Το υπόσχονται οι κοσμοκράτορες και το σχεδιάζουν…. Έτσι, επειδή είναι αναμενόμενη η αύξηση των πιέσεων και θλίψεων, με στόχο την σύνθλιψη των προσώπων (δια του αγκυλωτού σταυρού και του στρατού του), δεν χρειαζόμαστε απλά μία επανάσταση. Ζητούνται νοήμονες (με καρδία χριστοφόρα) για ανάσταση ... σε μια δύσκολη καμπή της ιστορίας, που ζητούνται α-νόητοι για επανάσταση (εξαντλημένη στα χοϊκά) εναντίον των α-νοήτων (κεφαλών / εξάκτινα, χωρίς Χριστό/Νου - Εμμανουήλ) σχεδιαστών και υλοποιητών.... σταυρωτών Ανθρώπου και ανθρώπων....
Λένε μάλιστα, πως έχουν σχεδιάσει το επόμενο βήμα της αντίδρασης σαν χάος.... με επιβολή ακόμη πιο σκληρών μέτρων στρατός κλπ...
Φυσικά και την τελευταία λέξη (έως πτώσης τριχός) την έχει Ο Κύριος, αφού … Κάποιος Άλλος αδερφέ κυβερνάει το σύμπαν - Άγιος Λουκάς Κριμαίας.
Η παιδεία εδώ και καιρό επαναστάτες τυφλούς προετοιμάζει χάνοντας τον στόχο της ανάστασης αυτής της γενηάς…. με δυο συνειρμικές σκέψεις στο Ανάσταση και επανάσταση
Για να μην μας προλάβουν τα γεγονότα και μας βρουν απροετοίμαστους, το ψαλμικό μας νουθετεί: …ετοιμάσθην και ουκ εταράχθην... δια του Ονόματος (και βίου).
πρόταση από τον άμωμο (ριη’ - 118). Είναι σε επίπεδο ψυχής με το άριστά της
(κατά τον αββά Δωρόθεο, 100) και την οικείωση με την θεία δικαιοσύνη (πάλι, ρ), που όμως χρειάζεται το σώμα (10 και άριστα της ύλης) να εργαστεί και συνεργαστεί με Τον Κύριο (8 ως ΙΗΣΟΥΣ 888)...Μόνο έτσι νικιέται το Ι τάγμα των δαιμόνων και χρονικά, όσο ζούμε και φωτιζόμαστε υπό τον φυσικό ήλιο. Νίκη ενάντια στο τριαξονικό κακό, τη δυνάμει του Τιμίου Σταυρού.
Ετοιμάσθην χωρίς άγχος, την στιγμή που είναι γνωστά τα ψυχοσωματικά βλαβερά αποτελέσματά του επάνω μας. Ετοιμάσθην και ουκ εταράχθην, με όση υπέρ νουν ειρήνη δίνει ο καλός Θεός, με την ενυπάρχουσα στο Όνομά Του, χάρις το οποίο επικαλούμαστε. Κύριε ελέησον.
Μας γνωρίζει ο γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα στο: ευχή και Άγιο Πνεύμα ότι, …Όταν ένας άνθρωπος λέει: ''Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς'', ξέρετε τί κάνει;
Παράγει ενέργεια! Παράγει Χάρη Αγίου Πνεύματος και την θέτει σε δράση. Διατάσσει αυτή τη φωτιά της Θείας Χάριτος, της απανταχού της γης, να ενεργήσει.
… όχι επειδή έχουμε εμείς τη Χάρη, αλλά διότι το όνομα του Ιησού Χριστού έχει αυθυπάρχουσα ενέργεια και Χάρη και έχει τόση δύναμη, όση δύναμη και Χάρη έχει η Θεότητά Του! (συνεχίζοντας με τις απαραίτητες προϋποθέσεις).
Στον άμωμο λοιπόν, αναφέρει: …60 ἡτοιμάσθην καὶ οὐκ ἐταράχθην τοῦ φυλάξασθαι
τὰς ἐντολάς σου. 61 σχοινία ἁμαρτωλῶν περιεπλάκησάν μοι, καὶ τοῦ νόμου σου οὐκ ἐπελαθόμην.
.... για να δώσει στην συνέχεια τον τρόπο.... 62 μεσονύκτιον ἐξηγειρόμην τοῦ ἐξομολογεῖσθαί σοι ἐπὶ
τὰ κρίματα τῆς δικαιοσύνης σου. 63 μέτοχος ἐγώ εἰμι πάντων τῶν φοβουμένων σε καὶ τῶν φυλασσόντων τὰς ἐντολάς σου. 64
τοῦ ἐλέους σου, Κύριε, πλήρης ἡ γῆ· τὰ
δικαιώματά σου δίδαξόν με.
οπότε, ο Γέροντας Αιμιλιανός: Πώς να έχεις στο χέρι σου τον Θεό! μας προτείνει την λύση και το μεσονυκτικό…
Απλώνεται πίσω από κάθε ορατό κινούμενο ή ακίνητο, μία δύναμις. Ένα Ι επταόροφο που επιζητούντες χάρι, διακρίνουμε το ποιόν του εμπνέοντος όλων αυτών και μάλιστα σε επίπεδο όρασης (7 μάτια Του Αρνίου) και όσο ο ηγεμονικός νους, με προϋπόθεση την κάθαρση, φωτίζεται … περί ψυχής και ο ρόλος του οφθαλμού αυτής στην επίγνωση της Αληθείας.
Το πόσο τα μάτια μας κρατούνται όπως εις εμμαούς λόγω βραδυκαρδίας ή διανοίγονται για να διαισθανθούμε αρχικά και δούμε αργότερα άμεσα τα συμβαίνοντα ή δια σχημάτων έμμεσα, είναι θέμα προνοίας Κυρίου, για το συμφέρον μας. Συνοδοιπορεί από την ανάσταση στην ανάληψη και διάνοιξη ‘’ουρανών’’.
Όλα, με προοπτική σωτηρίας και του ‘’μέσου’’ αυτής…. επί του πρακτέου οι κινήσεις του νοός, η προβολή και συμπύκνωσή τους μέσα στην εκκλησία και η σχέση τους με την κρίση
Από την μία η αμαρτία να πλεονάζει (του καθ’ύλην εμπνέοντος πονηρού που καθοδηγεί τις θλίψεις, ι τάγμα δαιμόνων και δυσώδες υπόγειο / παραφύση και από την άλλη η χάρις, η υπερφύση και υπερώο…. να υπερπερισσεύει [εκ Του επιτρέποντος τις θλίψεις παντεπόπτου Λόγου (Ι,Ιησού) όλα αυτά, για να αναδείξει, διαμάντια αγίους, ενοίκους της βασιλείας, αδελφούς και συγκληρονόμους].
Έτσι, πάλι από τον Γέροντα Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα, πληροφορούμαστε* :
….Μάλιστα είδαν οι Πατέρες τη Χάρη αυτή και την περιγράφουν σαν μία σειρά από 7 τοίχους που περικυκλώνουν τον άνθρωπο και είναι αδύνατον στον διάβολο να διαπεράσει τους «τοίχους» αυτούς και να εισχωρήσει στον άνθρωπο.
Ο άνθρωπος είναι ένας οπλίτης και ο διάβολος ένας τοξότης. Εκτοξεύει ο διάβολος τις σαΐτες του (τους λογισμούς) και εάν ο άνθρωπος είναι απροστάτευτος, διότι δεν έχει κατάσταση προσευχής, οι σαΐτες τον προσβάλλουν και διαπράττει την αμαρτία.
Εάν όμως ο άνθρωπος προσεύχεται, οι σαΐτες του διαβόλου προσκρούουν στα «τοίχη» και δεν τον προσβάλλουν. Μάλιστα τα βέλη αυτά επιστρέφουν στον τοξότη διάβολο και τον πλήττουν καίρια και οδυνηρά.
Δι ευχών Της ελπίδος πάντων χριστιανών και προστάτιδος της Πόλης, (όχι μόνο εκτυπωμένα στην εξωτερική Κωνπολη, αλλά ιδίως την εν ημίν και σε κάθε θέλοντα** ελχθήναι άνθρωπο από Την Ολκάδα…) Θεοτόκου, αμήν να μας προστατεύει και οδηγεί (σταυροειδώς με προσευχή – νηστεία – ακρόαση και τήρηση) στην (άνω) ιερουσαλήμ όπως την ακολουθούν οι 6 ιερείς*** (δλδ τα εξαγιασμένα αισθητήρια – απλήν πεντάδα εξωτερικώς και ενοποιημένη σταυρικά μία, εσωτερικώς)….
---
*** 2 σχόλια πάνω στο άρθρο ... ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΦΩΣ!
οι
κατά Θεόν θλίψεις και οι κοσμικές συνθλίψεις…
ενθυμούμενοι … κατά τον Όσιο Θεοφάνη το έγκλειστο από την Χειραγωγία στην πνευματική ζωή….
Όταν συμβαίνει κάτι αντίθετο στό θέλημά σας, κάτι που σας προκαλεί πίκρα και ταραχή, να συγκεντρώνετε γρήγορα την προσοχή σας στην καρδιά και ν' αγωνίζεστε μ' όλη σας τη δύναμη, με βία και προσευχή, ώστε νά μή γεννηθεί οποιοδήποτε δυσάρεστο και εμπαθές αίσθημα μέσα σας. Αν δεν επιτρέψετε τη γέννηση τέτοιου αισθήματος, τότε όλα τελειώνουν καλά. Γιατί κάθε κακή αντίδραση ή ενέργεια, με λόγια ή με έργα, είναι συνέπεια και επακόλουθο αυτού του αισθήματος.
Αν, πάλι, γεννηθεί στην καρδιά σας ένα ασθενικό εμπαθές αίσθημα, τότε τουλάχιστον ας αποφασίσετε σταθερά νά μήν ... πείτε και να μην ... κάνετε τίποτα, ώσπου να φύγει αυτό το αίσθημα.
Αν, τέλος, είναι αδύνατο να μη μιλήσετε ή να μην ενεργήσετε με κάποιον τρόπο, τότε υπακούστε όχι στά αισθήματά σας, αλλά στόν θείο νόμο. Φερθείτε με πραότητα, ήρεμία και φόβο Θεού.
Μην περιμένετε και μήν επιδιώκετε να σταματήσουν οι δοκιμασίες. Απεναντίας,προετοιμάστε τον εαυτό σας να τις σηκώνει ώς το θάνατο. Μην το ξεχνάτε αυτό! Είναι πολύ σημαντικό. Αν δέν τοποθετηθείτε έτσι απέναντι στις δοκιμασίες, η υπομονή δέν θά στερεωθεί στην καρδιά σας.
Εκείνους που σας χτυπούν, νά τούς «εκδικείστε» με την αγάπη σας και την αμνησικακία σας. Με τα λόγια σας, με τη συμπεριφορά σας, ακόμα και με το βλέμμα σας νά τούς δείχνετε ότι, παρ' όλα όσα σας κάνουν, εξακολουθείτε να τους αγαπάτε. Και βέβαια, ποτέ μήν τούς θυμίσετε πόσο σας αδίκησαν....
---
...όντας συμπυκνωμένη η όλη δημιουργία από γενέσεως έως συντελείας, σε κάθε θεία λειτουργία … Ο συνοδοιπορών (στην ιστορία) Κύριος που ‘’εισέρχεται’’ με την μεγάλη είσοδο σαν την Κυριακή Βαΐων
…για να υψωθεί επί Ξύλου και μας συνανυψώσει στον Πατέρα, έχει θέσει μία προϋπόθεση, που περνά στα αζήτητα … τοις μισούσι και αδικούσι ημάς, συγχώρησον. … Μην τύχει, και ενώ εξωτερικά τελείται η θεία λειτουργία και περατούται με εμάς κοινωνούντες, μείνουμε μετεξεταστέοι και αμήν όχι στάσιμοι, σε εκείνο το…. τοις μισούσι και αδικούσι ημάς, συγχώρησον… προσπεράσαμε αδιάκριτα και την δεύτερη (και τελική) νουθεσία… το, Μέλλων φαγεῖν, ἄνθρωπε, Σῶμα Δεσπότου, φόβῳ πρόσελθε, μὴ φλεγῇς· πῦρ τυγχάνει. Θεῖον δὲ πίνων Αἷμα πρὸς μετουσίαν, πρῶτον καταλλάγηθι τοῖς σὲ λυποῦσιν, ἔπειτα θαῤῥῶν, μυστικὴν βρῶσιν φάγε. Κι εμείς, αυστηρότατοι, τάχα εντολοδόχοι του, μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού … αυτοκατάκριτος ων… για τους αιρετικούς, το εφαρμόζουμε κατά γράμμα, αλλά μόνο για τους άλλους, χωρίς ίχνος αυτογνωσίας. Μακάρι να ζητάμε την μακροθυμία Του Κυρίου για την επαναλαμβανόμενη απείθειά μας, να εντοπίσουμε το πρόβλημα και να μας δώσει λύση ο καλός Θεός… Κύριε ελέησον!!
Τώρα που ήλθαν οι πολλές θλίψεις πάνω σου, μην αποκάμεις, μην ολιγοψυχείς, μην απελπίζεσαι, αλλά σήκω πάνω, ανορθώσου, και προπαντός ήλπισε, γιατί στον καιρό του πόνου η προσευχή σου γίνεται περισσότερο αγία και η ευλογία του Θεού μεγαλύτερη.
Είτε λοιπόν οι θλίψεις προέρχονται από την αδικία και την πονηριά των συνανθρώπων που μας περιβάλλουν, είτε προέρχονται από την κακία των δαιμόνων, είτε από τα δικά μας λάθη και τον δικό μας κακό χαρακτήρα, από τις αδυναμίες και τα πάθη μας, εμείς θα γονατίζουμε και θα προσευχόμαστε.
Θα φωνάξουμε παρακαλώντας τον Θεό να μας επισκιάσει, να μας σκεπάσει με τη Χάρη Του, να μας λυτρώσει και να μας ελεήσει…
~Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου