Με αφορμή την ανάβαση* ενός νεαρού το 2016 στην
πυραμίδα, δυο σύντομα σχόλια… για Τον Άνθρωπο και επί γης άνθρωπο και την
μετάβασή του από τον θάνατο στην Ζωή …
Δύο είναι οι αναβάσεις… μία η
απέξω και μία από μέσα…
απέξω.... η πυραμίδα μεταξύ
άλλων, είναι απόλυτα προσανατολισμένη με άκρα ΑΔΑΜ (Ανατολή Δύση Αρκτος
Μεσημβρία) με χιλιοστά απόκλισης λόγω σεισμού και μικρής μετακίνησης... και δεν
έχει σκιά.
Σκιά, δεν έχει το φως.
Παράλληλα, ο άνθρωπος παρομοιάζεται με πυραμίδα, έχοντας την βάση σαν σάρκα
(των τεσσάρων δομικών στοιχείων της φύσης) και πνεύμα το ύψος. Οι δε ακμές που
ενώνονται με την κορυφή μπορούν να νοηθούν σαν εξύψωση των 4 ξεχωριστών σε ένα
και τα κάτω στοιχεία στην ενοποιημένη καινή κτίση, με ΠΥΡ-ΑΗΡ-ΥΔΩΡ και ΓΗ, XC φυσικά και πεμπτουσία (σταυρός ευθεία διαδρομή από
την βάση μέχρι την κορυφή) ΑΙΘΗΡ, Τροφεύς και Τροφή…. και συγχρόνως πέρασμα ...από τον ένα κύκλο στον άλλον, (κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας…) από την λογική του ανθρώπου (μέσα στον κόσμο) στην λογική του Θεού, ''προσπερνώντας'' την απαγορευτική η φλογίνη ρομφαία μεταξύ φρονήσεως και αφροσύνης...
(Ελληνορθόδοξη οπτική πυραμίδων και Ανθρώπου).
Επίσης, το ύψος
πολλαπλασιαζόμενο επί 1000 δίνει την μέση απόσταση γης - ηλίου... και
λεξαριθμικά ισούται η πυραμίδα με κλίμαξ Θεού (λείποντας όμως από την ισότητα, το ‘’α’’).
Στην αναζήτηση της πληρότητος
αυτού του ‘’α’’ της αγάπης και αληθείας, καλό
είναι να μην μείνουμε στην έξω
ανάβαση, αλλά να προχωρήσουμε και στην έσω. Όχι σαν τουρίστες στην έξω πυραμίδα
αλλά εντός, σαν αυτογνωσία, την βάση της θεογνωσίας.
Στην έσω διαδρομή, θα
συναντήσουμε έναν επιφανή νεκρό… έναν κοσμοκράτορα ‘’φαραώ’’, μια μούμια.... Μη
καλύπτοντάς μας το θέαμα και η έννοια, κατηφορίζουμε απογοητευμένοι και
συνεχίζουμε την ζωή μας, μια από τα ίδια… εκτός αν από τα χιλιάδες ‘’θαυμαστά’’
σοφά (εκ του κόσμου τούτου) στοιχεία εντοπίσουμε το πιο σπουδαίο, αλλά
φαινομενικά ασήμαντο για τους μελετητές του κόσμου, που δεν το προάγουν γιατί
δεν το ενοποιούν με τον σκοπό του ανθρώπου, δεν το πιστεύουν…. κι αυτό είναι πως… ο διάδρομος κατάβασης
της μεγάλης πυραμίδας, (σε 26μοίρες και 33’) όταν προβληθεί στο έδαφος, δείχνει
τον δρόμο για την βηθλεέμ.... Κι Αυτός Ο 33χρονος Άνθρωπος ο χωρίς σκιά ΦΩΣ
κατέβηκε και άνοιξε τον δρόμο (ως Δρόμος) για την επιστροφή και εκ του θανάτου
στην Ζωή. … με ‘’σημείο’’ και χρόνο συνάντησης εκείνες τις 33 ώρες της Ζωής Του
εν τάφω… (Η Ζωή εν
Τάφω...), που κατέρχεται για τον καθένα στον τάφο του (πυραμίδα) στην νεκρωμένη
από τις αμαρτίες ψυχή και προτείνοντάς του την χείρα θέλει ανελκύσει… (Ο θέλων τους
πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν…). Στον καθένα επαφίεται η θετική
ή αρνητική ανταπόκριση.
Λεπτομέρειες καταγράφηκαν,
αμήν ωφέλιμες στο…. ΦΩΣ. Από το εξωτερικό ίχνος έως της εσωτερικής
πληρότητος
Αμήν βιώσουμε το λάμψας εν τη
αιγύπτω... φωτισμόν αληθείας, ο μόνος που εξάγει τον άνθρωπο από την αίγυπτο
(και κόσμο και κοσμικό φρόνημα) και εξωστρέφεια εισάγοντας εσωστρεφώς, ευθέως (Ι)
και ελικοειδώς (9), στην εντός ημών βασιλεία.
μη μένοντας να θαυμάζουμε τα εξωτερικά εκθέματα …. τα
περιεχόμενα στα [666 (+6) ... λούβρο] γυαλότουβλα, αλλά με διαφάνεια που είναι
η αρχή της τελειότητος, να εξαχθούμε δια πίστεως από την κατέναντι (ς) σκιώδη κατάσταση του ανθρώπου που… οι τοις άστροις λατρεύοντες [ενδοσυμπαντικά αιγυπτίως... νοηματικά, εξαντλώντας τους σκοπούς που θέτουμε στα πρόσκαιρα, τα φωτιζόμενα σαν σε πνευματική νύχτα, από αχνό φωτισμό, για να μην πούμε σκότος, (τόσο, όσο μπορεί κάποιος να αναλογιστεί το ''φως'' μέσα στην σκοτεινή μήτρα) παραβλέποντας τον σκοπό που θέτει ο Θεός, την βασιλεία... και ανέσπερο, ασύγκριτο τέλειο ΦΩΣ]*** δια σταυρού να φτάσουμε στην βηθλεέμ και από
εκεί δια σταυρού να ανεβούμε στην άνω ιερουσαλήμ.... απέναντι (5) και μέσα (2)
στον Λόγο, λόγοι.…κι η πρώτη ανάβαση, από το υπόγειο επί της γης (από
την παραφύση στην φύση) και εκ της αιγύπτου που είναι υπτίως του αιγαίου σε αυτό
‘’πατών’’ την γαστέρα (κρήτη) σαν σοφία, αμέσως αναγνωρίζεται ως αληθινός (κατά Θεόν) έλληνας,
όπως σημειώθηκε στον νόμο, όταν … 48 εἶδεν ὁ ᾿Ιησοῦς τὸν Ναθαναὴλ ἐρχόμενον
πρὸς αὐτὸν καὶ λέγει περὶ αὐτοῦ· ἴδε ἀληθῶς ᾿Ισραηλίτης, ἐν ᾧ δόλος οὐκ ἔστι. (Ιωαν.α’),
αυτόν που ήταν κάτωθεν της ‘’συκής’’ (κάτω από τους δερμάτινους χιτώνες) και ανέστη
για να συναντήσει και δει Τον Αναμενόμενο Μεσσία Χριστό.
...αυτά είναι τα δύο αγιογραφικά τέκνα από διαφορετική βάση με την ίδια όμως προοπτική (Λ) και που τα ανεβάζει από το υπόγειο επί της γης, να γίνουν παραδείγματα προς μίμηση, και τα ευλογεί... όχι αυστηρά (αυτό έλειπε) κρατικά ή εθνικιστικά, αλλά στα πρόσωπα αυτών, συμπυκνωμένα κάθε άνθρωπος, που εφαρμόζει πρακτικά το πολίτευμα του σταυρού.... την κοινή προϋπόθεση... τίς ἀναβήσεται εἰς τὸ ὄρος τοῦ Κυρίου καὶ τίς στήσεται ἐν τόπῳ ἁγίῳ αὐτοῦ; ἀθῷος χερσὶ καὶ καθαρὸς τῇ καρδίᾳ, ὃς οὐκ ἔλαβεν ἐπὶ ματαίῳ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ καὶ οὐκ ὤμοσεν ἐπὶ δόλῳ τῷ πλησίον αὐτοῦ. οὗτος λήψεται εὐλογίαν παρὰ Κυρίου καὶ ἐλεημοσύνην παρὰ Θεοῦ σωτῆρος αὐτοῦ.
καλή και απίθανη η ‘’θέα’’ κι
η εκτύπωση συνάφειας ουρανού (ωρίωνος) και γης, ημέρα και νύχτα, αλλά η
εν-τύπωση του ανεσπέρου αναστάσιμου Φωτός, η θέα Θεού (και της δόξης Του) είναι
άλλο πράμα… (διαίσθηση αίσθηση και θέα Θεού) ...είναι αυτό που λέγει ο κυρΦώτης Κόντογλου… καλό να είναι να υπάρχεις, αλλά να ζεις είναι άλλο πράμα. Μια βατή
πορεία από το υπό Τον άρχω (υπ-άρχω) Στον ΑΡΧΩ.
…στον πραγματικό ΑΡΧΩ κι όχι
στον φανταστικό αντίποδά Του, που το ίδιο επιθυμεί…. Στην πραγματική όαση κι
όχι στον αντικατοπτρισμό της…
---
* Το 2016, ο 18χρονος
Γερμανός Andrej Ciesielski ανέβηκε κρυφά στην Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας με μια
GoPro, βιντεοσκοπώντας το όλο θέμα. Στα μισά της διαδρομής της πυραμίδας των
146 μέτρων, η αστυνομία τον αντιλήφθηκε, αλλά εκείνος συνέχισε,
διακινδυνεύοντας τρία χρόνια φυλάκισης. Στην κορυφή, απόλαυσε μια καταπληκτική
θέα πριν κατέβει σε 20 λεπτά. Όταν τον έπιασαν, οι αξιωματούχοι τον ανάγκασαν
να διαγράψει το υλικό του, αλλά αργότερα το ανέκτησε στο σπίτι του. Αν και
παράνομη, είπε ότι η απίστευτη εμπειρία και το βίντεο άξιζαν** τον κόπο.
** άξιζε για την εξωτερική
αίσθηση ελευθερίας αλλά συγκρινόμενη με την καλή λίαν κοσμική, δεν συγκρίνεται
με την έσω τέλεια δια και εν XC…
ελευθερία κατὰ την Ορθόδοξη Εκκλησία (π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος
βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ")
*** Όταν Ξημερώσει η Ημέρα της
Αφύπνισης…
πρόταση ανάβασης… συνανάβασης,
συσταύρωσης και με κεκαθαρμένες διάνοιες (και σώματα) συνανάστασης…. (αμήν τας
ψυχάς αγίασον, τα σώματα άγνισον τους λογισμούς διόρθωσον τας εννοίας κάθαρον…)
….13 καὶ οὐδεὶς ἀναβέβηκεν εἰς τὸν οὐρανὸν εἰ μὴ ὁ ἐκ
τοῦ οὐρανοῦ καταβάς, ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁ ὢν ἐν τῷ οὐρανῷ. 14 καὶ καθὼς Μωϋσῆς
ὕψωσε τὸν ὄφιν ἐν τῇ ἐρήμῳ, οὕτως ὑψωθῆναι δεῖ τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου, 15 ἵνα πᾶς
ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν μὴ ἀπόληται, ἀλλ' ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον. (Ιωαν.γ’)
ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος ὁ καταβὰς ἐκ τοῦ οὐρανοῦ (Ιωαν.ς’41) ο καταβάς από Την (τρισήλιο) Μονάδα στο 4
και κόσμο και διανοίξας τον δρόμο από το 4 (βάση) στην κορυφή (1) για όποιον επιθυμεί
(ς) αυτόν Τον Άρτον με ενδιάμεσο φυσικά μεταίχμιο και σταυροειδή ‘’τομή’’
Του Χριστού στον κόσμο… να φτάσουμε χάριτι στην βηθλεέμ και οίκο του Άρτου…
...να ''λάμψει'' Αυτό το Φως, μέσα στο σπήλαιο της καρδιάς (σαν ανατολή του Ηλίου) να λάμψει το ίδιο Φως (Ὁ Σταυρός τοῦ Ἁγίου Φωτός) με την δύση Του και την κάθοδό Του στον άδη, και στον δικό μας τάφο (νενεκρωμένη ψυχή εξ αμαρτιών) όπως κατεβαίνει / αναβλύζει από τον Πανάγιο Τάφο (κάθε Μεγ.Σάββατο μόνο στον ορθόδοξο αρχιερέα) και ''αρχίσει''* η έσω Ζωή (εκ του χορηγού της έσω Ζωής με την επίσκεψή Του σε μας)... να λάμψει το Φως στην εν ημίν ιερουσαλήμ (αγία πόλη) όπως διαβάζουμε στο 2ο ανάγνωσμα του Μεγ.Σαββάτου (Προφ. Ἡσαΐου Κεφ. Ξ', 1-16) νικώντας το κράτος του Ξ και διαβολέα που πολεμά Χριστό και Σταυρό (ως χξς' και χριστός ξένος σταυρού).... ΦΩΤΙΖΟΥ φωτίζου ῾Ιερουσαλήμ, ἥκει γάρ σου τὸ φῶς, καὶ ἡ δόξα Κυρίου ἐπὶ σὲ ἀνατέταλκεν. ἰδοὺ σκότος καλύψει γῆν ὡς γνόφος ἐπ᾿ ἔθνη· ἐπὶ δὲ σὲ φανήσεται Κύριος, καὶ ἡ δόξα αὐτοῦ ἐπὶ σὲ ὀφθήσεται.
* και με προϋπόθεση το 1ο ανάγνωσμα (Γεν.α'1-13) που σηματοδοτεί την αναγέννηση και ανάστασή μας.... το... Ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν. ἡ δὲ γῆ ἦν ἀόρατος καὶ ἀκατασκεύαστος, καὶ σκότος ἐπάνω τῆς ἀβύσσου, καὶ πνεῦμα θεοῦ ἐπεφέρετο ἐπάνω τοῦ ὕδατος. καὶ εἶπεν ὁ Θεός Γενηθήτω φῶς. καὶ ἐγένετο φῶς.... αμήν καρδίαν καθαρὰν κτίσον ἐν ἐμοί, ὁ Θεός, καὶ πνεῦμα εὐθὲς ἐγκαίνισον ἐν τοῖς ἐγκάτοις μου... (από την καρδιά του ψαλτηρίου ν' ψαλμό και σαν αντιστοιχία, στον ναό μας, δια της μετανοίας).
[πνεύμα ευθές... ανεβαίνοντας με κεκαθαρμένες διάνοιες, για να κατέβει το Πνεύμα το Άγιον, σαν Φως του Μεγ.Σαββάτου, εγκαινιαστικό, όχι μόνο εξωτερικά στον Πανάγιο Τάφο, αλλά αμήν και στον τάφο μας (σώμα) ... λίγα τινα περί του 7 στον πνευματικό πόλεμο… ... Ἐρχόμενος ὁ Κύριος, πρὸς τὸ ἑκούσιον Πάθος, τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τῇ ὁδῷ. Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα, καὶ παραδοθήσεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καθώς γέγραπται περὶ αὐτοῦ. Δεῦτε οὖν καὶ ἡμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθῶμεν αὐτῷ, καὶ συσταυρωθῶμεν, καὶ νεκρωθῶμεν δι' αὐτόν, ταῖς τοῦ βίου ἡδοναῖς, ἵνα καὶ συζήσωμεν αὐτῷ, καὶ ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ, οὐκέτι εἰς τὴν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ, διὰ τὸ παθεῖν· ἀλλὰ ἀναβαίνω πρὸς τὸν Πατέρά μου, καὶ Πατέρα ὑμῶν, καὶ Θεόν μου, καὶ Θεὸν ὑμῶν, καὶ συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τὴν ἄνω Ἱερουσαλήμ, ἐν τῇ Βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν].
όπως ξεκινά προς τα έξω η δημιουργία έτσι και η αναδημιουργία (και ανάστασή μας) ως φως, την πρώτη ἡλικία ἡ βρεφική, γιὰ νὰ φωτιστεῖς ἀμέσως μὲ τὸ βάπτισμα, γιατί τὸ φῶς ἔγινε τὴν πρώτη ἡμέρα. ... από Οι 7 ηλικίες του ανθρώπου - Αγίου Αναστασίου Σιναΐτου (εξού και η σοφή συσχέτιση των αγίων του μυστηρίου της βαπτίσεως με αυτές τις ημέρες, ταφή και ανάσταση...).
και συνειρμικές σκέψεις στο... Οι 7 ηλικίες του ανθρώπου στην παλαιά και καινή διαθήκη