με αφορμή το: … ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν· όπως και στον ουρανό διαφέρουν σε λαμπρότητα οι αστέρες, και περί ειρήνης, δυο σκέψεις…
και γιατί πρέπει να συνδυαστεί ‘’υποχρεωτικά’’ με την οικία του Πατρός και η ειρήνη; γιατί η πρόταση Του Κυρίου είναι: ΙΔ´\ΜΗ ταρασσέσθω ὑμῶν ἡ καρδία· πιστεύετε εἰς τὸν Θεόν, καὶ εἰς ἐμὲ πιστεύετε. 2 ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν· (Ιωαν.ιδ’) ευκτέο μεν αλλά κατορθωτέο, ΜΟΝΟ αν βάλει ο καλός Θεός το χέρι Του (14). Αν προσθέσει την υπέρ νουν ειρήνη στην καρδία αντί της ειρήνης του κόσμου (παγκοσμιοποίησης) και του αμαλήκ που αντιτίθεται στην θεία ειρήνη.
Έχουμε δύο επιλογές… ή η ταραγμένη από εξωτερικές αιτίες καρδία να μεταφέρει αυτήν την ταραχή στην εκκλησία (οίκο Πατρός επί γης) σκανδαλίζοντας το πλήρωμα της εκκλησίας, ή την αποκομιζόμενη ειρήνη Θεού εκ του οίκου Του, να εξάγεται στον κόσμο. Στην πρώτη περίπτωση ‘’νικά’’ ο κόσμος την εκκλησία στην
δεύτερη την ευλογημένη, η εκκλησία (Αναστημένο Σώμα Χριστού) νικά τον κόσμο, όπως προτείνεται και βοηθά Ο Κύριος, αφού αυτός είναι και ο στόχος μας. Θαρσείτε....Μπορεί θεωρητικά πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν Αυτήν, αλλά το πρόβλημα είναι πρακτικό και προσωποιημένο. Εμείς τι κάνουμε. Εμείς που είμαστε και που θα είμαστε. Εν τω Φωτί ή εν σκιά.
Εύχεται ο ιερέας …Ὑπέρ τῆς εἰρήνης τοῦ σύμπαντος κόσμου, εὐσταθείας τῶν ἁγίων τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησιῶν, καί τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως, τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν.
και σε κάθε ευχή + Εἰρήνη πᾶσι…. (και όχι μόνο) ανταπαντά ο χορός εν ονόματι του εκκλησιάσματος: Καὶ τῷ πνεύματί σου.
...μπορεί
να νοηθεί ο ιερέας ως πυρήνας και το εκκλησίασμα ως κυτταρόπλασμα. Κι ο
πυρήνας, με τις εντολές που δίνει συμπαρασύρει και το περιβάλλον του. Ανοδικά ή
καθοδικά, προς λαμπρυσμό ή σκοτισμό. Μέσα στην εκκλησία ''σχηματίζει'' με
τις κινήσεις του ελίξεις ανοδικές (9) [όπως εξέρχεται στην μικρή και μεγάλη
είσοδο... στο Ησαΐα χόρευε (κάτω από Τον Παντοκράτορα, ώστε να δώσει
εφόδια μυστηριακά από την βάση (στέφανα) στην κορυφή και άνω στέφανο), περιφορά
Σταυρού, εικόνων κλπ) ... κι όλα αυτά, όπως όρισαν οι άγιοι πατέρες στην θεία
λειτουργία ΑΝΟΔΙΚΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ. Και μετά, έρχεται το παρασυρμένο από την
κοσμική ειρήνη και άλλες εντολές/συμβουλές, παροτρύνσεις πνεύμα του και μας το
περνάει κυματοειδώς, με το ειρήνη πάσι, κατά την ασθενή έως θανατηφόρα
κοσμοθεωρία του και τα άστοχα κηρύγματα αγαπολογίας που στερούνται Αληθείας.
Κύριε ελέησον... διόρθωσον, στήριξον, νουθέτησον...]. περί dna και
mRna προσεγγίζοντας
πνευματικά την αντίστροφη μεταγραφάση.... αναγωγικά, όχι μόνο στο βιολογικό
σώμα του ανθρώπου αλλά και στο φιλοξενούν μας (ως μέλη/κύτταρα) Σώμα Χριστού
και γόνιμη μήτρα....
Εύχεται υπέρ ‘’ειρήνης’’ ο οικουμενιστής ιερεύς και οι αποδέκτες αυτής της ειρήνης καθέλκονται από την ουράνια ειρήνη στην επί γης κίβδηλη και αντίχριστη, λόγω του πνεύματoς του πυρήνα τους, που το περιστοιχίζουν με ευλάβεια…. Η παραπάνω πρόταση, επιβάλλει την διάκριση μεταξύ κομίζοντος και κομιζόμενου αγιασμού (μυστηρίων) ισχυόντων, όσο δεν έχει αποσχηματιστεί ο εν λόγω ιερέας.
Οπότε το θέμα ποιο είναι; αυτή η συνεχιζόμενη αρνητική αλλοίωση μέσα στο επιτρέπεται του Θεού, της μη ορθοτομήσεως του λόγου, έχει όρια. Ενεργεί η φυγόκεντρος απομακρυνόμενη η ειρήνη και το πνεύμα (κλήρου και λαού που ευλαβικά τον περιστοιχίζει, βεβλαμμένου πυρήνα - αφού οδηγείται προς την έκπτωση, 6 - και αδιάκριτα υπάκουου κυτταροπλάσματος) από την ειρήνη και το πνεύμα του Θεού, από την ΖΩΗ και το ΦΩΣ και από μια κλωστούλα κρατιέται ο άνθρωπος, ώστε να μην εξοστρακιστεί και χαθεί και εξαχθεί από τον Οίκο του Πατρός, Μετά η φοβερά κρίσις: ουκ οίδα υμάς...
Στο Θεός – Κόραξ – προφ.Ηλίας φαίνεται καθαρά. Ο Ηλίας δεν έβλεπε τον κόρακα, εάν είναι μαύρος ή ακάθαρτος, αλλά την τροφήν. Και ημείς μη βλέπωμεν, εάν ο ιερεύς είναι «μαύρος» έξωθεν, ίσως δε και έσωθεν, ως πολλάκις είναι δυνατόν να συμβαίνη καθ’ ο άνθρωπος, αλλά τι μας προσφέρει ο Θεός δι’ αυτού.
Είχε και περιστεράς ο Θεός, αλλά τον κόρακα εξέλεξε, ίνα διδάξη ημάς. Δι’ αυτό, ας μη βλέπωμεν τις ο κομίζων, αλλά τις ο προσφέρων και τι το προσφερόμενον. Διότι ο θείος Χρυσόστομος δια τους μη εν τάξει ιερείς λέγει· «Ου πάντας χειροτονεί ο Θεός, αλλά δια πάντων ενεργεί».
Μη πλανώμεθα λοιπόν. Όργανον είναι ο ιερεύς εις τας χείρας του Κυρίου και ας το χρησιμοποιώμεν με πλήρη ταπείνωσιν, ότι εκ της χειρός του Κυρίου λαμβάνομεν, ό,τι λαμβάνομεν εκ του αμαρτωλού ίσως ιερέως, καθώς μας διδάσκει ο Προφήτης Ηλίας, όστις ελάμβανε εκ του ακαθάρτου κόρακος.
Αναφερόμενοι σε αμαρτία κι όχι αίρεση και ιδίως την ύπουλη νεοεμφανισθείσα παναίρεση, ‘’πρέπει’’ να δουλεύουμε διακριτικά. Ναι στον αμαρτωλό (εβδομηκονταεπτάκις..) όχι στην αμαρτία. Ναι στον αιρετικό, αλλά μία δύο νουθεσίες και μετά παραιτού. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ… 10 αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, 11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος. (Τίτ.γ’)
Με τον αιρετικό, κατά τον αγ.Ιωάννη χρυσόστομο, να είναι υπεύθυνος και ένοχος αίματος…. από Άβελ (κυκλική κίνηση νοός, αφού εκτός ορθοδοξίας και μέσα στην αίρεση που εμφορείται από δυσώδη πονηρά πνεύματα, το Άγιο Πνεύμα δεν αναπαύεται, άρα ο αιρετικός αποκτείνει τον άβελ και απαγορεύει την κυκλική κίνηση) έως Ζαχαρία που τον σκότωσαν μεταξύ του ναού και του θυσιαστηρίου (Ματθ.κγ’35) που αφορά την εξομολόγηση, λόγω της αφωνίας του, προ γεννήσεως του Τιμίου προδρόμου. Θα του ζητηθεί και αυτού το άδικα χυμένου αίματος, αφού σαν φλέβα (αγωγός) δεν οδηγεί (ευθέως - ΣΗΘ) τα βάρη στην καρδιά αλλά τα διαχέει…. αντί να ευστοχεί (αμαρτάνοντας, όπου αμαρτία = αστοχία) εις Αυτόν, που αίρει τας αμαρτίας όλου του κόσμου.
Γνωρίζοντας ότι ο προφ.Ηλίας τροχάει την μάχαιρά του και από δεσποτάδες θα αρχίσει…. λαμβάνοντας υπόψην αυτό που είπε ο π.Ιωάννης Ρωμανίδης, ότι ο διάβολος τώρα κάνει διακοπές αφού την δουλειά του την έχουν αναλάβει οι δεσποτάδες, μας συμφέρει, αφού η βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί, με ερέθισμα τα συμβαίνοντα, 11 φορές να κοιτάζουμε προς τα μέσα και 1 προς τα έξω, παρά το αντίθετο.
Να αιτούμαστε να ενεργήσει και πληθύνει το εν ημίν Φως… το, φώτισόν μου το σκότος, εμπιστευόμενοι στην θεία πρόνοια και μέριμνα και Δικαιοσύνη, παρά να θέλουμε να ''γνωρίζουμε'' με λεπτομέρειες και φιλοπερίεργα, τι γίνεται έξω από τον οίκο μας, για τον οποίο θα δώσουμε λογαριασμό.
Καλό θα ήταν αντί να εκμεταλλευόμαστε μονοδιάστατα τις προσφερόμενες πληροφορίες προς κατάκριση ή ταραχή, να γινόντουσαν αφ-ορμές μετανοίας και προσευχής…
…11 ράβδοι ήταν άγονοι τότε που τους κάλεσε ο προφ.Ζαχαρίας για να επιλέξει ποιος απόλους θα λάβει την προστασία Της Θεοτόκου, και μόνο 1 γόνιμη, του δικαίου Ιωσήφ. Μετά και με Χριστόν, από τους 12 αποστόλους 1 μόνο ήταν προδότης, με τους 11 σωστούς.
Αυτό το 11 – 1 που διαφοροποιείται από το πΧ στο μΧ, δεν διαφέρει και από τα έξω σε σχέση με τα έσω και ουσιαστικά, δίνοντάς μας καλό ερέθισμα αυτογνωσίας ως προς σε ποιον κύκλο μέσα διάγουμε. Θεοφιλώς ή αντιθέως. κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας… (όχι τυχαία ψαλμ.ια’ - 11)
Αν νους και ζωή, σε θεωρία και πράξη είναι Χριστόφιλος ἢ Χριστομάχος Τοῦ Ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς.
Αμήν ο καλός Θεός να μας διορθώνει, πυρήνες (ιερείς) και κυτταροπλάσματα (εκκλησίασμα) για να οδηγούμαστε στην των πάντων ένωση, όπου η κλίμαξ dna και οι εντολές mRna είναι συνοδοιπορούσες προς το Αυτό, Ζωή, Αλήθεια, Ανάσταση, κι όχι αλλοιωμένα και ασθενή και υπό καταστροφήν που θάθελαν οι αντίδικοι, εμβολί (και εμβολιά)ζοντές μας. Ίνα ώσι Εν….
Στο δε μέτρο του καθενός και την υποχρέωση, διατήρησης υγείας και εξυγίανσης, δεν απέχουμε αλλά ευχόμαστε: …. Προσευχὴ ὑπὲρ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν Κληρικῶν - Ὑπὸ τοῦ μακαριστοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου
Περὶ διαφυλάξεως τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐξ αἱρέσεων -Γέρων Φιλόθεος Ζερβᾶκος - Προσευχή...
περί ειρήνης άρθρα
περί ελευθερίας
περί παγκοσμιοποίησης
και οικουμενισμού
μεταξύ πολλών: .... θαύμα αγίου Κωνσταντίνου (για συλλείτουργα, συμπροσευχές με οικουμενιστές)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου