.λβ’) 

Μήπως πάλι ο αγ.Ιωάννης ρώσσος δεν βεβαίωνε στον αγ.Ιάκωβο Τσαλίκη ότι ‘’πρέπει’’ να γίνει πόλεμος; 

Γιαυτό ‘’κουμπώνει’’ το πνεύμα θυσίας των παιδιών που έφυγαν. ΑΡΗΣ…. ‘’θεός’’ πολέμου αλλά κι αυτό που θα βιώσουμε σαν μετάβαση* από το Κ (ΚΑΚΟ) στο Λ (ΚΑΛΟ) δια του Ι (Ι τάγματος δαιμόνων 6), αλλά εποπτεύοντος του 8 και Κυρίου συνοδοιπορούντος ως Ιατρού ψυχών και σωμάτων… τα τρία γραμματάκια (Κ,Λ,Ι,) που προστίθενται στον ΑΡΗ για να μας δώσει το ΚΛΑΙΡΗ.   

επειδή…

 


Πάνω σε αυτό το σκεπτικό, εξέθεσε ένας αδελφός… τις δικές του συνειρμικές συνδυαστικές σκέψεις, ενοποιημένες με το όλον…. αφού μου είπε πως έλαβε υπόψην του, τα παραπάνω ‘’απλά’’ συμπυκνωμένα γραμματολογικά στοιχεία. 

Αμήν Ο καλός Θεός να αναπαύσει τις ψυχούλες των ανδρείων θυσιασθέντων προσώπων ΚΛΑΙΡΗ και ΑΡΗ , να τους κατατάξει στους εργάτες Του και να δώσει υπομονή και θάρρος στους γονείς τους και την μυστική πληροφορία της ανάπαυσής τους…. 

Κύριε ελέησον !!! 

Παναγία, νουθέτησον τους συληθέντας τον νου και σκέπε το έθνος, του οποίου Συ είσαι κυβερνήτης παρά τα φαινόμενα…   

--- 

και… βλέποντας τον ναό Της στο καρλόβασι ‘’χτυπημένο’’… μου θυμίζει άλλη μια παρέμβασή Της : H Παναγία που δέχθηκε 55 σφαίρες από τις ριπές των αυτομάτων όπλων 

Συγχώρεσέ τους Υιέ μου, σώσε την Ελλάδα που Σε πιστεύει και μας αγαπά…ένα συγκλονιστικό όραμα

---

φυσικά το σύμβολο της κορδέλλας όχι μόνο δεν πρέπει να μας αντιπροσωπεύει, αλλά να μην γίνεται αιτία ενδοκοσμικής παραμονής εν σκιά και θλίψη, (αφού είναι απάρτιο του ανκχ) αλλά εξόδου δια XC στο ΦΩΣ..... και χαρά. Αμήν αναπαυμένα τα παιδιά...

---

Ελληνορθόδοξοι προσανατολισμοί

Συνέχεια περί εγώ και εαυτού


Οι Τρεις Μάγοι. Το τέλος τους, και δυο σχόλια

** πρόοδο πίστης εν τη πράξει ... μετ' αποδείξεων (διόρθωση προς καθαρότητα βίου, ακεραιότητα νοός, ευθύτητα καρδίας, ήθη μετανοίας...) που οδηγούν ασφαλώς στην άνω Ζωή, από τώρα και στους αιώνες


*** και ενώ η φαντασία η άγνοια και ο φόβος διογκώνει τα προβλήματα και την ταραχή, η βεβαία ελπίδα στον καλό Θεό, ου καταισχύνει.

κυκλοφορά στο φβ μια φωτο (1) των παιδιών, όπου ο Άρης κρατά στο χέρι του ένα μπαλόνι. Έχει ένεκεν αυτού λιτή συνέχεια η ανάπτυξη των ''σημείων'' συγγνώμη για τον πλατιασμό, αλλά επειδή είναι ελπιδοφόρα, την καταθέτω. Η άγνοια του τι θα συμβεί μαζί με την φαντασία που είναι δική του έμπνευση και τον φόβο που ενσπείρει, μουδιάζουν τον άνθρωπο. Ο αντίδικος της σωτηρίας μας, που πάλι σε σύμβολο αριθμού συστοιχείται συχνά με το 15 (και το 15ο γράμμα που είναι το ''Ο'' και μόνο εικόνα - είδωλο, χωρίς ίχνος καθ'ωμοίωσιν), θα σκάσει σαν μπαλόνι. Λίγο υπομονή, περισσότερη πίστη και εμπιστοσύνη, εντονοποίηση στην μυστική και μυστηριακή ζωή, κι όλα καλά θα πάνε δι ευχών και ενεργείας Της Καθαρωτέρας …



---

(1) ...κι επειδή δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο φβ ή έτυχε να μην την δουν, την προβάλλω ως μνημόσυνο, ευχόμενος να τα έχει η καλή μας Παναγία (και όλο το έθνος και όλον τον πολεμούμενο υγιή και καλοδιάθετο κόσμο) στην σκέπην Της. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!! 


1 σχόλιο:

  1. Σοφίας Σολομῶντος τὸ Ἀνάγνωσμα.
    (Κεφ. ε' 15)
    Δίκαιοι εἰς τὸν αἰῶνα ζῶσι, καὶ ἐν Κυρὶῳ ὁ μισθὸς αὐτῶν, καὶ ἡ φροντὶς αὐτῶν παρὰ Ὑψίστῳ. Διὰ τοῦτο λήψονται τὸ βασίλειον τῆς εὐπρεπείας, καὶ τὸ διάδημα τοῦ κάλλους ἐκ χειρὸς Κυρίου· ὅτι τῇ δεξιᾷ αὐτοῦ σκεπάσει αὐτούς, καὶ τῷ βραχίονι ὑπερασπιεῖ αὐτῶν. Λήψεται πανοπλίαν τὸν ζῆλον αὐτοῦ, καὶ ὁπλοποιήσει τὴν κτίσιν εἰς ἄμυναν ἐχθρῶν. Ἐνδύσεται θώρακα, δικαιοσύνην· καὶ περιθήσεται κόρυθα, κρίσιν ἀνυπόκριτον. Λήψεται ἀσπίδα ἀκαταμάχητον ὁσιότητα· ὀξυνεῖ δὲ ἀπότομον ὀργὴν εἰς ῥομφαίαν. Συνεκπολεμήσει αὐτῷ ὁ κόσμος ἐπὶ τοὺς παράφρονας· πορεύσονται εὔστοχοι βολίδες ἀστραπῶν, καὶ ὡς ἀπὸ εὐκύκλου τόξου, τῶν νεφῶν, ἐπὶ σκοπὸν ἁλοῦνται· καὶ ἐκ πετροβόλου θυμοῦ πλήρεις ῥιφήσονται χάλαζαι. Ἀγανακτήσει κατ’ αὐτῶν ὕδωρ θαλάσσης· ποταμοὶ δὲ συγκλύσουσιν ἀποτόμως. Ἀντιστήσεται αὐτοῖς πνεῦμα δυνάμεως, καὶ ὡς λαῖλαψ ἐκλικμήσει αὐτούς, καὶ ἐρημώσει πᾶσαν τὴν γῆν ἀνομία, καὶ ἡ κακοπραγία περιτρέψει θρόνους δυναστῶν. Ἀκούσατε οὖν βασιλεῖς, καὶ σύνετε· μάθετε δικασταὶ περάτων γῆς. Ἐνωτίσασθε οἱ κρατοῦντες πλήθους, καὶ γεγαυρωμένοι ἐπὶ ὄχλοις ἐθνῶν· ὅτι ἐδόθη παρὰ Κυρίου ἡ κράτησις ὑμῖν, καὶ ἡ δυναστεία παρὰ Ὑψίστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή