Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

οι δύο όψεις... το ορθόδοξο συναξάρι και οι παγκόσμιες ημέρες


…και όπως ενεργούν παλαιοδιαθηκικά οι εβραίοι (ΟΧΙ ΟΛΟΙ, αλλά μόνο η μερίδα και συνεχιστές του ‘’ουκ έχομεν βασιλέα ει μη καίσαρα*’’ και αναφέρομαι ΜΟΝΟ σε αυτήν την μερίδα, για να μην φανεί αντισημιτισμός, αλλά στηλίτευση του κακού και του στόχου τους – υποδούλωσης** των λαών, ατίμωσης του προσώπου των ανθρώπων, όπως οι πρόγονοί τους εσταύρωσαν Τον Άνθρωπο - ) προσπαθούντες να υποτάξουν τον κόσμο με την σφραγίδα των 3 6αριών … 14 Καὶ ἦν ὁ σταθμὸς τοῦ χρυσίου τοῦ ἐληλυθότος τῷ Σαλωμὼν ἐν ἐνιαυτῷ ἑνὶ ἑξακόσια καὶ ἐξηκονταὲξ τάλαντα χρυσίου, 15 χωρὶς τῶν φόρων τῶν ὑποτεταγμένωνκαὶ τῶν ἐμπόρων καὶ πάντων τῶν βασιλέων τοῦ πέραν καὶ τῶν σατραπῶν τῆς γῆς (Γ’ Βασ.ι’) … έτσι και βάλθηκαν οι σκιώδεις και αντίθεοι να καταργήσουν τα συναξάρια, αντικαθιστώντας αυτά με παγκόσμιες ημέρες και άλλες σκιώδεις εορτές, πυρός του κόσμου, που αντιτίθεται του θείου πυρός…

ἐνεπύρισαν ἐν πυρὶ τὸ ἁγιαστήριόν σου, εἰς τὴν γῆν ἐβεβήλωσαν τὸ σκήνωμα τοῦ ὀνόματός σου. εἶπαν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτῶν αἱ συγγένειαι αὐτῶν ἐπὶ τὸ αὐτό· δεῦτε καὶ καταπαύσωμεν πάσας τὰς ἑορτὰς τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τῆς γῆς. [ψαλμ.ογ’ (73)]

---

* 15 οἱ δὲ ἐκραύγασαν· ἆρον ἆρον, σταύρωσον αὐτόν. λέγει αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος· τὸν βασιλέα ὑμῶν σταυρώσω; ἀπεκρίθησαν οἱ ἀρχιερεῖς· οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα. (Ιωαν.ιθ’)

** Κι η πηγαία διάθεση με τον αγώνα διατήρησης, αλλά και επανάκτησης όπου
απαιτείται, της θεόσδοτης ελευθερίας, είναι συγχρόνως και λογικό αίτημα ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ αλλά και εντολή από Τον ίδιο Τον Κύριο, ήδη από τον 2ο ψαλμό του προφητάνακτος Δαβίδ, που τον παραδέχονται μεν, ως ‘’δικό τους’’ αλλά ΔΕΝ τον ακούνε ούτε τον κατανοούν: …. Ἰνατί ἐφρύαξαν ἔθνη, καὶ λαοὶ ἐμελέτησαν κενά; παρέστησαν οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς, καὶ οἱ ἄρχοντες συνήχθησαν ἐπὶ τὸ αὐτὸ κατὰ τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ τοῦ χριστοῦ αὐτοῦ. (διάψαλμα). Διαῤῥήξωμεν τοὺς δεσμοὺς αὐτῶν καὶ ἀποῤῥίψωμεν ἀφ᾿ ἡμῶν τὸν ζυγὸν αὐτῶν. ὁ κατοικῶν ἐν οὐρανοῖς ἐκγελάσεται αὐτούς, καὶ ὁ Κύριος ἐκμυκτηριεῖ αὐτούς. τότε λαλήσει πρὸς αὐτοὺς ἐν ὀργῇ αὐτοῦ καὶ ἐν τῷ θυμῷ αὐτοῦ ταράξει αὐτούς. 

---

Στο χέρι μας* είναι να μνημονεύουμε τους αγίους της ημέρας και όσο το δυνατόν
να τους τιμούμε (με την μίμηση) για να εισέρχεται δι αυτών των θυρίδων το Φως που θρέφει την (λιμοκτονούσα και δηλητηριασμένη από τα βέλη του αντιδίκου) ψυχή του ανθρώπου…
Αμήν δι ευχών Κύριε, ο αντιδοξάζων τους Σε δοξάζοντες... πρόσθες και χάρισε Ζωή.

Σε αυτήν την ''κενή'' κεφαλή που ορίζεται από την όραση και διόραση (τρίγωνο προς τα πάνω) ακοή και διακοή (τρίγωνο προς τα κάτω) στο σύνολο αίσθηση και διαίσθηση, ελθέ και σκήνωσον εν ημίν, ομολογούντες και βιώνοντας, ο Θεός μεθ'ημών....
  
Τότε και έτσι δια της (σώζουσας) Πίστεως ... Πάσα φύσις αγγέλων θα καταπλαγεί στο επαναλαμβανόμενο μυστήριο της Σάρκωσης Του Λόγου, το μέγα της Σης ενανθρωπήσεως έργο… και θεοφανείων.... (αφού ακούμε - και ισχύει ορθοδόξως - τον άγιο Συμεών τον νέο θεολόγο, να παρατηρεί: Ότι και πάντες οι Άγιοι τον Λόγον του Θεού εν εαυτοίς συλλαμβάνουσι τη Θεοτόκω παραπλησίως και γεννώσιν αυτόν και γεννάται εν αυτοίς και γεννώνται υπ’ αυτού και πως υιοί και αδελφοί και μητέρες αυτού χρηματίζουσιν).


Τμήμα αγιογραφίας (στο γράμμα Π) από το Ρόδον το αμάραντον


Φ.... με επάνω Την Δύναμιν εξ Υψίστου που επισκιάζει και κάτω την ρίζαν Ιεσσαί και Μεσσίτριαν κλίμακα και γέφυρα μεταξύ γης και ουρανού, Μητέρα του Φωτός...

---

το ΜΟΝΟ (ανέσπερο) ΦΩΣ που αφού διέλθει το πυκνό νέφος που παρεμβάλλεται μεταξύ γης και ουρανού, χου και νου σαν χνους, μας λαμπρύνει το πρόσωπο ΑΝ το αφήσουμε να περάσει, ΑΝ ασχοληθούμε με την διαφάνεια και καθαρότητα ψυχής τε και σώματος. 



[...γιαυτό και η ΕΛΛΑΔΑ και ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ έχει αυτό (τον συναξαριστή) και αυτό το Φως, σαν κέντρο άξονα. Είναι το ανέσπερο ΦΩΣ, που σαν ακτίνες του νοητού Ηλίου διαπερνούν το πυκνό νέφος και μας φωτίζουν. Όλα τα άλλα φώτα, είναι αντικατοπτρισμοί και φως εκ διαχύσεως... έρποντα και δηλητηριώδη.... Η προβολή επί γης της άλλης όψης].

Άνθρωποι είμαστε όλοι... Δοχεία είμαστε όλοι (με τα εξάκτινα ως κεφαλή - αίσθηση και διαίσθηση, διττοί με δύο απάρτια, το ένα ορατό και το άλλο αόρατο).... και το περιεχόμενο θα δώσει αξία στο εξωτερικό σχήμα. Ο νοητός μαργαρίτης στο οστράκινο σκεύος. Και η αξία έγκειται στην πραγματική ελευθερία, πραγματική υπέρ νουν ειρήνη, Φως, Ζωή, Αλήθεια… Αμήν με νου Χριστού, XC.  

---


* (είναι στο χέρι μας…) στα χέρια μας ο καλός Θεός μας παρέδωσε δύο κλειδιά, που μέσα στην φύση που ζούμε, έχουμε δικαίωμα (και ελευθερία) να ανοίξουμε ή την κάτω μπουκαπόρτα που ανεβάζει την δυσωδία και αταξία και σκοτεινιά και θολούρα από το υπόγειο (παράλογο και παραφύση) κατά το η αμαρτία μας αντανακλάται και στα πεπρωμένα του σύμπαντος κόσμου ή με τον λίγο φιλότιμο αγώνα και προσπάθεια κλεισίματος αυτής της πόρτας, συγχρόνως να ανοίγουμε (και κατεβάζουμε) δια του κλειδιού της ευχής** και παρακλητικών*** , Φως και τάξη και ευωδία… Τον Ίδιο Τον Τριαδικό Θεό. Την υπερφύση και υπέρλογο.     

** (όπως αναφέρει ο αγ. Εφραίμ Φιλοθεϊτης) : … Ταύτας τας εσχάτας ημέρας «Ταύτας τας εσχάτας ημέρας, όπου τα χνώτα του Αντιχρίστου μολύνουν γην και θάλασσαν και πάσαν πνοήν ζωής, ως δρόσον χάριτος αναψύχουσαν, ως αύραν Προφήτου Ηλιού αναρριπίζει ο Θεός την ενέργειαν της νοεράς προσευχής εις τα στήθη και την καρδίαν της Εκκλησίας, ως αντίδοτον ψυχικής και σωματικής υγείας και σωτηρίας δια τας ημέρας που έρχονται και θα έλθουν»

(τώρα κατά το γνωστό και βιούμενο…. Το εκεί που επλεόνασεν η αμαρτία υπερπερισσεύει η χάρις. Μην μείνουμε να μας στεναχωρεί ο πλεονασμός της αμαρτίας, να αντιδρούμε με θυμό ενάντια σε αυτούς που το κάνουν και δυστυχώς το νομοθετούν, αλλά μέχρις εκεί. Η λύση όπως λέει κι ο αγ.Πορφύριος στο ενυπάρχον σκοτάδι ενός δωματίου, δεν είναι το ‘’κυνηγάω και παλεύω μαζί του’’ αλλά να ανοίξω μια χαραμάδα να μπει Φως. Αυτό ΜΟΝΟ θα το διώξει….).  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου