Μονοπωλεί στις μέρες μας, σαν θέμα, η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και οι συνέπειες άρνησης ή εφαρμογής.
Ανέκαθεν η εκκλησία του Χριστού ορθόδοξη εκκλησία, είχε να αντιμετωπίσει έναν φαραώ, έναν καίσαρα δυνάστη με τους υπηρέτες και δούλους του. Τώρα, η ‘’εκκλησία’’ σαν άρχουσα τάξη και μερικοί παρασυρμένοι από την αδιάκριτη υπακοή, και μικρότεροι σε βαθμό ιερωσύνης, συμπλέουν * ως ομοϊδεάτες, αγαστά με αυτόν.
Πάντοτε η μερική αλήθεια και αληθοφάνεια με το πρόσχημα της αλήθειας ζητούσε αυθεντικότητα και απολυτότητα της γνώμης της, ως μόνη αλήθεια, με αποτέλεσμα, πολλοί ‘’χριστοί’’ πλάνοι να έχουν εγερθεί στην θέση Του Χριστού. Κι Ο Κύριος θα συνεχίζει να μηνύει όστις θέλει κι οι ψευδείς να επιβάλλουν, όλοι υποχρεούστε για το ‘’καλό’’ σας, είτε θέλετε, είτε δεν θέλετε.
Η Αλήθεια, συγκαταβαίνει στο επίπεδό μας και παρατίθεται ως μια ακόμη γνώμη, μεταξύ πολλών. Γνωρίζεται όμως από την ελευθερία που παρέχει, και αφού διαβεί δύο εμπόδια. …32 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς. (Ιωαν.η’)
Το πρώτο εμπόδιο είναι η ισχυρογνωμοσύνη της γνώμης που είτε είναι σύμφωνη
με την γνώση είτε όχι, εκεί μένει, επιτακτική, με την δεύτερη παγίδα, η γνώσις να φυσιοί**, που, παρότι η γνώση είναι ανώτερη της γνώμης, λόγω εγωισμού να τροχοπεδεί την κίνηση του ανθρώπου από την γνώση του Θεού (και των λόγων) στην βιωματική Αλήθεια. Όχι του ΤΙ ΕΙΝΑΙ, αλλά ΤΙΣ.Ακούμε από τον Λόγο κατηχητικό (αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου) Εἰς τὴν ἁγίαν καὶ λαμπροφόρον ἡμέραν τῆς ἐνδόξου καὶ σωτηριώδους Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν, Ἀναστασεως… ότι …Καὶ τὰ ἔργα δέχεται, καὶ τὴν γνώμην ἀσπάζεται. Καὶ τὴν πρᾶξιν τιμᾷ, καὶ τὴν πρόθεσιν ἐπαινεῖ·
Αν η γνώμη συνθλίβει σαν μέγγενη τον έχοντα αντίθετη γνώμη, δρώντας σαν αγκυλωτός σταυρός, αποδεικνύει στην πράξη, ποιος είναι ο εμπνευστής της και σε ποιο ‘’χώρο’’ ενεργεί. Στο υπόγειο, σκιώδη και δυσώδη παραφύση. Για να ανεβεί στο κατά φύση και να αντέξει η γνώμη χρειάζεται ο σεβασμός της ελευθερίας του άλλου. Να μην τον συνθλίβει αλλά να ισορροπεί (ισοσκελής ελληνικός) αρμονικά*** με τα ενάντια, δι ευχών και ενεργείας Της τα εναντία εις ταυτό αγαγούσας Θεοτόκου.
Περνώντας από την ΓΝΩΜΗ στην ΓΝΩΣΗ (Μ-Σ) ανυψούμενοι, αρχίζει η οικοδομή της αγάπης, σε σχέση με την φυσίωση της γνώσης.
Από την καθημερινότητα της ζωής που μπορεί δυνητικά να εμπεριέχει Ζωή, ανυψούμεθα στην δόμηση του Ναού. (Ζ-Ν) και αντίστοιχα απελευθερωνόμαστε από το ΚΑ(Κ)Ο προς το ΚΑ(Λ)Ο, του αδιεξόδου Κ (|<) προς το ατελεύτητο Λόγο, Λ ως ανοδική πορεία και όντως ΚΑ(Λ)Ο ****.
Με τα παραπάνω, νομίζω ότι ο άνθρωπος μπορεί και πρέπει να διακρίνει, ότι η γνώμη δεν αρκεί. Ούτε η γνώση αλλά η Αλήθεια που θα νοηματοδοτήσει και δώσει αξία εκ της Αξίας Της, γνώμες αντιτιθέμενες και γνώσεις.
Παρατηρείται σε κάθε ισχυρογνώμονα συνείδηση μια επιλεκτική αποδοχή γνώμεων ΜΟΝΟ όσων υπηρετούν την κοσμοθεωρία της. Για τις υπόλοιπες, ενεργεί ένας κόφτης πληροφοριών αφού τις τιτλοφορήσει ως ανούσιες.
Είναι η πόλωση της γνώμης που, όπως η σελήνη αντανακλώντας το ευθές φως του ηλίου, το μεταφέρει στους ‘’φωτιζόμενους’’ από αυτήν, ως πολωμένο. ‘’Φως’’, γέμων σκιές και διχασμούς. Με την πόλωση της γνώμης να μην είναι αποκομμένο ιδίωμα της όρασης, πως δλδ βλέπουμε τα πράματα, αλλά να επεκτείνεται και στον τρόπο συμπεριφοράς, εκ της κορωνίδας των αισθητηρίων.
Είναι η διαφορά μεταξύ του Ο ΘΕΟΣ vs ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ και των λεξαριθμικών όχι τυχαία αθροισμάτων, που Ο ΘΕΟΣ εξάγει 354, όσο και το σεληνιακόν έτος σε σχέση με το ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ = 999 και φως ευθές του αυτόφωτου ηλίου, που είναι θερμαντικό, ζωογονητικό, που καταργεί σκιές και διχόνοιες, ενώνοντας τα επιδεχόμενα ένωση.
Στην συνείδηση και επιγνώσεις μπορεί κάποιος να βρει στοιχεία βοηθητικά στην αυτογνωσία του ε-γώ (εικών επί γης) … στην δε Δεξιά και αριστερή επίγνωση, άνω και κάτω… σταυροειδώς στοιχεία αυτογνωσίας του ε-αυτού (εικόνος Αυτού).
Σήμερα μάλιστα 6/9 που ενθυμούμαστε το εν χώναις θαύμα του αρχαγγέλου Μιχαήλ, σε συνάφεια με το 12 μυστηριώδεις δίνες, αυτογνωσία, κοσμογνωσία και θεογνωσία , καλό θα ήταν και ωφέλιμο, να μην μετεωρίζεται εξωστρεφώς***** ακολουθώντας γνώμες και γνώσεις τάχα ελικοειδώς ανοδικές (9) ή αποφεύγοντας τάχα καθοδικές (6) αλλά και ευθέως αναστάσιμες ή ευθέως πτωτικές (Ι και Ι, ως Ι, Ιησούς κεντρομόλος ή Ι τάγμα δαιμόνων φυγοκέντρου) αλλά να διακρίνει συμπυκνωμένα εντός εαυτού το κρεμάμενο από κεφαλής έως καρδίας 9 και κάθαρση – φωτισμό – τελείωση, έτοιμα να χαριστούν κατ’ετοιμότητα καρδίας, σε σχέση με το καθέλκων από γαστέρα την καρδία (6) ζωή και κοσμοθεωρία, αφού εκεί κι όχι μονοδιάστατα έξω, εντοπίζεται ο δράκων….
---
* Τύραννοι μὲ σχῆμα ποιμένων - Γεώργιος Τζανάκης
** ἡ γνῶσις φυσιοῖ, ἡ
δὲ ἀγάπη οἰκοδομεῖ. (Α’ Κορινθ.η’)
*** 3 σταυροί 3 θελήματα … 2 τάσεις η δε μετάβαση από τον αγκυλωτό στον αρμονικό και δια αυτού στον ευλογημένο ορθόδοξο είναι δρόμος ορθάνοιχτος… πέραν της αντικειμενικής και υποκειμενικής, η σταυρική αντιμετώπιση του covid, αλλά και κάθε ασθένειας ακολουθούντες την βασιλική οδό… μάλιστα, δεν θέλει και πολύ διάκριση αλλά κοινός νους να καταλάβει αυτοκρινόμενος, ότι αν υποτιμά, και εξάγει φθόνο, μίσος, διαχωρισμό, ασυγχωρεσιά, χαιρεκακία (1), κατάρες και απειλές για τους έχοντες άλλη γνώμη, απέχει της οδού παραμένοντας στο υπόγειο και δρώντας αγκυλωτώς. Επειδή είναι δύσκολο να το παραδεχτεί, με χίλιεςδυό δικαιολογίες επαναπαυτικές συνείδησης (πχ υπευθυνότητος), ας μας βοηθήσει ο καλός Θεός, δι ανθρώπων και καταστάσεων, διορθώνοντάς μας.
(1) σκληρόκαρδα, χαιρέκακα και με φθόνο, που θα έπρεπε να ντρέπεται κάποιος ακόμη κι όταν ακούει πολύ δε περισσότερο να βγάζει μέσα από την καρδιά του ... εκατέρωθεν... προτάσεις του τύπου.... καλά να πάθεις που έκανες το εμβόλιο... καλά να πάθεις που δεν το έκανες ή καλά έπαθες που έχασες την δουλειά σου, ας έκανες το εμβόλιο.... και άλλα απάνθρωπα από ανθρώπους που λένε πως πιστεύουν στον ''θεό'' . Έτσι είναι, αλλά ποιον θεό .... του 354 (σεληνιακού κύκλου) και αγιογραφικά κατέναντι (Γεν.δ'16) εν σκιά ή απέναντι (Γεν.γ'24) που είναι μια καλή αρχή και αφορμή ο ΑΔΑΜ να καθίσει απέναντι του παραδείσου και να κλάψει πικρά που τον έχασε...
...σχηματικά, συμβολικά, γεωμετρικά, παραστατικά, κάπως βοηθητικά στην αυτογνωσία
2 (λόγοι μέσα στον Λόγο εν αληθεία)
- (ευθέως κατοπτρικά)
5 (γνώση)
. (πολωμένα ο φωτισμός, χιαστί κατοπτρικά)
ς (γνώμη)
πέραν της αντικειμενικής και υποκειμενικής, η σταυρική αντιμετώπιση του covid, αλλά και κάθε ασθένειας
σταυρική θα είναι, αλλά τι σταυρού.... ανοιχτό πεδίο αυτογνωσίας, αμήν πνευματικής προόδου και ανθρωπιάς κατά Θεόν... με ακριβή και άδολη Φιλοθεΐα και φιλανθρωπία. Ορθοδόξως. Παρατηρούμε πως πίσω από κάθε ισχυρογνωμοσύνη ''κρύβεται'' μια πίστη. Για την δικαιολόγηση οποιασδήποτε απόφασής μας, ο εμπιστευόμενος στην επιστήμη ασφαλίζεται με το ...το είπαν οι γιατροί και οι ένθεοι προσθέτουν και το έχει ο Θεός. Οι όποιες ελλείψεις λογικής και Λόγου θα μας κρίνουν.... γιατί αφαιρέσαμε δυναστικά πρώτα εντός μας την δυνατότητα να ακουστεί (από γιατρούς) και η άλλη γνώμη και μετά το είδαμε να συμβαίνει και έξω στα ΜΜΕ (παρόλο ότι σιγόνταραν ή έπαιξαν σπουδαίο ρόλο δια φόβου στην διαμόρφωση της γνώμης μας). Με δε το ''έχει ο Θεός'' φοβάμαι πως μερικές άλογες επιλογές, απαγορεύουμε εμείς οι ίδιοι να έχει ο Θεός. Δυστυχώς, η θρησκευτική (αρρωστημένη) φύση μας έδεσε το καθετί, με την αδιάκριτη υπακοή και την ασθένεια του γεροντισμού, που σαν ασθένεια, θέλει δύο άκρα. Και του γέροντος και του υποτακτικού. Κύριε ελέησον να διαλύει αυτά τα πλέγματα και συμπλέγματα!! Να δίνει ισορροπίες, διάκριση, φωτισμό!!
*****
όπου, με κυρτό κάτοπτρο και ταπεινότητα το εστιακό κέντρο είναι η καρδιά, οπότε και η αύξηση θερμότητος αγάπης έως ενοίκησης θείου πυρός, αμήν ένοικοι της Βασιλείας, σε σχέση με το κοίλο κάτοπτρο και κοιλία και εγωισμό και διαρκή εξωστρέφεια και μετεωρισμό (κύματα οργής Θεού), που η διάσπαση των ακτίνων επιφέρει μοιραία ψυχρότητα και στις μεταξύ μας διαπροσωπικές σχέσεις αλλά δυστυχώς και με τον Θεό, ως αντανάκλαση της διχόνοιας και μη συγχωρετικότητος, αλλά και υποτίμησης με πίεση των αντιφρονούντων… με οποιαδήποτε πρόφαση γνώμης ή γνώσης, που απέχει βιωματικά από την ελευθερία της Αλήθειας και την παρεχόμενη εκ Θεού ελευθερία από τον καθένας μας, στον συνάνθρωπο. Πόσο νου χρειάζεται να διαθέτει άνθρωπος για να κατανοήσει ότι η υποχρεωτικότητα είναι δαιμονική έμπνευση και ενέργεια;;;; παγίδα, που δεν έπρεπε να πέσουν σε αυτήν οι ορθόδοξοι που ‘’φωτίζονται’’ από ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ και νοητό ήλιο…
Σκεφτήκατε οι κλίνοντες προς τον εμβολιασμό ορθόδοξοι, πέραν της χοϊκής υγείας, ότι αφού εισάγετε δια του εμβολίου υλικό που αναγνωρίζεται με ηλεκτρονικές μεθόδους, στις πρώτες δόσεις ο άνθρωπος ελέγχεται υγειονομικά και με τις επόμενες θα του διαχειρίζονται και επηρρεάζουν κατά την θέλησή τους, τα ιατρικά μας δεδομένα;
...έτσι, για να μην υπάρχει παρεξήγηση από το όλο άρθρο, σαν να προβάλλει την χλιαρή αντιμετώπιση ότι όλες οι γνώμες είναι ισάξιες, αυτό που σεβόμαστε είναι η Αλήθεια και η ελευθερία επιλογών κι όχι αυτή καθεαυτή η γνώμη ή η πίστη (2). Σέβομαι την ελευθερία του άλλου κι όχι την πίστη του, ειδικά αν αυτή είναι αναληθής, αφού ως αναληθής δεν προάγει την ελευθερία (γνώσεσθε την αλήθεια και αυτή θα σας ελευθερώσει) αλλά ως μη αλήθεια, δεσμεύει και αιχμαλωτίζει ανθρώπους και κοινωνίες, πρώτα στα σπουδαία πνευματικά και έπονται τα φυσικά.
(2) αυτήν την ισοπέδωση την κάνουν οι οικουμενιστές... που αληθινές λίρες και κίβδηλες τις βάζουν στο ίδιο τσουβάλι, σαν ισάξιες.... λες και ο ευθύς φωτισμός που οδηγεί στην όαση είναι ισότιμος με τον πλάνο φωτισμό που οδηγεί τον άνθρωπο στον αντικατοπτρισμό της όασης και θάνατο. Μη γένοιτο αυτή η αδιακρισία. Ναι στο καλόγνωμον, αλλά αν είναι πρόφαση για αμαρτία, δεν γίνεται αποδεκτή, παρά την ελευθερία που επιβάλλεται να παρέχουμε στον καθένα, όπως μας συμπεριφέρεται ο καλός Θεός.
...Κάθε κακό πού διαπράττουν τα ελεύθερα κτίσματα ζη αναγκαστικά σαν παράσιτο πάνω στο σώμα του αγαθού. Κι είναι υποχρεωμένο το κακό να βρη μια αυτοδικαίωση, να εμφανιστή ντυμένο με το ένδυμα τού αγαθού, καμιά φορά και του υψίστου αγαθού μάλιστα. Το κακό πάντα κι αναπόφευκτα αναμιγνύεται με μιά δόση θετικής αναζητήσεως και μ' αυτή του την όψη «παραπλανά» τον άνθρωπο. Τη θετική του πλευρά προσπαθεί το κακό να την παρουσιάση στον άνθρωπο σαν αξία τόσο σπουδαία, που για την κατάκτησή της είναι θεμιτά όλα τα μέσα.... από το Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ
****** Πῶς ὁ ἄνθρωπος καταντάει ὑπηρέτης τοῦ Ἀντίχριστου- Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφεπιγραμματικά…. δεν είναι η γνώμη που σώζει, αλλά η μετάνοια. Δεν είναι η γνώση που σώζει, αλλά η μετάνοια. Η Αλήθεια ελευθερώνει, εκφραζόμενη μερικές φορές ως γνώμη ή ως γνώση.
Το να κρατά κάποιος ίσες αποστάσεις από έμβασμα νανοτεχνολογίας και mRna* ή άρνηση αυτών για χάριν μη εμπαθείας, πρέπει να μας προβληματίζει. (Νομίζω καλύτερα αλήθεια και εμπάθεια, παρά αναλήθεια και τήρηση ίσων αποστάσεων με απάθεια. Ναι στην συγχωρετικότητα, αλλά Η Αλήθεια είναι ανώτερη της απαθείας. ... Γιαυτό και προτείνεται το άριστα. Το Αληθώς και απαθώς, που ενώ προτείνεται στον κόσμο σαν μια απλή γνώμη, συγχωρεί την αντίθετη, από σεβασμό ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, χαρακτηριστικό της ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ) .
* (που θα δίνονται από αλλού αποστολές, μετατιθέμενες οι διαταγές για ‘’αποστολές’’ από εντός εαυτού, σε εκτός εαυτού ύποπτα κέντρα… με επιδεχόμενα ‘’σημεία’’ επέμβασης την μαγνητική ακίδα πρωτεΐνης, η οποία και σκανάρετε για να αναγνωριστεί αρχικά, φαινομενικά παθητικά και αργότερα σε ύποπτο χρόνο, πιο ενεργητικά... καταστάσεις που έχουν προβλεφθεί από αγίους αλλά που ακόμη και η κοινή λογική, καλό θα ήταν να ανθίσταται)*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου