Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

λίγες σκέψεις περί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και ΠΑΙΔΕΙΑΣ...


ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Μέσα σε ένα κράτος δικαίου, ευνομούμενου αυτά που συμβαίνουν προβληματίζουν με αρνητική χροιά, αφήνοντας μια πίκρα στον ελληνικό λαό.
   
Για να προφυλακισθεί κάποιος πρέπει να υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι έχει κάνει κακούργημα ή κάποιο πλημμέλημα για το οποίο προβλέπεται φυλάκιση πάνω από 3 μήνες και μόνο όταν είναι ύποπτος φυγής ή κρίνεται σαν ιδιαίτερα επικίνδυνος

Κι ενώ έκανε τα στραβά μάτια η Δικαιοσύνη (ίσως εδώ δικαιολογείται ότι είναι τυφλή) έκανε πράγματι τα αδύνατα δυνατά, ώστε να δοθεί χρόνος φυγής στους εγκληματίες κι όχι απλά υπόπτους, ΜΗ αποδίδοντας δικαιοσύνη στους πολιτικούς που έφεραν (στο μέτρο της δικής τους υπευθυνότητος) στην παρούσα δεινή κατάσταση τη χώρα, προφυλακίζεται ο ηγούμενος της μονής Βατοπαιδίου, ενώ όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι που συνεχίζουν και διαπράττουν εγκλήματα, παραμένουν ελεύθεροι.

ΔΕΝ μιλάμε για ΜΗ απόδοσης ευθύνης ΕΑΝ και εφόσον υπάρχουν, αλλά πιστεύει
η ‘’δικαιοσύνη’’ ότι είναι ύποπτος φυγής ή κρίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνος;   
Αν δεν σας κάνει κόπο, ρίξτε μια ματιά στην δικαιοσύνη των δύο μέτρων και δύο σταθμών στο παρακάτω ΦΕΚ:

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΤΡΙΤΟ Αρ. Φύλλου 100 / 16 Φεβρουαρίου 20101

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Σε αυτό το φύλλο, ενεργοποιήθηκε και γνωμοδότησε το Συμβούλιο Χαρίτων για όντως επικίνδυνους εγκληματίες, οι οποίοι μάλιστα, ΔΕΝ απελάθηκαν, αλλά τους έδωσαν θέσεις δημοσίου…

ΠΑΙΔΕΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Στα σχολικά ελληνικά εγχειρίδια οι ελληνόπαιδες, διδάσκονται περί ‘’συνωστισμού’’, περί ταξικής επανάστασης το ’21 και άλλα που αλλοιώνουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Κι αν υποτίθεται ότι ήταν/είναι μια αμοιβαία προσπάθεια άμβλυνσης των διμερών σχέσεων, η μονομερής υποχωρητικότητα σε βάρος των ηρώων που έχυσαν το αίμα τους, αν μη τι άλλο, είναι χαρακτηριστικό ασέβειας, αχαριστίας και αγνωμοσύνης.

Διαβάστε τι μαθαίνουν οι Τούρκοι μαθητές για την Ελλάδα...2
-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή»… (συνεχίζοντας με λίγα τινά, στην παραπομπή 2)

Η εργασία εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.

Κάτι ανάλογο χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση της Αλβανίας οπότε και διδάσκονται τα παιδιά, περί μεγάλης Αλβανίας… ώστε να μας συμπονούν στην αθλία οικονομική κατάσταση που διάγουμε, με την μεγαλοψυχία τους, να μας δίνουν δουλειές στην ‘’μεγάλη’’ Αλβανία (μέχρι το Μεσολόγγι)…

Τα παραπάνω, δεν δυναμιτίζουν τις ‘’καλές’’ σχέσεις των λαών, (που όποιος έτσι νομίζει, είναι επικίνδυνος εθνικά, αφελής) απλά ξυπνάνε τον λαό από την φαντασία που θέλουν να εγκαταστήσουν οι δοτές κυβερνήσεις.  

Η Άγκυρα, κόντρα στους διεθνείς κανόνες, πιστεύει  ότι έχει δικαίωμα έρευνας και διάσωσης και εντός του FIR Αθήνας, στο ανατολικό Αιγαίο.

Που λοιπόν βρίσκεται η ‘’καλωσύνη’’ ; στις φωτιές; Ή που εποφθαλμιά Θράκη και νησιά και όλο το αιγαίο…

Θα άξιζε πραγματικά τον κόπο να ζητηθούν εξηγήσεις από την τουρκική για την ομολογία του πρώην Τούρκου πρωθυπουργού Μεσούτ Γιλμάζ περί εμπρησμού των ελληνικών δασών από πράκτορες της ΜΙΤ, αλλά και να ζητήσει νέες εξηγήσεις από την κυβέρνηση Ερντογάν για ποιους λόγους η Τουρκία αγοράζει συστηματικά τα τελευταία χρόνια υλικά για την πραγματοποίηση αποβατικών και αντιμετώπισης υδάτινων κωλυμάτων ;    
   
ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Κατέχοντας αποδεδειγμένα την Αλήθεια η Ορθοδοξία, παρέχεται σαν παιδεία στους ελληνόπαιδες, ώστε στο μέτρο του δυνατού, αλλά και επιθυμητού αυτή να βιωθεί. Η προκλητική κατάργηση του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος, όπως συμβαίνει σε όλα τα κράτη, που σέβονται και διασφαλίζουν την ταυτοπροσωπία τους (εθνική – ιστορική – θρησκευτική) και η αντικατάστασή του με την θρησκειολογία – αίρεση του οικουμενισμού, όπου τάχα όλα είναι ίδια, εξομοιώνοντας την αλήθεια με την αληθοφάνεια, τολμούν και καταργούν εδάφια απαραίτητα για τη γαλούχηση του έθνους. Αφαιρούν την Παναγία από τα γραπτά. ΔΕΝ θυμούνται το πρόσφατο παρελθόν με τη μεσιτεία και σωτηρία μας; Ή επειδή το θυμούνται… τους ενοχλεί.

Έτσι φαίνεται, γιατί τα μηνύματα είναι πολλαπλά κι όχι μόνο στην παιδεία.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Μετά την καλοκαιρινή κατάργηση της προσευχής και της έπαρσης της σημαίας (στις κατασκηνώσεις του Αγ.Ανδρέα) ο (κ.) Καμίνης,

…Αντί για το καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο δένδρο, ο δήμαρχος της Αθήνας αποφάσισε να περιοριστεί σε στολισμό της πλατείας Συντάγματος με φωτάκια στα δένδρα και κατασκευές μαθητών με ανακυκλωμένα κουτιά αναψυκτικών.
Έτσι καταργούνται τα Χριστούγεννα, για να προβληθούν/ αναρτηθούν οι τενεκέδες

Κάτι ανάλογο σκαρφίστηκε ο (κ.) Μπουτάρης στη Θεσνίκη, όπου δογματίζει ότι τα Χριστούγεννα είναι γιορτή των αγορών και καμμία σχέση δεν έχει με κεριά και Εκκλησίες…

Είναι τόσα πολλά, που μια ανακοίνωση ΔΕΝ αρκεί… η συνείδησή μας όμως δεν μας αφήνει νάμαστε απλοί θεατές. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

Πρέπει πάση θυσία, να ανακοπεί κάθε έκπτωση και εκφύλιση των εννοιών αρχών και αξιών που κρατάνε ακόμη ζωντανή την Ελλάδα.

Κάθε αντεθνική και αντιχριστιανική δράση, εκ των έσω, πρέπει να εξυγιανθεί. Καλούνται όλοι οι υγιείς φορείς δικαιοσύνης, παιδείας, να οργανωθούν πάραυτα.
 
-----------------

Περί ΜΚΟ (Μιχ. Ιγνατίου)

-----------------

2 -Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)

-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών..... των νησιών στην Τουρκία».

-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

Όπως διαβάζουμε στο anatolikiattikinews.blogspot.com το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά. Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!

Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το.2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.

1 σχόλιο:

  1. στα σχολικά βιβλία γράφονται: τα Θεοφάνεια είναι αγώνας κολύμβησης. Ο καλύτερος πιάνει τον σταυρό που τον ρίχνει ο δεσπότης
    ...αλλά και εμφάνιση του Χριστού στους 3 μάγους...

    εύγε στους συγγραφείς, εύγε σε αυτούς που τα εγκρίνουν, ακόμη πιο εύγε, σε όλους όσους τα αποδέχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή