Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Παναγία Γοργοεπήκοος

Ήταν 26 Ιουνίου 1997. Επέστρεφα από τον Άγιο Νεκτάριο πού είναι στο Λαύριο και έλεγα πάντα μέσα μου: «Όποια και αν είναι η χάρη σου, Παναγία μου, Ελεούσα, Γλυκοφιλούσα, Παμμακάριστος, Φανερωμένη, βοήθησε και μένα στα τόσα μου προβλήματα».

Και ξαφνικά στα δεξιά τού δρόμου (Λεωφόρος Λαυρίου, στο ύψος Καλυβίων προς Μαρκόπουλο) διάβασα μια πινακίδα: «Ιερά Μονή Παναγίας Γοργοεπηκόου – Μάνδρα Ελευσίνας».

Σταμάτησα, το σημείωσα και τη μεθεπομένη, 28 Ιουνίου, ανέβηκα και προσκύνησα την ιερή εικόνα της. Ήμουν απελπισμένη από σοβαρά οικογενειακά μου προβλήματα. Με πλησίασε η Ηγουμένη και με λόγια αγάπης με έκανε να πιστέψω ότι η Παναγία είναι εκεί για όλους μας και αποκλείεται να μη βοηθήσει κι εμένα.

Με ρώτησε πώς βρέθηκα στη Μονή. Και όταν τής είπα ότι είδα την πινακίδα στο σημείο πού προανέφερα, μού είπε ότι δεν υπήρχε ποτέ τέτοια πινακίδα εκεί.

Παραξενεύτηκα και ξαναπέρασα από το σημείο εκείνο, αλλά πράγματι πινακίδα δεν υπήρχε πουθενά. Η Παναγία είχε παρουσιάσει μπροστά μου μια ανύπαρκτη αόρατη πινακίδα και τα μάτια της ψυχής μου τη διάβασαν. Η Παναγία με τον τρόπο της αυτό με οδηγούσε κοντά της για να με παρηγορήσει και να δώσει λύσεις στα πολλά μου προβλήματα, που σιγά-σιγά άρχισαν όντως να λύνονται.

Κάθε φορά που γονατίζω μπροστά στην ιερή εικόνα της, πάντα κάποια λύση στα αδιέξοδά μου βρίσκεται. Ευχαριστώ την Παναγία την Γοργοεπήκοο, που με οδήγησε στο ιερό βουνό της Μάνδρας με τέτοιο θαυματουργικό τρόπο (Χρυσούλας Χατζηγιαννιού, Φιλολόγου, Η Κυρία Γοργοεπήκοος, έκδ. Ι. Μ. Παναγίας Γοργοεπηκόου, Μάνδρα, 2002.

Μηνιαίον Περιοδικόν Ι. Μητροπόλεως Νικοπόλεως και Πρεβέζης Εκδοτική Παραγωγή «ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ Α.Β.Ε.Ε.» www.eptalofos.gr

---




Τὴν ταχεῖάν σου σκέπην, καὶ τὴν βοήθειαν, καὶ τὸ ἔλεος δεῖξον ἐπὶ τὸν δοῦλόν σου, καὶ τὰ κύματα Ἁγνὴ καταπράϋνον, τῶν ματαίων λογισμῶν, καὶ τὴν πεσοῦσάν μου ψυχήν, ἀνάστησον Θεοτόκε· οἶδα γὰρ οἶδα Παρθένε, ὅτι ἰσχύεις ὅσα καὶ βούλεσαι. (Θεοτοκίον 9 Μαρ)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου