Γραφείς,
μόνο και μόνο γιατί συνηθίζεται και έτσι ‘’πρέπει’’. Παραδίδοντας με σκυτάλη
τον λόγο στον Λόγο και τους δικούς Του αγίους και λόγους, κλείνοντας τις
σκέψεις με επίσκεψη και την σοφία Του ως ονομάτων επίσκεψη, όποτε αυτή ήταν
ευλογημένη ως ψυχικά ωφέλιμη και ως συμπλήρωμα και απαρχή φόβου Θεού.
Κατά
Θεόν αρχή σοφίας και συνδυαστικά με το τελευταίο άρθρο: … ἅγιον καὶ φοβερὸν τὸ ὄνομα αὐτοῦ. ἀρχὴ σοφίας φόβος Κυρίου, σύνεσις δὲ ἀγαθὴ
πᾶσι τοῖς ποιοῦσιν αὐτήν. ἡ αἴνεσις αὐτοῦ μένει εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος.
(ψαλμ.ρι’) και από τον αμέσως επόμενο ρια’ …. Μακάριος ἀνὴρ ὁ φοβούμενος τὸν Κύριον,
ἐν ταῖς ἐντολαῖς αὐτοῦ θελήσει σφόδρα· … για να πραγματωθεί η δυνατότητα παράστασης της δεύτερης μονάδος,
ι’ (ανθρώπου) πρώτα ψυχικά και δίκαια (ρ) και συνακολουθούντων των υπολοίπων,
ενοποιημένων πλέον μερών χάριτι, δίπλα στην Μία, που πρέπει σέβας (αρχή
ινδίκτου – σεπτ…), προσκύνησης, ευχαριστίας, ΔΟΞΑΣ!!
ΑΜΗΝ
…καὶ ἡ δεξιά σου ἀντελάβετό μου, καὶ ἡ παιδεία
σου ἀνώρθωσέ με εἰς τέλος, καὶ ἡ παιδεία σου αὐτή με διδάξει.
ΑΜΗΝ
…. καρδίαν καθαρὰν κτίσον ἐν ἐμοί, ὁ Θεός,
καὶ πνεῦμα εὐθὲς ἐγκαίνισον ἐν τοῖς ἐγκάτοις μου.
ΑΜΗΝ
… Τὸ Πνεῦμά σου τὸ ἀγαθὸν ὁδηγήσει με ἐν γῇ εὐθείᾳ· ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου, Κύριε, ζήσεις με.
ΤΕΛΟΣ
ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ
το παρόν Ορθόδοξη παιδεία λόγοι ανάτασης και ανάστασης (γ΄τόμος)
κυκλοφορούντα βιβλία σε ψηφιακή μορφή, με δυνατότητα ανάκτησης