Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

το νερό θυμάται (επιστημονική και πνευματική προσέγγιση)…


Το 2009, ο Λυκ Μοντανιέ — ο άνθρωπος που ανακάλυψε τον ιό HIV — απέδειξε ότι το DNA τηλεμεταφέρεται μέσω του νερού χρησιμοποιώντας ηλεκτρομαγνητικά σήματα. Κέρδισε το βραβείο Νόμπελ. Στη συνέχεια, εξορίστηκε από τη Γαλλία.
Ο Λυκ Μοντανιέ κέρδισε το βραβείο Νόμπελ Ιατρικής το 2008 για την ανακάλυψη του HIV. Ήταν ο πιο βραβευμένος ιολόγος στη Γαλλία. Είχε περάσει 50 χρόνια στο Ινστιτούτο Παστέρ. Ήταν ανέγγιχτος.
Τότε άγγιξε το λάθος θέμα.
Το 2009, ο Μοντανιέ διεξήγαγε ένα πείραμα που παραβίασε τους νόμους της μοριακής βιολογίας όπως διδάσκονται σήμερα. Πήρε έναν σφραγισμένο δοκιμαστικό σωλήνα που περιείχε ένα θραύσμα βακτηριακού DNA διαλυμένο σε νερό. Τον τοποθέτησε δίπλα σε έναν δεύτερο σφραγισμένο δοκιμαστικό σωλήνα που δεν περιείχε τίποτα άλλο παρά καθαρό, αποστειρωμένο νερό. Χωρίς DNA. Χωρίς μόλυνση. Τίποτα.
Εξέθεσε και τους δύο σωλήνες σε ένα ασθενές ηλεκτρομαγνητικό πεδίο στα 7 Hz για 18 ώρες.
Στη συνέχεια, πραγματοποίησε ενίσχυση PCR στο καθαρό νερό – τον σωλήνα που δεν περιείχε ποτέ DNA. Το νερό παρήγαγε μια αλληλουχία DNA. Την ίδια αλληλουχία που υπήρχε στον άλλο σωλήνα. Με ακρίβεια 98%.
Το DNA δεν είχε μετακινηθεί φυσικά μεταξύ των σωλήνων. Κανένα μόριο δεν διέσχισε το φράγμα. Αυτό που διέσχισε ήταν ένα ηλεκτρομαγνητικό σήμα. Το DNA στον πρώτο σωλήνα εξέπεμπε μια συχνότητα. Αυτή η συχνότητα μεταδόθηκε μέσω του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου στον δεύτερο σωλήνα. Το νερό στον δεύτερο σωλήνα έλαβε το σήμα και οργανώθηκε στην αντίστοιχη δομή DNA.
Τηλεμεταφορά DNA. Μέσω συχνότητας. Μέσω νερού.
Ο Μοντανιέ δημοσίευσε τα αποτελέσματα. Τα παρουσίασε σε συνέδρια. Δήλωσε δημόσια ότι ο Μπενβενίστε – ο επιστήμονας που καταδικάστηκε επειδή ισχυρίστηκε ότι το νερό έχει μνήμη – είχε δίκιο εξαρχής. Είπε ότι το μέλλον της ιατρικής είναι ηλεκτρομαγνητικό, όχι χημικό.
Η Γαλλία στράφηκε εναντίον του από τη μια μέρα στην άλλη.
Οι συνάδελφοί του στο Ινστιτούτο Παστέρ αποστασιοποιήθηκαν. Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης τον αποκάλεσαν ψευδοεπιστήμονα. Ο άνθρωπος που ανακάλυψε τον HIV – ο οποίος είχε γιορταστεί ως εθνικός ήρωας για 25 χρόνια – αντιμετωπίστηκε σαν να είχε χάσει τα λογικά του.
Ο Μοντανιέ έφυγε από τη Γαλλία. Μετακόμισε στην Κίνα, όπου το Πανεπιστήμιο Jiao Tong του παρείχε ένα εργαστήριο και χρηματοδότηση για να συνεχίσει την έρευνά του. Σε μια συνέντευξη είπε: «Δεν μπορώ να κάνω αυτή τη δουλειά στη Γαλλία. Υπάρχει ένα είδος πνευματικού τρόμου από ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν».
Βραβευμένος με Νόμπελ. Εξόριστος από τη χώρα του. Επειδή απέδειξε ότι το DNA επικοινωνεί μέσω ηλεκτρομαγνητικής συχνότητας και ότι το νερό είναι το μέσο.
Σκεφτείτε τι σημαίνει το πείραμά του. Αν το DNA εκπέμπει ένα σήμα που μπορεί να συλληφθεί από το νερό και να ανακατασκευαστεί σε μια φυσική γενετική αλληλουχία, τότε το σώμα σας δεν είναι απλώς μια συλλογή μορίων. Είναι ένα σύστημα μετάδοσης. Κάθε κύτταρο στο σώμα σας μεταδίδει τις γενετικές του πληροφορίες ηλεκτρομαγνητικά στο νερό που το περιβάλλει. Και ότι το νερό λαμβάνει, αποθηκεύει και αναμεταδίδει το σήμα σε κάθε άλλο κύτταρο.
Το σώμα σας είναι ένα αυτοοργανούμενο ηλεκτρομαγνητικό δίκτυο που χρησιμοποιεί το νερό ως μέσο επικοινωνίας του. Η ασθένεια δεν είναι μια τυχαία βλάβη. Είναι ένα αλλοιωμένο σήμα που διαδίδεται μέσω ενός δικτύου με βάση το νερό. Διορθώστε το σήμα. Το δίκτυο διορθώνεται μόνο του.
Ο Montagnier το γνώριζε αυτό. Το απέδειξε. Είχε το βραβείο Νόμπελ για να τον προστατεύσει. Και δεν ήταν αρκετό.
Πέθανε το 2022. Οι νεκρολογίες ανέφεραν τον ιό HIV. Σχεδόν κανένας δεν ανέφερε το πείραμα που καθόρισε την τελευταία δεκαετία του. Το πείραμα που απέδειξε ότι η βιολογία είναι ηλεκτρομαγνητική. Το πείραμα που τρομοκράτησε μια βιομηχανία που βασίστηκε στην υπόθεση ότι δεν είναι.
Το σήμα είναι πραγματικό. Το νερό θυμάται.
 

--- 

λίγες συνειρμικές σκέψεις, με αφορμή το παραπάνω, και σύμφωνα με την υγιή ευθεία κίνηση του νοός, όπου η οντογνωσία και τα δημιουργήματα οδηγούν τον νου στον Δημιουργό… προσθέτοντας αυτογνωσία, προσθέτοντας θεογνωσία… 

είναι η συνέχεια του… επί του πρακτέου η ανάσταση, η αναστήλωση των έξω εικόνων, εντός.  Όχι μόνο των αγίων, αλλά κάθε ανθρώπου με ελεύθερη επιλογή ‘’ανάστασης’’ καλού και κακού (εν ημίν). 

Κι εμείς, σαν άλλοι ‘’δοκιμαστικοί’’ σωλήνες (στην αρχή εμπεριέχοντες απλό νερό) αναπλάθουμε τις εκτός ημών έλικες, στον τύπο του dna, εντός μας με ένα έργο που διαθέτει δύο πρόσημα. 

Κάθε επιστημονική εφεύρεση απευθυνόμενη στον κόσμο δίδεται σαν σε απόλυτη τιμή. Η χρησιμοποίηση αυτής, θα δώσει το τελικό πρόσημο, στον καθένα ξεχωριστά, ανάλογα της χρήσης και διαχείρησης των δεδομένων. 

Ο άγιος, το πρόβλημα του άλλου το ενστερνίζεται και το κάνει δικό του. Αναπλάθει το dna μέσα του και μαζί με τον πάσχοντα πολεμάνε πλέον μαζί το πρόβλημα. Είτε εν γνώσει του είτε τις περισσότερες φορές εν αγνοία του, προσευχητικά, εμβάζοντας και ένα τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στους δύο. Τον Κύριο που είναι Ο Ιατρός ψυχών και σωμάτων, ώστε Αυτός να ενεργήσει τα ωφέλιμα. 

Στην καθημερινότητα, δυστυχώς ρέποντας προς το κακό, σαν απρόσεκτοι στα πνευματικά και την μυστική σχέση όλων μεταξύ μας, η κάθε κατάκριση, κακολογία, αρνητική σκέψη αναπλάθει και πάλι την έλικα ζωής του, αλλά καθέλκει όχι μόνο τον ίδιο αλλά και τον ‘’παρατηρητή’’ και κριτή, προς το κακό που ενεργεί μέσα του. Ίσως γιαυτό κάποιοι άγιοι προτείνουν να μην λέμε τις αμαρτίες μας στους άλλους, όχι γιατί είναι κακό για μας τους ίδιους σαν ταπείνωση και με βάση το αγιογραφικό εξομολογείσθε αλλήλοις, αλλά δυνητικό κακό στον αποδέκτη, που μπορεί να στήσει αυτήν την αμαρτία στον αιώνα, μη έχοντας δύναμη άφεσης… παρότι μπορεί αυτή να έχει συμβεί με την εξομολόγηση και πραγματική μετάνοια, μη επανάληψης. 

Στην εκρίζωση παθών (αγ.Ιωάννου κροστάνδης) μεταξύ πολλών, διαβάζουμε και το … Αν εκριζώσης από εντός σου το πάθος κατά του αδελφού σου, εκριζώνεις το αυτό πάθος και από την ψυχήν την ιδικήν του, όταν ειρηνεύσης και αυτός θα ειρηνεύση. Πόσον στενή επικοινωνία υπάρχει μεταξύ των ψυχών! αποδεικνύοντας ότι επιτελείται μια παρόμοια αφαίρεση πτωτικού dna (πτωτικής έλικος 6) λόγω του ενός και στον άλλον, περνώντας μυστικά μέσω αγιασμού (και του άνω ύδατος…) και, όπως η κάτω φύση περιβάλλεται από ύδατα που τηλεμεταφέρονται και αναδημιουργούνται οι έλικες, έτσι και εν Αγίω Πνεύματι, ψυχή και σώμα αναγεννώνται και ‘’μετατίθενται’’ από την γη στον ουρανό. Από τα κάτω ύδατα στα άνω…  

Το ότι η βιολογία τελικά, είναι ηλεκτρομαγνητική, ‘’φαίνεται’’ και από τα τελευταία ευρήματα, (αποκρυμμένα εντέχνως) όπου, κάθε υγιές κύτταρο έχει μια τάση και που με τα medbed ‘’επιδιορθώνεται’’ αυτή η τάση και συχνότητα με απίστευτα θραπευτικά αποτελέσματα αποδεικνύοντας αυτό που είπε ο μοντανιέ ότι… το μέλλον της ιατρικής είναι ηλεκτρομαγνητικό, όχι χημικό.   

Περί συχνοτήτων και ‘’τηλεμεταφοράς’’ το εντοπίζουμε και στο μεσολόβιο που δια των νευρώνων ‘’περνάνε’’ ανέπαφα οι πληροφορίες ‘’ , μέσω ηλεκτρομαγνητισμού… μεσολόβιον τα δύο ημισφαίρια και το ανδρόγυνο.... (έρωτας και αγάπη) 

Κι αυτός ο ηλεκτρομαγνητισμός, που εκπέμπεται από τον ένα στον άλλον, δεν είναι άλλο από την αγωγιμότητα μιας από τις δύο (ηλεκτρομαγνητικές ας πούμε) αστραπές που ‘’φιλοξενούμε’’ που ‘’ενσωματώνουμε’’ και μέσα από εμάς μέλη και όλον, εκ-δηλώνουμε… ως υιοί αστραπής [κεραυνόμορφοι όντες… ϟ κόππα (90)]…. με λίγα τινα στην ενσωμάτωση (|) και άμεση εκδήλωση (-) στην άγνωστη αναδιπλωτική αρχή….    

Έλεγε ο αϊνστάιν πως η ύλη και η ενέργεια είναι οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος. Έ ήρθε η ώρα να γίνουν αντιληπτές και ‘’μετρηθούν’’, οι ιδιότητες και δυνάμεις της άλλης όψης, που χωρίς αυτές η ύλη από μόνη της, σαν άδεια μπαταρία χωρίς διαφορά τάσης μεταξύ άκρων, σαν μπαταρία, είναι νεκρή. Και… όσο ζούμε θα εκ-δηλώνουμε από μέσα μας μία από τις δύο αγιογραφικές αστραπές [τα δύο Ι, ως κεντρομόλος (Ματθ.κδ’ 27)  ή ως φυγόκεντρος (Λουκ.ι’18)]. Την προς θεραπεία (9) και ανάσταση ή την προς ασθένεια (6) και κατάπτωση, του εαυτού, του συνανθρώπου και όλου του ανθρώπινου γένους μαζί με την φύση. Σύμπασα την ανθρωπότητα. Με την ενέργεια να παραμένει και να μην χάνεται, παρά το αόρατο, και μετά τον βιολογικό θάνατο (πέρασμα), σε όποιαν από τις δύο, καταφέραμε να ‘’κολλήσαμε’’ και υπηρετήσουμε. Άλλωστε μη πάντες απόστολοι; μη πάντες σταυροφόροι; σε απόλυτη τιμή. Αλλά βαθέως, με ποιο πρόσημο; ποιον σταυρό; αγκυλωτό ελληνικό ή ορθόδοξο; απόστολοι ποιανού κυρίου; Χριστού ή αντιχρίστου; αμήν μας δοθεί έγκαιρα η διάκριση, θέληση και δύναμη συμφέρουσας εργασίας.     

Πρόσημα ψυχισμού, ανάλογα με την συμ-περι-φορά… ή προς τάξι ή προς αταξία… (η τάξις στον ψυχισμό, οι αιτίες της αταξίας και η αποκατάσταση) οπότε, ανάλογα με του τι ‘’υλικό’’ δίνουμε ως τροφή στην ψυχή (στον όλο φυσικοπνευματικό, σταυροειδή στο σύνολο μεταβολισμό) αυτόν τον καρπό και θα αποδώσει… Γιατί η ψυχή μοιάζει με τη μυλόπετρα; (Αββάς Κασσιανός). Όσιος Παΐσιος: Να δίνουμε στην ψυχή την τροφή που επιθυμεί… Τροφέας και Τροφή Χριστός που την μνήμη του ύδατος (που αποδείχθηκε επιστημονικά) την επεκτείνει και σαν ‘’μνήμη’’ και στα άλλα στοιχεία της φύσης, ώστε να γίνουν με την είσοδό Του* στην γη μας, στο πυρ και αέρα μας με άξονα την πεμπτουσία και σταυρό, επιδεκτικά ανάβασης από την έκπτωτη φύση (και παραφύση) σε σεσωσμένη (υπερφύση). 

[* είσοδό Του σαν ως κυοφορούμενος εμβρυακά μέσα μας, σαν υψηλός επισκέπτης στα ύδατα της μήτρας, ψυχής και σώματός μας, να θεραπεύσει την ‘’μητέρα’’ και υποδοχέα Του… αμήν μνήσθητι Κύριε … η πνευματική αναγωγή (και η αξία) του, ότι το μωρό θεραπεύει την μητέρα του…

27 ζητεῖν τὸν Κύριον, εἰ ἄρα γε ψηλαφήσειαν αὐτὸν καὶ εὕροιεν, καί γε οὐ μακρὰν ἀπὸ ἑνὸς ἑκάστου ἡμῶν ὑπάρχοντα. 28 ἐν αὐτῷ γὰρ ζῶμεν καὶ κινούμεθα καὶ ἐσμέν, ὡς καί τινες τῶν καθ᾿ ὑμᾶς ποιητῶν εἰρήκασι· τοῦ γὰρ καὶ γένος ἐσμέν. 29 γένος οὖν ὑπάρχοντες τοῦ Θεοῦ (Πραξ.ιζ')]. 

Αναφέρει ο αγ. Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης στο … Τι πρέπει να προσέχετε στους λογισμούς σας (ότι) Υπάρχει μία ζωή αόρατη, η ζωή της ψυχής.
Αυτή είναι πολύ ισχυρή και μπορεί να επιδράσει στον άλλον, έστω κι αν μας χωρίζουν χιλιόμετρα. 
 

Αυτό γίνεται και με την κατάρα, η οποία είναι δύναμη που ενεργεί το κακό. Αν, όμως, πάλι με αγάπη προσευχηθούμε για κάποιον, όση απόσταση κι αν μας χωρίζει, μεταδίδεται το καλό. 

Άρα και το καλό και το κακό δεν τα επηρεάζουν οι αποστάσεις.

Μπορούμε να τα στείλομε σε αποστάσεις απέραντες. … Ο θρούς της ψυχής μας φθάνει μυστηριωδώς κι επηρεάζει τον άλλον, έστω κι αν δεν εκφράσομε ούτε μια λέξη. 

Και χωρίς να μιλήσομε, μπορεί να μεταδώσομε το καλό ή το κακό, όση κι αν είναι η απόσταση που μας χωρίζει απ’ τον πλησίον. Αυτό που δεν εκφράζεται έχει συνήθως περισσότερη δύναμη απ’ τα λόγια. 

Μην απορεί κάποιος ότι η νέα εποχή εργαλειοποιεί τον ηλεκτρομαγνητισμό, τις συχνότητες για την επιβολή της θελήσεώς της, μέσω ακίδων πρωτεΐνης, για βιοεντοπισμό, βιοσυγχρονισμό, … (εποπτεία και επηρροή), μέσω γραφενίου που εισερχόμενο μέσα στον οργανισμό υπέχει θέση αντέννας, (συντονισμού), με συχνότητες 5, 6 G, δονήσεις, έρευνα και χρησιμοποίηση κυμάτων γ*… και κάθε δυνατό μέσο, όχι για το ουράνιο γεννηθήτω Κύριε το θέλημά Σου αλλά το καταστροφικό (κατά τον άρχοντα του σκότους) και αντίποδα, γενηθήτω το θέλημά ΜΟΥ….  Και δεν είναι καθόλου συνομωσιολογικό. Είναι λογικό, που χρήζει ειδικές κεραίες αντίληψής της. Καθαρότητα αισθητηρίων ώστε να αλλάξει το ‘’σήμα’’ και επέλθει η ίαση.  

[* στην Ιαπωνία πρόσφατα, όχι μόνο διαβάζονται τα όνειρα, αλλά εισάγονται με τον ίδιο τρόπο και διαφημίσεις, ώστε όταν ξυπνά ο άνθρωπος να του έχει σφηνωθεί η επιθυμία απόκτησης του διαφημιζόμενου προϊόντος. Ακουστά πάλι, τα υποσυνείδητα μηνύματα, που ναι μεν διαλανθάνουν της συνειδητής προσοχής, πλην όμως, ενεργούν καταδυναστικά…   

Και γιατί μιλάμε για ύπνο και ξύπνο, όταν καταχρηστικά νομίζουμε ότι είμαστε ‘’ξύπνιοι’’ ; το πραγματικό ξύπνημα σε αυτήν την ζωή, είναι η εξ ύπνου αμαρτίας ανάσταση, όταν όλη η ζωή είναι σαν όνειρο και φευγαλέα αστραπή κατά το πας άνθρωπος ψεύστης… 

αμήν δι ευχών να προλάβουμε να αφ-υπνιστούμε πριν έλθει η βιαία ‘’αφύπνιση’’… και έξοδος εκ του κόσμου τούτου… με λεπτομέρειες από τον αγ.Νικόλαο βελιμίροβιτς στο Όταν Ξημερώσει η Ημέρα της Αφύπνισης…]. 

Ο Κύριος από την μία διαχρονικά πασχίζει να μεταμορφώνει τον άνθρωπο σε θεάνθρωπο (κατά χάρι) ανεβάζοντας την φύση στην υπερφύση, σε αντίθεση με τον αντίποδα που θέλει να ‘’καταπιεί’’ και καθελκύσει όλην την φύση, στην παραφύση. Ο μεν με Αλήθεια ο δε με φαντασία, σε ένα μετασύμπαν με απόλυτα ανελεύθερο μετάνθρωπο. 

Κι η Ελλάδα, κυματοθραύστης στους αιώνες σε κάθε αγκυλωτό (προ και μετά Χριστόν) ‘’σταυρό’’, που θέλει να συνθλίψει κράτη και πρόσωπα και οδηγήσει με την αιχμαλωσία τον ελεύθερο (όσο) προς αμορφία και αταξία, θα πει ‘’συμπτωματικά’’ άλλο ένα ΟΧΙ, την ημέρα που ανακοινώνει ο ζούκερμπεργκ την νέα εποχή… 28η Οκτ, ως την άλλη όψη των συμβάντων το σύμπαν του Θεού και το μετασύμπαν του ανθρώπου…. 

Κι όσο εντονότερο είναι το Φως (που έρχεται) τόσο πιο έντονες είναι και οι σκιές. Σε αυτήν την διττή (δύο όψεων) πρόοδο, παρατηρούμε βήματα του απανθρώπου (αντιχρίστου) προς την δική του κατεύθυνση και ολοκληρωτική ψηφιακή σκλαβιά, που καθέλκει δόλια την συνείδηση στην φαντασία, αυτάρκεια και αυτοθέωση. Ένα από αυτά τα βήματα, πραγματοποιήθηκε την ημέρα της Μεταμορφώσεως (σαν αντίποδας όμως σκοτεινός)… 6 Αυγούστου του 1991, εγκαινιάζεται ο πρώτος δικτυακός τόπος στην ιστορία του Διαδικτύου (www = ςςς) με λοιπές λεπτομέρειες στον παραπάνω δεσμό… πρόοδος ανθρωπότητας με ερωτηματικά και σκεπτικισμό στην πράξη, όταν από απλό δίκτυο ιστοτόπων, περάσαμε στο έξυπνο (δόλωμα) δίκτυο αντικειμένων που μπορούμε εξ αποστάσεως να χειριστούμε για να καταλήξουμε στο έξυπνο για τους σχεδιαστές, α-νόητο (χωρίς νου Χριστού) για τους αποδέκτες, δίκτυο σωμάτων, όπου εμείς γινόμαστε τα αντικείμενα που κάποιοι πίσω από κλειστές πόρτες και σκοτεινά δωμάτια θα μας ελέγχουν απόλυτα και κατευθύνουν κατά το θέλημά τους...  σε μια αιχμάλωτη εικονική πραγματικότητα (σαν μετανθρώπους στο metaverse) και φαντασία, χωρίς ίχνος ελευθερίας και προσώπου.... χαμένοι στην άβυσσο και τα τεχνοείδωλά της πετώντας στα αζήτητα το θείο δώρο... 

(τα δίκτυα μέσα στον κόσμο….

Τεχνολογία έξυπνης σκόνης Smart dust technology)

Σαν κλεψύδρα που τελειώνει ο χρόνος, ‘’πρέπει’’ να βρεθεί γρήγορα το αντίδοτο, που είναι οι παραστάτες και της δικής μας μεταμορφώσεως σε τέκνα Φωτός. Ο προφ.Μωυσής με την πνευματική γνώση των λόγων των Γραφών και τον προφ.Ηλία, με την πνευματική γνώση των λόγων της φύσης και όντων. 

Ενώ η φύση θα απλώνεται γνωστικιστικά (και επιστημονικά) δεξιά – αριστερά ‘’γνωρίζοντας’’ ολοέν και περισσότερο τον χώρο και τους νόμους του αοράτου, και γνωστοποιύμενα τα επιτεύγματα μέσω επιστημονικών ανακαλύψεων, καλούμαστε κι εμείς αγαπητικά με αφορμή αυτό το ‘’άπλωμα’’ (εκμεταλλευόμενοι αυτούς τους λόγους με την ευθεία κίνηση του νοός) να ανεβάσουμε την φύση από κάτω, επάνω ως άλλοι δίδυμοι (Θωμάδες) ψηλαφώντας τα στίγματα Του Κυρίου, να βιώσουμε τα σταυροαναστάσιμα χαρίσματα. Δεξιά και αριστερή επίγνωση, άνω και κάτω… σταυροειδώς. 

Απλωνόμαστε οριζοντίως ως χθων και αντιχθών και υψωνόμαστε καθέτως όσο αναστηλώνουμε τις εικόνες των άλλων, εν ημίν, εν παραδείσω. Από τώρα και στους αιώνες. Μια πρακτική που είναι ‘’άγνωστη’’ στην κοσμική παιδεία αλλά τόσο λειτουργική στην ορθόδοξη εκκλησία και μοναδική αλήθεια. 

Σε αυτόν τον κόσμο είμαστε μόνον εγώ και ο Θεός (αββάς Αλώνιος) 

Είμαστε αν το καλοσκεφτεί κάποιος, …δοκιμαστικοί σωλήνες γεμάτοι ύδατα, στην αρχή σαν άγραφοι χάρτες, που αναπλάθουμε εν καιρώ μέσα μας, μέσω παλμών, την έλικα ανόδου ή καθόδου ανάμεσα από δύο ύδατα… δύο θάλασσες. Την κάτω όψη αντίποδας του ουρανού και ‘’βασίλειον’’ του ποσειδώνα που θέλει να μας καταποντίσει δια των παθών [Σῶσόν με, ὁ Θεός, ὅτι εἰσήλθοσαν ὕδατα ἕως ψυχῆς μου. ἐνεπάγην εἰς ἰλὺν βυθοῦ, καὶ οὐκ ἔστιν ὑπόστασις· ἦλθον εἰς τὰ βάθη τῆς θαλάσσης καὶ καταιγὶς κατεπόντισέ με. (ψαλμ. 68ος] και η άνω θάλασσα των αρετών (Θεοτόκος) 

… Μαρία και mare (θάλασσα), ως Η ολκάς των θελόντων σωθήναι… Το όνομα της Μαρίας. 

Με δεδομένη την μερική αυτή αλήθεια, που το νερό ‘’θυμάται’’, νομίζω πως είναι μια καλή ευκαιρία να νοήσουμε ότι δια της μνήμης μας, αναπαράγουμε εν ημίν την μία, δια μνησικακίας ή την άλλη, με μνήμη Θεού και αμνησικακίας. Αμνησίκακε Κύριε, δόξα Σοι!! αμήν δι ευχών και ενεργείας Της γλυκυτάτης Θεοτόκου, αμήν μας περάσει στο … η αγάπη ου λογίζεται το κακό και λοιπές παραμέτρους του ύμνου της αγάπης, ως παλμό ζωής και διόρθωση ''σήματος''!!

---

12 μυστηριώδεις δίνες, αυτογνωσία, κοσμογνωσία και θεογνωσία 

Π(Υ)Ρ, (Υ)ΔΩΡ και το εν χώναις θαύμα (6/9) …

περί... aids (2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου