Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

θεωρητικός ΕΠΙΛΟΓΟΣ για έμπρακτη ΑΡΧΗ με Τον ΑΡΧΩ


Με όλα τα παραπάνω άρθρα κάπως δόθηκαν οι ενδείξεις κίνησης του πολιτικού χώρου προσαρμοσμένο σε ουσία με το πολίτευμα του Σταυρού που θα τηρεί η βυζαντινή δημοκρατία.

Καλοδεχούμενοι όσοι θέλουν να αναγάγουν και συνδέσουν το υπ-άρχω (και υπόγειο, που ενεργεί ο θάνατος ως άλλος μινώταυρος στον λαβύρινθο της γαστέρας ΚΡΗΤΗΣ) δια του μίτου της ελληνορθόδοξης εξαξαγούσης παιδείας, προς Τον ΑΡΧΩ (του επί γης και υπεργείου Λόγου). Την ζωή με Την Ζωή και Φως και Αλήθεια σε όλες τις μη εφάμαρτες δραστηριότητες.

Όσοι θέλουν να ανάγουν τον υποβρύχιο νου σε μέτοχο των άνω υδάτων. Κι επειδή οι πνευματικές τάξεις μαθητείας και διδασκαλίας είναι απλωμένες στον κόσμο και αλληλοεπηρρεαζόμενες, επιβάλλεται η συγχωρετικότητα. 


Μια διακριτική συγ-χώρεση όσων επιδέχονται οικείωση και ένωση,  επί το αυτό, (ΚΑΙ Θεός ΚΑΙ άνθρωπος, ΚΑΙ Παρθένος ΚΑΙ Μήτηρ, όχι όμως ΚΑΙ Κύριο ΚΑΙ μαμωνά, που Ο Κύριος τα ορίζει ως αδύνατα να ενωθούν…) δλδ όλων όσων δεν αντιστρατεύονται στην υγεία και φωτισμό, όπως δεν μας συμφέρει να ενσωματώσουμε συγ-χωρέσουμε τα μικρόβια. Η δε διδασκαλία της θεολογίας θα επιστρέψει εκεί που της αρμόζει, κι όχι στα πανεπιστήμια, αλλά στους έμπειρους θεωμένους και φωτισμένους, ώστε αυτή νάναι απαλλαγμένη από τα ψυχοκτόνα μικρόβια της παναίρεσης του οικουμενισμού. Κατάστασις υποχρεωτικής ακρίβειας ώστε να διαδοθεί ως οφείλει στα πέρατα του κόσμου για να ακολουθήσει η κρίσις. (Ματθ.κδ’) 

Η τα εναντία εις ταυτό αγαγούσα γλυκυτάτη Θεοτόκος μήτηρ Ζωής, σκέπει (και φωτίζει, ως Φωτεινή Νεφέλη εν ερήμω) ακόμη και τα αντίθετα, όπως ρυθμίζει
εξισορροπητικά* ενέργειες αντιτιθέμενες αλλά με προοπτική την υγεία. Την κατ’άμφω υγεία. ΚΑΙ γλυκογόνο ΚΑΙ ινσουλίνη … ΚΑΙ πύρωση ΚΑΙ εφίδρωση….

Χωράνε υπό αυτήν την σκέπη αντίθετες λογικές γνώμες που έχουν την ίδια προοπτική. Την υγεία του σώματος της Ελλάδος. Από εξυγιάνσεως έως πέρατος και άκρας πνευματικής υγείας των μελών της, ενός εκάστου, που στο σύνολο θα αποδώσουν υγεία στο σώμα.

Προϋποθέσεις, σε όποιο επάγγελμα ή δραστηριότητα η καθαρή καρδιά και τα καθαρά χέρια, ώστε νάναι ευλογημένη η συνέχεια, αφού οι ακριβώς αντίθετες πρακτικές (όχι κρινόμενες ηθικιστικά αλλά ηθικά με γνώμονα την συνείδηση και νόμο Θεού) οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια την ύπαρξή μας όχι στον ΑΡΧΩ αλλά στην ανυπαρξία.   

Για όποιον λοιπόν επιθυμεί εμπράκτως να αρχίσει να είναι χρήσιμος και ωφέλιμος στον ε-αυτό (εικών Αυτού) και στο σύνολο, μετά την θεωρητική επιθυμία, ας συνοδοιπορήσει με το παρόν ευλογημένο και θεόσδοτο πολιτικό σχήμα. Όχι αυτό το ίδιο να δοξασθεί, αλλά ψαλμικώς…. μὴ ἡμῖν, Κύριε, μὴ ἡμῖν, ἀλλ᾿ ἢ τῷ ὀνόματί σου δὸς δόξαν, ἐπὶ τῷ ἐλέει σου καὶ τῇ ἀληθείᾳ σου, μήποτε εἴπωσι τὰ ἔθνη· ποῦ ἐστιν ὁ Θεὸς αὐτῶν; ὁ δὲ Θεὸς ἡμῶν ἐν τῷ οὐρανῷ καὶ ἐν τῇ γῇ πάντα, ὅσα ἠθέλησεν, ἐποίησε.    

…ως έμπρακτη απάντηση στην ερώτηση των εθνών, που είναι ο Θεός σας. Ένας Θεός όλος ΦΩΣ, που σκιώδεις φίλαρχοι τύποι, δεν χωράνε, αφού δεν Τον αντανακλούν και δοξάζουν, αλλά κινούνται προς την εαυτών δόξα…    

Εδώ. Παρών εμπεριπατών με τον λαό Του, όσο ο καθένας γίνεται ναός Του και αρνείται την σχέση του και προσκύνηση ειδώλων, που είναι χρυσός και άργυρος αλλά τυφλά κωφά ακίνητα παγωμένα, όπως θα καταλήξουν οι προσκυνητές τους** ….

Μια πορεία από τα είδωλα που στήθηκαν στους πρόποδες του όρους Σινά προς την θεοπτία στην κορυφή, δι ευχών και ενεργείας Της φλεγομένης και μη καιομένης βάτου.

Σ’Αυτήν αναθέτουμε τον τόμο, την ελπίδα και ζωή μας, αφού οι άγιοι Αυτήν αναγνωρίζουν στο τιμόνι*** της Ελλάδος κι όχι τους εκάστοτε πολιτικούς, ειδικά τους υλοποιούντες τα μη φιλόθεα (|) και φιλάνθρωπα (-) σύνολο σταυρός, σχέδια του αντιδίκου μας….


Καιρός ανάτασης (ελληνικής) και ανάστασης (ορθοδόξου) στο πολλά παθέν, προδομένο και καταπονημένο γένος μας.
  
Αμήν δι ευχών πάντων των αγίων (εσπερινός Αγίων Πάντων 13/6 2020). Γένοιτο γένοιτο.

---



** Ο βράχος του Κύνωπα στην Πάτμο



*** ζώντες σε θολά νερά, διαθλάται η ερχόμενη ακτίνα και φανταζόμαστε και πιστεύουμε ότι στο τιμόνι της πατρίδος είναι όλοι οι στοάνθρωποι κι όχι η καλή μας Παναγία. Κι η βάπτισις είναι στον τύπο της τριημέρου ταφής και με αρχηγό και τελειωτή της πίστεως, όπως Ο Κύριος ευθέως αναβαίνων εκ των υδάτων (βαπτιζόμενος) κατέρχεται το Πνεύμα το Άγιον εν είδει περιστεράς, μας συνανυψοί ελικοειδώς σε πράξη (ΜΑΡΘΑ) ευθεία κίνηση νοός και φιλανθρωπία και θεωρία (ΜΑΡΙΑ) κυκλική κίνηση νοός και φιλοθεΐα, ώστε δια της ελληνορθόδοξης παιδείας να περάσουμε από τον μετεωρισμό και απώλεια εντός εαυτού (στην κεφαλή) με σώας τας φρένας (ακρόπολη - Αθήνα) και κατευθυνθούμε ειρηνικά στην Πόλι και μυστική ευλογημένη καρδιά, (όπως αναφέρει για το αληθινό βυζάντιο ο κυρΦώτης Κόντογλου) διαισθανόμενοι αρχικά και τελικώς αισθανόμενοι Την καλή μας Παναγία στο θρονί και τιμόνι της ρωμιοσύνης, καταργούμενες όλες οι σκιές (που μας ταλάνισαν αιώνες) από Την Μητέρα Του Φωτός, προσδίδοντας την κατά Θεόν ειρήνη και ευλογία στο γένος. 

---




(με δυνατότητα ανάπτυξης δεσμών κεφαλαίων αλλά και προς ανάκτηση ολόκληρου του πονήματος εδώ)  
         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου