Ας ξεκινήσουμε από το αρκαλοχώρι κρήτης…. εκεί που το 2021 έγινε ο πρώτος γάμος παπά και η πρώτη εκκλησιά «εμβ*λιαστικό» κέντρο και καταχώθηκε η Αγία Παρασκευή για να φτιαχτεί το νέο αεροδρόμιο για τους τουρίστες* .
‘’Σήμερα’’ , είναι ημέρα μνήμης του αποστόλου Θωμά. Σήμερα ξαναδιαβάζεται το ευαγγέλιο περί ψηλαφήσεως Του Λόγου από τον απόστολο που θα ήθελε ψαυστά ‘’σημεία’’ για να πιστέψει.
Μπορεί η πρόταση να έγινε στον απόστολο Θωμά , αλλά αφορά και όλους εμάς που θα θέλαμε να ψηλαφήσουμε λόγους και αιτίες ώστε να οδηγηθεί όποιος θέλει από την πίστη μετ’αποδείξεων προς την μακαρία πίστη.
Θωμάς μεθερμηνεύεται δίδυμος κι ήταν πανομοιότυπος με Τον Κύριο.
Κι όπως ο Λόγος σαρξ εγένετο, έτσι και οι λόγοι σαρκούνται λαμβάνοντας μορφή και σχήμα. Ψηλαφείται Ο Λόγος, ψηλαφούνται και οι λόγοι και αιτίες για να επιστρέψουμε Στο Πρωταίτιο Λόγο δια πίστεως.
Όλοι μας είμαστε δίδυμοι, με έναν αδελφό τον βιολογικά περιορισμένο και τον άλλον ελεύθερο στην προετοιμασμένη απ’αιώνων θέση που όρισε ο καλός Θεός.
Μεταξύ των δύο, μια ευθεία δρόμος. Από το ίχνος οδοδείκτη μέχρι την αιτία που
προβάλλει αυτό το ίχνος και η οποία μπορεί να βρεθεί ΜΟΝΟ στο θησαυροφυλάκιο.Κατά τον αγ.Μάξιμο ομολογητή,
Με αυτό το σκεπτικό ‘’συνδέθηκαν’’ η μεγάλη αρκάνα (22 κάρτες) με την μικρή (56) και το αρκαλοχώρι που έτυχε πρωτιάς σε κατά Θεόν παρανομίες.
22 γράμματα έχει και η εβραϊκή αλφάβητος ως νόμος και σκιά…. και παρότι οι 22 κάρτες (ταρώ) αντιστοιχούν και σε 22 αιώνες, εμάς μας ενδιαφέρει μόνο ο Νόμος, γιατί αυτές οι σκιές και όχι όλες οδηγούν με χριστοφόρο νου, από τον πόδα στον πόλο (και από γη στον ουρανό).
Είναι ο απόστολος Θωμάς, μία ‘’κολώνα’’ μεταξύ των 12, όπως προ Χριστού 12 άψυχες κολώνες του ναού του Σολομώντα έτσι και μετά, έμψυχες, οι απόστολοι, απαραίτητοι και λειτουργικοί στην δόμηση του (εν ημίν) ναού.
Για να γίνει ο λόγος (λ) ναός (ν) πρέπει να περάσει από την πονηράδα (δούλε πονηρέ, και σχηματικά το ‘’λ’’ στην μαγεία μεταφράζεται ως αλογάκι και πραγματικά, ά-λογο) στην χάρι δια Λόγου, Στον Λόγο.
Γνωρίζοντας ότι ο αγαθός Θεός θέλει το καλό και επιτρέπει το κακό, μας συμφέρει λεβέντικα να υπομένουμε αυτό το νομοτελειακό της απόλυτης Δικαιοσύνης Του επιτρεπόμενο κακό, για να φτάσουμε ‘’καθαροί’’ (όσο είναι δυνατόν από την παρούσα ζωή) στην χάρι Του.
αρκα(ν)
|
|
|
αρκα(λ)
αυτό που παρεμβάλλεται μεταξύ λ - - - > ν… είναι όσος χνους μεταξύ χου και νου δεν κατορθώσαμε σαν μεσότοιχο να γκρεμίσουμε, είναι ο επιτρεπόμενος αλλά δίκαιος αυστηρός νόμος (22), που μέσω (δυστυχώς) δαιμονίων σαν εναέρια τελώνια από τώρα μας παιδεύουν και απαγορεύουν την διέλευση.
[ο Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα στο Σεράι των Καρυών στο Τι συμβαίνει όταν ο Αρχάγγελος έρχεται να πάρει τη ψυχή! μας περιγράφει μεταξύ άλλων και με ένα κοσμικό σχήμα τα ισχύοντα. ...είναι σαν να θέλει κάποιος να πάει από Θεσνίκη στην Αθήνα, και ξέρει ότι θα βρει μπροστά του διόδια που θα του ανακόπτουν την πορεία. Ε! κανονίζει να προπληρώσει μια κάρτα για να έχει ελεύθερη διάβαση. Και στα πνευματικά, να ξεπληρώσει τα χρωστούμενα, να εξομολογηθεί και να αντικαταστήσει τις εκτελεσθείσες κακίες και πάθη, με τις αντίστοιχες αρετές...].
Η δε απόσταση λ και ν, σε φυσικό και πνευματικό επίπεδο, είναι όση τα είδωλα και οι προβολές αυτών είτε στην γαστέρα (1) είτε στα τοιχεία του εγκεφάλου, σκιές, από τις αιτίες τους και το Φως που τα φωτίζει. Καταγράφεται ως βιωτή στην πράξη, από τον απ.Παύλο στην Β' προς Κορινθίους ς' (2) ...κι είναι σε μικρογραφία η όλη πορεία από το κατ'εικόνα στο καθ'ωμοίωσιν, άθλος και σκοπός ζωής, με στον δεσμό ένα βίωμα αδελφού, στο πως ο απ.Θωμάς βοηθά!!
…ἰδοὺ παλαιστὰς ἔθου τὰς ἡμέρας μου (ψαλμ.λη’) μα δεν παλεύουμε με τις ημέρες μας, με τον χρόνο (52 εβδομάδες) και κρόνο, αλλά με τα υποκινούντα δαιμόνια (+4 το δ), τις αρχές και εξουσίες του κόσμου τούτου… σύνολο 56 (μικρή αρκάνα). Εργαζόμενοι το θείο θέλημα προς τελειότητα (7 και σεπτά) προς θεογνωσία και μετοχή και προς Ιησού Χριστό και Λόγο (8) παλεύουμε ενάντια σε αυτόν τον αντίποδα των 78 καρτών… (22+56=78) δαιμονίων. ..και λέμε! ελέησόν με ο Θεός κατά το μέγα έλεός Σου (μέγα όσον αφορά την σωτηρία) άρα υπάρχει και μικρό έλεος στα τρέχοντα πνευματικά, ώστε νάναι ορθόδοξα. Οπότε, η μαγική και μαντική βδελυκτή ενασχόληση με την μεγάλη αρκάνα και για παίγνια όχι και τόσο αθώα με την μικρή, ενεργοποιεί ενάντιά μας και κάνει την φυγόκεντρο να υπερισχύσει καταπάνω μας. Κύριε ελέησον…
12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις. (Εφεσ.ς’) ** και… 2 ἐν αἷς ποτε περιεπατήσατε κατὰ τὸν αἰῶνα τοῦ κόσμου τούτου, κατὰ τὸν ἄρχοντα τῆς ἐξουσίας τοῦ ἀέρος, τοῦ πνεύματος τοῦ νῦν ἐνεργοῦντος ἐν τοῖς υἱοῖς τῆς ἀπειθείας· (Εφεσ.β’)
Καλούμαστε να νικήσουμε σάρκα, κόσμο (κοσμικό φρόνημα) διάβολο…. αλλά οι νόμοι που θεσπίζει ή ακολουθεί ο άνθρωπος (όχι του πολυπαθούς αρκαλοχωρίου) αλλά ως συμπύκνωση σε αυτό, μάλλον είναι υπέρ της σάρκας (γάμος ιερέα χήρου), υπέρ του κοσμικού φρονήματος (εμβ* κέντρο κατ’επιταγήν του κοσμοκράτορος) και του ίδιου του διαβόλου ως χώμα που σκεπάζει τα πνευματικά μάτια (Περί όρασης…) θάβοντας την Αγία Παρασκευή, θάβοντας τα πηγάδια (συνείδηση και επιγνώσεις) που άνοιγε ο Ιακώβ (στον τύπο του Αγίου Πνεύματος), όπως μας γνώρισε την αναλογία ο αββάς Δωρόθεος.
Αμήν τα ψηλαφητά σημεία που κάπως εντοπίσαμε (και την ερμηνεία που ο Ίδιος Ο Κύριος μας μεταφέρει δια του ψαλτηρίου ότι σεισμός είναι οργή Θεού, παρά το μειδίαμα των δυσπίστων…) να γίνουν καλοί οδοδείκτες από την πίστη μετ’αποδείξεων (για όσους ανησύχησαν, ότι ‘’κάτι’’ θέλει να μας πει ο καλός Θεός ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ αυτούς) στην μακαρία πίστη, δι ευχών και ενεργείας των αγίων αποστόλων (12 κολώνες) και ιδιαιτέρως του αποστόλου Θωμά, ώστε να ‘’βρούμε’’ τον αδελφό μας, τον εαυτό εν XC, που μόνος Του μας αξιώνει σε αυτήν την σχέση, ως Αδελφός και συγκληρονόμος. Για δε την ομοιότητα, όπως ο απ.Θωμάς με Τον Κύριο, δεν απέχει από την έννοια της λέξης άνθρωπος που βαθύτερα, πλην του άνω θρώσκω [μακάρι να βλέπουμε και ποθούμε (πρώτον την βασιλείαν) και κινούμαστε προς τα άνω] σημαίνει και το ουσιώδες του Δρόμου από το κατ’εικόνα στο καθ’ωμοίωσιν…. αφού ως άνθρωποι, έχουμε εντυπωμένη (μακάρι όχι μόνο εκτός) του Ανδρός (ανθρ) την όψη (ωπος)… Αμήν δι ευχών Της γέφυρας και κλίμακος…
---
(1) προβάλλεται το ίχνος επί γης (εδώ χρόνο και αεί - κοιλία - αρκαλοχώρι κρήτης) ώστε όποιος πιάσει τον μίτο, όπως ''μυθολογικά'' της αριάδνης να εξέλθει του λαβυρίνθου που κυριαρχεί ο θάνατος... αντίστοιχα και από τα τοιχεία στην κεφαλή, όπως συμβαίνει και με τις προβολές στα τοιχεία του σπηλαίου του πλάτωνα... Μακάρι να δόθηκε με το παρόν, έστω και αμυδρά ο μίτος σύνδεσης και ευθυπορείας από τις σκιές στο Φως. Από κοιλία ή κεφαλή, εγκεφαλική γνώση στην καρδία και Βασιλεία.
(2) 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; 16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. 17 διὸ ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, 18 καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ. (Β'Κορ.ς')
* Και ο Τσελέντης και ο Παπαζάχος είπαν πως η επιτάχυνση της σεισμικής δονήσεως στο Αρκαλοχώρι της Κρήτης - εκεί που το 2021 έγινε ο πρώτος γάμος παπά και η πρώτη εκκλησιά «εμβ*λιαστικό» κέντρο και καταχώθηκε (3) η Αγία Παρασκευή για να φτιαχτεί το νέο αεροδρόμιο για τους τουρίστες- ήταν η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί ποτέ στον ελληνικό χώρο.... πηγή … με αφορμή δε την παράξενη επιστημονικά επιτάχυνση, ας μας έλθει στον νου και με διόρθωση βίου προς αγιασμό και εξαγνισμό, ας μας λυτρώσει ο αγαπημένος μαθητής Του Κυρίου!! … Απόστολε Χριστώ τω Θεώ ηγαπημένε, επιτάχυνον ρύσαι λαόν αναπολογητον· δέχεται σε προσπίπτοντα, ο επιπεσόντα τω στήθει καταδεξάμενος.
(3) εδώ για μια εικόνα που μπήκε καταλάθος σε ντουλάπι ανάποδα μας έδινε σημείο... (χτύπο) όπως μας πληροφορεί ο αγ.Παΐσιος στο Η σημασία των αγίων εικόνων στα σπίτια μας (Οσίου Παϊσίου Αγιορείτου) πόσο σοβαρότερη η κατάχωσις ολοκλήρου ναϋδρίου... για χάριν οικονομικών. (μπορεί να θυμίζει την μη αποδοχή και εκδίωξη Του Κυρίου από τα όρια εκεί που έβοσκαν χοίρους, αλλά αν κάποιος το πει, όντας σκληρό δεν γίνεται αποδεκτή η παρατήρηση και προσωμοίωση. Μόνο Κύριε ελέησον... μην
διώξουμε ανοήτως την χάρι και αφεθούμε στην μήνι των δολίων… ).
εκ της εικόνος...
Ο ναός της αγ. Πέτκας στην Σόφια που αντιστάθηκε στο γκρέμισμα (αγ.Παρασκευής)
** 13 διὰ τοῦτο ἀναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ, ἵνα δυνηθῆτε ἀντιστῆναι ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῇ πονηρᾷ καὶ ἅπαντα κατεργασάμενοι στῆναι. 14 στῆτε οὖν περιζωσάμενοι τὴν ὀσφὺν ὑμῶν ἐν ἀληθείᾳ, καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν θώρακα τῆς δικαιοσύνης, 15 καὶ ὑποδησάμενοι τοὺς πόδας ἐν ἑτοιμασίᾳ τοῦ εὐαγγελίου τῆς εἰρήνης, 16 ἐπὶ πᾶσιν ἀναλαβόντες τὸν θυρεὸν τῆς πίστεως, ἐν ᾧ δυνήσεσθε πάντα τὰ βέλη τοῦ πονηροῦ τὰ πεπυρωμένα σβέσαι· 17 καὶ τὴν περικεφαλαίαν τοῦ σωτηρίου δέξασθε, καὶ τὴν μάχαιραν τοῦ Πνεύματος, ὅ ἐστι ρῆμα Θεοῦ, 18 διὰ πάσης προσευχῆς καὶ δεήσεως, προσευχόμενοι ἐν παντὶ καιρῷ ἐν Πνεύματι, καὶ εἰς αὐτὸ τοῦτο ἀγρυπνοῦντες ἐν πάσῃ προσκαρτερήσει καὶ δεήσει περὶ πάντων τῶν ἁγίων, 19 καὶ ὑπὲρ ἐμοῦ, ἵνα μοι δοθῇ λόγος ἐν ἀνοίξει τοῦ στόματός μου, ἐν παρρησίᾳ γνωρίσαι τὸ μυστήριον τοῦ εὐαγγελίου, 20 ὑπὲρ οὗ πρεσβεύω ἐν ἁλύσει, ἵνα ἐν αὐτῷ παρρησιάσωμαι ὡς δεῖ με λαλῆσαι.
…με απλή διαφορά των όπλων και του άοπλου και εκτεθειμένου, ο Σταυρός. Εν τη πράξει, το γενηθήτω Κύριε το θέλημά Σου vs το γενηθήτω το θέλημά μου…. (Μ-Σ)… κατά την δοθείσα κιβωτό Του (ark) που εντός Αυτής ισχύει ο τον θάνατον καταργήσας τον δε διάβολον καταπατήσας, εμφανίζων αυτόν ως μαρμαρωμένο (αχειροποίητο οπισθόφυλλο, ερανεισμένο από την αρκαδία στο Μύηση και Ορθοδοξία), σε σχέση με τον ωρυόμενο λέοντα ποίον πρώτον καταπίει, έξω Αυτής.
αρκάνα, αρκαλοχώρι και στο βάθος αρκαδία.... χωρίς διάθεση λογοπαιγνίων, αλλά συνειρμικά νοηματικά μυστικά συνδεδεμένων... και ποια η ομοιότητα (όχι μόνο των γραμμάτων) ; τα ''οικοδομήματα'' του ανθρώπου όχι μόνο φυσικά αλλά και πνευματικά, χωρίς Τον Κύριο, Τον μεθ'ημών στήτω, έργα παρανομίας, σαν πύργοι από τραπουλόχαρτα με ένα λεπτό αεράκι σωριάζονται... κι ο ΑΗΡ ορθή πίστη σήκωσε ένα απλό αεράκι, όπως και η ΓΗ που μας ταράσσει και νουθετεί εμμέσως, αλλά και το ΠΥΡ και το ΥΔΩΡ δια των οποίων πρέπει να διέλθουμε.... ως τεστ όχι του πολυδιαφημισμένου ιού (που γιγαντοποιήθηκε ως πολύφημος) αλλά βαθύτερο και ουσιώδες τεστ Υιού.
Αμήν να εισέλθομεν ως ελεύθερη επιλογή, για όσους όντως κουράστηκαν από κατασκευές ασταθείς και από αυτό το κυνήγι και την δαιμονιώδη ενέργειά του που μας ταλαιπωρεί…. (όσο απέχουμε του Σταυρού, όντες χωρίς την πανοπλία Του, στα άκρα). Δρώντας εντυπωμένα στην γαστέρα μας (και ομφαλό) φυγοκέντρως να μας εμποδίσει από την κίνησή μας στην καρδιά και εκτυπωμένα στο σώμα της Ελλάδος, πάλι γαστέρα, κρήτη [ΟΧΙ τους πολίτες της κρήτης, αλλά τους έχοντες πνευματική αντιστοιχία εκεί, όπου κι αν ζουν, οπότε το μνμ είναι πανανθρώπινο κι όχι μόνο στους παθόντες συμπαθείς συνανθρώπους μας. Όλα, με καμμιά απολύτως διάθεση κατάκρισης (αυτό έλειπε) στους κατοίκους, όπως δεν μακαρίζονται αδιάκριτα όλοι οι κάτοικοι της Πάτμου, λόγω αποκαλύψεως... Το θέμα είναι πνευματικό κι όχι τοπικό, παρότι στον συγκεκριμμένο τόπο μαζί με το κολυμπάρι, οι ασθενείς έως θανατηφόρες νοοτροπίες ιεραρχών και ιερέων, κλήρου και λαού βάζουν το χεράκι τους στην άρση χάριτος. Όχι μόνο τοπικά αλλά σε όλην την οικουμένη, αφού η αμαρτία μας αντανακλάται και στα πεπρωμένα του σύμπαντος κόσμου]... Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον μας !! (παντοδύναμο όνομα που κλίνει παν γόνυ... επουράνιον, επίγειον και καταχθόνιον).
Όποιος τελικά θέλει να νικήσει το ''αεί'' (χρόνο και κοιλία) ας θεωρήσει ότι έργο ζωής είναι η επίκληση Του Ονόματος. Είναι οι πέντε πέτρες που πήρε μαζί του ο μικρόσωμος Δαβίδ και νίκησε τον γίγαντα γολιάθ, που σαν κρητικό φύλο οι φιλισταίοι, συστοιχούνται με την γαστέρα (γαστέρες αργές κρήτες προς Τίτον επιστολή)....
Πως γίνεται μέσα στην καρδιά μας η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού. Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου
αναλαμβάνοντας καθ'ημέραν τον σταυρό που μας αναλογεί, ώστε αφού προσεγγίσουμε την εικόνα Αυτού στο κέντρο της ύπαρξής μας, να αρχίσει χάριτι η ανύψωση και ανάστασή μας... περνώντας τα στάδια από το χαμηλότερο στο ψηλότερο θείο θέλημα. Κι αυτά από επάνω, είναι ευδοκία και ευλογία και από κάτω το επιτρέπεται και η εγκατάλειψις (θεοεγκατάλειψη, αμήν εκπαιδευτική) και αμήν δια της παιδείας και νουθεσίας να ανορθωθούμε.
ο σταυρός των ηλιοστασίων (4 άκρα στον χρόνο) και η ελπίδα αναστάσεώς μας .......να
''σταυρωθεί'' ο έλληνας πρωτίστως, αφού από την
προσωπική μας σχέση με τον Σταυρό, παράμετροι και επιπτώσεις στα συλλογικά... όλη η Ελλάδα με κορωνίδα
κεφαλή την προσευχή, βάση/κοιλία νηστεία (απέχοντες από παντός μολυσμού σαρκός
και πνεύματος), ακρόαση και τήρηση των ζωηφόρων εντολών... προσωπικά και
συλλογικά, ώστε να περάσουμε δια Σταυρού από το κατ'εικόνα στο καθ'ωμοίωση
(όπως προτυπώθηκε και με την πορεία από ΙΟΝΙΟ ---> ΙΩΝΙΑ, από Ο στο Ω και
τελείωση Αληθείας και Αγάπης)... και ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
... θα ήθελα αυτό το άρθρο, να αναδείξει δύο στοιχεία... το πρώτο είναι πως συνηθίζοντες να θεωρητικολογούμε μας διαφεύγουν μερικές φορές τα ενδεικτικά ''σημεία''. Η εμπράγματη διδασκαλία εκ Θεού, μέσω της φύσεως... (με την έννοια, πιστεύει κάποιος; να και τα επιβεβαιωτικά σημεία. Δεν πιστεύει; ας γίνουν τα μη τυχαία συμβάντα καλό ερέθισμα προς αύξηση της σώζουσας και μακαρίας πίστης). Είναι αυτά που ψηλαφεί ο εν ημίν αδικημένος απόστολος και κάπως αμυδρά παρατέθηκαν, παρότι φαινομενικά ''εκτός'' ορθοδοξίας. Από την άλλη, η δυτικότροπη προσέγγιση της τιμωρίας, μας κάνει πάλι ελλειπείς στην κατανόηση των συμβάντων και δεν ωφελεί πραγματικά.
Συγχρόνως, ξεδιπλώνοντας μερικές σκιώδεις μεθόδους του αντιδίκου μακάρι να γίνει ερέθισμα ορθής, ορθόδοξης αντιμετώπισης πολυεπίπεδο, και στα οφθαλμοφανή κοινωνικά αλλά και στα υποκινούντα ακοινώνητα.... σε πράξη και θεωρία... πέραν όμως αυτών των φαινομενικά οφθαλμοφανών και ευνόητων μακάρι να δόθηκαν κάποιες διευκρινίσεις, μην τύχει και ενώ συμμετέχουμε με κακές συνήθειες / έξεις, στις προς τα κάτω έλξεις και βύθισμά μας από τον βύθιο, είμαστε επαναπαυμένοι ότι είμαστε μέσα στην Ναυ (κιβωτό ορθόδοξη εκκλησία) που πύλαι άδου ου κατισχύσουσι…
Ἄσπιλε,
ἀμόλυντε, ἄφθορε, ἄχραντε, ἁγνὴ Παρθένε, Θεόνυμφε Δέσποινα (τα πέντε άλφα και η
πεντάλφα….) όπου, οι μεν μάγοι με τις πεντάλφες τους θα θέλανε να καθελκύουν
τον κόσμο, εμείς δε στηριζόμενοι στα άλλα πέντε ‘’Α’’ ανερχόμαστε από Την ολκάδα
των θελόντων σωθήναι… Αμήν να μην Της αφήσουμε
το χέρι και το ‘’φουστάνι’’….
με αφορμή τα ΤΡΙΑ “A” του ΟΣΙΟΥ
ΙΑΚΩΒΟΥ του Τσαλίκη
Ο Όσιος Παλλάδιος για τον Άγιο Μακάριο (μαγεία και Θ.Κοινωνία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου