Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

από το κατά γράμμα στο κατά πνεύμα…

το κείμενο και η αφορμή του παρόντος, είναι το εξής: Κάποιος φίλος μοῦ ὑπέδειξε μιά ἐντολή τοῦ Θεοῦ στήν Παλαιά Διαθήκη πού ἀφορᾶ τήν προστασία τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν μόλυνση τῆς ἀσθένειας τῆς λέπρας. Πρόκειται γιά τό δέκατο τρίτο κε­φάλαιο τοῦ Λευϊτι­κοῦ, στό ὁποῖο καταγράφεται ὁ τρόπος πού θά γίνεται ἡ διάγνωση τῆς λέπρας καί γιά τά μέτρα πού πρέπει νά λαμ­βάνονται ἀπό τήν κοινότητα γιά τήν προφύλαξη ἀπό τήν λέ­πρα, ὥστε νά μή μολυνθοῦν καί ἄλλοι, καί αὐτό ἦταν ἐντολή τοῦ Θεοῦ στόν Μωϋσῆ. 

Στό κεφάλαιο αὐτό, λοιπόν, τοῦ Λευιτικοῦ γίνεται λόγος γιά διά­γνωση πού θά γίνεται ἀπό τούς Ἱερεῖς γιά τήν ἀπομόνωση τῶν λεπρῶν πού θά γίνεται γιά ἑπτά ἡμέρες καί ἄν χρειασθῆ γιά ἄλλες ἑπτά ἡμέρες (καραντίνα) καί πολλά ἄλλα. Μάλιστα,Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΕΠΡΟΥ (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΑΣΚΑ), νά ὀνομάζεται ἀκάθαρτος ὁ λεπρός καί ὅσο χρόνο διαρκεῖ ἡ λέπρα πρέπει νά ζῆ μόνος του καί ἡ διατριβή του νά εἶναι ἔξω ἀπό τό στρατόπεδο. 

Γράφεται: «Καί ὁ λεπρός ἐν ᾧ ἐστιν ἡ ἁφή (ἔχει λέπρα), τά ἱμάτια αὐτοῦ ἔστω παραλελυμένα καί ἡ κεφαλή αὐτοῦ ἀκά­λυπτος, καί περί τό στόμα αὐτοῦ

περιβαλέσθω, (νά εἶναι σκεπασμένο), καί ἀκάθαρτος κε­κλήσεται· πάσας τάς ἡμέρας, ὅσας ἐάν ᾖ ἐπ᾿ αὐτόν ἡ ἁφή (ὅσο διαρκῆ ἡ λέπρα του), ἀκάθαρτος ὤν ἀκάθαρτος ἔσται, κεχωρι­σμένος καθήσεται, ἔξω τῆς παρεμβολῆς αὐτοῦ ἔσται ἡ διατρι­βή» (Λευιτ. 13, 45-46). ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΣ. 

--- 

δυο σκέψεις ... η ΠΔ σαν σκιά, όταν αναφέρεται σε λέπρα, εννοεί την αμαρτία (3). Οι " λεπροί", εκ του νόμου ''περιθωριοποιούνται'' για να μην κολλήσουν την ασθένειά τους στους υπολοίπους. Κι όπως με χειρουργική επέμβαση διαχωρίζεται το σεσηπηκώς μέλος από το υγιές για να  μην του κάνει ζημιά, έτσι καλούμαστε στην ΚΔ να απομονώνουμε την αμαρτία (και λέπρα της ψυχής) από το σύνολο.   

Αν μεταφραστεί κατά γράμμα η ΠΔ και το παραπάνω χωρίο κι όχι κατά πνεύμα, βαφτίζονται οι έχοντες κόβιντ ή πιο νόμιμα εκ της κυβερνήσεως, οι ανεμβολίαστοι λεπροί, τους απομονώνουμε από τον επίγειο ναό και αφού επαναπαύσαμε την συνείδηση, πάμε για τους επόμενους διαχωρισμούς. Μόνο που σε αυτήν την περίπτωση, ο ναός με την κατά γράμμα ερμηνεία καταντά συναγωγή, γνωρίζοντας την κατάληξή της (με την ξηρανθείσα συκή).  

Δυστυχώς διαχρονικά, αυτό το κατά γράμμα καταδίκασε Τον Κύριο σε θάνατο, αυτό το ίδιο κατακρίθηκε με τα ουαί (Ματθ.κγ’). 

Κι ενώ στην ΠΔ αναγράφεται η περιτομή, Ο Κύριος μας περνά στην περιτομή αμαρτιών η κοσμική έναρξη της έλικος του ενιαυτού… και η περιτομή για την έναρξη ανέλιξης…. Είναι αυτός (ο σταυρός) μας δόθηκε σαν σημάδι πάνω στο μέτωπό μας, όπως στον Ισραήλ δόθηκε η περιτομή· (αγ.Ιωάννης δαμασκηνός). 

Ανάλογα, η μασκοφορία στην ΠΔ, πρέπει να μας αναγάγει στην πνευματική συστολή στην αμαρτία (εντός και εκτός ναού) ώστε να μην μολύνουμε με αυτήν (και μολυνθούμε) από τον συνάνθρωπο. 

Κι όποιος (έστω και λίγοι, αλλά πάντα ο καθένας για τον εαυτό του, μη διορθώνοντας με θυμό τους άλλους αλλά στρέφοντάς τον θυμό ευστόχως προς τα έσω) καταφέρει να θέσει φυλακή στο στόμα του, (όπως κατάκριση, καταλαλιά, θυμώδεις άτακτες εκφράσεις κλπ) περνώντας από τον τύπο της μάσκας στην ουσία, τότε θα εκλείψουν οι λόγοι εξωτερικής μασκοφορίας. Όπως και επιβάλλονται οι αναβάσεις (πνευματικοποιούμενοι) σε πολλές δραστηριότητες της θρησκευτικής μας ζωής. Νηστεία, ου μόνο χοϊκή διατροφή, θυμός, που αντιστοιχεί σε φόνο, επιθυμία που αντιστοιχεί σε μοιχεία.... 

Έτσι, φωτιζόμενος ο έσω εαυτός για την πραγματική του κατάσταση, συστέλλει τις εξωτερικές παρατηρήσεις, βάζει φραγμό στο στόμα του.... ενθυμούμενος του μεγάλου κανόνα την παρατήρηση, ότι δεν απέχει από φονιά στα μάτια του Θεού... Ὢ πῶς ἐζήλωσα Λάμεχ τὸν πρῴην φονευτήν, τὴν ψυχὴν ὥσπερ ἄνδρα, τὸν νοῦν ὡς νεανίσκον, ὡς ἀδελφὸν δέ μου τὸ σῶμα ἀποκτείνας, ὡς Κάϊν ὁ φονεύς, ταῖς φιληδόνοις ὁρμαῖς!

Είναι το.. θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόματί μου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη μου. μὴ ἐκκλίνῃς τὴν καρδίαν μου εἰς λόγους πονηρίας τοῦ προφασίζεσθαι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις σὺν ἀνθρώποις ἐργαζομένοις τὴν ἀνομίαν, καὶ οὐ μὴ συνδυάσω μετὰ τῶν ἐκλεκτῶν αὐτῶν. παιδεύσει με δίκαιος ἐν ἐλέει καὶ ἐλέγξει με

Εκκλίνει η καρδία σε λόγους πονηρίας και με προφάσεις ''αγιογραφικές'' εργάζεται την ανομία. Μακάρι να βρεθούν δίκαιοι που να παιδεύσουν και ελέγξουν (2) την έκπτωση στις σκιές με έλεος. Ενθυμούμενοι για την αποφυγή ατόπου ταραχής και οργής προς τα έξω, ότι ο καλός Θεός πάντα έθετε τους άρχοντες, κατά τας καρδίας μας...

Κι ενώ η φυσική λέπρα είναι μια ασθένεια που δεν είναι στην δικαιοδοσία μας, η αμαρτία είναι. Αυτός ο διαχωρισμός, που έπρεπε ο τότε μιασμένος να καθήσει έξω της παρεμβολής, μπορεί να τον επέβαλλε το αρχαίο ιερατείο, αλλά στην κυριολεξία ο εν σκιά ‘’ασθενής’’ αυτοτιμωρείται διατρίβοντας έξω της προτύπωσης της εκκλησίας όσο εν επιγνώσει του αμαρτάνει. Όχι σαν αδυναμία που παραδεχόμενός την τον ταπεινώνει, αλλά από ιδεολογία. Αμέσως με τον κομπασμό και αλαζονεία οι άλλοι να τον συγ-χωρήσουν απροϋπόθετα κι αυτός να συνεχίζει αδιόρθωτος, εξέρχεται μόνος του εκτός σταυρού…. η τότε αλλά και η σημερινή τρισχειρότερη αυτού του ιού, λέπρα δεν είναι ικανή να απαγορεύσει την είσοδο του ανθρώπου στην αγιοσύνη (όπως συνέβη με πολλούς δίκαιους, αλλά και με τον νεοφανή άγιο Νικηφόρο λεπρό). Με την αμαρτία όμως, αστοχία που μεταφράζονται κατά γράμμα κι όχι κατά πνεύμα τα χωρία της Αγίας Γραφής, και τότε και τώρα απαγορεύουν την είσοδο του ανθρώπου στον αγιασμό. Και μεταξύ πολλών και ένα ουαί, αναφέρει: δεν φτάνει που δεν μπαίνετε εσείς στην βασιλεία, απαγορεύεται και τους άλλους να μπουν. 14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.  (Ματθ.κγ’)

Αναγωγικά, ζώντας ο αμαρτωλός (λεπρός) εθελουσίως και περιπατώντας κύκλωθεν της Αληθείας (κύκλῳ οἱ ἀσεβεῖς περιπατοῦσι·  Ψαλμός ια’9) κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας… πιέζει τους εντός. 

Χωρίς να το κατανοεί ‘’σήμερα’’ και ανέκαθεν παρασυρμένος από τον ποταμό της ζωής που κατευθύνεται στην νεκρά θάλασσα θέλει να παρασύρει μαζί του και τους μη ομοϊδεάτες που θέλουν επιστροφή και Ζωή. Η ποταμοφόρητος Εκκλησία, ο όφις και η έρημος 

Δρα ζηλωτικά περισφίγγοντάς τους, περικυκλώνοντας την καρδία, στεναχωρώντας και θέλοντας να συνθλίψει τους ευλαβείς, όπως ο δράκων που εμφωλεύει στον ομφαλό … 

…με συνειρμικά άλλη μια παρατήρηση. Η όλη σταυρική πορεία του παλαιού ισραήλ στην έρημο (όπως φάνηκε στο σχήμα), είχε στόχο την Βηθλεέμ και το Φως που ανατέλλει στο σπήλαιο. Αν δεν βιώσουμε τον σταυρό και την λύση του σε κάθε πρόβλημα (εδώ για την πέραν της αντικειμενικής έξω ή υποκειμενικής έσω), είναι επόμενο ότι ως αυτοεξοστρακισμένοι Αυτού, ταραγμένοι και διχογνωμούντες υποτιμώντας και πολεμώντας τους άλλους για να τους υποτάξουμε στην γνώμη μας,  ‘’χριστούγεννα’’ κοσμικά και επαναλαμβανόμενα ετησίως θα κάνουμε, αλλά χωρίς Φως στο σπήλαιο νοός και καρδιάς. Χωρίς ειρήνη. Κύριε ελέησον…

Μήπως δεν κλήθηκε εντός του πανδοχείου για να θεραπευτεί ο περιπεσών εις ληστάς νους; μήπως αυτούς τους απομονωμένους από το σύστημα τότε λεπρούς δεν επισκέφθηκε Ο Κύριος και καθάρισε; Το ίδιο διαχρονικά κάνει και σήμερα. 

Αν σήμερα εμείς οι ''λεπροί'' (κατά το σύστημα), εξοστρακιζόμαστε από τους ίδιους τους ιεράρχες, από τους ναούς, είναι ύψιστη τιμή για την ερχόμενη θεία επίσκεψη και θεραπεία. 

Το πρόβλημα μετατίθεται στο ιερατείο και διοικούσα εκκλησία που συνοδοιπορεί αγαστά με τον φαραώ επειδή πληρώθηκε από αυτό…. είναι αυτό το στενάχωρο αλλά αληθινό που αναφέρει ο π.Ιωάννης Ρωμανίδης: … ο διάβολος κάνει διακοπές αφού το έργο του το ανέλαβαν οι δεσποτάδες… αναφέρει ο Άγιος Νήφων, επίσκοπος Κωνσταντιανής... ο κλήρος στα έσχατα χρόνια θα γίνει όργανο του Αντιχρίστου. Θα διδάσκει την τυφλή υπακοή ως αρετή ειρήνης και σωτηρίας. Μια υπακοή σατανική, που θα απαιτεί από τον πιστό "άγνοια", περιφρόνηση της διδασκαλίας των Αγίων, αδιαφορία για την αλήθεια και επιφανειακή ευσέβεια.

Η φυσική παρουσία ‘’νομίμων’’, μέσα στην εκκλησία πρέπει να μας κάνει να το ξανασκεφτούμε αν είναι σύμφωνα με την ΠΔ ή όσα έχουν ορίσει οι άγιοι με χάρι.... γιατί ανατρέχοντας και εκμεταλλευόμενοι αδιάκριτα χωρία της ΠΔ, για να στηριχθούν οι αποφάσεις που ‘’φαίνονται’’ καλές, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, χάνουμε και την επίγεια αφετηρία, ναό και το τέρμα τον αντίστοιχο εν ουρανοίς αχειροποίητο, λόγω εμμονής στον νόμο αντί της χάριτος. 

Και κανείς ‘’πεφωτισμένος’’ ιεράρχης (όχι απαραίτητα μασώνος) δεν άκουσε για τον αργό θάνατο με τις μάσκες που η υποξεία, η επανεισροή των αποβλήτων στον οργανισμό, η ανάπτυξη βακτηρίων και μούχλας, σε συνδυασμό με την καταβαράθρωση του ανοσοποιητικού (ειδικά τώρα που το έχουμε ανάγκη) και συγχρόνως η λόγω έλλειψης οξυγόνου μεταποίηση των υγιών κυττάρων σε καρκινικά; 

Αν τους βρίσκει σύμφωνους με τα κοσμικά απάνθρωπα σχέδια (φαινομενικά φιλάνθρωπα και φιλόθεα), ούτε αυτούς τους νοιάζει η ‘’θεοπηθείσα υγεία’’ που αντικατέστησε την εκ Θεού άμφω, αλλά με προσχήματα και δικαιολογίες (1) νομικές, διώχνουν την χάρι και σκανδαλίζουν τους μικρούς… (Ματθ.ιη’6)   

Κανείς δεν άκουσε ή πήρε μυρουδιά για κάποιο σχέδιο; ''προφητεία'' για εμβόλιο από τέκτονα και μείωση πληθυσμού; 

Κλίμαξ είναι το dna που επιδιορθούμενο φυσικώς και υπερφυσικώς οδηγεί δια Του μεταλαμβανόμενου Κυρίου στον Κύριο. 

Κι όμως έρχεται το ‘’αγαθό’’ εμ-βόλιον (που τα συστατικά του θα φανερωθούν το 2075, γιατί άραγε, αφού είναι ''δώρο'' Θεού και ''αγαθό'') και δρα διαφορετικά από την καλόβολη θεωρία τους… ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ … ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ mRNA  ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΟΥ DNA 

Καλή η αγαθότητα και η ευπιστία στην επιστήμη και ‘’ειδικούς’’… αλλά επιβάλλεται να συνδυάζεται η αγαθοσύνη με την κατά Θεό νοημοσύνη…. 

Χιλιάδες άρθρα πέφτουν διαρκώς στην αντίληψή μας και κάποιος θα τα μάζευε για να έχει αποδείξεις (και ενδείξεις). Μεταξύ αυτών των άρθρων, από ανθρώπους εν μέρει υγιείς του κόσμου, και μερικά εξ αγίων. Μήπως  δεν μας ενημέρωσαν για αυτά τα σκευάσματα (γενετικής τροποποίησης) ; όπως ο π.Σάββας αχιλλέως, άγιος Παΐσιος κλπ;;; και του επόμενου αποκλεισμού από την κοινωνία … (προστάδιο μαρκαρίσματος)


Πρώην σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας ΗΠΑ: Ετοιμάζουν καθεστώς παγκόσμιας τυραννίας με την παραλλαγή «Όμικρον» 

 

‘’ενώνοντας’’ κάθε νευρώνα μας με ip (ηλεκτρονική διεύθυνση) όπως σχεδίασαν χρόνια τώρα οι υπηρέτες του αντιδίκου (στο πλαίσιο της επιστήμης και για το ‘’καλό’’ μας) ξεκινά ο έλεγχος και ο χειρισμός του καθενός, εκτός του εαυτού του και πολύ μακράν Αυτού. Σήμερα στα προέσχατα για να πάρουμε μια μυρουδιά και αύριο στα έσχατα….  που προτυπώθηκαν προφητικά από Δαν.β’43 που θάθελαν οι βασιλείς του κόσμου να συμμείξουν την τεχνολογία με το σπέρμα του ανθρώπου (ποιώντας τον μετάνθρωπο version 0.2 και γνωστού ‘’φιλανθρώπου’’ κατατεθείσα πατέντα).  

Αυτήν την συμπεριφορά εξοστρακισμού και άπωσης από τους ναούς και απαγόρευσης λιτανειών ''μην τύχει και αρρωστήσουμε'' είχαν/ έχουν οι άγιοι; η καλή μας Παναγία, αγ. Χαράλαμπος, αγ.Σπυρίδων, αγ.Βαρβάρα, αγ.Δημήτριος …. όταν σαν κοτόπουλα πεθαίνανε οι άνθρωποι από πραγματικές πανδημίες κι όχι ενδημίες του 0,03% που τραβιούνται από τα μαλλιά για να τρομοκρατήσουν και πετύχουν τα σχέδιά τους;;; αγ.Σπυρίδων και πανώλη τόσος φόβος θανάτου αντί φόβου Θεού; τόσος φόβος θανάτου αντί επιθυμίας ΖΩΗΣ ελεύθερης αναστάσιμης από αυτούς που πρωτοστατούν στο ''Χριστός Ανέστη'' ;;; και θεωρητικολογούν μετά το διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί Αυτού και εκλιπέτωσαν... την στιγμή που στην πράξη συνεργάζονται με αυτούς ενάντια στην Εκκλησία;;;; 

--- 

προέσχατα και έσχατα από π.Σεραφείμ Ρόουζ 

το σύμπαν του Θεού και το μετασύμπαν του ανθρώπου…. με την εκκλησία να προώρισται να δρα σωτηρίως στο πρώτο κι όχι να εντάσσεται με το ‘’προοδευτικό’’ δεύτερο, όπως δογματίζει ιεράρχης της ακριτικήξς Ελλάδος… Αυτή που πύλαι άδου ου κατισχύσουσι… τι σχέση έχει με τον άδη; τον οικήτορα στο μετασύμπαν και φαντασία ή χοιροστάσιο σε σχέση με τον προσκληθέντα άσωτο στην Οικία Του Πατρός εν Αληθεία; Κύριε ελέησον!! Αμήν δι ευχών…. 

Φιλοθεΐα και φιλανθρωπία 

μη πάντες απόστολοι; μη πάντες σταυροφόροι;  

φυσικά και το παρόν δεν απευθύνεται σε ιεράρχες που πιστεύουν ακράδαντα ότι κάθε συνοδική απόφασή τους είναι εν Πνεύματι Αγίω, [οπότε μη επιδεχόμενους διορθώσεως (2) και συζητήσεως…] αλλά για μερικούς μικρούς εξοστρακισθέντες… Στήκετε. Θαρσείτε γιατί για εμάς τους λεπρούς στον χώρο έξω της παρεμβολής έρχεται Ο Κύριος να θεραπεύσει και αμήν να ευχαριστήσουμε 10 στους 10 (κι όχι μόνο ένας) Τον Ιατρό ψυχών και σωμάτων Χριστό. Αμήν γένοιτο γένοιτο!!   

(1) την ίδια πίκρα αισθανόμαστε, όταν με πρόφαση της θρησκευτικής ιστορίας των διακόνων που έκλειναν στα μούτρα τις θύρες στους ακατήχητους και αβάπτιστους, τώρα, από εκεί που ήταν άξονας η θεία εντολή να μην δουν αμύητα μάτια τα μυστήρια, σήμερα αλλάζουν ρόλο και με άξονα την κοσμική εντολή, γενόμενοι πορτιέρηδες καλούνται να απαγορεύσουν την είσοδο σε μη εμβολιασμένους ή χωρίς τεστ.... πάλι και πάντα Κύριε ελέησον. Για να δούμε πως θα αντιδράσει  Ο Κύριος του Οίκου, που όρισε προϋποθέσεις πνευματικές πότε οι θύρες να  κλείνουν, όπως τας θύρας τας θύρας σε  οικουμενιστικές συμπροσευχές και συλλείτουργα, και πότε να ανοίγουν.... γιατί δική Του, δικό Του είναι το Σώμα. 

(2) Ο ΙΕΡΕΑΣ, Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ… ΛΑΘΟΣ

αγγελικά τάγματα - αγ.Λουκά ιατρού 

(3) μη κάνοντας διακρίσεις η ''αμαρτία'' που σημαίνει αστοχία στους φαινόμενα εντός ή εκτός ενός επιγείου οικοδομήματος, κι επειδή η ορθοδοξία είναι σαν την κόψη του ξυραφιού, χρειάζεται ο άνθρωπος να αποκτήσει κατά Θεόν ισορροπίες. Σταυρική με την έννοια της προσευχής - νηστείας - ακρόασης και τήρησης, (αμήν ολοέν και ποιοτικότερα και ευάρεστα στον Θεό) αλλά ιδιαιτέρως, με το δίδαξόν με τα δικαιώματά Σου, οι εκτός εκκλησίας με την τάχα αντικειμενικότητα της χοϊκής επιστήμης να μην απλώνονται προς τα έσω Αυτής (που ο θάνατος τεθανάντωται κάτω από τα πόδια Του Αναστημένου Σώματος Του Κυρίου) οι δε εντός να μην υποτιμούν για χάριν της υποκειμενικής τους πίστης τάχα του άτρωτου τα έξω ...

(και τελικά τον έναν να προσβάλλει και επιτίθεται ενάντια στον νόμο του Θεού και ενυπάρχουσα στην εκκλησία χάρι και τον άλλον να θεωρεί τον εαυτό του υπερφυσικό και πάνω από τους νόμους της φύσης. Κι οι δυο, αδιάκριτοι, ασταθείς δίνοντας λαβές διχόνοιας και ταραχής). 

Αμήν ο καλός Θεός να δώσει διάκριση και ομόνοια... αυτήν που επιτυγχάνεται από τα δύο σκέλη του Σταυρού δι ου χαρά (4) εν όλω τω κόσμω.... Οι μεν να αποδεχτούν την οριζόντια Αγάπη σαν ανοιγμένη αγκαλιά, που πάντα τα έθνη καλεί κι οι δε την Αλήθεια σαν ύψωση, μη πολεμώντας Την, αφού η αλήθεια εκ της γης ανατέλλει, με φόβο Θεού μην τύχει και η διακύψει εκ του ουρανού και εις βάρος μας, η δικαιοσύνη Του....  πέραν της αντικειμενικής και υποκειμενικής, η σταυρική αντιμετώπιση του covid, αλλά και κάθε ασθένειας

(4) …με, τους στρατοπεδευμένους εκατέρωθεν του Σταυρού έχοντες προς υπεράσπιση της γνώμης τους, αντικειμενικής επιστημονικής ή υποκειμενικής θρησκευτικής σε μια διαρκή ταραχή, σε σχέση με το κέντρο, όπου ο Σταυρός διανοίγει γνώση εξ ευθέως φωτισμού στους προσεγγίζοντές Τον με καθαρά χέρια και καθαρή καρδιά. Οι μεν εμμέσως με κάποιες εκλάμψεις αληθείας ο δε στη μέση και διακριτική οδό, με Φως στέρεο και χαρά. Αμήν σε αυτό να σταθούμε.      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου