.... έχει γίνει πασιφανές ότι η πίστη και η πατρίδα βρίσκεται σε μια φυσικοπνευματική μέγγενη. Μέγγενη νοερού αγκυλωτού σταυρού που θέλει να περάσει το δικό της θέλημα και σχέδιο.
Μπορεί εκ μέρους λίγων να υπάρχει αισιοδοξία λόγω των προφητειών των αγίων μας, αλλά οι υπηρέτες του δολίου ανθελληνικού και απανθρώπου σχεδίου επληθύνθησαν οι δε εργάτες που θα μπορούσαν να σηκώσουν τον βαρύ λίθο (που μας αναλογεί) για την ανάσταση εκ Θεού του Λαζάρου, είναι ακόμη αφανείς ....
Καλούμαστε να κάνουμε εμείς αυτό που μπορούμε, και να παρακαλέσουμε τον Θεό να κάνει αυτό που δεν μπορούμε, αλλά θέλει.
Πάντοτε η αλυσίδα προσευχής ήταν δυναμικότερη από την προσωπική
ελαχίστη.... και ως παραίνεση του Κυρίου (εάν αιτήσητε θα σας δοθεί) αλλά και 20 οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν.... (Ματθ.ιη')
...ιεράρχες και ευαίσθητοι στα πνευματικά, μας καλούν μεταμεσονυκτίως να αναλάβουμε τα ''αντιεροπορικά'' υπερόπλα της προσευχής (κομποσχοίνια για τον εαυτό, την οικογένεια, την Ελλάδα, τον κόσμο...)
[Κατ᾿ ἐκεῖνον τὸν καιρὸν ἐπέβαλεν ῾Ηρῴδης ὁ βασιλεὺς τὰς χεῖρας κακῶσαί τινας τῶν ἀπὸ τῆς ἐκκλησίας. Ἀνεῖλε δὲ ᾿Ιάκωβον τὸν ἀδελφὸν ᾿Ιωάννου μαχαίρᾳ. Καὶ ἰδὼν ὅτι ἀρεστόν ἐστι τοῖς ᾿Ιουδαίοις, προσέθετο συλλαβεῖν καὶ Πέτρον· ἦσαν δὲ αἱ ἡμέραι τῶν ἀζύμων· ὃν καὶ πιάσας ἔθετο εἰς φυλακήν, παραδοὺς τέσσαρσι τετραδίοις στρατιωτῶν φυλάσσειν αὐτόν, βουλόμενος μετὰ τὸ Πάσχα ἀναγαγεῖν αὐτὸν τῷ λαῷ. Ὁ μὲν οὖν Πέτρος ἐτηρεῖτο ἐν τῇ φυλακῇ· προσευχὴ δὲ ἦν ἐκτενὴς γινομένη ὑπὸ τῆς ἐκκλησίας πρὸς τὸν Θεὸν ὑπὲρ αὐτοῦ.... ]. +16 Ιαν
Άλλη μια αλυσίδα προσευχής με άξονα το κοπανιστήρι των δαιμόνων (ψαλτήριο) καλούμαστε ανά 20 πρόσωπα να ''λειτουργούν'' επ'ωφελεία του εαυτού τους, της οικογενείας της Ελλάδος και του όλου αδάμ...
Το σκεπτικό (και τυπικό) είναι να βρεθούν ομάδες των 20, να ανταλλάξουν ονόματα (συνεννόηση) και ανά ημέρα (οποιαδήποτε ώρα αυτής) ο καθένας να διαβάζει ένα κάθισμα, ώστε καθημερινά να διαβάζετε ολόκληρο.
---
Τρισάγιο, Δόξα...και νυν. Παναγία τριάς... Πάτερ ημών...
Έλλαμψον εν ταις καρδίαις ημών, φιλάνθρωπε Δέσποτα, το της σης Θεογνωσίας ακήρατον φως και τους της διανοίας ημών διάνοιξον οφθαλμούς εις την των ευαγγελικών σου κηρυγμάτων κατανόησιν.
Ένθες ημίν και τον των μακαρίων σου εντολών φόβον, ίνα τας σαρκικάς επιθυμίας πάσας καταπατήσαντες, πνευματικήν πολιτείαν μετέλθωμεν, πάντα τα προς ευαρέστησιν την σην και φρονούντες και πράττοντες.
Συ γαρ ει ο φωτισμός των ψυχών και των σωμάτων ημών, Χριστέ ο Θεός, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, συν τω ανάρχω σου Πατρί, και τω παναγίω και αγαθώ, και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν, και αεί, και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν
Μπορεί εκ μέρους λίγων να υπάρχει αισιοδοξία λόγω των προφητειών των αγίων μας, αλλά οι υπηρέτες του δολίου ανθελληνικού και απανθρώπου σχεδίου επληθύνθησαν οι δε εργάτες που θα μπορούσαν να σηκώσουν τον βαρύ λίθο (που μας αναλογεί) για την ανάσταση εκ Θεού του Λαζάρου, είναι ακόμη αφανείς ....
Καλούμαστε να κάνουμε εμείς αυτό που μπορούμε, και να παρακαλέσουμε τον Θεό να κάνει αυτό που δεν μπορούμε, αλλά θέλει.
Πάντοτε η αλυσίδα προσευχής ήταν δυναμικότερη από την προσωπική
ελαχίστη.... και ως παραίνεση του Κυρίου (εάν αιτήσητε θα σας δοθεί) αλλά και 20 οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν.... (Ματθ.ιη')
...ιεράρχες και ευαίσθητοι στα πνευματικά, μας καλούν μεταμεσονυκτίως να αναλάβουμε τα ''αντιεροπορικά'' υπερόπλα της προσευχής (κομποσχοίνια για τον εαυτό, την οικογένεια, την Ελλάδα, τον κόσμο...)
[Κατ᾿ ἐκεῖνον τὸν καιρὸν ἐπέβαλεν ῾Ηρῴδης ὁ βασιλεὺς τὰς χεῖρας κακῶσαί τινας τῶν ἀπὸ τῆς ἐκκλησίας. Ἀνεῖλε δὲ ᾿Ιάκωβον τὸν ἀδελφὸν ᾿Ιωάννου μαχαίρᾳ. Καὶ ἰδὼν ὅτι ἀρεστόν ἐστι τοῖς ᾿Ιουδαίοις, προσέθετο συλλαβεῖν καὶ Πέτρον· ἦσαν δὲ αἱ ἡμέραι τῶν ἀζύμων· ὃν καὶ πιάσας ἔθετο εἰς φυλακήν, παραδοὺς τέσσαρσι τετραδίοις στρατιωτῶν φυλάσσειν αὐτόν, βουλόμενος μετὰ τὸ Πάσχα ἀναγαγεῖν αὐτὸν τῷ λαῷ. Ὁ μὲν οὖν Πέτρος ἐτηρεῖτο ἐν τῇ φυλακῇ· προσευχὴ δὲ ἦν ἐκτενὴς γινομένη ὑπὸ τῆς ἐκκλησίας πρὸς τὸν Θεὸν ὑπὲρ αὐτοῦ.... ]. +16 Ιαν
Άλλη μια αλυσίδα προσευχής με άξονα το κοπανιστήρι των δαιμόνων (ψαλτήριο) καλούμαστε ανά 20 πρόσωπα να ''λειτουργούν'' επ'ωφελεία του εαυτού τους, της οικογενείας της Ελλάδος και του όλου αδάμ...
Το σκεπτικό (και τυπικό) είναι να βρεθούν ομάδες των 20, να ανταλλάξουν ονόματα (συνεννόηση) και ανά ημέρα (οποιαδήποτε ώρα αυτής) ο καθένας να διαβάζει ένα κάθισμα, ώστε καθημερινά να διαβάζετε ολόκληρο.
---
Καθίσματα ψαλτηρίου
Είς τό όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου
Πνεύματος αμήν.
Τρισάγιο, Δόξα...και νυν. Παναγία τριάς... Πάτερ ημών...
Έλλαμψον εν ταις καρδίαις ημών, φιλάνθρωπε Δέσποτα, το της σης Θεογνωσίας ακήρατον φως και τους της διανοίας ημών διάνοιξον οφθαλμούς εις την των ευαγγελικών σου κηρυγμάτων κατανόησιν.
Ένθες ημίν και τον των μακαρίων σου εντολών φόβον, ίνα τας σαρκικάς επιθυμίας πάσας καταπατήσαντες, πνευματικήν πολιτείαν μετέλθωμεν, πάντα τα προς ευαρέστησιν την σην και φρονούντες και πράττοντες.
Συ γαρ ει ο φωτισμός των ψυχών και των σωμάτων ημών, Χριστέ ο Θεός, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, συν τω ανάρχω σου Πατρί, και τω παναγίω και αγαθώ, και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν, και αεί, και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν
Α (από 1-8)
Β (από 9-16)
Γ (από 17-23)
Δ (από 24-31)
Ε (από 32-36)
ΣΤ (από 37-45)
Ζ (από 46-54)
Η (από 55-63)
Θ (από 64-69)
Ι (από 70-76)
ΙΑ (από 77-84)
ΙΒ (από 85-90)
ΙΓ (από 91-100)
ΙΔ (από 101-104)
ΙΕ (από 105-108)
ΙΣΤ (από 109-117)
ΙΖ (118)
ΙΗ (από 119-133)
ΙΘ (από 134-142)
Κ (από 143-151)
Δόξα.... Και νυν.... Αλληλούια.
Κύριε, σώσε και ελέησε τούς δούλους σου...
— Ονόματα —
δώρησαι ειρήνη ψυχής και υγεία σώματος στην οικογένειά τους κ οικείους τους. Συγχώρησέ τους κάθε αμάρτημα εκούσιο και ακούσιο. Δια των αγίων προσευχών τους ελέησε και εμένα τον άθλιο. Δι ευχών...
----
(δικαιολογητικές σκέψεις)
Η βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί….
Συνηθίσαμε την εξωστρέφεια ορώντες με κοίλο κάτοπτρο τα πράματα (και την κοιλιά μας) αντί να συμμαζευόμαστε και βλέπουμε εντός με κυρτό (ταπεινότητα). Με το ένα οι δυνάμεις διαχέονται και ζούμε σε μετεωρισμό (αιχμάλωτοι εκτός ιεροσολύμων (της ψυχής μας) στην βαβυλώνα…
Με την συγκλίνουσα (ταπεινότητα και νήψη) μαζεύονται οι ακτίνες (δυνάμεις) στην καρδιά, ικανές σαν μεγεθυντικός φακός να ανάψει φωτιά (κι εδώ θείο πυρ) με δε την αποκλίνουσα και κοίλο κάτοπτρο, διαχέονται.
Κι η εξωστρέφεια (φυγόκεντρος) ξεκινά με την απόρριψη ευθύνης από τον εαυτό στους άλλους.
ΑΔΑΜ; Γιατί έφαγες τον απαγορευμένο καρπό;
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ , η γυναίκα που μούδωσες φταίει…
ΕΥΑ; Γιατί έφαγες τον απαγορευμένο καρπό;
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ , ο όφις με εξαπάτησε…
Η επιστροφή/μεταστροφή, αναλαμβάνει την ευθύνη.
Και επί των ημερών μας… πάλι βλέπουμε, ότι φταίνε οι άλλοι. Οι έξω, χωρίς να μας περνάει από το μυαλό ότι η έσω κατάσταση είναι αυτή που προβάλει έξω τα προβλήματα και τα δυναμικοποιεί….
(κάπου έγραψα σαν σχόλια…) δεν φταίει ο έξω μουσουλμάνος.... αλλά ο έσω. Ο έσω μουσουλμάνος (που είναι ο όσο σαρκολάτρης και φιλήδονος εαυτούλης), ο έσω αντίχριστος, σταυρωτής Κυρίου, εβραίος (ο εκδικητικός και φαρισσαίος … αλλά κατά τα άλλα, ‘’πιστός’’)... ο έσω ειδωλολάτρης (ο όσο πλεονέκτης)... που στο σύνολό τους δείχνουν την πνευματική μας παρουσία προ και χωρίς XC παρά το ημερολογιακόν ..εν έτει 2020.... κι είναι ΠΑΝΤΑ αυτό το έσω που δυναμικοποιεί τους έξω ''καυτήρες'' ...
κι όπως ο μέγας Αντώνιος, όσο πολεμούσε με τα εσωτερικά του πάθη, πάλευε και με το λιοντάρι κι όταν νίκησε τα πάθη το ίδιο το λιοντάρι τον υπηρετούσε.... ΑΝ με προαίρεση και λίγο φιλότιμο αγώνα νικήσουμε (και όσο νικάμε) τα πάθη, τόσο η καλή μας Παναγία θα παίρνει σκούπα, τόσο ο καλός Θεός θα μας αφαιρεί απέξω, τον ήδη νικηθέντα έσω, πειρασμό, αφού θα έχουν εκλείψει οι λόγοι ‘’παίδευσής’’ μας (αμήν όχι με τις επιλογές μας, πρόξενοι οργής Θεού)....
---
κι αν δεν στρίψουμε (και στρέψουμε) τον νου και την καρδιά στην θεία συχνότητα, εξαντλούμενες οι αντιδράσεις μας ΜΟΝΟ προς τα έξω, θα ισχύει αυτό που παρατηρεί ο αγ.Νικόλαος βελιμίροβιτς... (η ουράνια λειτουργία)
συνάφεια εσωτερικού και εξωτερικού κόσμου... (ήταν 13 Μαϊ όταν συνέβη)... προεόρτια ελευθερίων ροδόπης
Η εσωτερική και εξωτερική ‘’πραγματικότητα’’
... ο πρώτος ''συνοδοιπόρος'' προς την έσω Ζωή (και Βασιλεία αλλά και έξοδό μας από την σκιά) είναι ο προφ.Δαβίδ που με την μετάνοιά του ''παραλαμβάνει'' έναν έναν τους μετανοημένους (επιστρέφοντες καρδίαν εις Τον Κύριον) και τους εισάγει δια του προθαλάμου στο βασίλειον.... [Κάπου άκουσα πως ένας άνθρωπος, είδε τον κόσμο, να είναι ένα παληό πλυσταριό διαστάσεων 2Χ2, που όταν εξήλθε από εκεί, τον πρώτο που αντίκρυσε ήταν ο προφητάναξ Δαυίδ, και με τον οποίο συμπορεύτηκαν στον διάδρομο που οδηγούσε στα ανάκτορα του Βασιλέως, ψάλλοντες μαζί τον ν’ ψαλμό, το… ελέησόν με....]
Διαστάσεις του ανθρώπου του εμπεριεχομένου και του περιέχοντος…
... η δε ''κίνησις'' προς τα έσω, είναι ο μονόδρομος του ΑΔΑΜ να γενεί ΑΔΑΜας κι όχι κάρβουνο, αφού ο άνθρωπος θεωρείται δικαίως μονάδα άνθρακος με αυτές τις δύο οριακές επιλογές. Ή μετεωρισμός, εξωστρέφεια, φυγόκεντρος οπότε απώλεια ή συσταύρωσή μας και εύρεση δια Του Σταυρωθέντος, Αυτόν και εαυτόν, εντός.
στην ανθρώπινη χημεία (πέραν της οργανικής και της ανόργανης…) φαίνεται πως η μονάδα άνθρακος με τα 4 ηλεκτρόνια της τελευταίας στοιβάδας ή θα ερωτοτροπούν (έλξεις) με τα γήινα στοιχεία ή θα βρουν τον πυρήνα και θα ενωθούν άρρηκτα με αυτόν μη δεχόμενα εξωτερικές προσμίξεις, όντας αυτό η αιτία που τα κάνει κοσμήματα καθαρά κι όχι ετοιμοπαράδοτα προς καύσιν.... επιλέγοντας το τετρακτινοπύρσευτον και πυρίμορφον Σταυρό που ανακαινίζει και ανέλκει (ευθέως και ελικοειδώς 9), παρά το άλλο πυρ που κατακαίει (ευθέως προς τα κάτω καθέλκων και ελικοειδώς κατοπτρικά 6)...
κοπιώδης εργασία
---
και επ'ευκαιρία αναγινώσκοντες τους ψαλμούς και καθίσματα, ο καλός Θεός να ενεργεί την θεραπεία της ανθρωπότητος στις ειδικές περιπτώσεις όπως ο άγ.Αρσένιος καταγράφει... Ερμηνεία Ψαλμών κατά τον Άγιο Αρσένιο τον Καππαδόκη...
— Ονόματα —
δώρησαι ειρήνη ψυχής και υγεία σώματος στην οικογένειά τους κ οικείους τους. Συγχώρησέ τους κάθε αμάρτημα εκούσιο και ακούσιο. Δια των αγίων προσευχών τους ελέησε και εμένα τον άθλιο. Δι ευχών...
----
(δικαιολογητικές σκέψεις)
Η βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί….
Συνηθίσαμε την εξωστρέφεια ορώντες με κοίλο κάτοπτρο τα πράματα (και την κοιλιά μας) αντί να συμμαζευόμαστε και βλέπουμε εντός με κυρτό (ταπεινότητα). Με το ένα οι δυνάμεις διαχέονται και ζούμε σε μετεωρισμό (αιχμάλωτοι εκτός ιεροσολύμων (της ψυχής μας) στην βαβυλώνα…
Με την συγκλίνουσα (ταπεινότητα και νήψη) μαζεύονται οι ακτίνες (δυνάμεις) στην καρδιά, ικανές σαν μεγεθυντικός φακός να ανάψει φωτιά (κι εδώ θείο πυρ) με δε την αποκλίνουσα και κοίλο κάτοπτρο, διαχέονται.
Κι η εξωστρέφεια (φυγόκεντρος) ξεκινά με την απόρριψη ευθύνης από τον εαυτό στους άλλους.
ΑΔΑΜ; Γιατί έφαγες τον απαγορευμένο καρπό;
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ , η γυναίκα που μούδωσες φταίει…
ΕΥΑ; Γιατί έφαγες τον απαγορευμένο καρπό;
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ , ο όφις με εξαπάτησε…
Η επιστροφή/μεταστροφή, αναλαμβάνει την ευθύνη.
Και επί των ημερών μας… πάλι βλέπουμε, ότι φταίνε οι άλλοι. Οι έξω, χωρίς να μας περνάει από το μυαλό ότι η έσω κατάσταση είναι αυτή που προβάλει έξω τα προβλήματα και τα δυναμικοποιεί….
(κάπου έγραψα σαν σχόλια…) δεν φταίει ο έξω μουσουλμάνος.... αλλά ο έσω. Ο έσω μουσουλμάνος (που είναι ο όσο σαρκολάτρης και φιλήδονος εαυτούλης), ο έσω αντίχριστος, σταυρωτής Κυρίου, εβραίος (ο εκδικητικός και φαρισσαίος … αλλά κατά τα άλλα, ‘’πιστός’’)... ο έσω ειδωλολάτρης (ο όσο πλεονέκτης)... που στο σύνολό τους δείχνουν την πνευματική μας παρουσία προ και χωρίς XC παρά το ημερολογιακόν ..εν έτει 2020.... κι είναι ΠΑΝΤΑ αυτό το έσω που δυναμικοποιεί τους έξω ''καυτήρες'' ...
κι όπως ο μέγας Αντώνιος, όσο πολεμούσε με τα εσωτερικά του πάθη, πάλευε και με το λιοντάρι κι όταν νίκησε τα πάθη το ίδιο το λιοντάρι τον υπηρετούσε.... ΑΝ με προαίρεση και λίγο φιλότιμο αγώνα νικήσουμε (και όσο νικάμε) τα πάθη, τόσο η καλή μας Παναγία θα παίρνει σκούπα, τόσο ο καλός Θεός θα μας αφαιρεί απέξω, τον ήδη νικηθέντα έσω, πειρασμό, αφού θα έχουν εκλείψει οι λόγοι ‘’παίδευσής’’ μας (αμήν όχι με τις επιλογές μας, πρόξενοι οργής Θεού)....
---
κι αν δεν στρίψουμε (και στρέψουμε) τον νου και την καρδιά στην θεία συχνότητα, εξαντλούμενες οι αντιδράσεις μας ΜΟΝΟ προς τα έξω, θα ισχύει αυτό που παρατηρεί ο αγ.Νικόλαος βελιμίροβιτς... (η ουράνια λειτουργία)
Τη δυστυχία τους έκλαιγαν οι Σέρβοι,
αλλ’ ο ζωντανός Θεός δεν τους θυμήθηκε-
γιατί εκείνοι δε θυμήθηκαν το Θεό,
ούτε τις αμαρτίες τους.
με... Ζαχαρία να μεθερμηνεύεται ... αυτός που θυμάται τον Θεό κι ο Θεός τον θυμάται (και με την αφωνία του προ γεννήσεως του Τιμίου προδρόμου, να εννοεί το ανεξομολόγητον)....
---συνάφεια εσωτερικού και εξωτερικού κόσμου... (ήταν 13 Μαϊ όταν συνέβη)... προεόρτια ελευθερίων ροδόπης
Η εσωτερική και εξωτερική ‘’πραγματικότητα’’
... ο πρώτος ''συνοδοιπόρος'' προς την έσω Ζωή (και Βασιλεία αλλά και έξοδό μας από την σκιά) είναι ο προφ.Δαβίδ που με την μετάνοιά του ''παραλαμβάνει'' έναν έναν τους μετανοημένους (επιστρέφοντες καρδίαν εις Τον Κύριον) και τους εισάγει δια του προθαλάμου στο βασίλειον.... [Κάπου άκουσα πως ένας άνθρωπος, είδε τον κόσμο, να είναι ένα παληό πλυσταριό διαστάσεων 2Χ2, που όταν εξήλθε από εκεί, τον πρώτο που αντίκρυσε ήταν ο προφητάναξ Δαυίδ, και με τον οποίο συμπορεύτηκαν στον διάδρομο που οδηγούσε στα ανάκτορα του Βασιλέως, ψάλλοντες μαζί τον ν’ ψαλμό, το… ελέησόν με....]
Διαστάσεις του ανθρώπου του εμπεριεχομένου και του περιέχοντος…
... η δε ''κίνησις'' προς τα έσω, είναι ο μονόδρομος του ΑΔΑΜ να γενεί ΑΔΑΜας κι όχι κάρβουνο, αφού ο άνθρωπος θεωρείται δικαίως μονάδα άνθρακος με αυτές τις δύο οριακές επιλογές. Ή μετεωρισμός, εξωστρέφεια, φυγόκεντρος οπότε απώλεια ή συσταύρωσή μας και εύρεση δια Του Σταυρωθέντος, Αυτόν και εαυτόν, εντός.
στην ανθρώπινη χημεία (πέραν της οργανικής και της ανόργανης…) φαίνεται πως η μονάδα άνθρακος με τα 4 ηλεκτρόνια της τελευταίας στοιβάδας ή θα ερωτοτροπούν (έλξεις) με τα γήινα στοιχεία ή θα βρουν τον πυρήνα και θα ενωθούν άρρηκτα με αυτόν μη δεχόμενα εξωτερικές προσμίξεις, όντας αυτό η αιτία που τα κάνει κοσμήματα καθαρά κι όχι ετοιμοπαράδοτα προς καύσιν.... επιλέγοντας το τετρακτινοπύρσευτον και πυρίμορφον Σταυρό που ανακαινίζει και ανέλκει (ευθέως και ελικοειδώς 9), παρά το άλλο πυρ που κατακαίει (ευθέως προς τα κάτω καθέλκων και ελικοειδώς κατοπτρικά 6)...
κοπιώδης εργασία
---
και επ'ευκαιρία αναγινώσκοντες τους ψαλμούς και καθίσματα, ο καλός Θεός να ενεργεί την θεραπεία της ανθρωπότητος στις ειδικές περιπτώσεις όπως ο άγ.Αρσένιος καταγράφει... Ερμηνεία Ψαλμών κατά τον Άγιο Αρσένιο τον Καππαδόκη...
Καθίσματα και ευχές θεραπείας,
ενισχύσεως, προστασίας, διορθώσεως του
πάσχοντος συνανθρώπου από την κακία του αντιδίκου…… ανά κάθισμα (από την ερμηνεία των ψαλμών εκ
του αγ.Αρσενίου καππαδόκη)
Α (από 1-8)
1. Όταν φυτεύουν δένδρα ή αμπέλι, για να καρποφορήσουν
2. Για να δώσει φώτιση ο Θεός σ’ αυτούς που πηγαίνουν σε συνέδρια.
3. Για να φύγει η κακία από ανθρώπους, για να μη βασανίζουν άδικα τους συνανθρώπους τους.
4. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ευαίσθητους ανθρώπους, που αρρώστησαν από μελαγχολία από τη συμπεριφορά των σκληρόκαρδων ανθρώπων.
5. Για να θεραπεύσει ο Θεός τα πληγωμένα, χτυπημένα μάτια από κακό άνθρωπο.
6. Για να ελευθερώσει ο Θεός τον μαγεμένο άνθρωπο.
7. Γι’ αυτούς που έπαθαν από φοβία από τις φοβέρες και τις απειλές των κακών ανθρώπων.
8. Γι’ αυτούς που έπαθαν κακό από δαίμονες ή από πονηρούς ανθρώπους.
Β (από 9-16)
2. Για να δώσει φώτιση ο Θεός σ’ αυτούς που πηγαίνουν σε συνέδρια.
3. Για να φύγει η κακία από ανθρώπους, για να μη βασανίζουν άδικα τους συνανθρώπους τους.
4. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ευαίσθητους ανθρώπους, που αρρώστησαν από μελαγχολία από τη συμπεριφορά των σκληρόκαρδων ανθρώπων.
5. Για να θεραπεύσει ο Θεός τα πληγωμένα, χτυπημένα μάτια από κακό άνθρωπο.
6. Για να ελευθερώσει ο Θεός τον μαγεμένο άνθρωπο.
7. Γι’ αυτούς που έπαθαν από φοβία από τις φοβέρες και τις απειλές των κακών ανθρώπων.
8. Γι’ αυτούς που έπαθαν κακό από δαίμονες ή από πονηρούς ανθρώπους.
Β (από 9-16)
9. Για να πάψουν να σε φοβερίζουν οι δαίμονες στον
ύπνο ή με τις φαντασίες την ημέρα.
10. Για τα σκληρόκαρδα ανδρόγυνα που μαλώνουν και χωρίζουν. ( Όταν βασανίζει άδικα ο σκληρός ή η σκληρή τον ευαίσθητο).
11. Για τους τρελούς που έχουν και κακότητα και κάνουν κακό στους ανθρώπους.
12. Γι’ αυτούς που πάσχουν από το συκώτι.
13. Γι’ φοβερό δαιμόνιο, συνέχεια 3 Χ 3 ημέρες.
14. Για ν’ αλλάξουν γνώμη οι ληστές και να επιστρέψουν άπρακτοι και μετανοημένοι.
15. Για να βρεθεί το κλειδί, όταν χαθεί.
16. Για μεγάλη συκοφαντία, 3 φορές την ημέρα επί 3 ημέρες.
Γ (από 17-23)
10. Για τα σκληρόκαρδα ανδρόγυνα που μαλώνουν και χωρίζουν. ( Όταν βασανίζει άδικα ο σκληρός ή η σκληρή τον ευαίσθητο).
11. Για τους τρελούς που έχουν και κακότητα και κάνουν κακό στους ανθρώπους.
12. Γι’ αυτούς που πάσχουν από το συκώτι.
13. Γι’ φοβερό δαιμόνιο, συνέχεια 3 Χ 3 ημέρες.
14. Για ν’ αλλάξουν γνώμη οι ληστές και να επιστρέψουν άπρακτοι και μετανοημένοι.
15. Για να βρεθεί το κλειδί, όταν χαθεί.
16. Για μεγάλη συκοφαντία, 3 φορές την ημέρα επί 3 ημέρες.
Γ (από 17-23)
17. Όταν γίνεται σεισμός ή θεομηνία, κατακλυσμός και
κεραυνοί.
18. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες στην γέννα τους.
19. Γι’ ανδρόγυνα που δεν γεννούν λόγω αναπηρίας, για να τους θεραπεύσει ο Θεός, για να μην χωρίσουν.
20. Για να μαλακώσει ο Θεός τις καρδιές των πλουσίων να κάνουν ελεημοσύνες στους φτωχούς.
21. Για να εμποδίσει ο Θεός την πυρκαϊά, για να μην γίνει κακό.
22. Για να ημερέψει ο Θεός τα άτακτα και ανυπάκουα παιδιά, που θλίβουν τους γονείς τους.
23. Για να ανοίξει η πόρτα, όταν χαθεί το κλειδί.
Δ (από 24-31)
18. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες στην γέννα τους.
19. Γι’ ανδρόγυνα που δεν γεννούν λόγω αναπηρίας, για να τους θεραπεύσει ο Θεός, για να μην χωρίσουν.
20. Για να μαλακώσει ο Θεός τις καρδιές των πλουσίων να κάνουν ελεημοσύνες στους φτωχούς.
21. Για να εμποδίσει ο Θεός την πυρκαϊά, για να μην γίνει κακό.
22. Για να ημερέψει ο Θεός τα άτακτα και ανυπάκουα παιδιά, που θλίβουν τους γονείς τους.
23. Για να ανοίξει η πόρτα, όταν χαθεί το κλειδί.
Δ (από 24-31)
24. Σε ανθρώπους που φθονεί πολύ ο πειρασμός και τους
φέρνει συνέχεια αναποδιές στην ζωή τους, για να γογγύζουν.
25. Όταν ζητάει κανείς κάτι καλό από τον Θεό, για να του το δώσει, χωρίς να τον βλάψει.
26. Για να προστατέψει ο Θεός τους χωρικούς από τα εχθρικά στρατεύματα, να μην κάνουν κακό στους ανθρώπους και λεηλασίες στις αγροικίες.
27. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους νευρασθενείς και τους νευρόπονους.
28. Γι’ αυτούς που τους πειράζει η θάλασσα και φοβούνται στην πολλή φουρτούνα.
29. Γι’ αυτούς που κινδυνεύουν μακριά, μέσα σε βάρβαρους και άπιστους λαούς, για να τους φυλάξει ο Θεός και να φωτίσει κι εκείνους να ημερέψουν, και να γνωρίσουν το Θεό.
30. Για να δώσει ο Θεός αφθονία σπαρτών και καρπών στα δέντρα, όταν ο καιρός δεν είναι ευνοϊκός.
31. Για να βρουν οι οδοιπόροι τον δρόμο, όταν χαθούν και ταλαιπωρούνται.
Ε (από 32-36)
25. Όταν ζητάει κανείς κάτι καλό από τον Θεό, για να του το δώσει, χωρίς να τον βλάψει.
26. Για να προστατέψει ο Θεός τους χωρικούς από τα εχθρικά στρατεύματα, να μην κάνουν κακό στους ανθρώπους και λεηλασίες στις αγροικίες.
27. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους νευρασθενείς και τους νευρόπονους.
28. Γι’ αυτούς που τους πειράζει η θάλασσα και φοβούνται στην πολλή φουρτούνα.
29. Γι’ αυτούς που κινδυνεύουν μακριά, μέσα σε βάρβαρους και άπιστους λαούς, για να τους φυλάξει ο Θεός και να φωτίσει κι εκείνους να ημερέψουν, και να γνωρίσουν το Θεό.
30. Για να δώσει ο Θεός αφθονία σπαρτών και καρπών στα δέντρα, όταν ο καιρός δεν είναι ευνοϊκός.
31. Για να βρουν οι οδοιπόροι τον δρόμο, όταν χαθούν και ταλαιπωρούνται.
Ε (από 32-36)
32. Για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια στους
αδικοφυλακισμένους, για να ελευθερωθούν.
33. Σε ψυχορραγούντες, όταν βασανίζονται από τους δαίμονες την ώρα του θανάτου, ή σε εχθρικά στρατεύματα, όταν απειλούν και παραβιάζουν τα σύνορα, για να κάνουν κακό.
34. Για να ελευθερώσει ο Θεός τους καλοκάγαθους ανθρώπους από τις παγίδες των πονηρών ανθρώπων, που εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους του Θεού.
35. Για να εξαλειφθεί τελείως η έχθρα μετά από τα μαλώματα ή παρεξηγήσεις.
36. Για βαριά πληγωμένους ανθρώπους από κακοποιούς εγκληματίες.
ΣΤ (από 37-45)
33. Σε ψυχορραγούντες, όταν βασανίζονται από τους δαίμονες την ώρα του θανάτου, ή σε εχθρικά στρατεύματα, όταν απειλούν και παραβιάζουν τα σύνορα, για να κάνουν κακό.
34. Για να ελευθερώσει ο Θεός τους καλοκάγαθους ανθρώπους από τις παγίδες των πονηρών ανθρώπων, που εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους του Θεού.
35. Για να εξαλειφθεί τελείως η έχθρα μετά από τα μαλώματα ή παρεξηγήσεις.
36. Για βαριά πληγωμένους ανθρώπους από κακοποιούς εγκληματίες.
ΣΤ (από 37-45)
37. Όταν πονάνε οι σιαγόνες από σάπια δόντια.
38. Για να βρουν εργασία οι εγκαταλελειμμένοι και δυστυχισμένοι άνθρωποι, για να μη θλίβονται.
39. Για να επανέλθει αγάπη μεταξύ αφεντικού και υπαλλήλων, όταν δημιουργούνται προστριβές.
40. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες στην γέννα, από πρόωρο τοκετό.
41. Σε νέους που αρρωσταίνουν από έρωτα, όταν τραυματίζεται το ένα πρόσωπο και θλίβεται.
42. Για να ελευθερωθούν οι αιχμάλωτοι από τις φυλακές του εχθρικού έθνους.
43. Για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια στα παρεξηγημένα ανδρόγυνα, για να συμφιλιωθούν.
44. Για τους ανθρώπους που πάσχουν από την καρδιά ή από τα νεφρά.
45. Για τους νέους, που εμποδίζει ο εχθρός, από φθόνο, να δημιουργήσουν οικογένεια (να παντρευτούν).
Ζ (από 46-54)
38. Για να βρουν εργασία οι εγκαταλελειμμένοι και δυστυχισμένοι άνθρωποι, για να μη θλίβονται.
39. Για να επανέλθει αγάπη μεταξύ αφεντικού και υπαλλήλων, όταν δημιουργούνται προστριβές.
40. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες στην γέννα, από πρόωρο τοκετό.
41. Σε νέους που αρρωσταίνουν από έρωτα, όταν τραυματίζεται το ένα πρόσωπο και θλίβεται.
42. Για να ελευθερωθούν οι αιχμάλωτοι από τις φυλακές του εχθρικού έθνους.
43. Για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια στα παρεξηγημένα ανδρόγυνα, για να συμφιλιωθούν.
44. Για τους ανθρώπους που πάσχουν από την καρδιά ή από τα νεφρά.
45. Για τους νέους, που εμποδίζει ο εχθρός, από φθόνο, να δημιουργήσουν οικογένεια (να παντρευτούν).
Ζ (από 46-54)
46. Για να ειρηνεύσει ο υπηρέτης ή ο δούλος, όταν
φύγει πληγωμένος από το αφεντικό του και να βρει δουλειά.
47. Όταν γίνονται μεγάλες καταστροφές και ληστείες από βαρβαρικές συμμορίες – πειρατών -. (Να διαβάζεται συνέχεια επί 40 ημέρες).
48. Γι’ αυτούς που κάνουν επικίνδυνη δουλειά.
49. Για να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στον Θεό οι απομακρυσμένοι άνθρωποι, για να σωθούν.
50. Όταν εξ αμαρτιών μας έρθει παιδαγωγική οργή Θεού (επιδημία αρρώστιας και θανατικό στους ανθρώπους ή στα ζώα).
51. Για να μετανοήσουν οι σκληρόκαρδοι άρχοντες και να γίνουν ευσπλαχνικοί, για να μη βασανίζουν τον λαό.
52. Για να ευλογήσει ο Θεός τα δίχτυα, να γεμίζουν ψάρια.
53. Για να φωτίσει ο Θεός τους πλούσιους, που έχουν αγορασμένους δούλους, να τους ελευθερώσουν.
54. Για να αποκατασταθεί η υπόληψη της δυσφημισμένης οικογένειας που είχε συκοφαντηθεί.
Η (από 55-63)
47. Όταν γίνονται μεγάλες καταστροφές και ληστείες από βαρβαρικές συμμορίες – πειρατών -. (Να διαβάζεται συνέχεια επί 40 ημέρες).
48. Γι’ αυτούς που κάνουν επικίνδυνη δουλειά.
49. Για να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στον Θεό οι απομακρυσμένοι άνθρωποι, για να σωθούν.
50. Όταν εξ αμαρτιών μας έρθει παιδαγωγική οργή Θεού (επιδημία αρρώστιας και θανατικό στους ανθρώπους ή στα ζώα).
51. Για να μετανοήσουν οι σκληρόκαρδοι άρχοντες και να γίνουν ευσπλαχνικοί, για να μη βασανίζουν τον λαό.
52. Για να ευλογήσει ο Θεός τα δίχτυα, να γεμίζουν ψάρια.
53. Για να φωτίσει ο Θεός τους πλούσιους, που έχουν αγορασμένους δούλους, να τους ελευθερώσουν.
54. Για να αποκατασταθεί η υπόληψη της δυσφημισμένης οικογένειας που είχε συκοφαντηθεί.
Η (από 55-63)
55. Σε ευαίσθητους, που έχουν πληγωθεί ψυχικά από τους
συνανθρώπους τους.
56. Γι’ ανθρώπους που υποφέρουν από πονοκέφαλο, από πολλή στενοχώρια.
57. Για να έλθουν ευνοϊκά τα πράγματα σ’ εκείνους που ενεργούν για το καλό, να εμποδίσει ο Θεός κάθε πονηρή ενέργεια δαιμόνων ή φθονερών ανθρώπων.
58. Για τους βουβούς, να δώσει ο Θεός λαλιά.
59. Για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια, όταν συκοφαντείται σύνολο ανθρώπων.
60. Γι’ αυτούς που δυσκολεύονται στην εργασία, είτε από τεμπελιά είτε από δειλία.
61. Για να απαλλάξει ο Θεός από δοκιμασίες τον ολιγόψυχο άνθρωπο, που δεν έχει υπομονή και γογγύζει.
62. Για να καρπίσουν τα χωράφια και τα δέντρα, όταν στερούνται από νερό.
63. Όταν δαγκωθεί ο άνθρωπος από λύκο ή σκύλο λυσσασμένο (τους έδινε και από το διαβασμένο νερό, για να πιουν).
Θ (από 64-69)
56. Γι’ ανθρώπους που υποφέρουν από πονοκέφαλο, από πολλή στενοχώρια.
57. Για να έλθουν ευνοϊκά τα πράγματα σ’ εκείνους που ενεργούν για το καλό, να εμποδίσει ο Θεός κάθε πονηρή ενέργεια δαιμόνων ή φθονερών ανθρώπων.
58. Για τους βουβούς, να δώσει ο Θεός λαλιά.
59. Για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια, όταν συκοφαντείται σύνολο ανθρώπων.
60. Γι’ αυτούς που δυσκολεύονται στην εργασία, είτε από τεμπελιά είτε από δειλία.
61. Για να απαλλάξει ο Θεός από δοκιμασίες τον ολιγόψυχο άνθρωπο, που δεν έχει υπομονή και γογγύζει.
62. Για να καρπίσουν τα χωράφια και τα δέντρα, όταν στερούνται από νερό.
63. Όταν δαγκωθεί ο άνθρωπος από λύκο ή σκύλο λυσσασμένο (τους έδινε και από το διαβασμένο νερό, για να πιουν).
Θ (από 64-69)
64. Για να έχουν οι έμποροι ευλογία, για να μην
φλυαρούν και αδικούν τους απλούς ανθρώπους.
65. Για να μην φέρει αναποδιές ο πονηρός στα σπίτια και θλίβει τις οικογένειες.
66. Για να ευλογηθούν τα πουλερικά (ορνιθοτροφεία).
67. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες, που δυσκολεύονται να αποβάλλουν, όταν παθαίνουν κακό.
68. Όταν γίνονται θεομηνίες και πλημμυρίζουν τα ποτάμια και παρασύρουν σπίτια και ανθρώπους.
69. Σε ευαίσθητους ανθρώπους που θλίβονται για το παραμικρό και έρχονται σε απόγνωση, να τους ενισχύει ο Θεός.
Ι (από 70-76)
65. Για να μην φέρει αναποδιές ο πονηρός στα σπίτια και θλίβει τις οικογένειες.
66. Για να ευλογηθούν τα πουλερικά (ορνιθοτροφεία).
67. Για να ελευθερωθούν οι μητέρες, που δυσκολεύονται να αποβάλλουν, όταν παθαίνουν κακό.
68. Όταν γίνονται θεομηνίες και πλημμυρίζουν τα ποτάμια και παρασύρουν σπίτια και ανθρώπους.
69. Σε ευαίσθητους ανθρώπους που θλίβονται για το παραμικρό και έρχονται σε απόγνωση, να τους ενισχύει ο Θεός.
Ι (από 70-76)
70. Για εγκαταλελειμμένους ανθρώπους, που γίνονται
βαρετοί από φθόνο του διαβόλου και έρχονται σε απόγνωση, για να βρουν έλεος από
τον Θεό και περίθαλψη.
71. Για να ευλογήσει ο Θεός τα αγαθά της νέας εσοδείας, που μετέφεραν στα σπίτια τους οι γεωργοί.
72. Για να μετανοήσουν οι κακοποιοί άνθρωποι.
73. Για να προφυλάξει ο Θεός τους χωρικούς που εργάζονται στα χωράφια τους, όταν οι εχθροί έχουν περικυκλωμένο το χωριό.
74. Για να ημερέψει το βάρβαρο αφεντικό, να μην βασανίζει τους συνανθρώπους του, τους υπαλλήλους.
75. Σε μητέρα που φοβάται στη γέννα της, για να την ενθαρρύνει και να την προστατέψει ο Θεός.
76. Όταν δεν υπάρχει κατανόηση μεταξύ γονέων και παιδιών, να τους φωτίσει ο Θεός, για να ακούνε τα παιδιά τους γονείς και οι γονείς να δείχνουν αγάπη.
ΙΑ (από 77-84)
71. Για να ευλογήσει ο Θεός τα αγαθά της νέας εσοδείας, που μετέφεραν στα σπίτια τους οι γεωργοί.
72. Για να μετανοήσουν οι κακοποιοί άνθρωποι.
73. Για να προφυλάξει ο Θεός τους χωρικούς που εργάζονται στα χωράφια τους, όταν οι εχθροί έχουν περικυκλωμένο το χωριό.
74. Για να ημερέψει το βάρβαρο αφεντικό, να μην βασανίζει τους συνανθρώπους του, τους υπαλλήλους.
75. Σε μητέρα που φοβάται στη γέννα της, για να την ενθαρρύνει και να την προστατέψει ο Θεός.
76. Όταν δεν υπάρχει κατανόηση μεταξύ γονέων και παιδιών, να τους φωτίσει ο Θεός, για να ακούνε τα παιδιά τους γονείς και οι γονείς να δείχνουν αγάπη.
ΙΑ (από 77-84)
77. Για να φωτίσει ο Θεός τους δανειστές, να μην
πιέζουν τους συνανθρώπους τους για το χρέος τους, και να είναι ευσπλαχνικοί.
78. Για να προφυλάξει ο Θεός τα χωριά από ληστείες και καταστροφές των εχθρικών στρατευμάτων.
79. Για να θεραπεύσει ο Θεός τον άνθρωπο, όταν πρήζεται το πρόσωπό του και πονάει όλο το κεφάλι του.
80. Για να οικονομήσει ο Θεός τους φτωχούς, που στερούνται και στενοχωριούνται από την ανέχεια και θλίβονται.
81. Για να αγοράσουν οι άνθρωποι τα προϊόντα των γεωργών, για να μην στενοχωριούνται και θλίβονται οι χωρικοί.
82. Για να εμποδίσει ο Θεός τους κακούς ανθρώπους, που θέλουν να κάνουν δολοφονίες.
83. Για να διατηρηθούν από τον Θεό όλα τα υπάρχοντα του σπιτιού καλά, τα ζώα και τα προϊόντα των παραγωγών.
84. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους που έχουν πληγωθεί από τους ληστές και έπαθαν και από φοβία.
ΙΒ (από 85-90)
78. Για να προφυλάξει ο Θεός τα χωριά από ληστείες και καταστροφές των εχθρικών στρατευμάτων.
79. Για να θεραπεύσει ο Θεός τον άνθρωπο, όταν πρήζεται το πρόσωπό του και πονάει όλο το κεφάλι του.
80. Για να οικονομήσει ο Θεός τους φτωχούς, που στερούνται και στενοχωριούνται από την ανέχεια και θλίβονται.
81. Για να αγοράσουν οι άνθρωποι τα προϊόντα των γεωργών, για να μην στενοχωριούνται και θλίβονται οι χωρικοί.
82. Για να εμποδίσει ο Θεός τους κακούς ανθρώπους, που θέλουν να κάνουν δολοφονίες.
83. Για να διατηρηθούν από τον Θεό όλα τα υπάρχοντα του σπιτιού καλά, τα ζώα και τα προϊόντα των παραγωγών.
84. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους που έχουν πληγωθεί από τους ληστές και έπαθαν και από φοβία.
ΙΒ (από 85-90)
85. Για να σώσει ο Θεός τον κόσμο, όταν πέφτει χολέρα
στους ανθρώπους και πεθαίνουν.
86. Για να παρατείνει ο Θεός την ζωή στους οικογενειάρχες, που έχουν ακόμη υποχρεώσεις οικογενειακές.
87. Για να προστατεύσει ο Θεός όλους τους απροστάτευτους ανθρώπους, που ταλαιπωρούνται από σκληρούς συνανθρώπους.
88. Για να δυναμώσει ο Θεός τους φιλάσθενους και αδύνατους ανθρώπους, για να μπορούν να εργάζονται χωρίς να κουράζονται και να θλίβονται.
89. Για να βρέξει ο Θεός, όταν υπάρχει ανομβρία ή όταν στερέψουν τα πηγάδια, για να βγάλουν νερό.
90. Για να εξαφανιστεί ο διάβολος, όταν παρουσιάζεται σε άνθρωπο και τον τρομάζει.
ΙΓ (από 91-100)
86. Για να παρατείνει ο Θεός την ζωή στους οικογενειάρχες, που έχουν ακόμη υποχρεώσεις οικογενειακές.
87. Για να προστατεύσει ο Θεός όλους τους απροστάτευτους ανθρώπους, που ταλαιπωρούνται από σκληρούς συνανθρώπους.
88. Για να δυναμώσει ο Θεός τους φιλάσθενους και αδύνατους ανθρώπους, για να μπορούν να εργάζονται χωρίς να κουράζονται και να θλίβονται.
89. Για να βρέξει ο Θεός, όταν υπάρχει ανομβρία ή όταν στερέψουν τα πηγάδια, για να βγάλουν νερό.
90. Για να εξαφανιστεί ο διάβολος, όταν παρουσιάζεται σε άνθρωπο και τον τρομάζει.
ΙΓ (από 91-100)
91. Για να δώσει ο Θεός σύνεση στους ανθρώπους, για να
προκόπτουν πνευματικά.
92. Για να προφυλάξει ο Θεός το πλοίο, όταν κινδυνεύει από μεγάλη φουρτούνα στη θάλασσα (έριχνε δε και αγιασμένο νερό στα τέσσερα σημεία του πλοίου).
93. Για να φωτίσει ο Θεός τους άτακτους ανθρώπους, που δημιουργούν θέματα στο έθνος και αναστατώνουν τον λαό και τον ταλαιπωρούν με ακαταστασίες και φαγωμάρες.
94. Για να μην πλησιάσουν μάγια στα ανδρόγυνα και δημιουργούνται θέματα και προστριβές.
95. Για να δώσει ο Θεός την ακοή στους κουφούς.
96. Για να φύγουν τα μάγια από τους ανθρώπους.
97. Για να δώσει ο Θεός παρηγοριά στους στενοχωρημένους ανθρώπους, για να μη θλίβονται.
98. Για να ευλογήσει και να χαριτώσει ο Θεός τους νέους που θέλουν να αφιερωθούν στον Θεό.
99. Για να ευλογήσει και να εκπληρώσει ο Θεός τους θείους πόθους των ανθρώπων.
100. Για να δίνει ο Θεός χαρίσματα στους καλοκάγαθους ανθρώπους.
ΙΔ (από 101-104)
92. Για να προφυλάξει ο Θεός το πλοίο, όταν κινδυνεύει από μεγάλη φουρτούνα στη θάλασσα (έριχνε δε και αγιασμένο νερό στα τέσσερα σημεία του πλοίου).
93. Για να φωτίσει ο Θεός τους άτακτους ανθρώπους, που δημιουργούν θέματα στο έθνος και αναστατώνουν τον λαό και τον ταλαιπωρούν με ακαταστασίες και φαγωμάρες.
94. Για να μην πλησιάσουν μάγια στα ανδρόγυνα και δημιουργούνται θέματα και προστριβές.
95. Για να δώσει ο Θεός την ακοή στους κουφούς.
96. Για να φύγουν τα μάγια από τους ανθρώπους.
97. Για να δώσει ο Θεός παρηγοριά στους στενοχωρημένους ανθρώπους, για να μη θλίβονται.
98. Για να ευλογήσει και να χαριτώσει ο Θεός τους νέους που θέλουν να αφιερωθούν στον Θεό.
99. Για να ευλογήσει και να εκπληρώσει ο Θεός τους θείους πόθους των ανθρώπων.
100. Για να δίνει ο Θεός χαρίσματα στους καλοκάγαθους ανθρώπους.
ΙΔ (από 101-104)
101. Για να ευλογήσει ο Θεός τους ανθρώπους, που
φέρουν αξιώματα, για να βοηθούν τον κόσμο με καλοσύνη και κατανόηση.
102. Για να έλθουν τα έμμηνα, όταν καθυστερούν.
103. Για να ευλογήσει ο Θεός τα υπάρχοντα των ανθρώπων, για να μην στερούνται και θλίβονται, αλλά να δοξάσουν τον Θεό.
104. Για να μετανοήσουν οι άνθρωποι και να εξομολογηθούν τις αμαρτίες τους.
ΙΕ (από 105-108)
102. Για να έλθουν τα έμμηνα, όταν καθυστερούν.
103. Για να ευλογήσει ο Θεός τα υπάρχοντα των ανθρώπων, για να μην στερούνται και θλίβονται, αλλά να δοξάσουν τον Θεό.
104. Για να μετανοήσουν οι άνθρωποι και να εξομολογηθούν τις αμαρτίες τους.
ΙΕ (από 105-108)
105. Για να δώσει φώτιση ο Θεός στους ανθρώπους να μην
ξεκλίνουν από την οδό της σωτηρίας.
106. Για να λύσει ο Θεός την στείρωση των γυναικών.
107. Για να ταπεινώσει ο Θεός τους εχθρούς, για να αλλάξουν τις κακές των διαθέσεις.
108. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους σεληνιασμένους ή για να ελεήσει τους ψευδομάρτυρες, να μετανοήσουν.
ΙΣΤ (από 109-117)
106. Για να λύσει ο Θεός την στείρωση των γυναικών.
107. Για να ταπεινώσει ο Θεός τους εχθρούς, για να αλλάξουν τις κακές των διαθέσεις.
108. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους σεληνιασμένους ή για να ελεήσει τους ψευδομάρτυρες, να μετανοήσουν.
ΙΣΤ (από 109-117)
109. Για να έχουν σεβασμό οι νεότεροι στους
μεγαλύτερους.
110. Για να μετανοήσουν οι άδικοι κριτές και να κρίνουν δίκαια τον λαό του Θεού.
111. Για να προφυλάξει ο Θεός τους στρατιώτες, όταν πηγαίνουν στον πόλεμο.
112. Για να δώσει ο Θεός ευλογίες στη φτωχή χήρα, να πληρώσει τα χρέη της και ν’ απαλλαχτεί από τη φυλακή.
113. Για να θεραπεύσει ο Θεός τα καθυστερημένα διανοητικά και μογγόλαλα παιδιά.
114. Για να δίνει ο Θεός ευλογίες και παρηγοριά στα δυστυχισμένα, φτωχά παιδάκια, για να μην περιφρονούνται από τα παιδιά των πλουσίων και θλίβονται.
115. Για να θεραπεύσει ο Θεός το φοβερό πάθος του ψεύδους.
116. Για να διατηρούν αγάπη και ομόνοια οι οικογένειες και να δοξολογούν το Θεό.
117. Για να ταπεινώσει ο Θεός τους βαρβάρους, όταν κυκλώνουν το χωριό και το απειλούν, και να ανατρέψει τις κακές διαθέσεις τους.
ΙΖ (118)
110. Για να μετανοήσουν οι άδικοι κριτές και να κρίνουν δίκαια τον λαό του Θεού.
111. Για να προφυλάξει ο Θεός τους στρατιώτες, όταν πηγαίνουν στον πόλεμο.
112. Για να δώσει ο Θεός ευλογίες στη φτωχή χήρα, να πληρώσει τα χρέη της και ν’ απαλλαχτεί από τη φυλακή.
113. Για να θεραπεύσει ο Θεός τα καθυστερημένα διανοητικά και μογγόλαλα παιδιά.
114. Για να δίνει ο Θεός ευλογίες και παρηγοριά στα δυστυχισμένα, φτωχά παιδάκια, για να μην περιφρονούνται από τα παιδιά των πλουσίων και θλίβονται.
115. Για να θεραπεύσει ο Θεός το φοβερό πάθος του ψεύδους.
116. Για να διατηρούν αγάπη και ομόνοια οι οικογένειες και να δοξολογούν το Θεό.
117. Για να ταπεινώσει ο Θεός τους βαρβάρους, όταν κυκλώνουν το χωριό και το απειλούν, και να ανατρέψει τις κακές διαθέσεις τους.
ΙΖ (118)
118. Για να πατάξει ο Θεός τους βαρβάρους, και να ταπεινώσει
την δράση τους, όταν σφάζουν αθώα γυναικόπαιδα.
ΙΗ (από 119-133)
ΙΗ (από 119-133)
119. Για να δίνει υπομονή και ανεκτικότητα ο Θεός
στους ανθρώπους, που είναι αναγκασμένοι να παρευρίσκονται με δόλιους και
άδικους ανθρώπους.
120. Για να προστατεύσει ο Θεός τους σκλάβους από τα εχθρικά χέρια, να μην τους κακοποιήσουν μέχρι να ελευθερωθούν.
121. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που πάσχουν από βασκανία.
122. Για να δώσει ο Θεός το φως στους τυφλούς και να θεραπεύσει τα πονεμένα μάτια.
123. Για να φυλάξει ο Θεός τους ανθρώπους από τα φίδια, να μην τους δαγκώσουν.
124. Για να προφυλάξει ο Θεός τα κτήματα των δικαίων ανθρώπων από τους κακούς ανθρώπους.
125. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που πάσχουν από συνεχείς πονοκεφάλους.
126. Για να ειρηνεύσει ο Θεός την οικογένεια, όταν μαλώνουν.
127. Για να μην πλησιάσει η κακία του εχθρού ποτέ στα σπίτια και να επικρατήσει η ειρήνη και η ευλογία του Θεού στην οικογένεια.
128. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους που πάσχουν από ημικρανία, πονοκεφάλους και να ελεήσει τους σκληρόκαρδους και αδιάκριτους ανθρώπους, που στενοχωρούν τους ευαίσθητους.
129. Για να δώσει ο Θεός θάρρος και ελπίδα στους αρχάριους, για να μη δυσκολεύονται στη δουλειά τους.
130. Για να δώσει ο Θεός μετάνοια και παρηγοριά με ελπίδα στους ανθρώπους, για να σωθούν.
131. Για να λυπηθεί ο Θεός τον κόσμο, όταν εξ αμαρτιών μας γίνονται συνεχείς πόλεμοι.
132. Για να φυλάξει ο Θεός τα έθνη να συμφιλιωθούν και να ειρηνεύουν οι άνθρωποι.
133. Για να φυλάξει ο Θεός τους ανθρώπους από κάθε κίνδυνο.
ΙΘ (από 134-142)
120. Για να προστατεύσει ο Θεός τους σκλάβους από τα εχθρικά χέρια, να μην τους κακοποιήσουν μέχρι να ελευθερωθούν.
121. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που πάσχουν από βασκανία.
122. Για να δώσει ο Θεός το φως στους τυφλούς και να θεραπεύσει τα πονεμένα μάτια.
123. Για να φυλάξει ο Θεός τους ανθρώπους από τα φίδια, να μην τους δαγκώσουν.
124. Για να προφυλάξει ο Θεός τα κτήματα των δικαίων ανθρώπων από τους κακούς ανθρώπους.
125. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που πάσχουν από συνεχείς πονοκεφάλους.
126. Για να ειρηνεύσει ο Θεός την οικογένεια, όταν μαλώνουν.
127. Για να μην πλησιάσει η κακία του εχθρού ποτέ στα σπίτια και να επικρατήσει η ειρήνη και η ευλογία του Θεού στην οικογένεια.
128. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους που πάσχουν από ημικρανία, πονοκεφάλους και να ελεήσει τους σκληρόκαρδους και αδιάκριτους ανθρώπους, που στενοχωρούν τους ευαίσθητους.
129. Για να δώσει ο Θεός θάρρος και ελπίδα στους αρχάριους, για να μη δυσκολεύονται στη δουλειά τους.
130. Για να δώσει ο Θεός μετάνοια και παρηγοριά με ελπίδα στους ανθρώπους, για να σωθούν.
131. Για να λυπηθεί ο Θεός τον κόσμο, όταν εξ αμαρτιών μας γίνονται συνεχείς πόλεμοι.
132. Για να φυλάξει ο Θεός τα έθνη να συμφιλιωθούν και να ειρηνεύουν οι άνθρωποι.
133. Για να φυλάξει ο Θεός τους ανθρώπους από κάθε κίνδυνο.
ΙΘ (από 134-142)
134. Για να συγκεντρώνονται οι άνθρωποι την ώρα της
προσευχής και να ενώνεται ο νους τους με το Θεό.
135. Για να προστατέψει ο Θεός τους πρόσφυγες, όταν εγκαταλείπουν τα σπίτια τους και φεύγουν, για να σωθούν απ’ τους βαρβάρους.
136. Για να σταθεροποιήσει ο Θεός τον άνθρωπο, που έχει άστατο χαρακτήρα.
137. Για να φωτίζει ο Θεός τους άρχοντες του τόπου, για να βρίσκουν κατανόηση οι άνθρωποι στα αιτήματά τους.
138. Για να πάψει ο διάβολος να πειράζει τους ευαίσθητους ανθρώπους με βλάσφημους λογισμούς.
139. Για να ημερέψει ο Θεός τον δύστροπο οικογενειάρχη, που ταλαιπωρεί ολόκληρη την οικογένεια.
140. Για να ημερέψει Θεός τον βάρβαρο άρχοντα του τόπου, που βασανίζει τους συνανθρώπους του.
141. Για να ημερέψει ο Θεός τον επαναστάτη, που κάνει κακό • και Κούρδης εάν είναι, γίνεται αρνί.
142. Για να προστατέψει ο Θεός την μητέρα στον καιρό της εγκυμοσύνης, να μην αποβάλει.
Κ (από 143-151)
143. Για να καταπραΰνει ο Θεός τον αναστατωμένο λαό,
να μην γίνει εμφύλιος πόλεμος.135. Για να προστατέψει ο Θεός τους πρόσφυγες, όταν εγκαταλείπουν τα σπίτια τους και φεύγουν, για να σωθούν απ’ τους βαρβάρους.
136. Για να σταθεροποιήσει ο Θεός τον άνθρωπο, που έχει άστατο χαρακτήρα.
137. Για να φωτίζει ο Θεός τους άρχοντες του τόπου, για να βρίσκουν κατανόηση οι άνθρωποι στα αιτήματά τους.
138. Για να πάψει ο διάβολος να πειράζει τους ευαίσθητους ανθρώπους με βλάσφημους λογισμούς.
139. Για να ημερέψει ο Θεός τον δύστροπο οικογενειάρχη, που ταλαιπωρεί ολόκληρη την οικογένεια.
140. Για να ημερέψει Θεός τον βάρβαρο άρχοντα του τόπου, που βασανίζει τους συνανθρώπους του.
141. Για να ημερέψει ο Θεός τον επαναστάτη, που κάνει κακό • και Κούρδης εάν είναι, γίνεται αρνί.
142. Για να προστατέψει ο Θεός την μητέρα στον καιρό της εγκυμοσύνης, να μην αποβάλει.
Κ (από 143-151)
144. Για να ευλογήσει ο Θεός τις εργασίες των ανθρώπων, για να είναι ευάρεστες
στον Θεό.
145. Για να σταματήσει ο Θεός τις αιμορραγίες των ανθρώπων.
146. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που έχουν κτυπηθεί και πληγωθεί στις σιαγόνες από κακούς ανθρώπους.
147. Για να ημερέψει ο Θεός τα άγρια ζώα του βουνού, για να μην κάνουν κακό στους ανθρώπους και ζημιές στα σπαρτά.
148. Για να κάνει καιρό ευνοϊκό ο Θεός, για να έχουν αφθονία εισοδημάτων οι άνθρωποι και να δοξάζουν τον Θεό.
Τέλος του οσίου Αρσενίου
149. Από ευγνωμοσύνη και ευχαριστία στον Θεό για τις μεγάλες του καλοσύνες και για την πολλή του αγάπη, που δεν έχει όρια, και μας ανέχεται (Του Γέροντα).
150. Για να δώσει ο Θεός χαρά και παρηγοριά στους θλιμμένους αδελφούς μας, που βρίσκονται στην ξενιτιά και στους κεκοιμημένους αδελφούς μας, που βρίσκονται στην πιο μακρινή ξενιτιά. Αμήν. (Του Γέροντα)
---
για την κατανόηση των λόγων (ισοτίμων και ταυτοδιδασκάλων φυσικού και γραπτού νόμου) αμήν δι ευχών των παραστατών της Θείας Μεταμορφώσεως, αμήν και δική μας....
πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών... (προφ.Ηλίας + προφ. Μωυσής)
145. Για να σταματήσει ο Θεός τις αιμορραγίες των ανθρώπων.
146. Για να θεραπεύσει ο Θεός τους ανθρώπους, που έχουν κτυπηθεί και πληγωθεί στις σιαγόνες από κακούς ανθρώπους.
147. Για να ημερέψει ο Θεός τα άγρια ζώα του βουνού, για να μην κάνουν κακό στους ανθρώπους και ζημιές στα σπαρτά.
148. Για να κάνει καιρό ευνοϊκό ο Θεός, για να έχουν αφθονία εισοδημάτων οι άνθρωποι και να δοξάζουν τον Θεό.
Τέλος του οσίου Αρσενίου
149. Από ευγνωμοσύνη και ευχαριστία στον Θεό για τις μεγάλες του καλοσύνες και για την πολλή του αγάπη, που δεν έχει όρια, και μας ανέχεται (Του Γέροντα).
150. Για να δώσει ο Θεός χαρά και παρηγοριά στους θλιμμένους αδελφούς μας, που βρίσκονται στην ξενιτιά και στους κεκοιμημένους αδελφούς μας, που βρίσκονται στην πιο μακρινή ξενιτιά. Αμήν. (Του Γέροντα)
---
για την κατανόηση των λόγων (ισοτίμων και ταυτοδιδασκάλων φυσικού και γραπτού νόμου) αμήν δι ευχών των παραστατών της Θείας Μεταμορφώσεως, αμήν και δική μας....
πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών... (προφ.Ηλίας + προφ. Μωυσής)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου