Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

Εισαγωγή (Ναυς - ζ' τόμος)

Ο καθένας έχει μια γνώμη και μια σχέση με την Εκκλησία. Θετική,  αδιάφορη, αρνητική. Για όποιον θάθελε να περάσει από την υποκειμενικότητα στην αντικειμενικότητα, λογικά θάπρεπε να τον ενδιαφέρει και διορθώσει σύμφωνα με την θεϊκή γνώμη/γνώση Του Τριαδικού Ενός κι όχι του καθενός. 

Η Εκκλησία είναι Σώμα Του κι Αυτός Κεφαλή. Είναι Φως εκ Φωτός και Την έθεσε σαν πόλι επί όρους κειμένη, που δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να κρυφτεί. 

Είναι συγχρόνως ο χρυσοπλοκώτατος πύργος και δωδεκάτειχος πόλις. Μητέρα και μόνη γόνιμη μήτρα αναγέννησής μας. (σαν δωδεκάτειχος) είναι η διδάσκουσα την τελειότητα της προσευχής – νηστείας – ακρόασης και τήρησης, (3Χ4 άκρα, ως θεία επίσκεψις – δύναμις εξ Υψίστου επεσκίασεν….) στα οποία προσκολλώμενοι και τηρούντες αυτά στο μέτρο της θελήσεως και της δωρεάς, ερανειζόμαστε κάθε αγαθή δόση. 

Είναι ο ΣΤΑΥΡΟΣ επί γολγοθά… επί του κρανίου (γολ-γολ) του κόσμου τούτου και παλαιού τεθανατωμένου τη αμαρτία ΑΔΑΜ (προσωπικά και στο σύνολο της ανθρωπότητος), που ρανίδες αίματος Του Κυρίου κατέρχονται για να θανατώσουν τον θάνατο, ζωώσουν και αναστήσουν (δια Σταυρού) τους μετέχοντες. 

Αν τώρα κάποιος που ετέθη ως άλας (από απλό μέλος έως ‘’κεφαλή’’ της ιεραρχίας) μωρανθεί και την καταβιβάσει από το ύψος Της και ακυρώνει το θεαραπευτικό Της έργο, ή ισοπεδώνει την Αλήθεια με την αληθοφάνεια (φαντασία) στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, αγαπολογικά, Αυτή δεν χάνει, αλλά ο ίδιος πολέμιος και υποτιμητής, αφού …πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς (Ματθ.ις’) 

Αμήν δι ευχών να εισέλθουμε, επιβιβαστούμε, ενσωματωθούμε με οργανικούς

δεσμούς, αναφέροντας σχετικά ο αγ. Πορφύριος… «Εἴθε νὰ μποῦμε ὅλοι στὴν ἐπίγεια Ἄκτιστη Ἐκκλησία, γιατί, ἂν δὲν μποῦμε σ᾿ αὐτήν, δὲν θὰ μποῦμε καὶ στὴν οὐράνια». 

Λέγει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς .... Όταν η γη σε συν­θλίβει με την κόλαση της, …τρέξε στον ναό, μπες μέσα και να, είσαι μέσα στον παράδεισο. Μην λησμονείτε αδελφοί: εμείς οι Χριστιανοί είμαστε ισχυροί διά του Θεού. 

Μήπως και δεν βλέπουμε ότι εκτός εκκλησίας ο αντίδικος ως λέων ωρυόμενος ''κινείται'' και μας τρομοκρατεί; εντός όμως, κάτω από τους πόδας Του Αναστάντος Κυρίου, ο θάνατος τεθανάτωται ''ακινητεί'' (ο τον θάνατον καταργήσας τον δε διάβολον καταπατήσας) για χάριν μας, ώστε όποιος κουραστεί από τα έξω, να εισέλθει εντός Της. ...  ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ (Α'Πετρ.ε') γιαυτό και προτείνετε  8 νήψατε, γρηγορήσατε·... κι αυτήν την ακινησία, μας την έδειξε με αχειροποίητο σημάδι, που κατατέθηκε στην αγάπη σας, στο οπισθόφυλλο του Μύηση και Ορθοδοξία... (μόνο εντύπως κι όχι ψηφιακά για πνευματικούς λόγους)... αμήν και εμπράγματα, βιώνοντας την υπέρ νουν ειρήνη από την έξω ταραχή, κατά την δωρεάν. 

Κι επειδή από τους μυστικούς της Ανατολής αγίους μας, αντιστοιχήθηκε και προτάθηκε ο έξω ναός να ευρεθεί και δομηθεί εντός της καρδίας, η πορεία είναι συναφής αλλά εσωστρεφής... Βάδιζε λαός μου, εἴσελθε εἰς τὸ ταμιεῖόν σου, ἀπόκλεισον τὴν θύραν σου, ἀποκρύβηθι μικρὸν ὅσον ὅσον, ἕως ἂν παρέλθῃ ἡ ὀργὴ Κυρίου. ᾨΔΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΗΣΑΪΟΥ τοῦ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ... με τον προφήτη να εορτάζεται (όχι τυχαία) 9/5, αμήν εμείς να ανερχόμαστε ελικοειδώς (9) όπως προτυπώνει σχηματικά ο ίδιος με το μυστικό και μυστηριακό σχήμα του (Ησαΐα χόρευε) εκ της σταυροειδούς πεμπτουσίας μας (5, +) στην καρδία, όπου και η ελικοειδής κάθοδός Του, ως χάρις και ενέργεια. Αμήν επίσκεψις και πλήρωσις, δι ευχών.

Με αχειροποίητο σημείο (πάλι) έδειξε στους οδοδείκτες, ότι υπό τον θείο γνόφο επί της γης, είναι η μόνη Μητέρα που κυοφορώντας το έμβρυο, έμβρυο ακρόασης Λόγου, του δίνει την μοναδική Τροφή (Χ) ως έργο, με πάρεργο την εκδίωξη του πονηρού, (όπως εισερχόμενο το Φως αβίαστα διώκει το σκότος), με τελικό σκοπό να ‘’γεννηθεί’’ δια και εν XC. Έκκλησις, για όποιον θέλει. 

Αμήν δι ευχών και ενεργείας… 

Θεοτόκε, σὺ εἶ ἡ ἄμπελος ἡ ἀληθινή, ἡ βλαστήσασα τὸν καρπὸν τῆς ζωῆς. Σὲ ἱκετεύομεν, πρέσβευε, Δέσποινα, μετὰ τῶν Ἀποστόλων, καὶ πάντων τῶν Ἁγίων, ἐλεηθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.



--- 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  

 

Τα σχήματα/οχήματα που χρησιμοποιεί Η Εκκλησία και η κακή χρησιμοποίηση των ίδιων εννοιών, από τις άλλες εκκλήσεις…    

η τάξις στον ψυχισμό, οι αιτίες της αταξίας και η αποκατάσταση        

Σκέψεις στην ακροθαλασσιά, Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ 

Μια συγκλονιστική ιστορία λίγο πριν την Α' Οικουμενική Σύνοδο        

οι παραδόσεις του κόσμου και η Ορθοδοξία      

Όταν Ξημερώσει η Ημέρα της Αφύπνισης… Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς  

χάρις και πειρασμοί     

    ευχή και Άγιο Πνεύμα  

της των πάντων ενώσεως… (εισαγωγή)   

    Υπό ορθόδοξη έποψη   

    ελληνορθοδόξως 

    με ελληνική βοήθεια προσέγγιση και άποψη    

    προσέγγιση της ένωσης από την οπτική των ανατολικών πολυθεϊστικών πεποιθήσεων       

    ένωση ανθρώπων υπό την επιστημονική και εκκλησιαστική άποψη  

    η των πάντων ένωση…. στην φύση 

Εξομολόγηση Γέροντος Φιλοθέoυ Ζερβάκου τo 1908  

Περί Προσευχής - Όσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης        

Ερμηνεία εις τον Άσωτο - Αββάς Ησαΐας Αναχωρητής        

Ὁ σωσμένος Ἄσωτος - Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ       

θελήματα.... Όσιος Άνθιμος της Χίου      

Για την Θεομήτορα του Αγίου Σιλουανού του Αθωνίτου     

ο Υιός της Παρθένου - Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος (Βελιμίροβιτς)      

Όταν η γη σε συνθλίβει με την κόλαση της,

ψαλτήρι και σωτηρία…

ΕΠΙΛΟΓΟΣ


κυκλοφορούντα βιβλία σε ψηφιακή μορφή

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου